Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2010-05-29 18:15
    wypowiedziałem im umowę za niewywiązywanie się z warunków świadczenia usługi internet, straszyli mnie że zostanę obciążony karą umowną około 500 pln bla bla... Napisałem skargę do UKE i pomogło.
    Netia na piśmie przyznała się do błędów i rozwiązała ze mną umowę. Szkoda dzwonić do IBOA szkoda czasu , pieniędzy ,zdrowia.Ludzie niekompetentni.Piszcie w razie problemów do UKE na pewno pomogą.Teraz korzystam z NEO 6Mb/s cały czas śmiga ,pół roku za 1 pln a 18 m-cy za 89 pln. Netię miałem 2Mb na umowie a faktycznie 0,5 Mb za 79 pln. Różnica kolosalna . Brawo TPSA.
  • ~jarosss / 2016-04-29 13:13
    ja tam jestem z netii zadowolony, obsługa daje rade a wprowadzaja fajne oferty, mysle ze mozna się zainteresowac tym internetem z tv za 2zł przez pól roku
  • ~jarsoneczek / 2008-12-10 17:01
    cytat:
    jezuśku weźcie sobie kupcie porządny router, zróbcie porządek na kompie, poustawiajcie wszystko jak trzeba to wam będzie i tpsa i netia dobrze chodzić-ja mam neo od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) i nigdy nie miałem problemów (no może ze dwa trzy razy jakieś drobne awarie jednorazowe)-żadnych różnic w prędkości rano czy nocą, jak zerwie połączenie to router sam zestawia na nowo-a wy chrzanicie tu o jakichś pierdołach co nie mają w 9 przypadkach na 10 związku z dostawcą internetu...

    Popieram w 100% . Zamieniłem gniota Sagem800(rozłączało nawet 5 razy dziennie) na Speedtouch 546 i wszystko jak należy, zadnych rozłączeń, Netia4MB za 54zł rzadzi:)
    Zaletypromocje, predkosc, obsluga, jakosc
    Wadyslaby sprzet: Sagem800 zamiast Zyxela, Telefony -jakies szwajcarskie, zamiast Sagem.
    2 mies, 54złnet 43zł telefon
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 15:13
    Jeżeli jesteś Kolego albo Koleżanko agitatorem Netii to trochę kultury nawet Wam nie zaszkodzi, a poza tym nie opowiadaj bajek i nie wciskaj ludziom ciemnoty - wszyscy wiedzą, że Netia dzierżawi łącza od TPSA, czym przy każdej okazji próbuje się wyłgać, a skoro usługa internetu świadczona przez TP była na przyzwoitym poziomie, ta jakim cudem ta sama usługa na tym samym łączu jest nie do przyjęcia - transfer zamiast do 6 mB rzadko kiedy osiąga 2 mB. I jak to się dziej, że Netia mając 3 miesiące na sprawdzenie łącza (w moim przypadku) niemal natychmiast po zgłoszeniu mojej chęci podpisania umowy stwierdza, że nie ma żadnego problemu, a po dwóch miesiącach mojej walki z nimi i ewidentnych kłamstwach w zakresie możliwości technicznych (słynne "po naszej stronie wszystko jest OK - musimy sprawdzić w domu klienta" :-) dowiaduję się, że "nie ma możliwości technicznych". Kto tu z kogo robi małpę ?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jerzy / 2010-04-07 00:15
    to jakaś porażka jest, czekam już ponad 1miesiąc na podłączenie internetu i nic,
    - jednego dnia dzwonię i miła pani powiada iż z braku możliwości podłączenia przyślą mi rozwiązanie umowy, drugiego dnia dzwonię i wyznaczają mi nowy termin 14 dni na podłączenie
    - czekam i czekam a kiedy mija nowy termin podłączenia dzwonię i tym razem to tpsa robi problemy z udostępnieniem łącza
    - przy każdym kontakcie osoba odpowiada co innego a klient czeka jak głupi
    - pisma z rozwiązaniem umowy też nie przyślą bo to nie z ich przyczyny a ponoć z tpsa
    - pytam więc to ile będą pertraktować z tpsa odp. no będą
    - hej wy tam w tej netii zostawcie tą działalność i na łąkę paść krowy
    Zaletytrzeba zasłużyć
    Wadyżal mi nawet minusa
  • ~jmroz / 2011-01-19 10:45
    Mam internet i telefon TPSA. Dostałem lepszą (parametry i cena) ofertę z Netii.
    Brać czy nie, bo jak czytam opinie to mam duże wątpliwości.
  • ~jonek-j5 / 2008-09-20 20:13
    w zeszłym roku podpisałem umowę z netia .po 2 tyg zadzwonili że nieda rady bo problemy mają techniczne.Kilka telefonów na info i nic nikt niewie-spławianie klienta.Po miesiącu wysłałem im pismo iż rozwiązuje z nimi umowe z powodu niedotrzymania warunków umowy i co - po 6 miesiącach przysyłają mi pismo z neti o rozwiązaniu umowy przez nich ze mną - no śmiech i płacz.Mam teraz neostradę i spokojną głowe ,czas realizacji- zamówienie i uruchomienie w TP 3 dni
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki minus
  • ~józef Labisz / 2012-11-08 20:29
    ignorowanie warunków umowy telefonicznej przez przedstawiciela netii pana Łukasza kucharczyk.
    Zaletybrak zalet
    WadyNie dotrzymanie warunków umowy
    01.11.2012r. za 85,90zł.
  • ~julek / 2016-06-29 15:44
    nawet jeśli pojawi się jakaś awaria to w netii jest w porządku obsługa i serio szybko rozwiązują problem. Dla mnie firma ok
  • ~junior / 2009-12-13 13:31
    ja mam netie 1 mb od kwietnia i jakos wszystko jest w porzadku. nie wiem jakim wy świecie zyjecie ze macie takie prob lemy. u mnie tylko raz sie zdarzyło ze nie chodzicł net ale zrobili to w ciagu dnia i jeszcze zadzwonili na komorke ze wszystko juz dziala. w dodatku jak placilem z neostrada przedtem 130 zł tak teraz rachunki mam rzedu 93 zł... bez porównania lepiej, i duzo wiecej minut w abonamencie. tak wiec niech złodziejska TP nawet do mnie nie wydzwania bo nie maja czego szukac u mnie ;) i jeszcze dostalem katalog marzen w prezencia a nie jakas smieszna drukarczke.. phii ;p widocznie jezeli macie problemy z netia to jestesciee ciućmoki bo nie umiecie nawet tego porzadnie załatwic ;) pozdrawiam
    Zaletydobry kontakt z firma,
    od kwietnia 2009
  • ~jurek / 2014-01-23 10:21
    Żeby usługi działały jak najlepiej trzeba co chwila truć im głowe czyli pracownikom w BOK .Ja tak robiłem i non stop telefonami ich nawiedzałem oczywiście w kwestii problemu a problemem było rozłączanie się ich cudaka NETIA SPOT.Dopiero po 5 ciu miesiącach problem naprawili. Proponuje wszystkim nie zadowolonym NON STOP ich nawiedzać telefonami ale tylko w słusznej sprawie. Ale też nikomu ich nie polece :)
  • ~justik / 2014-07-16 11:50
    Totalny balagan. internet zrywa co chwila. nie wiem za co ja płace.czas sie przeniesc do innego operatora i kazdemu radze to samo zrobic jak bezsensownych rachunkow nie chce placic za nic.
  • ~JUSTIN / 2009-03-16 19:03
    Jako byly pracownik TPSA, chciałbym zwrócić uwagę, że wiele negatywnych opinii o konkurencji (w tym Netii) to efekt działania pracowników TPSA, którzy rozsiewają tzw. "czarny marketing szeptany". Sam w tym brałem udzial, bo szef tego ode mnie wymagał. Przykro mi, że ktoś się na to "nabierał". Jako, iż ostatnie zmiany w TPSA zmusiły mnie do odejścia, chcialbym zrobić ten rachunek sumienia i przestrzec przed takimi praktykami.
    ZaletyNie wiem, nie korzystam
    WadyNie wiem, nie korzystam
    Nie wiem, nie korzystam
  • ~karamisza / 2010-01-13 23:08
    Ciekawi mnie skad tych kilka pozytywnych opinii o netii, skoro powszechnie wiadomo, ze to chyba najgorszy isp w Europie. Czemu jestem dziwne pewny, ze gdyby sprawdzic IP ich autorow okazaloby sie ze pisalaby je jedna i ta sama osoba i to na dodatek na komputerze zarejestrowanym na netie? Prawda jest, ze firma delikatnie mowiac wprowadza klienta w blad i o to wie kazdy. Ich linie dziwnym trafem nie trzymaja parametrow co zwalaja na TP. Wmawianie, ze wina lezaca po stronie TP jest oczywista bzdura, bo skoro na tej linii wczesniej dzialala neostrada, to jakim cudem net od netii tylko udaje ze dziala i to z predkoscia 6x mniejsza niz w umowie? Oczywistym faktem jest, ze maja przedpotopowe centrale i kiepski net nie jest wynikiem zlych linii tp, tylko ich central oraz zamontowanych tam modemow. Poza tym nie maja narzedzi do sprawdzenia parametrow linii, wiec tylko udaja, ze to robia. TPsa w porownaniu do tej firmy to mercedes przy deskorolce. Czas naprawy awarii w TP, jesli takowa wystapi, liczony jest w minutach i juz po kilkudziesieciu minutach, awaria jest usuwana, tymczasem w netii czas nie jest liczony nawet w dniach, lecz w tygodniach. Potwierdzi to kazdy, kto mial do czynienia z TP, tam bowiem profesjonalizm konsultantow jest na wysokim poziomie i zawsze chetnie sluza pomoca, za poza tym natychmiast podaja numer zgloszenia awarii, czego w netii nie uswiadczysz. Wiadomo, co profesjonalna firma, to profesjonalna.
    Zaletybrak
    Wadywszystko inne
  • ~karolcio / 2008-08-21 11:47
    Dzwoniłem zasięgnąć informacji. Zadałem jednoznaczne pytanie - czy ich oferta - w przypadku zamówienia przez Telefon i Internet jest taka sama. Uzyskałem odpowiedź, że tak ale przez Net się znacznie dłużej czeka. Kobieta zachęcała mnie aby przyjąć zamówienie już podczas owej rozmowy, chciała też oddzwaniać za jakiś czas. Nie zdecydowałem się. Wchodzę na ich stronę a tam promocja - przy zamawianiu przez WWW dwa pierwsze m-ce za 1zł. Konsultantka więc wyraźnie kłamała, że oferty są identyczne. Skoro mają takie podejście do klienta już wiem, że raczej Netii nie będę brać pod uwagę przy wyborze ISP.
  • ~karolina / 2011-01-04 15:55
    To co robi netia to są chyba jakieś jaja! Zamówiłam internet i miesiąc czekałam na jego podłączenie bo niby tyle czasu maja na realizacje zadania, ale ja po miesiącu dalej nie miałam internetu i nawet nie raczyli wytłumaczyć mi z jakiego powodu mało tego za czas kiedy internetu nie miałam dostałam do zapłacenia rachunek! W końcu podłączyli internet,ale ona nadal nie działał, a opłaty naliczali mi dalej. Gdy dzwoniłam do punktu obsługi klienta słyszałam tylko że mam być cierpliwa, a co się okazało że kable źle technicy podłączyli!!! To jest banda wariatów, oszustów i analfabetów!!! Jaja sobie robia z klientów i nic więcej!
  • ~karolina / 2015-09-18 09:58
    Apropos neta, skorzystałam z oferty studenckiej na sam internet. Mam umowę na tylko 6 miechów, co dla mnie jest super opcją, bo wynajmuje mieszkanie i być może je zmienie a TV nie jest mi potrzbne do niczego. Tak tez polecam każdemu, komu zależy na krótkiej ofercie i taniej :)
  • ~Karolina23 / 2010-01-05 13:39
    Mam to samo,składałam już kilkanaście telefonicznych reklamacjii co do rachunku,na którym doliczono mi jakieś opłaty nie wiem skąd.Nie wspomnę,że umowę podpisywałam 30.10.2009 a internetu po dzień dzisiejszy nie mam.Brak mi słów na ich postępowanie.Ta firma to dno totalne!!!!
  • ~karolina23 / 2010-01-07 16:37
    Widzę,że nie jestem sama,więc może zbierzemy się razem i grupowo weźmiemy się za tych .....???To jest nieporozumienie w jaki sposób traktują klientów!!! Ja na internet już czekam prawie 1.5 miesiąca i nie wiem co dalej.Zastanawiam się nad skargą do UKE.
    Zaletybrak
  • ~Karolina23 / 2010-01-08 21:19
    A co to jest za numer,jeśli można spytać????Bardzo chętnie bym skorzystała z jakiejś pomocy bo nie mogę sobie poradzić z tymi krętaczami z Netii.
    Zaletybrak brak brak
    Wadyolewanie klientów i wciskanie bajek na odczepne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306