strona 153 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~Marek / 2016-08-17 12:16
Przestrzegam przed korzystaniem z usług Netii.
Wyłudzają pieniądze pod hasłem "ochrona przeciwspamowa - PS".
Po zawarciu umowy można zrezygnować z ochrony PS, ale nie można zrobić tego przy zawieraniu umowy.
Liczą na zapomnienie, i na te kilkanaście złotych co miesiąc czyli rocznie prawie 200 zł.
Zrezygnowałem i potwierdzili, że skutecznie.
Za jakiś czas w rachunkach znowu znalazłem naliczenie za PS.
Zareklamowałem - przyznali, że to ich błąd.
I znowu, za jakiś czas, naliczali PS,
-
-
~Marek90 / 2016-03-23 18:06
@Pit.Nie muszą być w twojej lokalizacji studzienki Netii aby korzystać z ich oferty.Po studzienkach TP-Orange także są dostępni,choć żadnej rewelacji w prędkosci netu nie ma. -
~mariian / 2010-04-26 16:36
To co wyprawia NETIA to jest jakaś paranoja, miałem umowę na neostradę i tel. z TP ale że się kończyła a ludziska z NETI już od pół roku wydzwaniali i zachwalali swoje oferty jakie to nie są wspaniałe i opłacalne w porównaniu z TP tak więc poprzeliczałem i faktycznie okazywała się opłacalna więc się zdecydowałem i podpisałem umowę z netią jeszcze podczas trwania umowy z TP bo w punkcie NETII powiedziano mi że wejdzie ona w życie z dniem zakończenia się umowy z TP(żeby była ciągłość usług). tak więc mineło 1,5miesiąca od podpisania umowy z NETIĄ, włączam więc kompa w drugim dniu trwania umowy z myślą , że ów dnia Internet będzie już z NETI a internetu nie mam, dzwonie na info do NETI tam mi mówią że jest jakiś problem techniczny z ich strony i że przepraszają i takie tam ale że następnego dnia już wszystko będzie OK, ale k...wa nie było, dzień póżniej też nie było i dzień póżniej też nie było(a spodziewałem się bardzo pilnej wiadomości wraz z ważną dokumentacją na poczcie e-mail’owej) więc dzwonię jeszcze raz do tych s... a oni mi mówią że NIE MAJĄ WOLNEGO PORTU I ŻE UMOWA NA INTERNET (a umowa zawarta była na Internet w pakiecie z telefonem) BĘDZIE ZERWANA Z POWODU BRAKU MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG , a jeśli chodzi o telefon to muszę osobne pismo z rezygnacją do nich wysłać. Pytam się ich dlaczego dopiero ja muszę się fatygować aby się o tym dowiedzieć, dlaczego nie dali mi znać wcześniej że nie będą mogli mi świadczyć usług internetowych , przecież mają mój tel. stacjonarny, komórkowy , adres domowy , że mogli by się trochę wysilić skoro zawalają sprawę bo mnie Internet jest potrzebny także w celach zawodowych bo dla mnie dostęp do poczty e-mail’owej to jest „być albo nie być” , w odpowiedzi usłyszałem że takie mają procedury że dopiero tydzień przed rozpoczęciem się umowy sprawdzają dostępność portów na linii TP i że TP także w ciągu tyg. musi im dać odp. ( k…wa mają na to 1,5m-ca a oni to sprawdzają tydzień przed) TP dała im odp. po 2dniach to i tak mieli(NETIA) wystarczająco czasu aby mi dać znać, ale mieli mnie w d…, tak to chociaż od razu poszedłbym do TP i przedłużył umowę i miałbym ciągłość dostępu do neta Wróciłem do TP i tam podpisałem ponowną umowę na Internet i telefon i pani w tamtejszym punkcie powiedziała mi, że teraz to już TP zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi z tym „przejściem” z NETI do TP , gdzie cały czas będę to podkreślał iż NETIA nie miała „okazji” świadczyć dla mnie jakichkolwiek usług. I tak też się stało TP załatwiło tą sprawę do końca . minęło 2,5 miesiąca od „rozstania się z NETIĄ o oni mi jeszcze przysyłają e-mail’a że „wiszę „ im 368zł za zerwanie umowy , no wybaczcie ludzie ale jak to przeczytałem to myślałem że mnie chyba szlak trafi !!! ale niestety żona wzięła czym prędzej telefon widząc moje nerwy i zadzwoniła do nich aby to wyjaśnić, bo ja na pewno nie byłbym już dla nich miły. Rozmawiała więc żona z panem z NETI i w pewnym momencie pan jej powiedział że ją przekierunkuje do kogoś kto się takimi sprawami zajmuje, (impulsy lecą ) 15min. posłuchała sobie kobiecina muzyczki przez słuchawkę po czym ją rozłączyli , zadzwoniła więc jeszcze raz i zkożystając z tego że rozmowy są nagrywane powiedziała o poprzedniej rozmowie, czasie oczekiwania i o tym że ją rozłączyli, następny rozmówca zapewniał że już tego nie zrobi i że doprowadzi tę sprawę do końca, więc w końcu przyznali że zerwanie umowy zostało błędnie „zweryfikowane” i takie tam pieprzenie żeby jakoś z tego wyjść.
NIECH WIĘC MOJA PRZYGODA Z NETIĄ BĘDZIE I DLA WAS PRZESTROGĄ BO PRACUJĄ TAM ZDAJE SIĘ STRASZNIE NIEKOMPETĘTNI LUDZIEZaletyw tym przypadku żadnychWadyniekompetęcja, olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Neti kiedy sama zawiniła -
~mario / 2009-12-29 02:29
W GOOGLE WPISUJEMY:UKE SKARGA.Wchodzimy wypełniamy pola i piszemy skargę następnie wysyłamy. ZaletybrakWadywszystko -
~mario / 2009-12-29 02:32
CO UJĄĆ W SKARDZE PISZE MARIO DWA POSTY NIŻEJ ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~mario / 2011-04-18 16:43
To co robi netia ze swoimi klientami to makabra. Od około miesiąca nie mam telefonu i internetu. Dzwonie prawoe codziennie na tą ich infilinie i rozmawiam ze specjalistami, większość z nich to niekompetetni koleśie, lubią się rozłączyć w trakcie rozmowy. Obiecują , że już za chwilę , jutro będzie wszystko działać. Od powodzi, suszy, tornada i neti chroń nas Panie Jezu. -
~mariusz wieczerzak / 2012-12-16 08:53
ta telewizja długo nie pociągnie,Za mało czasu żeby opisywać chłam jakim ludziom wciskają.Jestem tego najlepszym pszykładem. -
~maro10 / 2011-02-19 15:40
w styczniu przedłużyłem umowę i od lutego miałem mieć szybszy internet. Okazało się że to było tylko złapanie klienta, bo po trzeciej interwencji telefonicznej panienka oznajmiła że to nastąpi w marcu a może w kwietniu!!! DZIADOSTWO -
-
~Marvin / 2013-10-15 08:25
Zamówiłem sobie pakiet Canal+ przez INFONETIA i super zgłoszenie przyjęte , lecz wkrótce otrzymuje od nich pismo że aby umowa na Canal + weszła w życie muszę wpłacić kaucję 2.500 pln . Jestem w szoku że wymagają kaucji za Canał+. Jestem abonentem NETI w usłudze internet max 20 oraz telewizji pakiet idealny , a te barany chcą ode mnie kaucji za zafajdany Canal+. Oczywiście operator ma prawo jak doczytałem zażądać kaucji aby świadczyć mi usługi ale jak łapali mnie jako klienta na internet i telewizję to nie chcieli żadnej kaucji a przecież mam w domu ich sprzęt NETIA SPOT oraz NETIA PLAYER. Nie rozumiem kompletnie takiego postępowania ale wiem jedno , że nikomu nie będę polecać uslug NETI gdyż brak jakiekolwiek wiedzy pracowników INFONETIA aby wyjaśnić moje sprawy.Pismo w sprawie kaucji 2500pln przyszło poleconym i gdy wyjaśniałem sprawę to pani konsultantka zanim udzieliła mi odpowiedzi najpierw musiala się skonsultować z kimś innym bo chwilę czekałem a przecież powinni tam mieć wszystko w komputerze gdy zweryfikowali mnie jako abonenta. Przykro mi z tego powodu ale żałuje że jestem abonentem NETIA. Kiedyś byłem abonentem DIALOGU i tam nie było żadnych problemów z czymkolwiek a teraz NETIA pomalu wchłania DIALOG co niestety pogarsza jakość tego usługodawcy. Olałem canal+ bo za 2500 pln to ja wole sobie kupić nową rzecz do mieszkania . ZaletyżadneWadyjakość usług i nie zrozumiałe podejście do klienta -
~masakra / 2010-01-27 13:06
Zamówiłem internet i telefon. Moja wina że nie sprawdziłem umowy na której jest 1mb a miało być 6mb. Zadzwoniłem, zmienili na 6mb. Niestety dochodzi do mnie tylko 4mb. Cofnęli z powrotem do 1mb. Dzwonie że chce by włączyli mi 6mb i za tyle będę płacił mając 4mb, niestety jest to niemożliwe. Chce płacić za 6mb mając 4mb ale jest to niemożliwe ? Teraz muszę się yebać z 2mb bo na umowie mam 1mb i nie mogę zerwać umowy bo 1mb do mnie dochodzi. Cyrk i żal. -
~masakryk / 2011-05-08 00:39
Skuszony tańszą niż w Tp ofertą firmy Netia podpisalłem umowę z tym operatorem.To był błąd. Obiecano nam że to potrwa ok 3 tyg.po 3 tygodniach przysłano router i ...na tym się skończyło.Po 35dniach , po kilkunastu telefonach przysali nam technika ,który miał podłączyć nam linię Netii.Technik podłączył ...dzwonię na infolinie -budują przyłącze -mieli na to miesiąc....Nikt nic nie wie ...jeden z techników powiedział,że mam czekać aż zapali się dioda na modemie bo nie wie kiedy mnie przyłączą....po 1,5 miesiąca od podpisania umowy nie mam internetu i nie wiem kiedy będzie..Netia także nie wie ,a wesoła pani na infolini mówi mi że pewnie "monter się pomylił"..i że trzeba czekać .. I wtedy szlag mnie trafił. Zadzwoniłem do Tp czy mają problem z linią i czy wyrazili zgodę na korzystanie z ich linii.Po sprawdzeniu w Tp okazało się że numer który mi przyłączyli należy do innego abonenta i jest podpięty do Neostrady....Masakra. W końcu wysłałem wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym ,gdyż firma nie wywiązała się z umowy .Po ok 2 tyg od wysłania wypowiedzenia na adres skrzynki,który mi podali na infolini dostałem ...fakturę na 100 zł za ...usługi Netii.... poziom niektórych konsultantów jest naprawdę żenujący .. Nikt nic nie wie..Masakra ,syf i burdel .Odradzam ,chyba ,że lubicie czekać i się użerać Bagno ,Bagno ,Bagno -Z takim podejściem do klienta to życzę im powodzenia... Zaletyczasem mili ludzie w Bok ,którzy starają sie pomócWadyPodejście do klienta .Podpisujesz umowę jest cacy a potem- radż sobie sam . Netia to burdel i niekompetencja oraz żenada -
~max / 2007-11-29 18:22
Jak działał to ok, ale przestał działać i ponad 2 tyg nikt nie może tego naprawić.Panienki z infolinii bardzo miłe, ale ja nie chcę się z nimi umawiać na randkę , tylko chcę aby działał internet.Nie sposób zdobyć jakikolwiek telefon do kierownictwa.To chyba firma zmilitaryzowana -wszystkie kontakty tajne. Zaletymiły głos panienek z infoliniiWadybrak internetudziałał jakieś 2 m-ce -
~max / 2016-04-20 00:08
brak jakiejkolwiek oferty z strony Inernetii na okrągło ta sama prędkość 20 Mb to zamiast obniżyć cenę stałym klientom to jeszcze podwyższają z 52 zł na 62 i twierdzą że to cena promocyjna, więc dziękuję zacinającej się i wiecznej awarii Internet-ii żegnam kilkuletni klient -
~mezon / 2007-06-24 10:25
Ale z was baranki , delikatnie to ujmjąc. Ja jak wielu innych naiwnych dałm sie na poczatku roku nabrać na oferte netii. Szkoda ze nie byliście wtedy w biurze tej firemki i nie widzieliście ilu jest tam zdesperowanych i wnerwionych klientów , którzy poczuli sie oszukani.
Życze wam zeby internet działał bezawaryjnie, bo w innnym przypadku netia ma 3DNI NA ZAREAGOQWANIE NA USTERKE, ZARERAGOWANIE A NIE USUNIECIE bo to moze potrwać znacznie dłużej , wspołczuje wam baranki. -
~michal / 2011-06-07 10:37
czy też ceny abonamentów mają nie najgorsze. Ale jak szczegółowo porównać ofertę Netii przykładowo z konkurencyjną Tepsą, to bardziej korzystniej kształtuje się jednak Neostrada (dodatkowe bonusy, umowa na 12 m-cy i częste nowości w ofercie operatora). Przynajmniej, takie odnoszę wrażenie. -
~Michał / 2007-10-11 16:53
faktycznie, znajomy czekał dwa tygodnie na podpięcie sygnału, ale to z winy neostrady, która odmawiała przesłania danych. ja sobie w domu założyłem nei będąc z monopolistą związanym internetowo i nie było żadnego problemu. dwa dni i po sprawie. wg mnie netia stara się prowadzić uczciwą politykę, ale niestety czasem to nei od nich coś zależy. Zaletystarają sięWadyczasem są zależni od tepsytrzy miesiące -
-
~mielcarek / 2017-11-04 08:36
co prawda mialem miec 50 a w rzeczywistosci jest 30 ale dziala bez problemow bardzo mila obsloga ogolnie jestem zadowolony -
~mik / 2010-02-26 10:50
mam starszych rodziców, przyszedł gość powiedział że jest z telekomunikacji i ma nową promocję, no i jak można się domyślać rodzice podpisali z nim umowę, w warunkach umowy napisane jest, że można zrezygnować w ciągu 10 dni, na infolini po usłyszeniu słów "rezygnacja z umowy" jest odkładana słuchawka, wysłałam fax z rezygnacją i rezygnację za potwierdzeniem odbioru (na 3 różne adresy które podaje netia) Czy to wystarczy? aż się boję słysząc jakie wszyscy mają kłopoty Zaletynie maWadysame -
~milenka / 2007-11-13 18:47
beznadzieja masakra zenada ni huhu kompetencji konsultantow; nie podlaczyli mi internetu mimo ze umowe podpisalam 29 wrzesnia; dzwonilam do nich niemal kazdego dnia wysylalam maile nic...zadnej odp. co do telefonow to za kazdym razem to samo...nr umowy imie nazwisko pesel 10 min czekania stwierdzenie umowa zginela szukamy...,prosze o polaczenie z jakims kierownikiem przelaczaja do innego konsultanta
; wyslalam im na ich prosbe faksem kopie umowy chyba tez ja zgubili nie napisze ze nie polecam bo moze ci szczesliwi ktorym podlaczyli net sa zadowoleni pozdrowieniaZaletynie poznalamWadymnustwo -
~mily / 2016-06-04 11:52
witam serdecznie chcialbym powiedziec ze bylem uzytkownikiem Neti przy podpisaniu umowy pracownik salonu Netia zapewnial mnie ze jesli zmienie adres zamieszkania to bede mogl rozwiazac umowe za porozumieniem stron po roku zmienilem adres zamieszkania i nie bylo mozliwosci podlaczenia tv ani internetu wiec napisalem pismo opisalem sytuacje jaka jest z podpieciem i chcialem rozwiazac umowe za porozumieniem stron dostalem odpowiedz od firmy netia ze nie ma takiej mozliwosci rozwiazac umowy zaproponowali mi abonament za 70zl miesiecznie gdzie nie byl by podpiety internet ani tv badz kara 612zl i umowa zostaje rozwiazana .moim zdaniem firma Netia jest firma ktora oszukuje ludzinie uczciwa byle by tylko wyciagnac od ludzi kase .
strona 153 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
