Podpisując umowę radzę się zastanowić dwa razy i przeczytać dokładnie umowę. Zostałam wprowadzona w błąd i płacę za internet, którego z powodu przeprowadzki już nie mogę używać, umowa jest na 2 lata chociaż miała być na rok. Z obsługą klienta przez telefon nie da się dogadać, nie okazują żadnej chęci pomocy, ton i sposób odpowiadania jasno pokazują, że rozmowa z klientem im nie odpowiada ( dzwoniłam dwa razy, rozmawiałam z dwoma różnymi osobami)
Jedyną uczciwą osobą był pan podłączający internet i telewizję, który wszystko podłączył, zademonstrował działanie
ZaletyGdy dotrwam do końca umowy, anuluję ją i na przyszłość będę mądrzejsza i nigdy więcej nie wybiorę netii
MiejscowośćLubsko
~Zofia / 2022-09-28 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
MiejscowośćBialystok
~Mateusz / 2022-09-24 13:21
Ocena: 1.75 / 5
Ubolewam nad tym, że mieszkam w bloku i nie mam opcji wykupić światłowodu od innej firmy. Stąd jestem zmuszony korzystać z usług Netii, które są poniżej wszelkiej krytyki. Mimo w miarę atrakcyjnej ceny, realizacja jest żałosna - Internet przerywa non stop, obsługa klienta tragiczna, a tydzień po naprawie usterek znowu to samo - koło się zamyka. Nie polecam nikomu, a decydując się na przygodę z Netią warto uzbroić się w przynajmniej 30GB internetu mobilnego - często to jedyna opcja uniknięcia frustracji i niepotrzebnych problemów, których można było uniknąć decydując się na internet innego usługodawcy. Jeśli pracujesz z domu i cenisz sobie zatrudnienie - nie decyduj się na Netię, bo z pracy wylecisz szybciej niż polska reprezentacja piłki nożnej z mistrzostw. Za okładką atrakcyjnych cen, miłych głosów konsultantów i konsultantek kryje się prawdziwie czarne oblicze internetowego potwora, a pieniądze naiwnych ludzi wpadają do kieszeni CEO, jakby nie miała dna. Jeśli komuś nie chce się czytać tych wypocin - podsumowując zdecydowanie NIE polecam.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele, nie mam całego dnia na pisanie
MiejscowośćKraków
~Ola / 2022-09-24 11:30
Ocena: 1.25 / 5
Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
MiejscowośćKraków
~A / 2022-09-23 14:33
Ocena: 2.00 / 5
Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..
ZaletyCena
WadyObsluga klienta, organizacja, komunikacja
MiejscowośćKraków
~Noname / 2022-09-22 09:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam.
MiejscowośćKrakow
~Piotr / 2022-09-20 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Lipa straszna,internet zacina obraz w tv bardzo zanazany. Oszukują.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćSiechnice
~AM / 2022-09-18 19:35
Ocena: 2.00 / 5
Masakra!
Od trzech dni, nie idzie obejrzeć TV.
Bardzo słaba jakość.
Nie idzie się dodzwonić na infolinię.
Netia nie wywiązuje się z umowy, więc trzeba ich do sądu podać.
Może zbiorowy pozew zmusi ich do zmiany polityki.
Dno.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~ikikhj / 2022-09-18 15:41
Ocena: 1.00 / 5
uważajcie oszukują pisze ten komentarz bo place 90 dych za neta a nie mam ciagle scina a wszsyt
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćBielsko-Biała
~ikikhj / 2022-09-18 15:41
Ocena: 1.00 / 5
uważajcie oszukują pisze ten komentarz bo place 90 dych za neta a nie mam ciagle scina a wszsyt
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćBielsko-Biała
~Arek / 2022-09-18 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Do bani wszystko, braki w dostarczaniu tv i internetu , problem z połączeniem się z operatorem i sprzęt lipa tragedia odradzam
ZaletyBRAK
WadyWszystko
MiejscowośćTychy
~Krzysiek / 2022-09-17 08:38
Ocena: 1.50 / 5
Masakra częsty brak podstawowych programów TV Infolinia to oczekiwanie ponad 30 minut.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej +różne dywagacje techników na temat awarii całkowicie niespójne ze sobą
MiejscowośćKraków
~Pat / 2022-09-16 23:34
Ocena: 2.25 / 5
I teren 600MB tto w rzeczywistości ~470MB. TV ścina się niezależnie od rodzaju połączenia (LAN/Wii-Fii) obsługa kile ta, to kpina ( 3 otwarte zlecenia na usunięcie usterek, żadne nie zamknięte), obietnice bez pokrycia składane na infolinie i drogą mailową. Problem do dziś nie rozwiĄzany, dramat!
ZaletyCena
WadyJakość
MiejscowośćAglomeracja Śląska
~bladyk / 2022-09-15 10:50
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam usług Netii. Trzeba bardzo uważać na ich chwyty. Przy każdej umowie lub aneksie do umowy próbują wcisnąć płatne usługi dodatkowe przy czym konsultantka w ogóle nie poinformowała że przy zmianie internetu na szybszy będę musiał cokolwiek dezaktywować. Ja już na pewno nie przedłużę kolejnej umowy z Netią !
MiejscowośćWrocław
~Tomek / 2022-09-14 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
, Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady i tylko wady
MiejscowośćWrocław
~Shyma / 2022-09-14 11:35
Ocena: 1.00 / 5
Lipa totalna olewają klienta jak się tylko da ostatni raz przedłużyłem z nimi umowę.
MiejscowośćKatowice
~Matt / 2022-09-13 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam, internet bardzo słabej jakości,ale to jest nic przy tym co dzieje się po rozwiązaniu umowy, zwrot sprzętu na własny koszt i dodatkowo tylko i wyłącznie po przez wysyłkę,nie ma możliwości oddania sprzętu do placówki Netii (zapewne dlatego żeby nikt przy Tobie nie mógł zweryfikować czy całość sprzętu została oddana). Tak jak się spodziewałem otrzymałem informację o tym że nie zwróciłem jednego z urządzeń i zostałem obciążony kwotą 300zl za sprzęt który został im odesłany. Co więcej jak zazwyczaj dostawałem informację o tym że faktura jest do opłacenia to w tym przypadku dziwnym trafem dostałem wiadomość 2 miesiące po wystawieniu faktury że jest to ostatnia szansa żeby opłacić fakturę bo inaczej sprawa zostanie przekazana firmie windykacyjnej,infolinia jak już tam ktoś łaskawie odbierze nie jest w stanie w żaden sposób pomóc i informuje że czas rozpatrzenia reklamacji jest do miesiąca. Podsumowując jeśli interesuję Cię internet zawodny,mający problem z utrzymaniem płynności oraz pozbycie się kilku zalegających stówek w portfelu to jest to internet dla Ciebie. W przypadku gdy oczekujesz otrzymania internetu oraz obsługi klienta na co najmniej niskim poziomie to trzymaj się z dala od Netii gdyż ww. poziom to jedno wielkie dno
ZaletyBrak
WadyWszystki
MiejscowośćKraków
~Mysza / 2022-09-12 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie POLECAM !!!! Wprowadzają ludzi w błąd nie wywiazuja się z umowy Jeszcze Pani każe odesłać sprzęt na własny koszt śmieszne Czuję się oszukana Polecam Geckonet Szybko sprawnie bez problemu
MiejscowośćGrudziadz
~Prezes / 2022-09-12 18:09
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam chciałem przenieś na inny adres...
...czeka już półtorej miesiąca i nadal jestem bez iterneto. Po natto zostałem 4 krotnie okłamany " dzisiaj już wszystko będzie działać proszę czekać" lub " dzisiaj będzie instalator proszę czekać na kontakt. Po ponownym telefonie następna konsultantka nic o tym nie wie i nie ma nawet zapisu. Kontakt bardzo utrudniony. Gdyby nie kara za zerwanie umowy 1220 złotych zrezygnował bym natychmiast nie polecam
ZaletyBrak
Wady8/10
MiejscowośćJawor
~Weronika / 2022-09-12 12:25
Ocena: 2.00 / 5
Chciałam wziąć netię od koleżanki, która przeprowadziła się do bloku, w którym tego dostawcy nie było. Zwykle przepisanie umowy, przeniesienie usług. NO NIESTETY.
Monter przyjechał w poniedziałek, ale akurat zepsuł mi się domofon. Z jego strony kontaktu brak - nie zadzwonił, a na infolinii połączyć się mogą tylko klienci z nadanym numerem.
Później absolutny brak kontaktu przez tydzień! Zrezygnowałam - upc założyli mi w jeden dzień.
W kolejny poniedziałek dzwoni do mnie pani z obsługi klienta - zapewne uzgadniać jak to monter może przyjechać za 3 lata, bo wiadomo, gdyby miał się szybko pojawić to sam by zadzwonił.
Koszmar, żart. Nie polecam, odradzam jak mogę.