strona 155 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~oriental_chicken / 2010-02-19 13:30
Krzysztof dlaczego jesteś niezadowolony z Netii? Widze, ze opinie dosc podzielone , są negatywne opinie, ale widze ze rowniez zwolennikow nie brakuje. Czy to może wynika z miejsca zamieszkania? Mieszkam na obrzezach Warszawy, wiec licze się z tym , ze z prędkością może być roznie, ale obawiam się żeby nie zrywalo polączenia:/. A orientujecie się czy Neostrada nadal daje możliwość wzięcia neta na probe? Przez jaki okres można testowac? -
-
~oriental_chicken / 2010-04-27 23:07
ale przeciez netia korzysta z laczy Tp, to chyba nie powinni miec problemu z zasiegiem,z obsluga klienta pewnie bywa roznie u kazdego dostawcy, wszystko zalezy od tego na kogo sie trafi dzwoniac na obsluge klienta, opinie chyba podzielone, ale ttrudno chyba im bedzie dorownac tym nowa promocji neostrady. -
~oszukana / 2010-07-24 18:15
Ja również jestem oszukana przez pracowników firmy Netia.Obiecano mi internet 4 mb/sek, ale w dostarczonej przez kuriera umowie nie było o tym mowy.Zadzwoniłam na Infolinię i dowiedziałam się,że nie jestem jedyną osobą,która w tym dniu dzwoni w tej sprawie,a chodził o to,że na mojej linii nie możliwości podłączenia takiej prędkości .To jest skandal!!!! Nic nas nie chroni przed takimi praktykami. -
~oszukana klientka / 2014-08-11 17:39
Fukcjonalność jest ok
Ale czuje sie oszukana przez cały miesiąc dzwoniono z nową ofertą miała być tańsza, jak się okazuje jest inaczej. Płaciłam około 80zł miałam w nowej umowie płacić 50zł a jak sie okazuje faktura na przeszło 100zł i co dzwonie by wyjaśnić oczywiście nie czują sie odpowiedzialni za wciskanie kitu ludzią, a rozwiązanie obecnej umowy miało by kosztować 1500zł z hakiem to klina i żart.......... jestem zbulwersowana tym wszystkim i każdemu znajomemu jak i obcemu odradzam jakie kolwiek usługi od NETI -
~P_S_ / 2016-02-03 09:53
Witam, Chciałam się zapytać czy komukolwiek sie zdarzyła sytuacja, jaką ja obserwuje od jakiegoś czasu. Mma internet w Netii od jakiś 6-7 lat, i już n-ty raz obserwuję pewne zjawisko - za każdym razem jak jest zmasowany atak konsultantów oferujących mi jakąs nową usługę, dodatek - szybszy internet, Tv w pakiecie (za dopłatą :)) pojawiają się problemy z łaćzem internetowym - ostatnio do mnie konsultanci dzwonili w piątek i poniedziałek, i od poniedziałku już 4 razy musiała resetować router, bo nie łączy z internetem. I tak za każdym razem. Nie wierzę, że to jest zbieg okoliczności, ale ciekawa jestem czy ktoś inny to zaobserwował? WadyCzęsto przerywane łączenie z internetem6-7 lat, obecnie za 74,90zł -
~patron / 2012-07-13 22:03
Netia to dla mnie firma niepoważna mająca gdzieś swoich klientów. Mają tam taki bałagan że sami nie wiedzą na czym stoją. konsultanci niepotrafią przekazać rzetelnej i prawdziwej informacji. Mistrzowie kłamstwa. dziś dzwoniłem do nich by ustalić kiedy wreszcie będę mógł korzystać z internetu {umowę podpisałem 6.06.2012}miły pan powiedział że czekają na odpowiedz tp. Zadzwoniłem do tp tam otrzymałem info że to łącze przejeła netia.Ponownie zadzwoniłem do neti i tam tym razem pani powiedziała że to sprawdzi i oddzwoni. Czekam do teraz na telefon.Netia najgorszy wybór mego życia. ZaletybrakWadytyle że niechce mi się pisać -
~paw / 2010-05-12 10:26
Od przeszło miesiąca próbuję doczekać się na podłączenie interentu. Mają klienta głębiko w poważaniu totalne olanie , w bardzo miły i profesjonalny sposób obsługa klienta informuje, że Netia ma gdześ nowych potencjalnych klientów. Próba połączenia się z kierownictwem kończy się fiaskiem pracownicy pierwszej lini bronią do nich dostępu jak lwy. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem. ZaletybrakWadyignorowanie i brak szacunku dla klienta -
~paweł / 2010-11-23 21:30
firma nie solidna podpisała umowę a internetu ani telefonu nie ma przysyła rachunki z trzech miesięcy za coś czego nie ma i do tego nalicza kary za nieterminowe wpłaty w rozmowach telefonicznych konsultanci zbywają i nic nie robią w tej sprawie ale moja cierpliwość się skończyła
nagłośnię sprawę w mediach i podam do prokuratury o wyłudzenie dość robienia z ludzi idiotów możecie tego nie wydrukować a ja i tak wezmę się za was podejmę kroki prawneWady100%nie mam go mam tylko umowę -
-
~peny / 2009-09-12 22:27
Pracuję na infolinii technicznej,nie myślcie,że bronię netii ale żal mi osób, które tam pracuja, dziennie dzwoni "milion" osób z pretensjami za które z regóły odpowiadaja sami bo coś naknocą w komputerze (głównie chodzi o osoby z modemami) bądź bawią się ustawieniami na routerze a potem dzwonia z pretencjami " dlaczego wyłączyliście mi internet!!!!!!!!!!!!) bez żadnego dzień dobry. za drugą połowę problemów odpowiada tpsa, robią co mogą,żeby netii i jej uzytkownikom zatruć życie. najlepsi są klienci, którzy nie płacą rachunków a potem mają pretensje,że nikt im nie powiedział,że mają płacic (jak dla mnie jest to logiczne,że powinno się zapłacić). kolejną kwestią jest przełaczanie klientów, jeśli konsultant mówi,że musi przełączyć do innej osoby to chyba wie co mówi, a że z regóły dzwoni "milion" osób to potem czeka się po 40 minut. praca nie jest przyjemna bo ludzie są naprawdę wredni ale są też mili klienci i takich chyba każdy konsultant lubi. no ale ktoś musi pomagać tym "wredym" klientom w końcu muszą sie na kimś wyżyć nie pomyślą o tym,że po drugiej stronie siedzi osoba, która nic nie może zrobić jeśli technicy olali sprawe trzeba czekac i telefon co 30 min nie pomoze napewno,
pozdrawiam -
~pfff / 2010-02-25 15:23
nie ma co pisac o tym necie jest do dupy.. ZaletynicWadywszystko -
~Piotr / 2011-01-19 22:35
A może ktoś z Was pomyśli i zastanowi się dlaczego tak się dzieje, że gość ma od roku usługi Netii i wszystko było ok, a nagle się zrywa itp. to są działania TP - monopolisty, przycinają transfer, blokują i jeszcze masę innych rzeczy robią. Sam jestem tego najlepszym przykładem, przeszedłem z TP do Netii i było ok, po 2 m-cach zaczęli wydzwaniać do mnie z TP, że nie wypowiedziałem im umowy i opłaty będą naliczane!! Pytam jak to możliwe, skoro podpisałem dokumenty z Netią na usługi na łączach TP, i to nasza kochana tepsa dokonuje przełączenia, więc na jakiej podstawie mam sygnał od Netii, skoro jak twierdzą nie mają dokumentów. Po takich wyjaśnieniach rozmówca rozłącza się be wyjaśnień!! Również miałem przycinany transfer i co do zachowania się Netii nie mam żadnych zastrzeżeń, postąpili bardzo fair i mialem miesiąc za free!! Tepsa pomimo kary jaką zapłaciła nadal stosuje praktyki monopolistyczne! I pewnie będzie tak, aż nie ludzie nie zrozumieją, że TP nie gra fair play!! Może zaczną szanować konkurencję jak jeszcze więcej klientów stracą. A pamiętajmy, że dzięki konkurencji zyskujemy my-konsumenci!! Powinniśmy wspierać Polskie firmy , a nie jakieś francuskie...
Na szczęście Netia już od jakiegoś czasu świadczy usługi w nowych technologiach gdzie TP nie ma możliwości psuć dobrej marki.!!!
Pozdrawiam wszystkich -
~PiS / 2008-11-05 01:34
Remik nie masz zadnego prawa wypowiadac sie na temat innych userow wyglaszajacych swoja opinie na temat uslog Netii. Nie przysluguje Ci ono chocby dlatego ze nie mozesz sie postawic w ich sytuacji, mozesz sie jedynie cieszyc ze nie masz takich problemow jak oni... Ciekaw jestem co bys napisal, gdybys to Ty mial problemy typu: "brak fachowej pomocy w dziale obslugi klienta"; "nieodpowiadajacy faktyczny transfer (zanizony) niz widniejacy w umowie"; "zwodzenie przez operatora o dacie i/lub mozliwosci podpiecia internetu w Twoim obszarze" i wiele innych aspektow utrudniajacych zycie pozostalym klientom Netii. Jezeli chcesz zapoznac sie z roznorodnoscia tych problemow przeczytaj wszustkie opinie tak jak ja. Ja osobiscie nie kozystam z uslug Netii ani TP SA wiec nie bede sie wypowiadal na temat ich funkcjonalnosci w realiach. Powiem tylko jedno. Na takich rzeczach jak komputer, telefon samochod czy internet nie da sie oszczedzac jesli chce sie miec produkt wysokiej i niezawodnej klasy... W sumie na koniec zboczylem z tematu ale musialem nadmienic cos od siebie :) pozdrawiam wszystkich userow tego forum.
PS Nick dla smiechu i wymaganej rekomendy dla "remika" pzdrZaletyjest ich mniej w opiniachWadyzdecydowanie wiecej ale to niekoniecznie trafna srednia :Pinny dostawca internetu, ok. 2 lat, 40zl/miesiecznie, 250kbps przy szybkosci lacza ok 2Mb/s+ (ponad) -
~plies78 / 2014-01-07 16:04
Jeden z gorszych operatorów z jakim miałem do czynienia. Głównie zraża mnie brak kompetencji pracowników lub to że absolutnie nie da sie uzyskać sensownych odpowiedzi lub pomocy.Jak tylko skończy mi się umowa przechodze do innego operatora, bo nie da rady tyle. -
~pototypel / 2013-02-04 17:23
Gorszej firmy nie widziałem. Umowy podpisują i się nie wywiązują . Na infolinii niczego nie można się dowiedzieć co pytanie karzą czekać i trzymają godzinami na linii. Ogólny bałagan i brak kompetencji. Naprawdę nikomu nie polecam najkompetentniejszą osobą w tym bałaganie jest automatyczna sekretarka. Porażka. Zaletyumiejętność naciągania ludziWadyBrak poniesienia konsekwencji za niewywiązanie się z umów.Umowa została rozwiązana z winy operatora -
~potry7 / 2014-03-05 14:13
NIE POLECAM. Netia przedewszystkim wymaga.. i skrupulatnie podsyła fakturki. natomiast z internetem róznie bywa. zwłaszcza wieczorem. O dodzwonieniu sie do nich nie wspominając. Dodatkowo nijak prowadza profil na FB a chcialem sie jak nie telefonicznie to moze tam sie z nimi skontaktowac.. jak ktos chce miec dobry internet to zdecydowanie nie szanowna NETIA/ -
~pringels30 / 2012-11-20 16:41
Proponuje aby do wyrażanej opinii dodawać info o tym , czy internet "jedzie" na linii TP (technologia LLU) czy na własnej linii Netii. Podobno na linii własnej Netii net działa bez wiekszych problemów. Ja akurat mam internet z TP (Orange) i narzekam jedynie na cene usługi.Przede wszystkim nie podoba mi sie pobieranie haraczu w postaci opłaty za utrzymanie łącza lub przymuszanie do posiadania telefonu stacjonarnego. W Netii tej opłaty nie pobieraja jeśli internet działa na ich linii.U operatorów kablowych takze nie ma żadnych opłat za utrzymanie czy konserwacje linii/światłowodu. -
-
~Przedsiębiorstwo / 2017-01-26 11:19
Internet stacjonarny w Netii to katastrofa!!!! Na początku usługi dział bez problemów . Od ponad roku są same problemy!!! Bardzo wolny, ciągle się zawiesza, często nie można otworzyć nawet skrzynki mailowej nie mówiąc o jakichkolwiek innych operacjach. Obsługa fatalna i niekompetentna. Słowem totalna porażka!!!!! ZaletyBrakWadyWolny nie odpowiada deklarowanym parametrom przesyłu, częste reklamacje, często brak możliwości jakichkolwiek połączeń, niekompetentna obsługa ( zapewniają że będzie działać a prawda jest zgoła inna - brak dostępu przez kilka dni ) -
~pytam / 2009-11-10 23:01
Witam. Stoję przed takim oto wyborem. Od trzech lat mam internet radiowy 1 mega za 50 zl. Zastanawiam sie czy nie wziac internetu w Netii 2 mega bo w tedy z telefonem mnie to tanie wyjdzie. Tylko jak to jest w netii? bo tutaj mi net nie muli itd przy radiowce, a jak jest w Netii przy 2 mega? -
~qqq / 2010-10-28 20:53
co za złom, mam cały czas problemy z połączeniem i non stop jest coś nie tak. czekam do końca umowy i kończe z nimi ;/ Wadywszystko3 lata -
~QVX / 2014-10-12 16:59
Piszę o nowej ofercie Gigakablówka - na sieci dawnego Astera. Niestety nie mogę jej ocenić merytorycznie z uwagi na dziwną politykę Netii, która nie pozwoliła na jej zainstalowanie.
W skrócie miałem Netię w innym miejscu, a we wrześniu przenosiłem się do do jednego z miast z Gigakablówką. A ponieważ równocześnie kończyła się umowa z Netią, to pomyślałem, że zawrę nową na Gigakablówkę akurat tam dostępną.
Gdzież tam? Okazało się, że oferta jest nie dla mnie. W końcu wyszło szydło z worka. Oferta jest przede wszystkim dla tych, którzy są w UPC, a 5.09.2011 byli w Asterze. Pozostali muszą poczekać, a szczególnie obecni klienci Netii.ZaletyNie znamWadyKiepska polityka sprzedaży
strona 155 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »