strona 154 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~MrZi / 2012-05-10 23:40
Przy przedłuzaniu umowe do 20mb, nie informują że użytkownik ma mozliwosc zmiany zwyklego modemu na router za 1zl (ktory jest potrzebny do uzyskania takiej predkosci) a jak umowa wejdzie i internet nie dziala to każą sobie zaplacic 99zl za wypozyczenie sprzetu od nich albo zakup w sklepie komputerowym. Nie interesuje ich ze internet nie dziala na zwyklym modemie( podobno Sagem 800 dziala stabilnie do 6mb) a przy 20mb ma brak sygnalu.
Prosilem o zmniejszenie do 6mb aby internet znajomej dzialal normalnie do czasu rozpatrzenia reklamacji i otrzymania przez nia routera za 1zl, niestety technik podobno nie ma takiej moziwosci(zwiekszyc mogl a zmniejszyc juz nie?). Co z tego ze klientka placi za dostep do sieci ktorego nie ma. Niech czeka.
Wg mnie podejscie Netii do klienta jest karygodne. Jestem informatykiem, rozmumiem ze nie kazdy sie zna na tym, ale konsultant powinien zapytac jakie sprzetu uzywa klient, a nie przedluza umowe i zainteresowanie sie urywa.
Spotałem sie z wieloma przypadkami, Podejscie konkurencji jest inne. Pomoc technika nastepuje po max 24h .Jesli cos nie dziala na linii stabilnie to przysyłaja technika i obniza on transfer. Wg mnie dbaja o ludzi.
Dziwi mnie podejscie Netii do ludzi, skoro klient przedluza umowe, otrzymuje 20mb, ma zwykly modem i nie zostaje poinformowany o tym ze nie uzyska tego transferu na zwyklym modemie od nich to czemu do czasu rozpatrzenia reklamacji tj 30dni nie uruchmia mu słabszego łącza który ten modem jest w stanie obsluzyc? -
-
~ms / 2010-10-21 15:18
Witam. Ja również miałem problemy z netem w Netii. Pomogła zmiana ustawień routera. w opcji Connection Type: wprowadziłem: PPoE - poniżej w: Encapsulation Mode: LLC/SNAP-BRIDGING.
Pozostałe ustawienia bez zmian. Dodam, że mam prędkość 8Mb/s w umowie i w rzeczywistości.
-
~nabity w butelkę / 2010-08-23 22:18
Zerwali umowę, bowiem stwierdzili, że osoba na rzecz której zrobiłem cesję umowy podobno była finansowo niewiarygodna, o czym mnie poinformowali, i obciążyli mnie karą za przedwczesne rozwiązanie umowy !!!!!. Czy można sobie wyobrazić większą bezczelność ????. Napisałem 2 pisma, zadzwoniłem do BOK i za każdym razem otrzymywałem odpowiedzi w stylu dziękujemy za Pana pismo...... dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą.... mam nadzieję że wyjaśnienia jakie Panu przedstawiłam zostanie zaakceptowane a oferta netii spotka sie w przyszłości z Pana zainteresowaniem i podobne głupoty. Olewanie Klienta przez to śmieszne towarzystwo przybrało rozmiar monstrualny. Nie mam czasu i zdrowia aby im wytoczyć sprawę, machnąłem ręką na te 500 zł i mam ich w d.....ie. Z żalem tylko patrzę na te nachalne reklamy w mediach i myślę sobie, ile ludzi jeszcze oszukają. Teraz mam internet w Orange, biuro obsługi klienta 10 minut na piechotę, wszystkie sprawy załatwiam z osobą face to face a nie z jakimś robotem przez telefonem który prawi wyuczone przez speców od public relation komunały i na koniec życzy miłego dnia.
Co sądze o tej bandzie ...... odpowiedzcie sobie sami.
ZaletyżadneWadyprzede wszystkim -
~net24 / 2010-03-05 16:06
Ale z was baranki , delikatnie to ujmjąc. Ja jak wielu innych naiwnych dałm sie na poczatku roku nabrać na oferte netii. Szkoda ze nie byliście wtedy w biurze tej firemki i nie widzieliście ilu jest tam zdesperowanych i wnerwionych klientów , którzy poczuli sie oszukani.
Życze wam zeby internet działał bezawaryjnie, bo w innnym przypadku netia ma 3DNI NA ZAREAGOQWANIE NA USTERKE, ZARERAGOWANIE A NIE USUNIECIE bo to moze potrwać znacznie dłużej , wspołczuje wam baranki. -
~NETIA / 2009-11-23 15:53
Tylko do konca listopada, internet i telefon po 1zl przez pierwsze 6mc, od 7mc do 24mc internet od 59zl, telefon 35zl. formalnosci zalatwiamy za ciebie. wiecej informacji pod numerem tel. 784-235-390.
sylwia filipecka. -
~netiani / 2009-06-05 22:27
Netia tak jak kazdy operator na rynku ma problemy z przedstawicielami, konsulanatami, warunkami technicznymi itp.
Pokawiło się wiele zarzutów że do netii nie można się dodzwonić, coś w tym może i jest ale nie tylko w netii jest problem. Obecnie mam internet od UPC, co najmniej raz dziennie przestaje działać. Oczywiście z głosić tego nie można ponieważ wiszysz na muzyczce 15 minut a potem automatycznie ciebie rozłacza. reklamacja oczywiście też nie przynposi skutku ponieważ tłumaczą się że nie były składane żadne zgloszenia o przerwach w usłudze (jak tu zgłosic jak nikt nie odbiera). To taka krótka historia dla zrównoważnia wszystkich obenych negatywnych o netii.
Oczywiście wielu klientów spotkało się przeciwnościami w podłaczeniu usługi.
Z czego wynikają problemy? Wiec:
Wiekszośc obecnyhc usług świadczona jest na łączach TP wykorzystując ich centrrale, a wiec mozna powiedziec że klient ma Neostrade ale płaci za nią w Netii :-), tak wiec warunki techniczne świadczy TP.
Tak zwana usługa BSA.
Obecnie netia weszła na rynek z usługą LLU (4M w cenie 1M), jest to usługa technologicznie wygodniejsza.
Netia dostarcza sygnał internetowy przez własne centrale wykorzystując tylko końcówke kaba który idzie do klienta. (jeżeli ktoś będzie zainteresowany moge trosze wiecej napisac na ten temat )/
W chwili obecnej rynek telekomunikacyjny jest tak otwarty ze klient może sobie migrować pomiędzy operatorami ale proszę zauważyć że takie przejścia dla operatorów nie są takie błyskawiczne ponieważ pomiędzy sobą musza powymieniać dokumentacj przekazać dane techniczne itp. Wiec decydując się na przejście miejmy na uwadze że może to troche zająć. -
~nicki / 2015-03-01 19:42
szybki internet w gigakablu 300 mb jest mega tani więc polecam Zaletycena, szybkość2 miesiące -
~niezadowolona / 2016-06-16 19:46
000000000, taką daję ocenę NETII. To oszuści, nic poza tym!!! Nie mogłam kontynuować umowy nie z mojej winy( włąściciel mieszkania wypowiedział mi umowę najmu i przeprowadziłam się do innego miasta) a w moim obecnym miejscu zamieszkania nie ma zasięgu NETIA. Niestety nie uwzględnili mojego podania z niewiadomych przyczyn. Przez kolejne pół roku musiałam płacić 90 zł za telewizję i internet, których nie używałam. Następnie naliczyli mi 500 zł kary. Później kazali odesłać im sprzęt. ODESŁAŁAM SPRZĘT A ONI WMÓWILI MI, ŻE NIE MAJĄ GO NA MAGAZYNIE I KAZALI MI ZAPŁACIĆ 400 ZŁOTYCH KOLEJNEJ KARY!!!! ŻENADA-JEDNYM SŁOWEM!!! NIE POLECAM!!!! -
-
~nieziemska / 2015-10-22 13:15
Super, daję 5 gwiazdek na luzie. Otóż jako jedyni macie najlepszy pakiet sportowy Eleven&Eleven Sports :) Tylko gratulacje i dobre oceny sie należą, supoer Netia!!! -
~nim-wejdziesz / 2010-07-25 16:10
Witam wszystkich!!
Do końca października 2010r. jestem z TPSA. (Brzmi jak ośwadczenie :) ) Mam telefon i Neo.
Od tygodnia dostaje telefony z Netii typu "ponieważ kończy się panu za niedługo umowa z TP, to my chcemy panu zaoferować ....." itd. (Skąd takie rzeczy wiedzą !!!)
Najpierw Pani z Netii powiedziała mi, że mogą mi zaoferować internet nawet 20 Mb/sek. Ponieważ lubię mieć wszystko "na piśmie" (na słowo to ja tylko kilku osobom ufam) to poprosiłem, żeby mi na maila wysłała różne opcjeb internet razem z telefonem. Pani powiedziała mi, że takiego maila mi nie wyśle. W tej samej rozmowie telefonicznej Pani z Netii nie potrafiła mi odpowiedzieć na jedno pytenie odnośnie IP (czy jest stałe, czy nie) i dała mi do słuchawki technika. To była najlepsza rzecz jaką mogła zrobić. Pan od razu powiedział mi, że IP nie jest stałe, to jeszcze dodał, że syganał do mojego domu jest silny, acz 20Mb/sek. to nie wyciągnie. Dodał jednak z całą pwenością, że 6 Mb/sek. to będzie osiągalne przez cały czas.
Zachęcony więc rozmową telefoniczną postanowiłem spawdzić różne fora i dowiedzieć się co na temat internetu z Netii piszą jej użytkownicy. Okazało się, że nie najlepiej, albo wręcz źle. Jeśli by z oceny ogólnej wyłączyć cenę to nawet bardzo źle. (Za telefon + Neo 6Mb/sek. w TPSA zapłąciłbym ok. 150zł/mies., a w Netii ok. 100zł/mies.). Gdyby Netia dała mi gwarancję, że przy mianie operatora przerwa w dostawie będzie nie dłuższa niż 2 dni to bym się odważył na zmianę w imię wzrostu konkurencji na polskim rynku. Jednak jestem świadom, że mi takiej gwarancji Netia nie da więc wybór jest chyba oczywisty, pozostanę z TP i za tel + Neo 2Mb/sek. będę płacił ok 125zł/mies. i co najważniejsze w cenie będzie też ŚWIĘTY SPOKÓJ i niezawodność dostaw.
Pozdrawiam
Mądry przed szkodą :p
P.S. W poniedziałek i tak z Netii do mnie będą dzwonić w celu podpisania umowy z Nimi. Ciekawe, czy jak powiem NIE, to też będą tacy mili :)ZaletyCena ok. 30% taniejWadyZłe opinie innych użytkowników -
~Nowy / 2013-12-08 13:11
Netia uruchomiła mi internet foton 100Mb i zaskoczyła mnie dostarczonym routerem Netiaspot 2. Router ten obsługuje wi-fi ale tylko do max prędkości 54 Mb, tylko po kablu jest 100Mb. Zbyt wcześnie podpisałem umowę (minęło 10 dni)i już nie mogę zrezygnować bez konsekwencji finansowych. Orange oferowała mi łącze 80Mb ale z nowym liveboxem 3, ktory obsługuje taką prędkość po wifi i pracuje w paśmie 5 Ghz. Zastanówcie się podpisując umowę jaki router dostaniecie. ZaletySzybki netWadyRouter nie dostosowany do transmisji wi-fi wyższej niż 54Mb -
~obs2 / 2007-11-24 15:32
dramatyczne problemy z realizacją umowy (chociaż mam linię telefoniczną Netii).
Najpierw kurier który nie dociera w umówionym terminie.
POtem trzykrotnie błędnie wypełniona przez Netię umowa (zły nr dowodu osobistego, potem brak określenia nr promocji - co wstrzymało realizację umowy gdzieś w Netii, najśmieszniejsze, że informacja o tym wstrzymaniu nie dotarła ani do nas, ale to pikuś, ale także do osoby która z ramienia Netii realizowała umowę z nami. Po prostu, gdzieś poza tą panią ktoś wstrzymał umowę z powodu formalnych błędów w umowie, nikogo absolutnie o tym nie informując. Na końcu, wydrukowano umowę z błędnym kodem aktywacji.)
Pomimo tych perypetii jestem zadowolony. Problemy daly się przezwyciężyć.
BArdzo, ale to bardzo kompetentny dział wsparcia technicznego. Problemy rozwiązywali trafnie i bardzo szybko.
No i najważniejsze. mam ten internet od ponad 2 tygodni. Nie było ani chwili przerwy w dostawie sygnału. Mój poprzedni dostawca zaliczał w takim okresie średnio 2, a często sporo więcej, przerwy rzędu od pół do kilku godzin.Zaletyinternet stale jest. To dla mnie nowość że jest to możliwe, po doświadczeniach z poprzednim dostawcą.Wadytransfer nawet nie zbliża się maksymalnego określonego w umowie, ale tego się spodziewałem.
dramatyczne problemy z aktywacją usługi na własnych liniach netii, w Krakowie.ok 2.5 tygodnia. Abonament 49 zł za miesiąc za łącze 1 Mb -
~Oczko / 2011-09-19 11:19
wolny internet brak dobrego kontaktu z pacownikami infolinii jak nie potrafą pomóc to odsyłają w niebyt moja awaria trwała miesiąc i nie została usunięta niekompetentni pracownicy ZaletybrakWadyzrywanie połączeń infolini wymijające odpowiedzi brak reakcji na zawiadomienia o awariimiałam ich usługę 24 m-ce i ostatni był fatalny -
~orain / 2011-06-14 12:06
pod względem obsługi klienta, to dla mnie TP prowadzi. Oferty internetowe mają co prawda dość zbliżone (Wymarzony Internet, No Limits), ale różnice np. w pomocy technicznej są raczej znaczne. A przecież, sama cena abonamentu to nie wszystko. -
~oriental_chicek / 2010-06-29 12:32
Netia i Neostrada korzystają chyba z tego samego łącza , wiec nie powinno być problemu z zasięgem, a jeśli chodzi o prędkości to chyba każdy operator podaje max. prędkość, co nie oznacza ,że zawsze taka będzie. Osobiście wydaje mi się,że ostatnio prężnie rozwijają się operatorzy neta mobilnego. Coraz większe prędkości i niższe ceny, przynajmniej teraz , po obniższe cen - 25 % we free. -
~oriental_chicken / 2010-02-12 14:57
„Mikrerze” dlaczego nie polecasz Netii? Z czego to wynika? Niezadowolenie z obsługi czy sprawności neta? Zastanawiam się miedzy Netią a Neostradą, więc fajnie gdybyś podał jakąs konkretą argmentacje. A korzystałeś może z Neostrady. Jestem wlasie przed wyborem, wiem że neostrada wprowadzila nowe niskie stawki, niby opinie różne, ale najważniejsze , że można wziąć net na próbę i w razie niezadowolenia oddac po 3 miesiącach. Mam nadzieje , że przez ten czas przeanalizuje wszystkie zarówno pozytywy jak i negatywy -
-
~oriental_chicken / 2010-02-19 13:30
Krzysztof dlaczego jesteś niezadowolony z Netii? Widze, ze opinie dosc podzielone , są negatywne opinie, ale widze ze rowniez zwolennikow nie brakuje. Czy to może wynika z miejsca zamieszkania? Mieszkam na obrzezach Warszawy, wiec licze się z tym , ze z prędkością może być roznie, ale obawiam się żeby nie zrywalo polączenia:/. A orientujecie się czy Neostrada nadal daje możliwość wzięcia neta na probe? Przez jaki okres można testowac? -
~oriental_chicken / 2010-04-27 23:07
ale przeciez netia korzysta z laczy Tp, to chyba nie powinni miec problemu z zasiegiem,z obsluga klienta pewnie bywa roznie u kazdego dostawcy, wszystko zalezy od tego na kogo sie trafi dzwoniac na obsluge klienta, opinie chyba podzielone, ale ttrudno chyba im bedzie dorownac tym nowa promocji neostrady. -
~oszukana / 2010-07-24 18:15
Ja również jestem oszukana przez pracowników firmy Netia.Obiecano mi internet 4 mb/sek, ale w dostarczonej przez kuriera umowie nie było o tym mowy.Zadzwoniłam na Infolinię i dowiedziałam się,że nie jestem jedyną osobą,która w tym dniu dzwoni w tej sprawie,a chodził o to,że na mojej linii nie możliwości podłączenia takiej prędkości .To jest skandal!!!! Nic nas nie chroni przed takimi praktykami. -
~oszukana klientka / 2014-08-11 17:39
Fukcjonalność jest ok
Ale czuje sie oszukana przez cały miesiąc dzwoniono z nową ofertą miała być tańsza, jak się okazuje jest inaczej. Płaciłam około 80zł miałam w nowej umowie płacić 50zł a jak sie okazuje faktura na przeszło 100zł i co dzwonie by wyjaśnić oczywiście nie czują sie odpowiedzialni za wciskanie kitu ludzią, a rozwiązanie obecnej umowy miało by kosztować 1500zł z hakiem to klina i żart.......... jestem zbulwersowana tym wszystkim i każdemu znajomemu jak i obcemu odradzam jakie kolwiek usługi od NETI
strona 154 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »