strona 150 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »
-
~Aga / 2009-12-29 16:17
Ludzie nie dajcie się nabrać! Ta firma to jedna wielka niekompetencja!!!! -
-
~On / 2009-12-29 11:54
Pierwszy tefon : opisanie sprawy i ... czekanie 20 min na znak życia, - brak , zostajesz automatycznie rozłączony
Drugi telefon 10min po pierwszym : przepraszamy w chwili obcenej ppolaczenie nie moze byc zrealizowaneWadywszystko -
~QWertyLive / 2009-12-29 10:56
Proste, pierw przeniesienie - od razu problemy, a bo TP nie mowila a bo NETIA nie mwoila..moja wina..., rok pozniej przeniesienie na inne mieszkanie - totalna porazka, 3 miesiace meczenia, naliczania kar, z mojej winy z braku mozliwosci technicznych ( 5 studzienek,2 linie, opinia technikow - jest mozliwosc ) , oczywiscie 2 miechy pozniej po chwili dano lacze, wczesniej dodatkowo zgubili umowe, i rok pozniej wkrecali ze zamowilem na 2 lata! a zamawialem na rok.
Idealny burdel,nic nie zalatwisz, same nerwy, kary, widac ze ich tylko obchodzi TRZYMANIE klienta przy sobie i zaplata, nie uciekniesz pozneij od nich, nie pozwola. Omijamy takich,omijamy...Wadychaos, niekopetentność, liczy sie tylko kasa, marna jakość usług, klient jest mały3 lata, 70zl 1mb! -
~mario / 2009-12-29 02:32
CO UJĄĆ W SKARDZE PISZE MARIO DWA POSTY NIŻEJ ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~mario / 2009-12-29 02:29
W GOOGLE WPISUJEMY:UKE SKARGA.Wchodzimy wypełniamy pola i piszemy skargę następnie wysyłamy. ZaletybrakWadywszystko -
~vito / 2009-12-28 15:37
Od trzech miesięcy reklamuję działanie neta. W nocy jest a w ciągu dnia znika. Na infolinii ta sama ściema, że przepraszają i jutro technicy NA PEWNO COŚ PORADZĄ. Mam już dosyć dzwonienia i marnowania czasu ( średnio 1 godzina na połączenie ). Mam to badziewie ( netię ) od lipca br. Według zapisu w umowie kara za zerwanie umowy to 500 zł. Czy ktoś wie jak rozwiązać umowę przed czasem z tymi oszukańcami i nie zapłacić tej kary? Pisać reklamacje w nieskończoność czy płakać i płacić za coś czego nie mam? Z góry dzięki za info ZaletybrakWadyniekompetencja, oszukiwanie klienta, zawyżone faktury -
~Aga / 2009-12-28 14:55
Ta firma leci sobie w kulki! Najpierw mailam ogromne problemy z Internetem. Podczas dwuletniej umowy przez rok trudno było mi sie połączyć z Internetem choć wszystko podobno było ok! Kiedy skończyła się mi umowa wciskali mi kilka razy znów ich Internet, byli okropnie natrętni. Teraz mam problemy z telefonem stacjonarnym. Od dwóch miesięcy nie mam w ogóle telefonu. Dzwonie na infolinie i nic. Pisze maile z prośba o kontakt i nic! Kiedy wreszcie dodzwoniłam sie do działu technicznego po 20 mniutach słuchania ich durnej melodyjki usłyszałam, że nastepnego dnia przyślą tyechników i co???? O czywiście nic bo nie raczyli sie zjawić. nie mam juz siły sie z nimi użerać. telefonu nie ma a rachunki przychodzą. ZaletyZadneWadywiele -
~klient_netii_niestety / 2009-12-27 00:14
Od 3 miesiecy prosze ich zeby przeniesli mi internet. Zrobilem wszystko tak jak kazali, najpierw przeniaslem linie tp na nowe mieszkanie a potem zglosilem nowy nr na jakim mają mi zalozyc neta. Nie dosc ze nie przeniesli mi go do tej pory to dostalem od nich fakture na 500zł za niby wczesniejsze zerwanie umowy! Twierdza ze zerwalem umowe poniewaz zlikwidowałem linie TP na starym mieszkaniu a co za tym idzie nie mogą mi dostarczac internetu - problem w tym żę SAMI MI KAZALI ODLACZYC TAMTĄ STARĄ LINIE!
Ludzie, uczcie sie na bledach innych i nie korzystajcie z uslug tej firmy. Na infolini pracują ludzie wzieci chyba z ulicy, kazdy mowi co innego, a jak jest jakis problem to mowia "musi sie pan wstrzymac i z cierpliwoscia czekac jeszcze do 7 dni". To nic ze tych dni czeka sie juz ponad 100, wg nich kolejne 7 czekania to nic zlego!ZaletybrakWadyniekompetencja obsługi, olewanie klientów, działania niezgodne z ustawami i obowiązującymi standardami, głupie reklamy z KOTEMrok, 80 zł/m-c -
-
~lysy500 / 2009-12-25 18:25
Netia to szajs .
Płacę za internet 2 mb/s a na dzisiejszym speedtescie wyszedl mi wynik 0.15 Mb/s [ download ] , 0.01 [ upload ] i 2474 pingu !! Szlag trafia . ;/Zaletybrak .Wadywszsystko .rok, dużo ! -
~Wojtek / 2009-12-18 13:54
Na nr 223385285 możecie wysłać rezygnację i zróbcie sobie wydruk z faksu, potwierdzający wysłanie. Oczywiście możecie dostać fakturę, ale nie opłacajcie jej - stara praktyka netii ( chamstwo do potęgi). Wysłana rezygnacja faksem jest w razie czego dowodem.
Na faksie musi być ujęte:
- z czego zrezygnowaliście
- dane i numer abonamenta (znajdziecie go na fakturze)
- czytelny podpis
Pozdrawiam
WojtekWadycała Netia -
~pawel0099 / 2009-12-18 08:48
Oczywiście istnieje 10 dniowy okres wypowiedzenia umowy lecz jest to data która obowiązuje przy podpisaniu umowy. Klient ma prawo zrezygnować z usług w ciągu 10 dniu od podpisania umowy. Prz końcu umowy jest to standardowe 30 dni.
Jeżeli chodzi o kwotę 190 złotych jest to kwota poza promocją. Twoja umowa przeszła na czas nieokreślony więc do standardowych 59 zł zostały doliczona ulga która obowiązywała w okresie promocjiZaletycenaWady- -
~tasiem / 2009-12-17 13:46
Dla mnie przygoda z Netią skończyła się prawie w sądzie. Tysiące maili, telefonów by wyjaśniać każdą żel wystawioną fakturę. Ostrzegam wystawiają nieprawidłowe faktury za usługi z których zrezygnowałeś. Po prostu tragedia !!! Wadywszystko5 lat - całoś usług około 200 - doemy, hosting, interent -
~mark71 / 2009-12-15 22:58
Mam netię od 4 miechów przesył 4mb bez większych problemów lecz będę próbował się wypisać.po podpisaniu umowy i udostępnieniu lini przez tepsę przez 2 tygodnie nie mogłem doprośić się urządzenia do odbioru int.i tel.,po dostawie okazuje się że to nie ruter jak w umowie lecz modem .Po 10 telefonach do konsultanta po 2mies.otrzymuję paczkę i co znowu modem zyxsel .brak kompetencji ,następne 2 miechy ,co drugi mówi że urządzenie zostało wysłane ,następny że nie,że brak ruterów na magazynie (od sierpnia),prośisz o kontakt z wyjaśnieniem -zlewka klienta,co faktura to błędne naliczanie (korekty po interwencji).po prostu żenada.PYTANIE DO FACHOWCÓW czy punkt z umowy dot.zasady świadczeń usług.(W przypadku gdy usługa nie może być świadczona z przyczyn technicznych lub w wariancie wybranym przez abonenta przez kolejne 7 dni strony mają prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym) kfalifikuje mnie do rozwiązania umowy z netią. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu ,część konsultantów nie wie o czym mówi i co jest czym lub do czego.4 miesiące -
~Anna / 2009-12-15 19:14
witam. mam pytanie odnonie zakonczenia umowy, bardzo prosze o fachowa odpowiedz. mialam umowe do konca miesiaca, wyslalam pismo 16 dni dniesiace, poniewaz konsultant poinformowal mnie ze tak nalezy najpozniej zrobic. i tu jest problem. w nastepnym miesiacu dostalam fakture, za nasteont miesiac 193 zl, abonament moj wynosil do tej pory 59 zl. o co chodzi? dlaczego jesli zakonczylam umowe zgodnie z terminem, po dwoch latach meki musze eszcze placic za nastepny miesiac, malo tego, taka kwote.bardzo prose o informacje, poniewaz teraz babka na infolini twierdzi ze obowiazuje 30 dniowy termin wypowiedzenia, a na umowie mam 10 dni.. ja wiem ze tam maja balagan jak tralalala ale co mam zrobic, bardzo prosze o pomoc.. pozdrawiam ZaletybrakWadyawarie, infolinia, oplaty2 lata -
~Były klient / 2009-12-14 18:46
Mam od wielu lat telefon w netii, ale internet w tp. Nie mogę skorzystać z usługi internet plus telefon ponieważ jestem klientem netii!!! dla mnie przewidziana jest inna o wiele droższa opcja. Z tego też powodu nie dość, że nie przeniosę internetu do netii to jeszcze zabiorę stacjonarkę. Takiej firmie mówię stanowcze NIE Zaletyniskie ceny dla byłych klientów TPWadydyskryminowanie lojalnych klientówbardzo długo -
~wróg netiii / 2009-12-14 10:27
więc nie radzę nikomu zawierać z nimi żadnej umowy- jeśli podpiszecie popadniecie w nerwicę i głuchotę ( związane z ilością prób nawiązanie dialogu z Netią w celu wyjaśnienia problemu). Netia-największy ściemniacz na rynku-bleee ZaletybrakWadyniekompetentna obsługa, oszukiwanie klienta itd. itp. -
-
~salazar / 2009-12-14 02:08
ja też tam pracowałem a teraz pracuję na infolinii TP, a wiecie dlaczego tak długo się czeka na połączenie bo ci w netii poprostu to olewają i dyskutują między sobą na swoje prywatne tematy.Jak klient zgłasza po raz drugi lub trzeci awarię to szybko się komunikują jaki kit mu sprzedać żeby sprawę odwlec.Taka jest prawda sam widziałem i słyszałem. -
~larkin / 2009-12-14 01:53
Napiszę tylko tak choć mi nie wolno bo pracuję w netii.Macie całkowitą rację co do tej sieci.Potrafią zamiast jednego klienta obsłużyć trzech na raz tzn tak jak pisał marcino,że w umowie było 6mb a miał 2.5mb czyli z jego łącza podzielili na 2 jeszcze.Sam widziałem jak to robią. -
~mirba4 / 2009-12-13 20:30
Totalny brak profesjonalizmu. Myslałem, że tylko ja mam pecha w Netii, ale już mi lżej czytając wasze komentarze.
1. 11 pierwszych faktur wystawionych zostało błednie (niektóre poprawiali kilkakrotnie=
2. W ciągu 24 miesięcy około 10 razy awarie "masowe". Raz 3 tygodnie.
3. Konsultantów to biorą chyba po gimnazjum, bo zupełny brak kompetencji.
4. Od roku wszelkie odpowiedzi na reklamacje przychodzą nie podpisane, a konieczność podpisu pod odpowiedzią jest wymagane rozporządzeniem ministra infrastruktury.
5. 3 razy odpowiedź na reklamację przysła;i po terminie 30 dni.
6. Rozwiązanie umowy zgodnie z terminem to istna droga przez męke.
Nie polecam Netii najwiekszym wrogom i przestrzegam innych!!!!!!!!
Ja już uwolniłem się u nich od internetu, z telefonem pomęczę sie do końca roku i nie chcę nawet wymawiać słowa NETIA!!!!!!!ZaletycenaWadyobsługa, kompetencja, porządek24 miesiace -
~junior / 2009-12-13 13:31
ja mam netie 1 mb od kwietnia i jakos wszystko jest w porzadku. nie wiem jakim wy świecie zyjecie ze macie takie prob lemy. u mnie tylko raz sie zdarzyło ze nie chodzicł net ale zrobili to w ciagu dnia i jeszcze zadzwonili na komorke ze wszystko juz dziala. w dodatku jak placilem z neostrada przedtem 130 zł tak teraz rachunki mam rzedu 93 zł... bez porównania lepiej, i duzo wiecej minut w abonamencie. tak wiec niech złodziejska TP nawet do mnie nie wydzwania bo nie maja czego szukac u mnie ;) i jeszcze dostalem katalog marzen w prezencia a nie jakas smieszna drukarczke.. phii ;p widocznie jezeli macie problemy z netia to jestesciee ciućmoki bo nie umiecie nawet tego porzadnie załatwic ;) pozdrawiam Zaletydobry kontakt z firma,od kwietnia 2009
strona 150 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »