Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3213 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~troll / 2011-11-22 04:59
    mialem awarie robilem tak jak mi kazali problem z dns a to serwer ato linia a to kabel a wystarczylo tylko powiedziec zeby odinstalowac port com a potezainstalowac jeszcze raz i chodzi ale pozostal problem z dns co jakis czas mi sie zawiesza chyba zmienie operatora
    Zaletygrzecznosc
    Wadyinformatyka
    2 miesiace
  • ~ula 1958 / 2016-09-28 08:33
    nie polecam !!! Nie można zrezygnować w sytuacji zmiany miejsca zamieszkania. radzę dobrze się zastanowić nim podpisze się umowę z ta firmą
    Wadyzbyt mała szybkość
  • ~ulisses109 / 2007-10-03 20:46
    Długo czekałem od podpisania umowy do właczenia netu 2 miesiące Tpsa tak mi dokuczała ale w koncu wymiekli.Na chwile obęcną jeste zadowolony z Neti bardzo dobrze 1 Mb to w rzeczywistosci 1,3 Mb Nie ma problemów oby tak dalej.
    Zaletyłacz szybsze niz na umowie , brak awari działa bez problemów
    Wadydługo czekałem na aktywacje w 68 dni
    1,5 miesiąca - promocja
  • ~ulunia / 2008-03-04 19:27
    I ja tez dałam się wciągnąć Netii. To chyba jakaś sekta czy co? Podpisałam umowę 20grudnia 2007r. i do tej pory nie moge sie niczego doprosić. A ZACHĘCAJĄ W REKLAMIE JAK TO U NICH DOBRZE!!!!!!!!!!!!!!
  • ~urzytkownik / 2016-02-04 20:29
    netia to najwieksze gowno na tej planecie pier*olona szmaciarska netia !
    Zaletynie ma
    Wadycala netia to jedna wielka wada
    rok
  • ~v / 2015-06-19 20:59
    Z moich doświadczeń z tą firmą wynika, że jej dewizą jest "płacz i płać".. mimo szczegółowych ustaleń z konsultantem co do opłat za internet i warunków przedłużenia umowy że koszty nie wzrosną otrzymuję fakturę i cud - koszt wyższy o 30 zł na miesiąc! Uważajcie drodzy internauci,,,
  • ~vito / 2009-12-28 15:37
    Od trzech miesięcy reklamuję działanie neta. W nocy jest a w ciągu dnia znika. Na infolinii ta sama ściema, że przepraszają i jutro technicy NA PEWNO COŚ PORADZĄ. Mam już dosyć dzwonienia i marnowania czasu ( średnio 1 godzina na połączenie ). Mam to badziewie ( netię ) od lipca br. Według zapisu w umowie kara za zerwanie umowy to 500 zł. Czy ktoś wie jak rozwiązać umowę przed czasem z tymi oszukańcami i nie zapłacić tej kary? Pisać reklamacje w nieskończoność czy płakać i płacić za coś czego nie mam? Z góry dzięki za info
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, oszukiwanie klienta, zawyżone faktury
  • ~waff / 2008-06-12 12:20
    zamówiłem pakiet - mial dzialac telefon i net - nagle sie okazuje ze internetu nie bedzie a zalezalo mi na tym jedynie wiec kazą mi pisac rezygnacje choc to oni nie wywiazali z umowy i bede musial jeszcze i ich telefonu musiał korzystac- szcyt absurdu - nie polecam
  • ~Warto ????? / 2010-11-08 20:22
    W emailu dostałem że 2mb/s kosztuje 49 zł.Ok , fajnie.Na stronce pisze że 4mb/s kosztuje 49 zł.Chciałbym sobie zamówić 8mb/s.Pisze że kosztuje 59.99 zł.W serwisie powiedzą że 8mb/s koszuje ze 100 zł
    ZaletyCzy są jakieś ?
    WadyZa bardzo bajerują klientów
    Nie kupione
  • ~Wasyliada Geyu / 2010-01-20 17:51
    Wasyliada geyu potem jest jeszcze gorzej niż na początku!!!Potem zaczynają się problemy z PINGIEM i transferem!!!Męczyłem się 3 miesiące żeby na NEO wrócić i teraz to jest usługa!!!!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Wieslaw / 2017-11-26 22:54
    Za każdym razem zgłaszam awarię przyjeżdżają monterzy jeden mądrzejszy od drugiego naprawiają telewizję przez telefon Proszę włączyć Proszę wyłączyć Czekam tylko aż minie koniec umowy i zrezygnuje i nikomu nie będę polecał
    ZaletyŻadne
    Wady wszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszawa
  • ~WKURWion yy / 2015-12-13 14:28
    Złodzieje i tyle. Po 10 latach współpracy wystawili mi fakturę podwójnej wielkości tylko dlatego, że nie podpisałem umowy na 24 miesiące. ZŁODZIEJE i CHAMY!! made in poland
  • ~wkurzony / 2015-04-16 08:42
    Nie warto.

    W momencie podpisywania umowy powiedziałem jakie kanały i jakie usługi mnie interesują, a mimo to po miesiącu jestem zaskoczony dodatkowymi kosztami.
    Przy podpisywaniu umowy nie zaproponowano mi zapoznania się z regulaminem, ani nie udzielono odpwiedzi na temat kar umownych (część umowy). Przy reklamacji Netia twierdzi, że zostałem zapoznany z regulaminem.
    Przy podpisywaniu umowy zostałem wprowadzoony w błąd co do nagrywania programów na urządzenie zewnętrzne.
    Netia Player przy formatowaniu powoduje, że dysk przestaje być widoczny dla dekodera i dla PC - Netia twierdzi, że nie mozna udowodnić że to ich wina.
    Kanały zawieszają się, a internet ma max 30% deklarowanej prędkości.
    Kupujesz dysk zewnętrzny aby nagrywać, a mimo to musisz płacić 15 zł m-cznie - u konkurencji za 10 zł masz nagrywarkę HD i nie musisz nic kupować.
    Uważam, że w umowie powinien być zapis o możliwości odstąpienia od niej po 14 dniach od świadczenia usług, a nie od dnia jej podpisania.
    Skoro nie możemy liczyć na rzetelność przedstawicieli Netia oraz na ich jakość usług to powinniśmy mieć czas na przetestowanie ich usług.
    miesiac
  • ~wnerwiony / 2015-04-21 10:03
    Netia włączyła jako domyślną opcję nagrywania usługę Gigangrywarka za 15 zł. Chcąc nagrywać za darmo należy wejść w tę usługę i wybrać "nagrywanie lokalne"
    Tylko, że jak chcesz nagrywać to dekoder o tym Cię nie poinformuje. Przedstawi to tak, że albo płacisz za nagrywanie albo nie nagrywasz.
    System zakupu pakietow i usług poprzez pilota jest tak zrobiony aby wystarczyło nacisnąć tylko jeden przycisk w pilocie by dosżlo do zamówienia czegoś co później może okazać się nie do odwrócenia. Dzisiaj włączam TV a tam komunikat "wciśnij OK aby zamówić HBO ON". Co by było gdyby przez przypadek wcisnęło go dziecko lub dorosły?
    Wadynie masz pewności ile zapłacisz i czy Cię na coś nie naciągną
    miesiąc
  • ~wojciech kujawa / 2012-09-04 12:48
    witam dajcie sobie spokuj z tą firmą mają gdzies klijenta
    pozdrawiam
    Wadyobsługa oszukuje i naciąga na rozmowy
  • ~wojte114 / 2011-11-17 22:49
    w marcu zamówiłem internet NETII 2mb/s za 49zł na 1rok.umowa została przywieziona po kilku dniach, dzwoniłem do nich kilkukrotnie i cały czas słyszałem że router zostanie przywieziony za kilka dni i tak upłynęły 2 miesiące . ale po kolejnych 2 miesiącach przysłali internet mobilny za kolejne 40zł który został wcisniety do umowy bez mojej zgody. chciałem zrezygnować z usługi ale sie dowiedziałem nie moge poniewarz niby """miałem na to czas przez MIESIĄC po podpisaniu umowy,kiedy żadnego urządzenia nie miałem w domu """ Złożyłem więc reklamację, została przyjęta to odesłałem im urządzenie. Ostatnio dostałem fakture na ponad 500zł za przedterminowe zerwanie umowyjedyne co mi pozotało to wystąpić o odsłuchanie rozmowy. Usługa była zamawiana na1rok a wcisneli 2 lata tak samo było z internetem mobilnym którego nie zamawiałem oraz usługa bezpieczny internet która również nie była zamawiana.Tak więc zamiast 49zł/mies musze płacic prawie 60zł i do tego 500zł kary. TAK WIĘC JESLI MACIE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ OMIJAJCIE TĘ FIRMĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
  • ~Wojtek / 2009-12-18 13:54
    Na nr 223385285 możecie wysłać rezygnację i zróbcie sobie wydruk z faksu, potwierdzający wysłanie. Oczywiście możecie dostać fakturę, ale nie opłacajcie jej - stara praktyka netii ( chamstwo do potęgi). Wysłana rezygnacja faksem jest w razie czego dowodem.

    Na faksie musi być ujęte:
    - z czego zrezygnowaliście
    - dane i numer abonamenta (znajdziecie go na fakturze)
    - czytelny podpis

    Pozdrawiam
    Wojtek
    Wadycała Netia
  • ~wojtek / 2015-02-22 09:23
    Netia to dramat. Handlowiec podpisał umowę drogą elektroniczną ze swojego smartfona w moim imieniu, bez mojej wiedzy, bez pokazywania treści i bez mojej obecności. Reklamacje nie odniosły skutku - według Netii umowa została podpisana prawidłowo. Telewizja ciągle zacina się, chociaż połączenie od routera jest po kablu. Nie powiedzieli mi, że dysk do nagrywania może mieć co najwyżej 750 GB, chociaż przed zakupem dzwoniłem do nich w tej sprawie. W instrukcji tez nie ma tej informacji. Wydałem niepotrzebnie kasę, gdyż kupiłem dysk 1 TB. Kłopoty non-stop. Nie polecam.
    Zaletytanio
    Wadyfatalna jakość TV (przycięcia, nagrywanie na dysk fatalne), niedouczeni konsultanci
    6 m-cy
  • ~wojtek89 / 2016-05-31 12:59
    moim zdaniem w netii zarówno internet jak i tv są godne polecenia
  • ~wolnoscwyboru / 2010-02-03 23:27
    Witam. Od 1.02 obowiązuje nowa oferta Netii - Internet Superliga.
    Usługi dla firm można zamówić pod numerem 695 620 913, lub wysyłając
    zgłoszenie na lsamson@wolnoscwyboru.com

    Konsultant skontaktuje się do 3 dni roboczych.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2556
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2257
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5016
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2731
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360