Dwa razy telefonowałem na infolinię, żeby upewnić się odnośnie procedury "cesji", i za każdym razem byłem zapewniany przez konsultantów, że wystarczy wysłać do nich dokument "zlecenie cesji" (który sami do mnie przesłali), wysłać go przed następnym okresem rozliczeniowym, i już żadnych potrąceń nie będzie.
I co? Zrezygnowałem z wypowiedzenia usług (bo inaczej cesje nie da rady zrobić), przesłałem im "zlecenie cesji", a teraz mówią, że najpierw mają po swojej stronie sporządzić umowę (kiedy to zrobią? Nie wiem), prześlą do mnie, mam podpisać kolejny dokument, wysłać pocztą (kolejnych 2-3 dni), a dalej po otrzymaniu dokumenta mają coś zrobić po swojej stronie i DOPIERO WTEDY, od tego momentu nie będę płacić za usługi
Czyli mówiąc wprost (i są nagrania telefoniczne) dwa razy (przez infolinie) oszukali, mówiąc, że wystarczy wysłać "zlecenie cesji" (które mi podesłali) i to tyle, że żadnych więcej potrąceń nie będzie. Jeśli bym wiedział, że są profesjonalnymi oszustami, to nigdy bym w żadne cesji nie bawiłem się
WadyObsługa jest niekompetentna, oszuści
MiejscowośćLublin