-
~Jerzy / 2010-04-07 00:15
to jakaś porażka jest, czekam już ponad 1miesiąc na podłączenie internetu i nic,
- jednego dnia dzwonię i miła pani powiada iż z braku możliwości podłączenia przyślą mi rozwiązanie umowy, drugiego dnia dzwonię i wyznaczają mi nowy termin 14 dni na podłączenie
- czekam i czekam a kiedy mija nowy termin podłączenia dzwonię i tym razem to tpsa robi problemy z udostępnieniem łącza
- przy każdym kontakcie osoba odpowiada co innego a klient czeka jak głupi
- pisma z rozwiązaniem umowy też nie przyślą bo to nie z ich przyczyny a ponoć z tpsa
- pytam więc to ile będą pertraktować z tpsa odp. no będą
- hej wy tam w tej netii zostawcie tą działalność i na łąkę paść krowyZaletytrzeba zasłużyć
Wadyżal mi nawet minusa
-
-
~jmroz / 2011-01-19 10:45
Mam internet i telefon TPSA. Dostałem lepszą (parametry i cena) ofertę z Netii.
Brać czy nie, bo jak czytam opinie to mam duże wątpliwości.
-
~jonek-j5 / 2008-09-20 20:13
w zeszłym roku podpisałem umowę z netia .po 2 tyg zadzwonili że nieda rady bo problemy mają techniczne.Kilka telefonów na info i nic nikt niewie-spławianie klienta.Po miesiącu wysłałem im pismo iż rozwiązuje z nimi umowe z powodu niedotrzymania warunków umowy i co - po 6 miesiącach przysyłają mi pismo z neti o rozwiązaniu umowy przez nich ze mną - no śmiech i płacz.Mam teraz neostradę i spokojną głowe ,czas realizacji- zamówienie i uruchomienie w TP 3 dniZaletybrak
Wadyjeden wielki minus
-
~józef Labisz / 2012-11-08 20:29
ignorowanie warunków umowy telefonicznej przez przedstawiciela netii pana Łukasza kucharczyk.Zaletybrak zalet
WadyNie dotrzymanie warunków umowy
01.11.2012r. za 85,90zł.
-
~julek / 2016-06-29 15:44
nawet jeśli pojawi się jakaś awaria to w netii jest w porządku obsługa i serio szybko rozwiązują problem. Dla mnie firma ok
-
~junior / 2009-12-13 13:31
ja mam netie 1 mb od kwietnia i jakos wszystko jest w porzadku. nie wiem jakim wy świecie zyjecie ze macie takie prob lemy. u mnie tylko raz sie zdarzyło ze nie chodzicł net ale zrobili to w ciagu dnia i jeszcze zadzwonili na komorke ze wszystko juz dziala. w dodatku jak placilem z neostrada przedtem 130 zł tak teraz rachunki mam rzedu 93 zł... bez porównania lepiej, i duzo wiecej minut w abonamencie. tak wiec niech złodziejska TP nawet do mnie nie wydzwania bo nie maja czego szukac u mnie ;) i jeszcze dostalem katalog marzen w prezencia a nie jakas smieszna drukarczke.. phii ;p widocznie jezeli macie problemy z netia to jestesciee ciućmoki bo nie umiecie nawet tego porzadnie załatwic ;) pozdrawiamZaletydobry kontakt z firma,
od kwietnia 2009
-
~jurek / 2014-01-23 10:21
Żeby usługi działały jak najlepiej trzeba co chwila truć im głowe czyli pracownikom w BOK .Ja tak robiłem i non stop telefonami ich nawiedzałem oczywiście w kwestii problemu a problemem było rozłączanie się ich cudaka NETIA SPOT.Dopiero po 5 ciu miesiącach problem naprawili. Proponuje wszystkim nie zadowolonym NON STOP ich nawiedzać telefonami ale tylko w słusznej sprawie. Ale też nikomu ich nie polece :)
-
~justik / 2014-07-16 11:50
Totalny balagan. internet zrywa co chwila. nie wiem za co ja płace.czas sie przeniesc do innego operatora i kazdemu radze to samo zrobic jak bezsensownych rachunkow nie chce placic za nic.
-
-
~JUSTIN / 2009-03-16 19:03
Jako byly pracownik TPSA, chciałbym zwrócić uwagę, że wiele negatywnych opinii o konkurencji (w tym Netii) to efekt działania pracowników TPSA, którzy rozsiewają tzw. "czarny marketing szeptany". Sam w tym brałem udzial, bo szef tego ode mnie wymagał. Przykro mi, że ktoś się na to "nabierał". Jako, iż ostatnie zmiany w TPSA zmusiły mnie do odejścia, chcialbym zrobić ten rachunek sumienia i przestrzec przed takimi praktykami. ZaletyNie wiem, nie korzystam
WadyNie wiem, nie korzystam
Nie wiem, nie korzystam
-
~karamisza / 2010-01-13 23:08
Ciekawi mnie skad tych kilka pozytywnych opinii o netii, skoro powszechnie wiadomo, ze to chyba najgorszy isp w Europie. Czemu jestem dziwne pewny, ze gdyby sprawdzic IP ich autorow okazaloby sie ze pisalaby je jedna i ta sama osoba i to na dodatek na komputerze zarejestrowanym na netie? Prawda jest, ze firma delikatnie mowiac wprowadza klienta w blad i o to wie kazdy. Ich linie dziwnym trafem nie trzymaja parametrow co zwalaja na TP. Wmawianie, ze wina lezaca po stronie TP jest oczywista bzdura, bo skoro na tej linii wczesniej dzialala neostrada, to jakim cudem net od netii tylko udaje ze dziala i to z predkoscia 6x mniejsza niz w umowie? Oczywistym faktem jest, ze maja przedpotopowe centrale i kiepski net nie jest wynikiem zlych linii tp, tylko ich central oraz zamontowanych tam modemow. Poza tym nie maja narzedzi do sprawdzenia parametrow linii, wiec tylko udaja, ze to robia. TPsa w porownaniu do tej firmy to mercedes przy deskorolce. Czas naprawy awarii w TP, jesli takowa wystapi, liczony jest w minutach i juz po kilkudziesieciu minutach, awaria jest usuwana, tymczasem w netii czas nie jest liczony nawet w dniach, lecz w tygodniach. Potwierdzi to kazdy, kto mial do czynienia z TP, tam bowiem profesjonalizm konsultantow jest na wysokim poziomie i zawsze chetnie sluza pomoca, za poza tym natychmiast podaja numer zgloszenia awarii, czego w netii nie uswiadczysz. Wiadomo, co profesjonalna firma, to profesjonalna.Zaletybrak
Wadywszystko inne
-
~karolcio / 2008-08-21 11:47
Dzwoniłem zasięgnąć informacji. Zadałem jednoznaczne pytanie - czy ich oferta - w przypadku zamówienia przez Telefon i Internet jest taka sama. Uzyskałem odpowiedź, że tak ale przez Net się znacznie dłużej czeka. Kobieta zachęcała mnie aby przyjąć zamówienie już podczas owej rozmowy, chciała też oddzwaniać za jakiś czas. Nie zdecydowałem się. Wchodzę na ich stronę a tam promocja - przy zamawianiu przez WWW dwa pierwsze m-ce za 1zł. Konsultantka więc wyraźnie kłamała, że oferty są identyczne. Skoro mają takie podejście do klienta już wiem, że raczej Netii nie będę brać pod uwagę przy wyborze ISP.
-
~karolina / 2011-01-04 15:55
To co robi netia to są chyba jakieś jaja! Zamówiłam internet i miesiąc czekałam na jego podłączenie bo niby tyle czasu maja na realizacje zadania, ale ja po miesiącu dalej nie miałam internetu i nawet nie raczyli wytłumaczyć mi z jakiego powodu mało tego za czas kiedy internetu nie miałam dostałam do zapłacenia rachunek! W końcu podłączyli internet,ale ona nadal nie działał, a opłaty naliczali mi dalej. Gdy dzwoniłam do punktu obsługi klienta słyszałam tylko że mam być cierpliwa, a co się okazało że kable źle technicy podłączyli!!! To jest banda wariatów, oszustów i analfabetów!!! Jaja sobie robia z klientów i nic więcej!
-
~karolina / 2015-09-18 09:58
Apropos neta, skorzystałam z oferty studenckiej na sam internet. Mam umowę na tylko 6 miechów, co dla mnie jest super opcją, bo wynajmuje mieszkanie i być może je zmienie a TV nie jest mi potrzbne do niczego. Tak tez polecam każdemu, komu zależy na krótkiej ofercie i taniej :)
-
~Karolina23 / 2010-01-05 13:39
Mam to samo,składałam już kilkanaście telefonicznych reklamacjii co do rachunku,na którym doliczono mi jakieś opłaty nie wiem skąd.Nie wspomnę,że umowę podpisywałam 30.10.2009 a internetu po dzień dzisiejszy nie mam.Brak mi słów na ich postępowanie.Ta firma to dno totalne!!!!
-
~karolina23 / 2010-01-07 16:37
Widzę,że nie jestem sama,więc może zbierzemy się razem i grupowo weźmiemy się za tych .....???To jest nieporozumienie w jaki sposób traktują klientów!!! Ja na internet już czekam prawie 1.5 miesiąca i nie wiem co dalej.Zastanawiam się nad skargą do UKE.Zaletybrak
-
~Karolina23 / 2010-01-08 21:19
A co to jest za numer,jeśli można spytać????Bardzo chętnie bym skorzystała z jakiejś pomocy bo nie mogę sobie poradzić z tymi krętaczami z Netii.Zaletybrak brak brak
Wadyolewanie klientów i wciskanie bajek na odczepne
-
-
~karolinka / 2015-12-07 17:01
dla mniej wymagających zachęcam do brania tel w netii za zeta a poźniej 7 dych a w tym 10GB. Samsung. Jestem zajarana, bo mam tyle w jednym pakiecie, ze HOHO :D
-
~Kasia / 2016-01-26 17:30
Posiadam tv kablową netii i internet, a tv laczy sie za pomoca wi-fi czesto bywaja jakies problemy z lacznoscia probowalam wszystkiego, teraz juz dlugi czas bylo wszystko dobrze nagle............ brak polaczenia kiedy juz sie polaczyl to mam dwa programy polsat i polsat 2 na programach 901 902 i tylko to...... restetowałam biegalam z routerem po pokoju i nic:( denerwuje mnie to juz ile mozna wytrzymywac tych usterek:( moze ktos zna przyczyne tego co sie mi stalo ?
-
~kasia69 / 2010-11-26 17:25
Witam wszystkich.Chciałaby załozyc internet za 69.9- 20mbitow .ale czytajac komentarze troche zwatpilam. bardzo prosze o porady jak to jest z netia
-
~Kasik198920 / 2012-08-14 17:03
nie polecam ich...
Nie mam od nich internetu...i wlasnie w tym problem.
Umowa zostala podpisana ponad miesiac czasu i do tej pory nikt nie zglosil sie by podlaczyc. Nie mozna nic u nich wyjasnic...ciagle przełaczaja do innych konsultantow.
Zero kompetencji