Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maro10 / 2011-02-19 15:40
    w styczniu przedłużyłem umowę i od lutego miałem mieć szybszy internet. Okazało się że to było tylko złapanie klienta, bo po trzeciej interwencji telefonicznej panienka oznajmiła że to nastąpi w marcu a może w kwietniu!!! DZIADOSTWO
  • ~Marvin / 2013-10-15 08:25
    Zamówiłem sobie pakiet Canal+ przez INFONETIA i super zgłoszenie przyjęte , lecz wkrótce otrzymuje od nich pismo że aby umowa na Canal + weszła w życie muszę wpłacić kaucję 2.500 pln . Jestem w szoku że wymagają kaucji za Canał+. Jestem abonentem NETI w usłudze internet max 20 oraz telewizji pakiet idealny , a te barany chcą ode mnie kaucji za zafajdany Canal+. Oczywiście operator ma prawo jak doczytałem zażądać kaucji aby świadczyć mi usługi ale jak łapali mnie jako klienta na internet i telewizję to nie chcieli żadnej kaucji a przecież mam w domu ich sprzęt NETIA SPOT oraz NETIA PLAYER. Nie rozumiem kompletnie takiego postępowania ale wiem jedno , że nikomu nie będę polecać uslug NETI gdyż brak jakiekolwiek wiedzy pracowników INFONETIA aby wyjaśnić moje sprawy.Pismo w sprawie kaucji 2500pln przyszło poleconym i gdy wyjaśniałem sprawę to pani konsultantka zanim udzieliła mi odpowiedzi najpierw musiala się skonsultować z kimś innym bo chwilę czekałem a przecież powinni tam mieć wszystko w komputerze gdy zweryfikowali mnie jako abonenta. Przykro mi z tego powodu ale żałuje że jestem abonentem NETIA. Kiedyś byłem abonentem DIALOGU i tam nie było żadnych problemów z czymkolwiek a teraz NETIA pomalu wchłania DIALOG co niestety pogarsza jakość tego usługodawcy. Olałem canal+ bo za 2500 pln to ja wole sobie kupić nową rzecz do mieszkania .
    Zaletyżadne
    Wadyjakość usług i nie zrozumiałe podejście do klienta
  • ~masakra / 2010-01-27 13:06
    Zamówiłem internet i telefon. Moja wina że nie sprawdziłem umowy na której jest 1mb a miało być 6mb. Zadzwoniłem, zmienili na 6mb. Niestety dochodzi do mnie tylko 4mb. Cofnęli z powrotem do 1mb. Dzwonie że chce by włączyli mi 6mb i za tyle będę płacił mając 4mb, niestety jest to niemożliwe. Chce płacić za 6mb mając 4mb ale jest to niemożliwe ? Teraz muszę się yebać z 2mb bo na umowie mam 1mb i nie mogę zerwać umowy bo 1mb do mnie dochodzi. Cyrk i żal.
  • ~masakryk / 2011-05-08 00:39
    Skuszony tańszą niż w Tp ofertą firmy Netia podpisalłem umowę z tym operatorem.To był błąd. Obiecano nam że to potrwa ok 3 tyg.po 3 tygodniach przysłano router i ...na tym się skończyło.Po 35dniach , po kilkunastu telefonach przysali nam technika ,który miał podłączyć nam linię Netii.Technik podłączył ...dzwonię na infolinie -budują przyłącze -mieli na to miesiąc....Nikt nic nie wie ...jeden z techników powiedział,że mam czekać aż zapali się dioda na modemie bo nie wie kiedy mnie przyłączą....po 1,5 miesiąca od podpisania umowy nie mam internetu i nie wiem kiedy będzie..Netia także nie wie ,a wesoła pani na infolini mówi mi że pewnie "monter się pomylił"..i że trzeba czekać .. I wtedy szlag mnie trafił. Zadzwoniłem do Tp czy mają problem z linią i czy wyrazili zgodę na korzystanie z ich linii.Po sprawdzeniu w Tp okazało się że numer który mi przyłączyli należy do innego abonenta i jest podpięty do Neostrady....Masakra. W końcu wysłałem wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym ,gdyż firma nie wywiązała się z umowy .Po ok 2 tyg od wysłania wypowiedzenia na adres skrzynki,który mi podali na infolini dostałem ...fakturę na 100 zł za ...usługi Netii.... poziom niektórych konsultantów jest naprawdę żenujący .. Nikt nic nie wie..Masakra ,syf i burdel .Odradzam ,chyba ,że lubicie czekać i się użerać Bagno ,Bagno ,Bagno -Z takim podejściem do klienta to życzę im powodzenia...
    Zaletyczasem mili ludzie w Bok ,którzy starają sie pomóc
    WadyPodejście do klienta .Podpisujesz umowę jest cacy a potem- radż sobie sam . Netia to burdel i niekompetencja oraz żenada
  • ~max / 2007-11-29 18:22
    Jak działał to ok, ale przestał działać i ponad 2 tyg nikt nie może tego naprawić.Panienki z infolinii bardzo miłe, ale ja nie chcę się z nimi umawiać na randkę , tylko chcę aby działał internet.Nie sposób zdobyć jakikolwiek telefon do kierownictwa.To chyba firma zmilitaryzowana -wszystkie kontakty tajne.
    Zaletymiły głos panienek z infolinii
    Wadybrak internetu
    działał jakieś 2 m-ce
  • ~max / 2016-04-20 00:08
    brak jakiejkolwiek oferty z strony Inernetii na okrągło ta sama prędkość 20 Mb to zamiast obniżyć cenę stałym klientom to jeszcze podwyższają z 52 zł na 62 i twierdzą że to cena promocyjna, więc dziękuję zacinającej się i wiecznej awarii Internet-ii żegnam kilkuletni klient
  • ~mezon / 2007-06-24 10:25
    Ale z was baranki , delikatnie to ujmjąc. Ja jak wielu innych naiwnych dałm sie na poczatku roku nabrać na oferte netii. Szkoda ze nie byliście wtedy w biurze tej firemki i nie widzieliście ilu jest tam zdesperowanych i wnerwionych klientów , którzy poczuli sie oszukani.
    Życze wam zeby internet działał bezawaryjnie, bo w innnym przypadku netia ma 3DNI NA ZAREAGOQWANIE NA USTERKE, ZARERAGOWANIE A NIE USUNIECIE bo to moze potrwać znacznie dłużej , wspołczuje wam baranki.
  • ~michal / 2011-06-07 10:37
    czy też ceny abonamentów mają nie najgorsze. Ale jak szczegółowo porównać ofertę Netii przykładowo z konkurencyjną Tepsą, to bardziej korzystniej kształtuje się jednak Neostrada (dodatkowe bonusy, umowa na 12 m-cy i częste nowości w ofercie operatora). Przynajmniej, takie odnoszę wrażenie.
  • ~Michał / 2007-10-11 16:53
    faktycznie, znajomy czekał dwa tygodnie na podpięcie sygnału, ale to z winy neostrady, która odmawiała przesłania danych. ja sobie w domu założyłem nei będąc z monopolistą związanym internetowo i nie było żadnego problemu. dwa dni i po sprawie. wg mnie netia stara się prowadzić uczciwą politykę, ale niestety czasem to nei od nich coś zależy.
    Zaletystarają się
    Wadyczasem są zależni od tepsy
    trzy miesiące
  • ~mielcarek / 2017-11-04 08:36
    co prawda mialem miec 50 a w rzeczywistosci jest 30 ale dziala bez problemow bardzo mila obsloga ogolnie jestem zadowolony
  • ~mik / 2010-02-26 10:50
    mam starszych rodziców, przyszedł gość powiedział że jest z telekomunikacji i ma nową promocję, no i jak można się domyślać rodzice podpisali z nim umowę, w warunkach umowy napisane jest, że można zrezygnować w ciągu 10 dni, na infolini po usłyszeniu słów "rezygnacja z umowy" jest odkładana słuchawka, wysłałam fax z rezygnacją i rezygnację za potwierdzeniem odbioru (na 3 różne adresy które podaje netia) Czy to wystarczy? aż się boję słysząc jakie wszyscy mają kłopoty
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~milenka / 2007-11-13 18:47
    beznadzieja masakra zenada ni huhu kompetencji konsultantow; nie podlaczyli mi internetu mimo ze umowe podpisalam 29 wrzesnia; dzwonilam do nich niemal kazdego dnia wysylalam maile nic...zadnej odp. co do telefonow to za kazdym razem to samo...nr umowy imie nazwisko pesel 10 min czekania stwierdzenie umowa zginela szukamy...,prosze o polaczenie z jakims kierownikiem przelaczaja do innego konsultanta
    ; wyslalam im na ich prosbe faksem kopie umowy chyba tez ja zgubili nie napisze ze nie polecam bo moze ci szczesliwi ktorym podlaczyli net sa zadowoleni pozdrowienia
    Zaletynie poznalam
    Wadymnustwo
  • ~mily / 2016-06-04 11:52
    witam serdecznie chcialbym powiedziec ze bylem uzytkownikiem Neti przy podpisaniu umowy pracownik salonu Netia zapewnial mnie ze jesli zmienie adres zamieszkania to bede mogl rozwiazac umowe za porozumieniem stron po roku zmienilem adres zamieszkania i nie bylo mozliwosci podlaczenia tv ani internetu wiec napisalem pismo opisalem sytuacje jaka jest z podpieciem i chcialem rozwiazac umowe za porozumieniem stron dostalem odpowiedz od firmy netia ze nie ma takiej mozliwosci rozwiazac umowy zaproponowali mi abonament za 70zl miesiecznie gdzie nie byl by podpiety internet ani tv badz kara 612zl i umowa zostaje rozwiazana .moim zdaniem firma Netia jest firma ktora oszukuje ludzinie uczciwa byle by tylko wyciagnac od ludzi kase .
  • ~Mimi / 2010-07-24 16:35
    Czytam te wszystkie wypowiedzi i dziwi mnie ze oszukane osoby nic nie robia zeby zerwac umowe z oszustami. Zamiast podpisywac wszystko co netia chce, trzeba dodac klauzule ze umowa jest niewazna jezeli netia nie wywiaze sie z uslugi tzn. nie zapewnia szybkosci ktora jest w umowie. Ja mysle ze takie wyjscie powinno byc mozliwe.
    Nie rozumiem dlaczego polskie wladze wpuszczaje samych zlodziei na polski rynek, jak np orange i inne firmy telefoniczne ktore po prostu okradaja ludzi.
  • ~mirekrze / 2010-02-07 09:33
    kTO CHCE MIEC KLOPOTY I SIE Z NIMI KLOCIC POLECAM NETIE- W PRZECIWNYM RAZIE DORADZAM KOLEGO (KOLEZANKO) DOPLAC PARE ZL I KUP U INNEGO OPERATORA - MIALEM ZREZYGNOWALEM I NIE POLECAM NIKOMU. NAPRAWDĘ NIE PISZE TEGO ZLOSLIWIE.
    ZaletyMUSZE PRZYZNAC,ZE ZA NAWET - NETIA DZIALALA BEZ PROBLEMU
    WadyFATALNY KONTAKT-DUZE OPLATY PRZY KONTAKCIE-BRAK FACHOWOŚCI - KLIENT DLA NICH BEEE
    (KRZYWDZACA OPINIA BYLABY DLA TECHNIKOW, KTORYM NIE MOGE NIC ZARZUCIC- MOZE JEDNO DODZWONIC SIE DO NICH )
    MIALEM 24 M-CE i nigdy wiecej ze wzgledu na biuro obslugi i problemy z nimi
  • ~miro / 2009-03-23 14:35
    Dziś postanowiłem zadryndać do neti z powodu rozeznania sie na polu walki z dostawcami bo mi sie umowa w tepsie kończy i nic a nic nie załatwiłem ale przynajmniej sie uśmiałem , a mianowicie , dzwonie uwaga - dzień dobry poproszę o propozycję jaką morze dać mi netia na swoich łączach i czekam miła kobietka cosik szperała widać no nic ale czekam - czy morze pan podac dokładny adres - podałem czekam nadal - czy na pewno chce pan na łączach neti ,zapytała drżącym głosem kobietka - hmmmmm ? sie nie zastanawiając palnołem jessssss- wie pan nie mamy takich możliwości teraz tylko na pana łączu z tepsy - ale ja nie chcem łącza z tepsy ja chcem po waszym łączu z waszego słupka rozumi droga pani - jak by zrozumiała i walneła że takiego słupka blisko mnie nie ma i tu parsknołem śmiechem - droga pani słupki i cała linia neti idzie pod moim płotem od ix lat miałem nawet od was telefon jak tylko zaczynaliście działalność co więcej w tym samym domu przez ścianę szwagier ma od was telefon z internetem co więcej z tego właśnie słupka co stoi pod moim płotem czy pani sobie robi ze mnie jaja ? pół godzinna konsternacja cisza szukanie zdziwko zmieszana kobitka drgającym głosem oświadcza nie śmiało że takiego łącza nawet nie ma w sieci ? ale sie zapyta techników hhahahahahahaah normalnie boki zrywac niby poważna firma a taki burdel dobre czyli szwagier przez ścianę ma wirtualne łącze a kasę wysyła dobroczynnie i tak na serio ,miałem zrezygnować z tepsa na rzecz neti lecz jeśli na samym początku usłyszałem takie bzdury to mi sie po prostu odechciało,raczej po poczytaniu i analizie prawdziwej części postów a tym bardziej opinii szwagra gotowy jestem pozostać w tepsie zwiększając jedynie prędkość co było jedynym wyznacznikiem zmiany dostawcy, wiec tak reasumując reklama ładna, działanie można powiedzieć na podstawie wypowiedzi szwagra że działa jeśli w danym momencie nie zrywa hahaha dodzwonic sie po pomoc to cud a cuda sie zdarzają podobno i info z ostatniej chwili zadzwoniła nieśmiała kobitka jednak ten słupek istnieje tylko nie wiedzą czy mogą podłączyć-brawo za rzetelność i gratuluje tym którym to coś działa ja raczej bym sie zastanowił nad bałaganem panującym w tej firmie której salon mam 80 kilometrów od domu to sie nazywa dbałość o klienta ?
    Zaletyładna reklama zachwycające propozycje
    Wadybałagan bałagan i bulisz za połączenia nawet gdy masz netie
  • ~miron / 2011-02-18 19:46
    3 miesiące czekam na internet, 4 umowy podpisane i ciągle go niemam!!! banda osób niekompetentych pracujących w centrali!!!! NIE PCHAJCIE SIĘ W NETIE!!! Każdy konsultant na lini twierdzi, że załatwi to czy tamto bo jest kierownikiem i tego osobiście dopilnuje i... KUPA!!! wysylaja do mnie stare umowy do podpisu, które już były odrzucone przez ich system. Jak mogą tego nie wiedzieć skoro ja wiem a nie pracuję w tym szajsie?
    ZaletyZERO PLUSÓW
    WadyKŁAMCY ZA BIURKAMI
  • ~miten / 2014-08-15 14:43
    Nie polecam usług tej firmy. Fatalne łącze internetowe i jakość obsługi klienta na niskim poziomie.
  • ~mona / 2015-03-02 22:24
    telefonów na infolinii też nie odbierają.. a że klient głupi to czeka i płaci, za brak usług.. odradzam.
  • ~monika / 2012-09-17 11:56
    internet miał być podłączony 17 sierpnia jest 17 wrzesień Tragedia!!!!!
    Odstępuję od umowy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2601
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021