Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~REKIN / 2009-12-30 15:45
    Cześć.

    Nie będę opisywał jak zrobili mnie w druta, bo nie skończyłbym tego tak szybko. Generalnie podpisałem umowę 4 listopada 2009. Cóż do dnia dzisiejszego nie mam ani telefonu, ani internetu.
    Telefony na infolinie kończą się mniej więcej tak. Odbiera ktoś, a następnie mówi, że musi mnie przełączyć i potem mogę sobie czekać godzinę, dwie, etc. Nikt dalej nie podnosi słuchawki. Tak więc czuję się bezradny. Proszę napiszcie czy mam podstawę do zerwania umowy bez ponoszenia żadnych kosztów? Wszak NETIA w żaden sposób się z niej nie wywiązała.
    Będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam....
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~renata / 2016-01-15 17:05
    A Wy też macie HBO za free wnetii? Ja tak i jestem z tego powodu bardzo zadowolona tak tez przestalibyście już narzekać :) Brawo netia!
  • ~Renata Klaczek / 2010-05-13 14:49
    Witam, podpisałam umowę z Netią na zmianę operatora pozostawiając swój numer telefonu. Od dnia kiedy miała nastąpić automatyczna zmiana nie mam ani telefonu, ani internetu, a wszystko to podobno przez problemy techniczne. Nikt w Netii nie umie odpowiedzieć na pytanie kiedy podłączą mi telefon i internet i czy w ogóle będzie to możliwe. Umowa podpisana była na firmę, dzisiaj zastanawiam się skąd wezmę środki na zapłacenie ZUS za obecny miesiąc. Jak widzę mój przypadek nie jest odosobniony. Pozdrawiam Renata
  • ~ricky / 2008-09-10 10:56
    nie potrafią wklepać umowy którą mają u siebie przez 14 dni, n ie potrafią przesłać modemu przez 1 miesiąc mimo wyraźnego zamówienia, zrobią wszystko żeby zniechęcić klienta,
    Zaletybrak
    Wadyjak narazie same minusy
  • ~RoboCop / 2007-10-08 13:48
    Jakby tepsa nie robi?a problemów ze zmian? dostawcy netu, to nie by?oby ?adnych problemów z Neti?. Netia sama w sobie daje ?wietne warunki, wi?c nale?y chyba ?apa? ile si? tylko da z tego.
    Zaletystabilno?? ??cza, dobry transfer
  • ~Roman Wer / 2016-02-13 15:12
    Internet z Netii posiadam dwa lata. Przez pierwszą umowę wszystko było ok, kablówka działała świetnie, podobnie jak internet, problem zaczął się po przedłużeniu umowy, kilka razy dziennie całkowicie zanika sygnał, zarówno w kablówce, jak i w internecie, co jest strasznie irytujące. Żałuję, że zrezygnowałem z wcześniej posiadanego internetu, zwiedziony "mową trawą" o szybkim internecie w tanim pakiecie, dzisiaj nie popełnił bym tego błędu... Pozdrawiam
    ZaletyBezprzewodowy internet w całym domu
    WadySłaby sygnał, zanikające połączenie i ogólnie cała masa wad
    2 lata
  • ~rozczarowana / 2010-04-27 11:13
    Obsługa klienta w Netii jest straszna, od 3 miesięcy dzwonię na infolinię i tłumaczę siedzącym tam "konsultantom", że chcę przepisać umowę na usługi telefoniczne i Internet z osoby prywatnej na firmę, ale chyba niewyraźnie mówię, bo już kolejną fakturę muszę płacić z błędnymi danymi. Nie wspomnę o tym, że za każdym razem muszę im wysyłać dokumenty rejestracyjne swojej firmy. Paranoja. Żałuję, że zdecydowałam się na korzystanie z ich usług.
    ZaletyBrak
  • ~rozczarowana / 2013-01-26 18:31
    beznadzieja. ciężko napisać coś więcej. Nie wiedziałam, że tyle nerwów może człowieka kosz
  • ~rozczarowany ze Szczawna Zdr. / 2015-09-19 21:48
    Totalne DNO. Maksymalny transfer jaki mi zaoferowali to 1200 Kbps. Kilka razy w tygodniu spada nawet do 216 Kbps!!!. Zrywa połączenie ADSL. Totalna WIOCHA a nie firma. Niestety jestem skazany na ten syf bo nic innego niema w mojej okolicy.
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    za długo - od kilku lat, cena jest straszana co do jakości
  • ~rrogall / 2010-04-17 18:37
    Czy sa pingi w grach takich jak counter strike 1.6 bo mam internet od takiego faceta z mojego miasta i mam straszne lagi od50 do1000 w neti nie bylo by pingow pomozcie bo tylko o to mi chodzi
  • ~rycerz23 / 2011-06-29 21:52
    poprostu oszustwo konsultanci bez doswiadczenia naliczanie kant korekta poprostu dla nich bez znzczenia poprostu tylko plac
  • ~rych / 2010-02-28 19:01
    Przed tygodniem otrzymałem z Netii listowne wypowiedzenie w świadczeniu usług telefonu i internetu z powodów technicznych.
    Obecnie siedzę samotnie w fotelu inwalidzkim bez możliwości komunikacji ze światem (z pogotowiem ratunkowym) od jutra.W telewizji wiele razy dziennie widzę ostatnio reklamę Netii i jej zalet. Potrzebny pilnie sponsor który obok reklamy Netii umieści w TV ostrzeżenie o moim przypadku.
  • ~salazar / 2009-12-14 02:08
    ja też tam pracowałem a teraz pracuję na infolinii TP, a wiecie dlaczego tak długo się czeka na połączenie bo ci w netii poprostu to olewają i dyskutują między sobą na swoje prywatne tematy.Jak klient zgłasza po raz drugi lub trzeci awarię to szybko się komunikują jaki kit mu sprzedać żeby sprawę odwlec.Taka jest prawda sam widziałem i słyszałem.
  • ~SANDALFON / 2010-03-07 12:36
    płacę za 4mg ,dostaję mniej niż1mg co dziesięć pietnaście minut mam zastoje.KIM WY JESTEŚCIE??????
    Zalety01
    Wady1oooooooooooooooooooooooooooooo
    3lata, jak wyżej
  • ~Serpher / 2010-08-02 11:31
    Ja na swój router czekam już ponad 2 miesiące. Ostatnio ich ponagliłem i mają jutro przysłać, zobaczymy.
    Mam 6mb i mam tylko połowę prędkości, podejrzewam, że to przez linię, bo stara, ale może też być wina modemu obecnego, na którym teraz jadę (SpeedTouch 330).
  • ~SGR / 2010-01-15 20:29
    To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!!
    Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
    ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
    WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!!
    Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
    6 mieś
  • ~slon57 / 2009-11-25 19:13
    z takim oszustwem dawno sie nie spotkalem!!!!!!kazdy konsultant nawet z warszawy klamie!!!!na 10 rozmow 8roznych opinni na temat a sprawa bbbbardzo prosta przeniesc internet tp do neti i polaczyc w pakiet z telefonem ktory mam wneti ...nikt tego nie jest wstanie zrobic .wystarczy powiedziec konsultantowi ze jest nagrywany i szybko wykacza sie .....bo klamie lub mowi nie cala prawde..oszczegam przed netia.....mocno
    Zaletyo
    Wady----------- --------- --------------
  • ~spokojna / 2010-05-27 09:59
    a sprawdziłeś czy pierwsza fv nie była fv zbiorczą ??? Czyli za ilość dni odkąd zacząłeś korzystać z telefonu do końca cyklu rozliczeniowego + abonament za kolejny okres rozliczeniowy
    ( jak wiadomo abonament wszędzie naliczany jest z góry!!!)

    Jestem pewna w 90 % że nie sprawdziłeś a pierwsze co zrobiłeś to zadzwoniłeś na infolinie żeby na kogoś pokrzyczeć :)
  • ~spokojna / 2010-05-27 13:32
    Po pierwsze nigdzie nie jest napisane, że jestem lub byłam KONSULTANTEM Netii
    Po drugie nigdy nie zamierzałam obrazić ludzi, którzy faktycznie dzwonią w jakiejś poważniejszej sprawie i muszą wyczekać swoje przez tych co mają pretensje do świata za swoje lenistwo
    Jeśli identyfikujesz się z "TYMI" klientami Twoja sprawa.
  • ~sprawdzamgo / 2014-04-01 09:16
    Witam.
    Uważaj bo netia po rozwiązaniu umowy po 5-6 latach sprzedaje faktury jako niezapłacone. Trzeba się póżniej włuczyć po sądach i udowadniać swoją rację, więc to co zaoszczędzisz to trzeba póżniej wydać na adwokata.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021