Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2021-07-02 21:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Produkty atrakcyjne cena także niestety obsługa klienta poniżej krytyki
    Na kontakt telefoniczny trzeba czekać godzinę jakiś koszmar !!!!!
    ZaletyDobra cena i urozmaicone produkty
    WadyCzas oczekiwania na kontakt
    MiejscowośćOborniki
  • ~Jacol / 2009-06-11 21:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam abonament socjalny na lini tpsy. Chciałem zamówić internet, wiadomo co odpowiedzieli. Chcę płacić , a te durnie schody wymyślają, więc biegiem do netii. W umowie zastrzegają sobie m-c na podłaczenie, a po 12 dniach już śmigałem po necie. brawo wielkie dla NETII !!! Walić tepse.
  • ~karlato / 2009-03-17 16:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Na przestrzeni 1,5 roku moje zadowolenie jest umiarkowane a to niestety przez biuro obsługi klienta. Mój przykład to bałagan w centrali Netii przysyłają lewe faktury na których jest nie twoja usługa - bo jak możesz płacić za coś czego nie masz lub nie możesz mieć z racji braku możliwości technicznych. To tak jakbyś chciał kupić samochód ale go nie ma po czym dostajesz rachunek za samochód którego przecież nie masz. BIURO OBSŁUGI na moim przykładzie to OSZU****.
    Wady BIURO OBSŁUGI I BAJZEL W cENTRALI W wARSZAWIE
  • ~kibol / 2012-05-05 10:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Czytając Wasze opinie zastanawiam się kto wybrał Jarzębinę na Hymn Polskiej Reprezentacji.

    Przecież czytać Umowy i Warunki Świadczenia Usług przed podpisaniem nikt za nas nie będzie.
    No gorzej ze zrozumieniem.

    Wiem że wszystko zależy od Kabla - Mi obiecują 20 MB/s ale wiem że nasze druty w Polsce do 6 stabilnie pociągną.

    Czekam za kurierem z Umową, jak nie będzie mial szczegółowych warunków promocji, tylko sam druk zamówienia - niech lepiej wypier...... nic takiego nie podpisuje.

    Zaletynie znam
    Wadybrak 100MB/S
    nie mam
  • ~Kiel / 2010-01-27 13:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Pod koniec listopada kończyła mi się umowa, więc chciałem ją przedłużyć. Zadzwoniłem na 2 tygodnie przed końcem, pan poradził żebym zadzwonił za tydzień bo będą nowe promocje itd, odniosłem wrażenie że radzi mi bym nie przedłużał umowy. No ale tydzień później zadzwoniłem, czy jest możliwość przeniesienia telefonu do netii. Uzyskując odpowiedź odmowną, postanowiłem przedłużyć umowę o 2 lata - 1Mb. Następnego dnia o 20 telefon z netii, pan proponuje mi 2Mb+telefon w netii, gdyż niby u mnie nie da rady wziąć internet na LLU. OK, zgodziłem się, od 1 stycznia miałem mieć 2Mb. Czekałem cierpliwie, aż w połowie stycznia zdecydowałem się zadzwonić. Miła pani powiedziała, że 2Mb są niedostępne, gdyż nastąpiła zmiana technologii i na LLU dostępne są 4MB. Zgodziłem się, czekam do 1 lutego. Co ciekawe w związku ze zmianą technologii od października nie otrzymałem rachunku. A jeśli chodzi o samą jakość usługi, to bardzo dobrze. W grach sieciowych niski ping, przez 2 lata jedna awaria. Ciekaw jestem, czy za te 3 miesiace nalicza mi po cenie na umowe nieokreśloną.
    Zaletycena
    jakość
    WadyObsługa
    Obsługa
    i Obsługa
    2 lata, 59zł-1Mb
  • ~Kosa / 2014-12-05 15:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet działa jak trzeba, w razie awarii która zdarzyła się może 2 krotnie serwis praktycznie na następny dzień co się im bardzo chwali.
    jedyny problem jaki miałem to zmniejszenie ceny abonamentu, po 4 latach korzystania chcieli żebym płacił więcej niż nowi klienci pomogło dopiero wysłanie rozwiązania umowy po tygodniu bardzo mila pani zadzwoniła z normalna oferta
    Zaletyniezawodnosc
    Wadykorporacyjne gireki z klientami
    4 lata; aktualnie 49zl
  • ~KOWAL / 2015-08-22 16:31
    Ocena: 3.50 / 5
    nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyoszukuja z predkoscia zamias 20 m jes 15 m z telewizja w jakosci HD spada locze i sie muli
    3 lata
  • ~KOWAL_AK / 2015-05-29 21:41
    Ocena: 3.50 / 5
    nie dziala poprawnie mam place z 20 mega a wczesniej co mialem 6 lepij mi chodzi jak te 20
    Zaletybrak
    Wadywiele
    okolo 2 lat place 69 zal
  • ~kroll / 2016-07-19 12:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Najlepszą opcją na wiejskiej części Podlasia jest mobilne LTE z anteną wzmacniającą. Byłem w plusie, ale nie popisali się z propozycjami na przedłużenie umowy i wybrałem netię. Prędkość podobna, ale cena i limity przystępniejsze w netii. Także bardzo na plus.
    ZaletyStabilność, cena.
  • ~LakiLuk / 2016-08-18 16:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Och korzystamy z Netii (moja rodzinka) od (chyba) 1999 lat od 9 mamy internet, były problemy nie raz. Na początku czyli te 9 lat temu przez kilka miesięcy mieliśmy internet 500 Kb/s zamiast 2 Mb/s ale na szczęście reklamacja została wtedy przyjęta i mieliśmy spory zwrot. Było też kilka awarii, ale niestety jakieś 18 miesięcy temu okłamano nas że osiągniecie 50 Mb/s w naszej lokalizacji jest jak najbardziej możliwe - nie było, i do dziś nie jest max 24 mega - i tego im jakoś zapomnieć nie mogę Dlatego chyba pora się rozejrzeć za czymś innym - byle nie za vectrą. Router z Netii fajny, ale w ciągu roku to już 3-ci, dwa miału usterkę fabryczną (chyba, tak wnioskuję). Plus taki że szybko reagują, i panowie do dwóch dni potrafią przyjść i zobaczyć co się stało, telefoniczna pomoc techniczna też stoi na - powiedzmy dobrym poziomie, ale kwiatki też były, kiedy jedna konsultantka nie potrafiła pomóc to najzwyczajniej się rozłączyła. Czasami - na szczęście tylko czasami trzeba dzwonić na infolinię kilak razy bo czasami każdy kolejny konsultant mówi co innego. - Ale Jak czytam to co ludzie wypisują na Vectrę, to chyba w Netii nie ma najgorzej przynajmniej jeśli o mnie chodzi.
    ZaletyDobra telefoniczna obsługa techniczna, szybkie i sprawne wymienianie sprzętu na nowy, mało awarii, duże możliwości konfiguracyjne routera Netii, maksymalnie 3 tygodniowy okres oczekiwania na złożoną reklamację - niektóre uwzględnione - cóż za niespodzianka :) Zdalne aktualizowanie oprogramowania Routera należy mimo wszystko zaliczyć jako plus.
    WadyKłamanie co do możliwości technicznych i prędkości internetu, aby tylko przedłużyć umowę, namolne telefony z ofertami dodatkowymi, trzeba zadzwonić i wydać polecenie o wycofaniu zgody na otrzymywanie materiałów.... itd, itd - wtedy jest spokój. Nie spójne wypowiedzi, czasami każdy konsultant mówi co innego.
    Od 1999 roku, telefon, od 2007 roku, telefon + internet
  • ~lena / 2010-07-16 22:21
    Ocena: 3.50 / 5
    jak przeszlam do Netii ztp to mialam watpliwosci, przez 3 dni bylam bez internetu, ale jak mi go podlaczy;i i przyszly pierwsze rachunki to juz jest ok. niski ab za telefon i internet roznia sie 50 zl od tp miesiecznie. Zglaszajac awarie zostalam profesjonalnie obsluzona. milam tylo jeden problem jak mialam awarie ale wkoncu konsultant przyjol moje zgloszenie. Netia jest na pewno lepsza od tp.
    Zaletyniskie rachunki
    Wady?
    9 miesiecy
  • ~LUK / 2014-07-31 16:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Dopóki nic nie trzeba załatwić wszystko działa jak należy, ale wystarczy zmiana rutera i zaczyna się JAZDA!! Najpierw przez 4 dni przypisywali nowy adres MAC - oczywiście codziennie przez 4 dni miałem zagwarantowane że sprawa załatwiona. Później był technik - chłop nie ma pojęcia co robi. Posiedział 2 godziny po czym stwierdził iż ze strony technicznej wszystko jest OK. Zamknął zlecenie, a ty chłopie radź sobie sam bo internetu jak nie było tak nie ma.
    Już 12 dzień mija a ja nadal słyszę "ktoś się z Panem skontaktuje" i ni widu ni słychu....
    NETIA i jej serwis to jedno wielkie nieporozumienie. Ludzie tam nawet nie wiedzą jaki rodzaj połączenia ma ich abonent....
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS + INFOLINIA TO TOTALNE DNO!
    8 lat - wcześniej dialog i serwis był wzorowy
  • ~lukas / 2017-04-15 23:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam i od razu do rzeczy super jeżeli chodzi o oglądanie youtuba czy podobnych stron, ściąganie też super gry na steam,origin,uplay zapierdzielają pełną predkością.Niestety wszystko to na nic jeżeli lubicie pograć online PING NIE DO ZAKCEPTOWANIA!!! Zapierdziela od 130 do nieskończoności testowane na telefonach,tabletach, psp, ps3, ps4, wii, pc i notebookach mam aktualnie 3 kontrakty jeden z kablowej sieci jest dość słaby jeżeli chodzi o prędkość ale za to ping w grach na poziomie 35-45. Kolejny to z sieci kom. z przenośnym routerem i też zajebioza z pingiem i szybkością tylko mam limit 20gb. od wtorku zaczynam dzwonic do netii i niech coś z tym zrobią bo 6 razy pytałem że net będzie do grania zapewniali mnie że ich usługa jest w pełni zadowalająca profesjonalnych graczy,a jeszcze jedno mam mieszkanie 63m i modem nie pokrywa całego mieszkania sygnałem porażka.
    ZaletyPrędkość bliska 90% tego co w umowie
    Wadywysoki ping w grach o ile w testach wychodzi 30-60ms to w grach jest to 115-i wyżej.
    1 tydzień
  • ~lunatic / 2012-06-04 21:15
    Ocena: 3.50 / 5
    ja wziąłem niedawno z Netii internet z telewizją i jestem w miare zadowolony.Internet 20 Mb na speed tescie wychodzi nie najgorzej, najniżej spadła prędkość do 16 Mb.Jeżeli chodzi o telewizje to dekoder czasem się zawiesza i trzeba resetować, poza tym jak do tej pory wszystko ok.
    Zaletyw miare stabilna prędkośc internetu
  • ~Maciek / 2007-08-02 14:35
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet działa bez problemu. Dobry, ale trochę zbyt drogi. 1mb w cenie 64 na polskie warunki to dużo. Gdy się pojawia awaria to trzeba długo czekać na naprawę.
    Zaletybrak limitów pobierania
    niższa cena
    2 miesiące po 1 zł
    Wadyzmienne ip wymuszone co 24 h
    przycinający upload przy korzystaniu z pasma download
    Od 28 marca 2007 - cena Aktywacja 1zł :)
  • ~Mariusz / 2013-04-07 09:22
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem zadowolony. Mam 2 lata net 20 mb w Czeladzi i tylko raz przez 40 godzin neta nie było (jakaś awaria) 3 kompy chodzą non stop przez wi-fi i każdy śmiga aż miło
    Polecam
    Zaletyszybki, nie rwie sie
    Wadycena 59,90
    2 lata
  • ~Merkury / 2020-05-01 03:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Obsługa klienta to totalna porażka, rezygnowałem z płatnych usług, kilkukrotnie prosiłem o wyłączenie bezpiecznego internetu, a pani nadal mnie namawiała do zostawienia tej usługi, skończyło się bardzo nieprzyjemną awanturą
    WadyTelefoniczna obsługa klienta
    MiejscowośćRybnik
  • ~Michal / 2023-04-04 10:45
    Ocena: 3.50 / 5
    Hejka,

    Bardzo nie polecam Netii jako firmy.
    Miałem przedłużoną umowę, ale niestety musiałem się przeprowadzić. Miałem bardzo podobne dwa mieszkania do wyboru, w jednym Netia świadczyła usługi w drugim nie. Wybrałem więc to w którym świadczyła usługi - potwierdzone telefonicznie, oraz reklamy na klatce schodowej. Po podpisaniu aneksu o przeniesienie usług i przeprowadzce, okazało się, że jednak nie da sie podłączyć neta, bo przewody są uszkodzone, a Netia za nie nie odpowiada. Zostałem więc bez internetu. Po prawie miesiącu głupich rozmów, zaproponowali mi internet z LTE. Podpisałem więc tego samego dnia umowez Toya i Toya podłączyła mi neta następnego dnia używając kabla koncentrycznego.

    Unieważnienie umowy z netią ze względu na ich wprowadzenie mnie w błąd zostało odrzucone, odwołanie od decyzji również. Musiałem więc zapłącić karę 900zł za zerwanie przedwczesne umowy! Paranoja. Polecam trzymać sie z dala od tej firmy!
    Zaletycena
    WadyObsługa klienta- wprowadzanie w błąd, niekompetencja działu obsługi klienta
    MiejscowośćŁódź
  • ~naos / 2010-07-21 20:46
    Ocena: 3.50 / 5
    darujcie sobie wszelkie obelgi w stronę konsultantów czy netii.
    Każdy kto do was dzwoni w imieniu firmy, najpierw sprawdza w specjalnym programie jakie macie lacze, jak daleko wasz dom znajduje s ie od centrali i na tej podstawie proponuje wam internet. Jesli jestescie dalej niz 12 km od centrali to ludzcie sie ze bedziecie miec 12mbit/s tylko przykladowo 9, dlatego konsultant zaproponuje wam 8 mbit/ sek, a nie dlatego, ze mysli, ze ktos jest bardziej zamozny czy cos.

    po drugie. rozmowy telefoniczne sa nagrywane, dlatego wszsytko co ustalicie przez telefon, odzwierciedla przyslana pozniej umowa.
    jesli macie watpliwosci, zostaje wam reklamacja , a wasza rozmowa ponownie odsluchana.
    takze nie piszcie takich glupot.
    dziekuje. ;]
  • ~Niedoinformowany / 2016-09-27 09:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Radzę uważnie czytać umowę, która zostaje przesłana na maila, nijak ma się ona ma do ustaleń. Konkretniej poruszana już przez innych w sieci dodatkowa usługa "bezpieczny internet", z której po zdaje się miesiącu trwania umowy nie można już zrezygnować. Czyli 9,99/ mc psu w d...
    Kolejna sprawa przedłużanie umowy po rocznej, z racji wynajmu mieszkania, zależało nam na miesięcznym wypowiedzeniu. Po przedłużeniu umowy, zadzwonił do mnie chłopiec z call center, w ramach wielkich przeprosin i w ogóle zaproponował mi super szybkie łącze "max100", a za to że wiszą mi niespełna 120 ziko za bezpieczne internety, które teraz już są za free, dostanę dwa super programy, wow...
    Myślę, skoro nic z ustaleń się nie zmienia (bo taka była gadka), łącze szybsze, czemu nie. Cały czas prosiłem o przesłanie ustaleń na piśmie/mailu, abym dopiero po zapoznaniu się z umową podjął decyzję, "tak tak, oczywiście, Pan się zgodzi a potem ma Pan na maila i 2 tyg. na odwołanie", czyli de facto przez telefon przybijamy deal a potem jak mi się coś niespodoba mogę się odwoływać. Na koniec, jak już Pan czytał kwestie formalne i potwierdzał dane, między słowami usłyszałem termin końca umowy 2018, czyli koleżka chciał mi wcisnąć umowę na 24mc, tłumacząc że przecież u nich wszystkie umowy są przedłużane na taki okres, dobrze że nie na dziesięć lat.
    Na koniec dopytywał mnie jak idiotę, czego się obawiam i czy wszystko ze mną ok skoro mogę chcieć zrezygnować z umowy.

    Reasumując, jeśli nie ma wyjścia, czy to z powodu braku alternatywy, bądź cen innych operatorów są wyższe, jak w moim przypadku, radzę dokładnie zapoznać się z warunkami umowy:
    -na ile umowa jest podpisywana
    - na jaki okres przyznawane są warunki promocyjne (czasem usługodawcy podpisują sprytne umowy na czas 24 mc a czas trwania promocji na np.20 okresów rozliczeniowych, taka zmyłka przez nazewnictwo, a po 20 mc. trzeba bulić pełną kwotę.
    - czy nie mamy dodatkowych usług, o których przedstawiciel zapomniał nas poinformować, choć w firmie twierdzą że na pewno mówił...
    Swoją drogą czy to netia czy inna firma... niestety większość firm chce nas wyrolować, radzę podchodzić do tematu umów właśnie w ten sposób, a unikniemy problemów i szarpaniny, często z pozycji przegranego.
    ZaletyJest dostępny, jest tani.
    WadyJak większość firm, próbują wcisnąć umowy na jak najdłuższy czas, nie informują o wszystkich usługach, za które musimy płacić, czytajcie umowy!
    Rok, za dużo.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264