Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~radek / 2011-02-23 12:51
    dokłądnie netia to dziadostwo nibyu jest te 2 mb a strony otwieraja sie a w większości nie otwierają się- jak przez modem

  • ~radek878 / 2015-12-22 13:42
    ja mam internet mobilny w netii i wszystko bez zarzutu, nie mam na co nrzekac bo moge na nim polegac a na prawdę często korzystam poza domem i wifi. polecam
  • ~raf / 2010-02-09 23:41
    Potwierdzam NETIA - TO KPINA z KLIENTA, wynająłem budynek na firmę z trzema łączami ISDN Netii - byłem pewien, że z podłączeniem telefonów to problemów nie będzie. W systemie mają budynek opisany jakby nie miał przyłącza. Wcześniejsza firma oczywiście korzystała z Netii. Po kilku godzinach spędzonych na tzw. infolinii przysłali ekipę po tygodniu do sprawdzenia warunków technicznych. Technicy oczywiście stwierdzili że przyłącze jest i nie ma przeszkód. Po trzech tygodniach wydzwaniania na infolinię została podpisana umowa i za max 14 dni miało być uruchomienie. Po dwóch tygodniach dowiaduję się na infolinii, że jakiś mądrala anulował umowę – bo w systemie jest nadal – brak możliwości technicznych. Krew się we mnie zagotowała - po półtora miesiąca walki byłem z niczym. Kolejny kierownik na infolinii bardzo przepraszał, ale jedynie co może mi zaproponować - to kolejna wizytę techników i całą procedurę podpisania umowy od nowa!!! Czyli kolejne minimum 30 dni. LUDZIE !!! SZLAG MNIE TRAFIŁ! Napisałem skargę do centrali i czekam na łaskawą odpowiedź. W międzyczasie złożyłem kolejnych 5 wniosków. Może się w ktoś w Netii zastanowi o co chodzi? Niestety kochana TPSA też się wypięła – bo „daleko do słupka” i im się nie opłaca. Minęły 2 miesiące, a firma działa na przekierowanych komórkach – rachunki kosmiczne. To się nazywa „wolność wyboru”
  • ~RE / 2014-08-19 18:15
    Netia ma nowego prezesa ale po staremu naciągają klientów. Może nawet bardziej. Teraz polega to na telefonicznym, świadomym proponowaniu, jak się później okazuje, nierealnych warunków oferty np. MAX20 z telefonem. Następuje aktywacja usługi na warunkach Netii, np. MAX10 bez uzgodnienia zmian z klientem. Następnie pracownik zmusza, pod groźbą opłaty wyrównawczej, do akceptacji umowy, pod pozorem niemożliwości anulowania już aktywowanej usługi. Klient nie ma możliwości wcześniejszego sprawdzenia czy usługa działa żeby zrezygnować. Jednocześnie bezczelność i arogancja pracowników jest niewyobrażalna.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
    za długo
  • ~REKIN / 2009-12-30 15:45
    Cześć.

    Nie będę opisywał jak zrobili mnie w druta, bo nie skończyłbym tego tak szybko. Generalnie podpisałem umowę 4 listopada 2009. Cóż do dnia dzisiejszego nie mam ani telefonu, ani internetu.
    Telefony na infolinie kończą się mniej więcej tak. Odbiera ktoś, a następnie mówi, że musi mnie przełączyć i potem mogę sobie czekać godzinę, dwie, etc. Nikt dalej nie podnosi słuchawki. Tak więc czuję się bezradny. Proszę napiszcie czy mam podstawę do zerwania umowy bez ponoszenia żadnych kosztów? Wszak NETIA w żaden sposób się z niej nie wywiązała.
    Będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam....
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~renata / 2016-01-15 17:05
    A Wy też macie HBO za free wnetii? Ja tak i jestem z tego powodu bardzo zadowolona tak tez przestalibyście już narzekać :) Brawo netia!
  • ~Renata Klaczek / 2010-05-13 14:49
    Witam, podpisałam umowę z Netią na zmianę operatora pozostawiając swój numer telefonu. Od dnia kiedy miała nastąpić automatyczna zmiana nie mam ani telefonu, ani internetu, a wszystko to podobno przez problemy techniczne. Nikt w Netii nie umie odpowiedzieć na pytanie kiedy podłączą mi telefon i internet i czy w ogóle będzie to możliwe. Umowa podpisana była na firmę, dzisiaj zastanawiam się skąd wezmę środki na zapłacenie ZUS za obecny miesiąc. Jak widzę mój przypadek nie jest odosobniony. Pozdrawiam Renata
  • ~ricky / 2008-09-10 10:56
    nie potrafią wklepać umowy którą mają u siebie przez 14 dni, n ie potrafią przesłać modemu przez 1 miesiąc mimo wyraźnego zamówienia, zrobią wszystko żeby zniechęcić klienta,
    Zaletybrak
    Wadyjak narazie same minusy
  • ~RoboCop / 2007-10-08 13:48
    Jakby tepsa nie robi?a problemów ze zmian? dostawcy netu, to nie by?oby ?adnych problemów z Neti?. Netia sama w sobie daje ?wietne warunki, wi?c nale?y chyba ?apa? ile si? tylko da z tego.
    Zaletystabilno?? ??cza, dobry transfer
  • ~Roman Wer / 2016-02-13 15:12
    Internet z Netii posiadam dwa lata. Przez pierwszą umowę wszystko było ok, kablówka działała świetnie, podobnie jak internet, problem zaczął się po przedłużeniu umowy, kilka razy dziennie całkowicie zanika sygnał, zarówno w kablówce, jak i w internecie, co jest strasznie irytujące. Żałuję, że zrezygnowałem z wcześniej posiadanego internetu, zwiedziony "mową trawą" o szybkim internecie w tanim pakiecie, dzisiaj nie popełnił bym tego błędu... Pozdrawiam
    ZaletyBezprzewodowy internet w całym domu
    WadySłaby sygnał, zanikające połączenie i ogólnie cała masa wad
    2 lata
  • ~rozczarowana / 2010-04-27 11:13
    Obsługa klienta w Netii jest straszna, od 3 miesięcy dzwonię na infolinię i tłumaczę siedzącym tam "konsultantom", że chcę przepisać umowę na usługi telefoniczne i Internet z osoby prywatnej na firmę, ale chyba niewyraźnie mówię, bo już kolejną fakturę muszę płacić z błędnymi danymi. Nie wspomnę o tym, że za każdym razem muszę im wysyłać dokumenty rejestracyjne swojej firmy. Paranoja. Żałuję, że zdecydowałam się na korzystanie z ich usług.
    ZaletyBrak
  • ~rozczarowana / 2013-01-26 18:31
    beznadzieja. ciężko napisać coś więcej. Nie wiedziałam, że tyle nerwów może człowieka kosz
  • ~rozczarowany ze Szczawna Zdr. / 2015-09-19 21:48
    Totalne DNO. Maksymalny transfer jaki mi zaoferowali to 1200 Kbps. Kilka razy w tygodniu spada nawet do 216 Kbps!!!. Zrywa połączenie ADSL. Totalna WIOCHA a nie firma. Niestety jestem skazany na ten syf bo nic innego niema w mojej okolicy.
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    za długo - od kilku lat, cena jest straszana co do jakości
  • ~rrogall / 2010-04-17 18:37
    Czy sa pingi w grach takich jak counter strike 1.6 bo mam internet od takiego faceta z mojego miasta i mam straszne lagi od50 do1000 w neti nie bylo by pingow pomozcie bo tylko o to mi chodzi
  • ~rycerz23 / 2011-06-29 21:52
    poprostu oszustwo konsultanci bez doswiadczenia naliczanie kant korekta poprostu dla nich bez znzczenia poprostu tylko plac
  • ~rych / 2010-02-28 19:01
    Przed tygodniem otrzymałem z Netii listowne wypowiedzenie w świadczeniu usług telefonu i internetu z powodów technicznych.
    Obecnie siedzę samotnie w fotelu inwalidzkim bez możliwości komunikacji ze światem (z pogotowiem ratunkowym) od jutra.W telewizji wiele razy dziennie widzę ostatnio reklamę Netii i jej zalet. Potrzebny pilnie sponsor który obok reklamy Netii umieści w TV ostrzeżenie o moim przypadku.
  • ~salazar / 2009-12-14 02:08
    ja też tam pracowałem a teraz pracuję na infolinii TP, a wiecie dlaczego tak długo się czeka na połączenie bo ci w netii poprostu to olewają i dyskutują między sobą na swoje prywatne tematy.Jak klient zgłasza po raz drugi lub trzeci awarię to szybko się komunikują jaki kit mu sprzedać żeby sprawę odwlec.Taka jest prawda sam widziałem i słyszałem.
  • ~SANDALFON / 2010-03-07 12:36
    płacę za 4mg ,dostaję mniej niż1mg co dziesięć pietnaście minut mam zastoje.KIM WY JESTEŚCIE??????
    Zalety01
    Wady1oooooooooooooooooooooooooooooo
    3lata, jak wyżej
  • ~Serpher / 2010-08-02 11:31
    Ja na swój router czekam już ponad 2 miesiące. Ostatnio ich ponagliłem i mają jutro przysłać, zobaczymy.
    Mam 6mb i mam tylko połowę prędkości, podejrzewam, że to przez linię, bo stara, ale może też być wina modemu obecnego, na którym teraz jadę (SpeedTouch 330).
  • ~SGR / 2010-01-15 20:29
    To jeszcze masz szansę, żeby nie zostać ich klientem!!! Skorzystaj z tego błogosławieństwa!!!!
    Ja na aktywacje czekałem 79 dni! Przez ten czas wydałem mnóstwo pieniędzy na telefony do nich gdzie oczywiście nikt nie potrafił powiedzieć niczego konstruktywnego. W kółko powtarzali, że to wina Tepsy co oczywiście okazało się nie prawdą. Zwyczajnie monter, który podłączał mi linie coś źle podłączył... Pierwsza awaria zdarzyła się po niecałym miesiącu... Nawalił modem.... Ustalenie tego zajęło im 3 tygodnie... Nowy modem mieli przysłać w ciągu 3 dni roboczych... Ale panu na infolinii pomyliły się chyba dni z tygodniami... W rezultacie półtora miesiąca nie miałem ani netu ani tela a rachunki przychodziły... Po złożonej reklamacji przysłali fakturę korygującą na kwotę... 46 zł słownie czterdzieści sześć złotych... Samego abonamentu za obie usługi mam około dziewięćdziesięciu kilku złotych miesięcznie!! Gdy zadzwoniłem z pytaniem czemu za 1.5 miesiąca odliczyli tylko 46 pln pani stwierdziła, że owszem, za każdy dzień awarii z ich winy muszą odliczyć 1/30 abonamentu ale nie jest wstanie mi powiedzieć czemu odliczyli tylko 46 pln. I, że mogę złożyć kolejną reklamację na tą reklamację ale czas na odpowiedź z ich strony mają nieokreślony... Czyli do śmierci mogę czekać na odpowiedź.... Żałuję, ze po 30 dniach awarii nie napisałem rezygnacji... Tą firmę polecam każdemu OMIJAĆ Z DALEKA!!!! Ale mądry polak po szkodzie...
    ZaletyPowiedzmy, że u mnie parametry są mniej więcej w normie....
    WadyINFOLINIA, ludzie, którzy tam pracują nie mają pojęcia o czym mówią i po co tam są!!!
    Reklamacje, rozpatrywane na niekorzyść klienta!!
    6 mieś
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3981
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2039
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307