Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2014-08-16 11:48
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem klientem Netii od ok. 5 miesięcy.Były co prawda kłopoty z podłączeniem, czekałem prawie dwa miesiące tylko dlatego, że jak monter dzownił, a ja nie odebrałem, to już tydzień miałem z głowy. Oddzwonić już nie mogłem. Ale teraz ogólnie jest dobrze, mam pakiet do 20mb/s ale z góry mi mówiono że będize chodzic w granicach 10-15 i tak jest. Opcja w Orange w tej samej cenie do 10mb/s.
    Dziwne, że na stronie Netii, w moim profilu, nie ma informacji o umowie, jest tylko że podpisana, ale nie ma informacji kiedy sie kończy, Ciekawe dlaczego ;)
    Zaletybez awaryjność (to zależy bardziej od infrastruktury)
    WadyBOK
    5 miesięcy, 79.90/ m prędkość do 20mb/s +telefon stacjonarny(nie używany)
  • ~Romuald 1966 / 2019-04-13 14:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Mnie denerwuje wszech obecne kłamstwo w reklamach takich jak to ,,SuperInternet światłowodowy” światłowód to Netia może i ma, jako zwykły użytkownik nie mam możliwości tego sprawdzić. Jako mieszkaniec bloku chciałem podpisać umowę z Netią zadzwoniłem na infolinie gdzie to potwierdzono, ale im dłużej rozmowa trwała tym więcej uzyskałem informacji.
    Poinformowałem Netię, że mam w domu światłowód od innego operatora i proszę o przełączenie gdzieś na klatce czy w piwnicy. Nie chcę żadnych wierceń, bo zarówno klatka jak i mieszkanie jest po kapitalnym remoncie, przypomnę mam światłowód w mieszkaniu wszystko poprowadzone pod tynkiem.
    Rozmówca powiedział mi Netia doprowadza światłowód do bloku (piwnicy) a dalej to wszystko idzie po staremu zwykłym koncentrykiem i tyle.
    Więc pytam gdzie ten światłowód, u obecnego operatora tak jak wyżej pisałem mam go w mieszkaniu widzę i czuję tą nowoczesność połączenia bardzo stabilne PING 5 zamówiona szybkość taka jak w umowie czasem nieznacznie większa.
    W Netii byłem przez dwa lata było OK przeniosłem się gdzie indziej, bo nowocześniej i też jest OK, ale drożej jak każdy szukam oszczędności pomyślałem o powrocie do Netii jednak nie chcę cofać się technologicznie.
    Czy polecam Netię, jako były użytkownik TAK zostanę jednak u obecnego operatora.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Sosna 01 / 2012-05-07 13:27
    Ocena: 3.50 / 5
    Z internetu Netii korzystam dwa i pół roku. Jestem bardzo zadowolona. Dużo wcześniej miałam dwie krótkie umowy i było to nieporozumienie - tragicznie wolny, choć bardzo tani Internet. Potem około dwuletnia przygoda z mobilnym z Ery. To był blue connect. Był to koszmar i zwykłe naciągactwo. W moim rejonie po prostu, prawie, nie ma sygnału. Biegałam z laptopem, próbując złapać sygnał to na południowym balkonie, to na parapetach okiennych z dwu innych stron świata. W atmosferze awantury zerwałam umowę o cztery miesiące wcześniej, nie obyło się bez kar. Po podłączeniu do Netii odzyskałam radość życia. Wolałabym aby był tańszy (płacę 79 zł.),trochę odpisywałam dotychczas od podatku, co jak wiadomo się kończy. Może zrenegocjuję umowę, muszę rozeznać warunki u operatora.
    Puki co zdecydowanie polecam Netię.
    ZaletySzybki, niezawodny, dobry kontakt z operatorem
    WadyTrochę, zbyt drogi jak na kieszeń emerytki.
    Od grudnia 2009 r. Miesięcznie - 79 zł. Nie pamiętam wysokości opłat instalacyjnych.
  • ~sprzedawca / 2008-04-22 18:45
    Ocena: 3.50 / 5
    sprzedaje netie i mam na codzień doczyninia z mnustwem klientów zadowolonych i niezadowolonych na samym początku były wielkieeeeeeeeeee problemy ale jak na dzień zisiejszy jest naprawde dobrze nauczyliśmy się rozmawiać z TP i egzekwować bardzo dużo spraw sama w domu mam również neta z neti działa bardzo dobrze nawet polecam znajomym, jednak trzeba uważać i uikać podpisywania umów przez infolinie lepiej się pofatygować i przejść do pnktu najlepsza sieć sprzedaży usług Neti to I&T (internt&telefon) zależy im na kliencie
    Zaletyjest ich wiele
    Wadyjest ich wiele
    pół roku . w sprzedaży 1.5 roku
  • ~TYLKO NIE TO / 2012-11-16 12:02
    Ocena: 3.50 / 5
    ABONENT NIE MOZE ZEJSC!!! Netia nie przewiduje śmierci abonenta.
    Ostatnio w mojej rodzinie zdarzył się wypadek losowy, starsza kobieta bardzo zachorowała i od kilku miesięcy leży w szpitalu. Nawet jeśli z niego wyjdzie, choć nie wiadomo czy to nastąpi, w swoim domu ( gdzie ma telefon od Netii) zamieszkiwać już nie będzie. Podjęłam się poinformowania o tym Netii, chciałam żeby zaskoczyć/ anulować usługę. Wiem ze to może być trudne ale nie niemożliwe. A jednak. Wg pracowników Netii nie jest to możliwe. A fakt ze abonent nie korzysta z usługi z przyczyn losowych/ zdrowotnych nie ma znaczenia. Od dwóch miesięcy boksuję się z nimi żeby zastosowali jakąś indywidualną procedurę.... tak zastosowali - powiedzieli ze jestem nieupoważniona i żebym ... " spadała” tylko własnoręczny podpis abonenta ( sparaliżowanego o tym Netia wie bo dostała zaświadczenie od Lekarza o stanie zdrowia) może spowodować odwołania usługi.

    Wniosek dla mnie jest jeden…. Jeśli abonent umrze… abonament musi opłacać zza światów….
    ZaletyBRAK - ZDECYDOWANIE
    Wadyniekompenentni pracownicy; brak indywidualnego podejscia do spraw trudnych
    ok5 lat - 35PLN miesiecznie
  • ~tymek87 / 2010-12-23 20:32
    Ocena: 3.50 / 5
    http://www.speedtest.pl/results/15812582 .jpg
    łącze dobrze jak na 4 mb ale gdy próbowałem zgłosić awarie z naprawom sie nie spieszylli 3 tygodnie.
    Zaletystała predkosc łacza bez zarzutów
    Wadyfatalna obsługa klienta
    2 miesiace i kupilem go w promocji pół roku za darmo za 4 mb+telefon płace 69zł
  • ~User 432432 / 2012-04-04 20:44
    Ocena: 3.50 / 5
    Sprawa została wyjaśniona. Pisemnie otrzymałem przeprosiny. Faktura naliczona już prawidłowo.
    Więc wycofuję zarzuty związane z naliczaniem faktur. Są w porządku lecz zdarzają się im "pomyłki".
    Zaletycena, jakość
    Wadyniepotrzebne nieporozumienia ze strony obsługi
    4
  • ~vico / 2014-10-10 13:37
    Ocena: 3.50 / 5
    obsługa klienta - beznadziejna, awaryjność duża
  • ~yaris / 2014-05-07 09:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam. Jestem klientem NETIA os roku w usłudze max 20 oraz telewizja i telefon. Całość usługi świadczona jest na łączach DIALOGU gdyż DIALOG i NETIA połączyli się. Nie mam problemów z działaniem usług , choć sporadyczne awarie się zdarzają lecz po zgłoszeniu są szybko są usuwane. Ktoś tu pisał wcześniej o utrudnionym kontakcie , ale na swoim przykładzie mogę powiedzieć , że nigdy nie miałem z tym problemów. Jedną ważną rzeczą jaką należy tu poruszyć to szybkość internetu i nie zadowolenie klienta bo wziął sobie tyle a ma tyle :) Otóż usługi internetowe świadczone przez NETIA są oferowane z określeniem DO 20 , 50 MB itp. I właśnie te DO jest tu istotnym faktem bo decydując się na usługę musimy mieć świadomość że umowa wyraźnie mówi że usługa jest świadczona z prędkością DO 20 , 50 itp a nie 20 , 50 itp. Niestety klienci bardzo często źle interpretują umowy i wydaje im się że skoro 20 to ma być 20 ale fakt DO jest pomijany co stwarza złą opinie o NETI . Nie bronie firmy ale trzeba wyjaśnić sprawiedliwie i jasno ocenić jak to jest z tymi świadczonymi przez NETIĘ usługami bo wiele jest krzywdzących opini ponieważ klienci zapomnieli o tym DO :) NA koniec dodam i zgodzę się z ludźmi że usługi NETII na łączach innego operatora to PORAŻKA lecz to już indywidualny wybór każdego , bo ja nigdy bym się nie zgodził na usługi na łączach innego. Jestem zadowolony że mam stabilną usługę internetu , telewizji i telefonu świadczonych na łączach DIALOGU . Drodzy klienci prośba abyście nie kreowali złej opini o firmie zanim nie poznacie wszystkiego i szczególnie zanim podpiszecie umowę zapoznajcie z nią aby nie było potem firma przedstawiana w zlym świetle . Pozdrawiam
    Zaletystabilność usług TYLKO NA ŁĄCZACH DIALOGU !!
    Wadycena , która mogła by być mniejsza
    rok
  • ~Andrzej Z / 2015-03-09 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY
    Powtórzyłem część tytułu z mej opinii z 15 września 2014 r,
    bo ROZWÓD Z NETIĄ już się stał i widzę że naród wciąż ma podobne problemy (widzę ponad 1300 opinii!) dodaję, jak niżej.
    Mój post dotyczy nie tylko Netii.
    Na naszym rynku specjaliści operatorów telekomunikacyjnych usiłują, i często im się to udaje, uzyskać korzyści metodycznie kierując swe roszczenia do firm windykacyjnych. Jeżeli są to roszczenia wyimaginowane - to najmniejszy klient może nie dać się wykorzystać mimo wynajętej sfory nękaczy - ludzi z firmy windykacyjnej.
    Ale trzeba mieć argumenty i dużo, dużo cierpliwości i psychicznej odporności na ataki stalkingu i monity, pisma zastraszające.
    Mój problem rozwiązała dopiero pisemna interwencja z Federacji Konsumentów.Wcześniej musiałem być czujny - gromadząc dowody w postaci wypisów z poczty elektronicznej. Dziś takie treści są w sporach lepszym dowodem, niż treści zapisów rozmów telefonicznych nie zawsze istniejących, a będących częstym argumentem operatorów.
    Siedem lat miałem umowy z Netią, siedem miesięcy trwał z nią rozwód.
    Interwencja Federacji przy UOKiK spowodowała wycofanie przez Netię
    roszczeń o "kasę", ale sfora nękała mnie niemal co dzień, w weekendy odpuszczli.Że w grę wchodził także telefon - okradziony zostałem z prawa przeniesienia numeru.To pokrótce tyle.Moje doświadczenia z Netią stanowią o mej opinii - jak w tytule.Takie działania nie powinny zaistnieć.
    Dzięki za pozytywne oceny mego wcześniejszego opiniowania.
    Zaletywątpliwe
    Wadydyskwalifikujące
    juz nie mam
  • ~Ela / 2018-03-12 17:06
    Ocena: 3.33 / 5
    Mimo regularnych oplat abonamentowych i to całkiem wysokich na usugi przez ostatnie pare lat jak nie chcę przedłużac umowy to ruter mam odeslać to jakaś anarcjicna instytucja przecież ten sprzęt już jest stary i zużyty
  • ~Marek / 2021-12-15 11:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Dokładnie to są złodzieje tak właśnie robią. Jestem w trakcie przeniesienia internetu i telewizji na inny adres. Byłem w punkcie dostałem informację że max do 7 dni. Ta informacja nie byłem zadowolony ponieważ pracuje na kompie i szybki net mi jest potrzebny. Dziś zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację że oni mają czas do 21 dni że żadne zgłoszenie do centrali nie doszło. Jestem wkurwiony za taką obsługę. Kończy mi się umowa dziękuję za współpracę takim złodziejom
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Pan Marcin / 2015-12-13 01:47
    Ocena: 3.33 / 5
    PRĘDKOSC OK, ALE RAZ W MIESIACU MUSOWO JAKAS BONANZA, CZY TO NIEMA NETA, LUB PRZYCIETY jakby niebyło, I TRZEBA KILKA RAZY RESTARTOWAC MODEM. Warszawa, Praga południe.
    ZaletyPREDKOSC
    WadyODCINA NETA RAZ NA JAKIS CZAS I TRZEBA RESETOWAC MODEM
    10 lat
  • ~ryś / 2017-03-01 09:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Tv na niskim poziomie!!słaby internet,w umowie jest do 20 mg ,a w rzeczywistości jest połowa!!!!!Nie polecam..
    Zaletyżadnych.
    Wadytv, internet na poziomie XX wieku!!
  • ~Wanda / 2016-11-02 12:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Mam internet z Netii wpierw z Dialogu już kilka ladnych lat.Nie miałam nigdy zadnych problemów z odbiorem. W lutym konczy mi się umowa i zastanawiam się na dokupieniem TV.Oby odbiór był taki jak z internetem!
  • ~alek / 2014-12-22 20:11
    Ocena: 3.25 / 5
    W Netia od 13l. Internet od 10. Telewizja od 2l. I na razie wystarczy. Z obiecanych 20Mb/s wyszło, że mam DO 20!. Czyli cieszyłem się z 11-12Mb. Inni mają po 3-4. Od trzech-czterech miesięcy niestabilność internetu powodowała stopniowe zniechęcenie aż do decyzji zmiany operatora włącznie. Będzie kabel. Czy będzie lepiej? -Powinno.
    Zaletydobry kontakt z biurem obsługi. TVN player i IPLA w dekoderze gratis.
    Wadyzrywanie połączeń i niestabilnosć łącza. O grach online zapomnieć można bo stale wyrzuca.
    telefon+telewzija+internet do 20Mb od dwóch lat. 89,90/m-c
  • ~AN / 2010-03-05 21:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Raz jestem pracownikiem Netii...
    Dwa korzystam z BSA na łączach tp...
    i jestem bardzo zadowolona! najwyraźniej większość z was czytając umowę nie zwraca uwagi na to co tam jest napisane....

    Nie kumata obsługa Netii? Z tego co wiem klienci "wychodzący" z mojej rozmowy są zadowoleni właśnie z tego, że jestem AŻ TAK KUMATA!

    Jeżeli chcecie mieć pewność co do umowy to po co zamawiacie ją przez neta? Aż tak ciężko jest wysłać sms? Konsultant Netii ma za zadanie efektowne wykorzystanie czasu - sprawdzenie dostępności według adresu, zaproponowanie klientowi najlepszego rozwiązania!

    Jestem zadowolonym użytkownikiem, jak i pracownikiem.
    ZaletyŚwietna obsługa ;)
    WadyDługi czas aktywacji usług (chociaż mnie to nie dotknęło)
    aktywacja 19zł, internet 6 miesięcy 1zł brutto miesięcznie, 2 miesiące (lepsza niż neostrada)
  • ~babas2032 / 2015-01-02 14:12
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam nie polecam internetu z netii muli strasznie .
    Awarie są często . Po prostu odradzam .
    Zaletynie drogi
    Wadypowolny
    10 lat
  • ~Bart / 2015-09-21 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Net najwyzszy pakied do 100 Konczy sie na zaledwie 30........Porazka A mam u siebie w bloku okablowanie Netii i mialo byc super szybko jak zapewnial sprzedawca
    ZaletyFree Bezprzewodowy router
    WadyNet nie smiga jak powinien
    6 miesicy
  • ~Bolek Klonowski kupa / 2013-02-18 19:16
    Ocena: 3.25 / 5
    ja za rok zmienie na netie bo te neo ciągle spowalnia swoje łącze i powiedzieli że max 20mb mi pójdzie mi powiedziała miła pani max 20mb mi pójdzie max 20 to chyba dobrze bo jak będe miał internet w neti dadzą mi netia spota za grosze chamstwo w państwie
    Zaletydobra cena łącze podobne do neostrady
    Wadywina neo ciągle awarie itp
    narazie jeszcze nie kupiłem
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264