Moim skromnym zdaniem Netia to firma,w której brak podstawowych procedur obsługi klienta...
Przykład - klient zgłasza reklamację. Nikt nie podaje Numeru sprawy reklamacyjnej.
Zazwyczaj tłumaczenie pracownic infolinii jest " przekazałam Pana sprawę do działu reklamacji......" do kogo?!? jaki jest numer sprawy, kto ją prowadzi, kto przekazał?..brak elementarnej organizacji....
Podobno firma ma ISO 9001:2000
Może ich certyfikował wujek Janek ze wsi,.....bo tylko tak można sobie wytłumaczyć fakt, że firma, czyje pracownicy zachowują się w podobny sposób, działa zgodnie z procedurami ISO.....
" Do końca tygodnia się ktoś odezwie" - spychotechnika, zazwyczaj nikt się nie odzywa.
W przypadku jakichkolwiek kłopotów jedynym telefonem to infolinia – klient jest skazany na drogę przez mękę....
Teoretycznie oferta Netii jest lepsza cenowo i technicznie....
4 mega w cenie 2 w TP....mobilny internet za niewielką opłatę i podobne...
Z tym,że to ofertą dobra...tylko do pierwszej wpadki technicznej bądź organizacyjnej
Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług – to firma kiepsko zorganizowana i nieodpowiedzialna.
Nie chce na forum cytować imion,ale jeżeli ktoś chce poczytać fakty mojej „przygody”
bardzo proszę o podanie maila, przeszlę całą swoją korespondencję, naprawdę jest co poczytać...i nad czym się zastanowić przed wpakowanie się w kłopoty...
Zaletytechnicznie i cenowo oferta pozornie lepsza
WadyFirma jest zarządzana źle,obsługa klienta na poziomie nieandertalskim
nie doszło do tego,wycofałem się chwała Bogu na czas....inaczej moja firma została by bez internetu