od jakiego czasu jakosc uslug w netii sie poprawila (przynajmniej w moim przypadku).
Dzwoniłem do dzialu technicznego a tam informacja o awarii masowej. Poprosilem konsultanta o poinformowanie mnie jak awaria zostanie usunieta i odziwo zadzwonil z informacja ze powinno byc juz wszystko wporzadku nawet poczekal na sprawdzenie.
Jak dla mnie zalatwienie czego w dziale finansowym to masakra. czesto niby cos jest zrobione potem tego nie ma.
Jesli chodzi o wszelkie zmiany predkosci na na laczach neti (llu) konsultant od razu po 3 minutowej rozmowie mi to zmienil. Bo dopiero dzial formalny wprowadzil zmiane u mnie na koncie.
Takze jako osluge od strony technicznej oceniam calkiem dobrze ( raz mnie zawiodl jak konsultant powiedzial ze nie pomoze mi skonfigurowac router, bo oficjalnie nie maja tego robic, tlumaczac sie ze maja awarie masowa i duzo osob czeka na polaczenie, grzecznie poprosil mnie o kontakt wieczorem albo rano to z checia pomoga, ale nie teraz) i zadzwonilem wieczorem i pomogli.
Zaletyobsluga kl. (techniczna), cena, predkosci, awaryjnosc lacza swoje
Wadyobluga techniczna (finansowa)