Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~waff / 2008-06-12 12:20
    zamówiłem pakiet - mial dzialac telefon i net - nagle sie okazuje ze internetu nie bedzie a zalezalo mi na tym jedynie wiec kazą mi pisac rezygnacje choc to oni nie wywiazali z umowy i bede musial jeszcze i ich telefonu musiał korzystac- szcyt absurdu - nie polecam
  • ~Warto ????? / 2010-11-08 20:22
    W emailu dostałem że 2mb/s kosztuje 49 zł.Ok , fajnie.Na stronce pisze że 4mb/s kosztuje 49 zł.Chciałbym sobie zamówić 8mb/s.Pisze że kosztuje 59.99 zł.W serwisie powiedzą że 8mb/s koszuje ze 100 zł
    ZaletyCzy są jakieś ?
    WadyZa bardzo bajerują klientów
    Nie kupione
  • ~Wasyliada Geyu / 2010-01-20 17:51
    Wasyliada geyu potem jest jeszcze gorzej niż na początku!!!Potem zaczynają się problemy z PINGIEM i transferem!!!Męczyłem się 3 miesiące żeby na NEO wrócić i teraz to jest usługa!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Wieslaw / 2017-11-26 22:54
    Za każdym razem zgłaszam awarię przyjeżdżają monterzy jeden mądrzejszy od drugiego naprawiają telewizję przez telefon Proszę włączyć Proszę wyłączyć Czekam tylko aż minie koniec umowy i zrezygnuje i nikomu nie będę polecał
    ZaletyŻadne
    Wady wszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~WKURWion yy / 2015-12-13 14:28
    Złodzieje i tyle. Po 10 latach współpracy wystawili mi fakturę podwójnej wielkości tylko dlatego, że nie podpisałem umowy na 24 miesiące. ZŁODZIEJE i CHAMY!! made in poland
  • ~wkurzony / 2015-04-16 08:42
    Nie warto.

    W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie interesują, a mimo to po miesiącu jestem zaskoczony dodatkowymi kosztami.
    Przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi zapoznania się z regulaminem, ani nie udzielono odpwiedzi na temat kar umownych (część umowy). Przy reklamacji Netia twierdzi, że zostałem zapoznany z regulaminem.
    Przy podpisywaniu umowy zostałem wprowadzoony w błąd co do nagrywania programów na urządzenie zewnętrzne.
    Netia Player przy formatowaniu powoduje, że dysk przestaje być widoczny dla dekodera i dla PC - Netia twierdzi, że nie mozna udowodnić że to ich wina.
    Kanały zawieszają się, a internet ma max 30% deklarowanej prędkości.
    Kupujesz dysk zewnętrzny aby nagrywać, a mimo to musisz płacić 15 zł m-cznie - u konkurencji za 10 zł masz nagrywarkę HD i nie musisz nic kupować.
    Uważam, że w umowie powinien być zapis o możliwości odstąpienia od niej po 14 dniach od świadczenia usług, a nie od dnia jej podpisania.
    Skoro nie możemy liczyć na rzetelność przedstawicieli Netia oraz na ich jakość usług to powinniśmy mieć czas na przetestowanie ich usług.
    miesiac
  • ~wnerwiony / 2015-04-21 10:03
    Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać "nagrywanie lokalne"
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat "wciśnij OK aby zamówić HBO ON". Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?
    Wadynie masz pewności ile zapłacisz i czy Cię na coś nie naciągną
    miesiąc
  • ~wojciech kujawa / 2012-09-04 12:48
    witam dajcie sobie spokuj z tą firmą mają gdzies klijenta
    pozdrawiam
    Wadyobsługa oszukuje i naciąga na rozmowy
  • ~wojte114 / 2011-11-17 22:49
    w marcu zamówiłem internet NETII 2mb/s za 49zł na 1rok.umowa została przywieziona po kilku dniach, dzwoniłem do nich kilkukrotnie i cały czas słyszałem że router zostanie przywieziony za kilka dni i tak upłynęły 2 miesiące . ale po kolejnych 2 miesiącach przysłali internet mobilny za kolejne 40zł który został wcisniety do umowy bez mojej zgody. chciałem zrezygnować z usługi ale sie dowiedziałem nie moge poniewarz niby """miałem na to czas przez MIESIĄC po podpisaniu umowy,kiedy żadnego urządzenia nie miałem w domu """ Złożyłem więc reklamację, została przyjęta to odesłałem im urządzenie. Ostatnio dostałem fakture na ponad 500zł za przedterminowe zerwanie umowyjedyne co mi pozotało to wystąpić o odsłuchanie rozmowy. Usługa była zamawiana na1rok a wcisneli 2 lata tak samo było z internetem mobilnym którego nie zamawiałem oraz usługa bezpieczny internet która również nie była zamawiana.Tak więc zamiast 49zł/mies musze płacic prawie 60zł i do tego 500zł kary. TAK WIĘC JESLI MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
  • ~Wojtek / 2009-12-18 13:54
    Na nr 223385285 możecie wysłać rezygnację i zróbcie sobie wydruk z faksu, potwierdzający wysłanie. Oczywiście możecie dostać fakturę, ale nie opłacajcie jej - stara praktyka netii ( chamstwo do potęgi). Wysłana rezygnacja faksem jest w razie czego dowodem.

    Na faksie musi być ujęte:
    - z czego zrezygnowaliście
    - dane i numer abonamenta (znajdziecie go na fakturze)
    - czytelny podpis

    Pozdrawiam
    Wojtek
    Wadycała Netia
  • ~wojtek / 2015-02-22 09:23
    Netia to dramat. Handlowiec podpisał umowę drogą elektroniczną ze swojego smartfona w moim imieniu, bez mojej wiedzy, bez pokazywania treści i bez mojej obecności. Reklamacje nie odniosły skutku - według Netii umowa została podpisana prawidłowo. Telewizja ciągle zacina się, chociaż połączenie od routera jest po kablu. Nie powiedzieli mi, że dysk do nagrywania może mieć co najwyżej 750 GB, chociaż przed zakupem dzwoniłem do nich w tej sprawie. W instrukcji tez nie ma tej informacji. Wydałem niepotrzebnie kasę, gdyż kupiłem dysk 1 TB. Kłopoty non-stop. Nie polecam.
    Zaletytanio
    Wadyfatalna jakość TV (przycięcia, nagrywanie na dysk fatalne), niedouczeni konsultanci
    6 m-cy
  • ~wojtek89 / 2016-05-31 12:59
    moim zdaniem w netii zarówno internet jak i tv są godne polecenia
  • ~wolnoscwyboru / 2010-02-03 23:27
    Witam. Od 1.02 obowiązuje nowa oferta Netii - Internet Superliga.
    Usługi dla firm można zamówić pod numerem 695 620 913, lub wysyłając
    zgłoszenie na lsamson@wolnoscwyboru.com

    Konsultant skontaktuje się do 3 dni roboczych.
  • ~WQRw / 2015-12-06 16:35
    najgorszy internet nikomu niepolecam brac od nich neta przychodzi weekend kiedy czlowiek moze sobie posiedziec na wolnym to wtedy brak internetu ... byly wakacje to w kazdym miesiacu przynajmniej tydzien lacznie byl brak internetu a jak do nich zadwonisz spytac co jest grane to ci powiedza ze awaria i niczego sie wiecej niedowiesz we wrzesniu konczy mi sie umowa i to by bylo na tyle jezeli chodzi o ta firme ich internet to dno
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
    zbyt dlugo zbyt drogo jak na to co oferuja
  • ~wróg / 2010-01-20 12:49
    Przestań ściemniać -to ty chodzisz po domach i opowiadasz bajki klientom? Nic dziwnego że na waszej infolinii mają ciągłe problemy. Netię oceniam na 0 totalne zero!!!
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca na opis
    6 miesięcy
  • ~wróg / 2010-01-21 08:55
    Widzę że mamy wszyscy straszny problem z naszym operatorem Netią sretją- ja również jestem pod wielkim wrażeniem jej tragicznego postępowania. Całość można ocenić tylko na zero. więc tak oceniam. podaję wszystkim zainteresowanym link do UKE. Piszmy wszyscy a może w końcu coś z nim zrobią z banda złodziei i oszustów (NETIA). http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?plac e=Lead07&news_cat_id=279&news_id =1834&layout=4&page=text
    Zaletybrak
    Wadytysiące
    długo
  • ~wutka2 / 2011-03-28 11:16
    Niestety nie mogę przyznać punktów.Moja przygoda z netią skończyła się tak szybko jak się zaczęła. Skuszony reklamą zamówiłem usługę telefon+inernet 20 Mbit/s. Zeszło do 10, w końcu okazało się, że może być tylko 1Mbit/s. Nikt mnie o tym nie raczył poinformować. Bez uzgodnienia ze mną zostałem pozbawiony neostrady na miesiąc przed zakończeniem.
    Zaletybrak
    Wadyniestety same
  • ~Xayah / 2016-03-22 16:00
    Szczerze to mam ten internet już dwa lata i nie polecam. Kiedy przedstawicielka dzwoniła była mowa o 10 mega, dostałem za to 0,5. Internet jest bardzo wolny, zrywa się często i jeszcze trzeba dużo płacić. Nie polecam, 1/10.
    ZaletyNie będę kłamał
    WadySzkoda klawiatury to wymieniania
    Korzystam z 2 lata, w małej wsi w woj. podkarpackim
  • ~xxx / 2015-03-27 14:41
    Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
    Zalety-
    Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
  • ~zament / 2010-11-17 13:31
    netia zeszła z drogi która nazywa się SOLIDNOŚĆ. obciążanie niesłusznymi kosztami.
    Zalety błękitnie miało być ; non stop swiat a wyszło zablokowany kantorek
    Wadypojęcie swiadczenia usług istnieje tylko wirtualnie, lobbing bez pokrycia... i rozeznania
    produkt????
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021