strona 148 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~irenac7 / 2011-09-06 15:52
Witam!
Mam Państwu do opowiedzenia historię pewnego telefonu...
Wszystko zaczęło się 13.08.2011 a więc 25 dni temu. W naszym mieście "Polska w budowie" rozkopano ulicę i zerwano kabel telefoniczny, łączący naszą małą firmę - handlową - ze światem. Zgłosiliśmy u naszego operatora -N E T I I - awarię, którą zapisano w ich (netii) dokumentach. I się zaczęło! 16.08.2011 dowiedzieliśmy się, że zlecenie zostało zamknięte z powodu braku kontaktu z nami . W momencie zgłaszania 13.08 prosiliśmy o odnotowanie, że nie ma z nami kontaktu w dni wolne od pracy. Ponoć zostało to zanotowane w zgłoszeniu.
Otworzono nowe zlecenie. Ludzie, którzy przyjmują reklamacje Netii albo "mają związane ręce" albo "nie mogą nic poradzić" albo "wysyłają do TPS.A. "ponaglenia" albo twierdzą, że "zlecenie jest w toku".
Trwa ta historia od 13.08.2011 do dzisiaj i nadal nic nie wskazuje, żeby miała się wkrótce zakończyć a my ponosimy konkretne- wymierne- straty.
Zastanawiamy się, czy zgłoszenia reklamacyjne obsługują te małpy z reklamy Netii, czy też ludzie?
Wszystkie osoby z którymi rozmawiamy są nam znane z nazwiska. Możemy te nazwiska udostepnić wszystkim, którzy tego będą chcieli.
I wszyscy ci ludzie życzą nam nieodmiennie " miłego dnia".
Proszę!! niech nikt mi tego nie życzy, bo od 13.08.2011 dni nie są miłe i to przez Netię.Wyślij e-mail -
-
~iwokem / 2012-10-22 21:56
Namówili mnie na przedłużenie umowy (bezterminowej) na 24 m-ce i podwyższenie prędkości z 6 na 10 Mb. Niestety na przedłużeniu się skończyło, bo prędkości nie zwiększono mimo, że na stronie neostrady pisze, że na moim łączu może być 10 Mb. Moją reklamację Netia odrzuciła twierdząc, że świadczą mi usługę do 10 Mb i tyle. Czuję się oszukany, ale nie mam już chęci walczyć. Jakoś wytrzymię, ale nie chcę o Netii już nic słyszeć i za dwa lata dowidzenia. A innych ostrzegam, nie dajcie nabić się w butelkę! 2 lata -
~Iwona / 2010-03-05 16:02
Problemy z Netią zaczęły się, kiedy przeniosłam do nich numer i wzięłam Internet, albo brak Internetu. Ci ludzie na infolinii Netii chyba są specjalnie dobierani - czyli czym mniej kumaci tym lepiej. Możesz swoje tłumaczyć, a oni dalej swoje. Rozmowy są nagrywane, ale te które są dla nich niepożądane zapomni, że od nich uzyskasz. NETII TO FIRMA, KTÓREJ TRZEBA UNIKAĆ ZaletyżadnychWadyjakość, obsługa i cenakilka miesięcy -
~iza / 2013-01-06 14:20
Również mam negatywną ( delikatnie ) powiedziane, opinię o usługach neti.Niski poziom obsługi ,brak kompetencji ( łączenie od jednego do drugiego nic niewiedzącego konsultanta.Wyłudzanie pieniędzy za nie dostarczone usługi od 2 m-cy ( brak możliwości podłączenia internetu w nowym miejscu zamieszkania- moja wina że zmieniłam adres a nie ich.Czekam na odpowiedż 2 m-ce a oni już wystawili faktury na 180 zł.KPINA z klientówi Idę z tym do sądu ZaletybrakWadyfirma powinna stracić pozwolenie na działalność lub klienci z niej odejść -
~j.h.kas / 2009-09-18 11:54
Lepszy internet+telefon to jedna fikcja. Ostrzegam wszystkich przed Netią. To jedno wielkie oszustwo, bo tylko tak można nazwać działanie firmy polegające na "łapaniu" klientów a potem na ich totalnym olewaniu. Od przeszło dwóch tygodni nie mam łącza telefonicznego. A miało być tak pięknie... Kto żyw brać nogi za pas z tej "firmy". ZaletyŻadnychWadyWyłącznie same minusy -
~J# / 2012-04-20 12:21
Jeden wielki nieprzyjemny żart i koszmar z klientów. Zarówno z firmy jak i prywatnie.. Że jeszcze nie zbankrutowali, to chyba dzięki naiwnym. Niech wszyscy od nich stronią ZaletyŁadne logoWadyWszystko pozostałe -
~ja / 2010-03-04 18:19
chcę założyć internet w tp albo netii ale nie wiem co wybrać.Czytam te opinie i zarówno o tp jak i o netii są fatalne,niestety nie mogę miec innego operatora,proszę pomocy. Netia jest tańsza i ponoć działa tak samo jak w tp a opinie są i tu i tu negatywne co wybrać -
~ja / 2015-04-19 18:40
miałem tv internet telefon z dialogu było o.k jak doszła netia zrobił się zak... badziew .cały czas jakieś przerwy, po zapłaceniu kary za tv (całkowite rozwiązanie umowy jest drogie bo to wina abonenta)dalej męczę się z internetem,konsultanci przyjęci przez netię to super amatorka,perfekcyjni laicy,nie umiejący nawet przyzwoici e bzdurzyć klientowi ,czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletynie trzeba pić kawy aby mieć nadciśnienie!Wadybez likuza długo,gwiazdek nie klikam bo jedną bym skłamał -
-
~ja / 2015-05-08 11:29
Jako dialog obsługa super. Netia porażka brak mozliwości kontaktu. nie polecam ,wręcz odradzam -
~Jack / 2016-10-09 23:17
Codziennie kilka razy zrywa mi połączenie. Zamiana routera na nowszy model nic nie pomogła. Niecierpliwie czekam na koniec umowy ! -
~Jacula / 2008-11-28 10:37
Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.5 miesięcy -
~jaga512 / 2008-10-08 08:24
Niestety podpisałam z nimi umowę na 3 lata. Nie kompetentna obsługa. Kłopoty z rozwiązaniem umowy z TP.S.A. na Nestradę za pośrednictwem Netii . 3 tygodnie poślizgu , co zaowocowało dodatkowym rachunkiem z TePsy, mimo że już nie korzystałam z netu z powodu awarii modemu. Wprowadzanie w błąd klientów i podawaniem cen netto jako brutto mimo że upewniałam się w czasie rozmowy z konsultantem jaka to jest cena. Zapewniła , że brutto :/ a na FV okazało się że netto .Szczerze odradzam tą firmę. Zaletymożliwość zmiany w ramach oferty po pół roku , chociaż już jestem pełna obawWadyobsługa2 miesiąc -
~jall12 / 2010-03-22 22:27
trzeba ta mafie o nazwie Netia postawic przed sądem może jakaś wspolna akcja czy wspolny pozew
podsuwajcie pomysły może składka na prawnika ,może jakis początkujący prawnik chce sie sprawdzicZaletybraaaaakWadysame -
~janusz57 / 2010-07-28 16:54
Mam od lipca 2010 r internet szybki do 20 MB ( tylko z nazwy ) a tak naprawdę 1 MB -
~Jarek / 2010-01-24 20:52
Witam, na umowie 2Mb/s a w rzeczywistości 0,5 Mb/s odpowiedź z BOA jest nie tyle śmieszna ale żenująca,trwa to od 17.12.2009 do dnia dziesiejszego. cytuję.....
Szanowny Panie
Dziękuję za kontakt z Netią.
W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx 09/12/xxxxxxxx i jest obecnie realizowana przez Dział Techniczny. W momencie zakończenia procesowania zgłoszenia skontaktuje się z Panem pracownik w celu weryfikacji działania usługi. Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
Z poważaniem,
Grzegorz Jędrzejkiewicz
Dział Technicznego Wsparcia Klientów
Informacje o fakturach, płatnościach i usługach: www.netiaonline.pl
Kontakt:
telefon: 801 802 803 lub +48 22 711 11 11 z telefonu komórkowego
Netia SA
I to jest szczegółowa odpowiedź na pytanie dlaczego mam zaniżony transfer. w BOA nie potrafi nikt odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria: za tydzień , miesiąc trzy miesiące?!
jest to awaria masowa-takie stwierdzenie pada ze strony dostawcy internetu. A może masowo złożymy skargę na Netię?
na połączenie z BOA wydałem już ponad 100 pln kto mi zwróci tą kotę!!!!!!!
Na koniec tak jak w reklamie 1,2,3 beznadziejny internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrrr rrrrrrrrrrrrZaletyżadnych plusów chyba im się w głowie poprzewracałoWadynie ma skali na minusod 10.2008 -
~Jarek / 2010-02-04 21:25
Poleciała skarga na Netię do UKE, Netia straszy mnie karą za zerwanie umowy gdzie wina leży po ich stronie. Na umowie mam 2MB/s a w rzeczywistości transfer spada 0,5 Mb/s sprawa reklamacji ciągnie się od grudnia 2009 roku.Poczekamy na rozwój wydarzeń. Zalety????????Wadydno dno jeszcze raz dnood 09.2008 -
-
~Jarek / 2010-05-29 18:15
wypowiedziałem im umowę za niewywiązywanie się z warunków świadczenia usługi internet, straszyli mnie że zostanę obciążony karą umowną około 500 pln bla bla... Napisałem skargę do UKE i pomogło.
Netia na piśmie przyznała się do błędów i rozwiązała ze mną umowę. Szkoda dzwonić do IBOA szkoda czasu , pieniędzy ,zdrowia.Ludzie niekompetentni.Piszcie w razie problemów do UKE na pewno pomogą.Teraz korzystam z NEO 6Mb/s cały czas śmiga ,pół roku za 1 pln a 18 m-cy za 89 pln. Netię miałem 2Mb na umowie a faktycznie 0,5 Mb za 79 pln. Różnica kolosalna . Brawo TPSA. -
~jarosss / 2016-04-29 13:13
ja tam jestem z netii zadowolony, obsługa daje rade a wprowadzaja fajne oferty, mysle ze mozna się zainteresowac tym internetem z tv za 2zł przez pól roku -
~jarsoneczek / 2008-12-10 17:01
cytat:
jezuśku weźcie sobie kupcie porządny router, zróbcie porządek na kompie, poustawiajcie wszystko jak trzeba to wam będzie i tpsa i netia dobrze chodzić-ja mam neo od 3 czy 4 lat (nie pamiętam) i nigdy nie miałem problemów (no może ze dwa trzy razy jakieś drobne awarie jednorazowe)-żadnych różnic w prędkości rano czy nocą, jak zerwie połączenie to router sam zestawia na nowo-a wy chrzanicie tu o jakichś pierdołach co nie mają w 9 przypadkach na 10 związku z dostawcą internetu...
Popieram w 100% . Zamieniłem gniota Sagem800(rozłączało nawet 5 razy dziennie) na Speedtouch 546 i wszystko jak należy, zadnych rozłączeń, Netia4MB za 54zł rzadzi:)Zaletypromocje, predkosc, obsluga, jakoscWadyslaby sprzet: Sagem800 zamiast Zyxela, Telefony -jakies szwajcarskie, zamiast Sagem.2 mies, 54złnet 43zł telefon -
~Jaśkoluby / 2010-06-18 15:13
Jeżeli jesteś Kolego albo Koleżanko agitatorem Netii to trochę kultury nawet Wam nie zaszkodzi, a poza tym nie opowiadaj bajek i nie wciskaj ludziom ciemnoty - wszyscy wiedzą, że Netia dzierżawi łącza od TPSA, czym przy każdej okazji próbuje się wyłgać, a skoro usługa internetu świadczona przez TP była na przyzwoitym poziomie, ta jakim cudem ta sama usługa na tym samym łączu jest nie do przyjęcia - transfer zamiast do 6 mB rzadko kiedy osiąga 2 mB. I jak to się dziej, że Netia mając 3 miesiące na sprawdzenie łącza (w moim przypadku) niemal natychmiast po zgłoszeniu mojej chęci podpisania umowy stwierdza, że nie ma żadnego problemu, a po dwóch miesiącach mojej walki z nimi i ewidentnych kłamstwach w zakresie możliwości technicznych (słynne "po naszej stronie wszystko jest OK - musimy sprawdzić w domu klienta" :-) dowiaduję się, że "nie ma możliwości technicznych". Kto tu z kogo robi małpę ? ZaletybrakWadysame
strona 148 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »