Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hubert_yo / 2016-02-22 14:35
    Wreszcie mam swoje ulubione kanały sportowe! Jak moja dziewczyna wychodzi z domu na zakupy z koleżankami, mogę wreszcie do woli oglądać mecze! Gigakalbówka rlz
    Zaletyprogramy sportowe
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:16
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletydramat
    Wadydramat
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:25
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletysame minusy
    Wadymnostwo minusów
  • ~INA / 2013-08-02 08:48
    Od MIESIĄCA NIE MOGĄ DOTRZEĆ ŻEBY ZAINSTALOWAĆ INTERNET.
    POMIMO WIELOKROTNYCH USTALEŃ CO DO DNIA CIĄGLE ZMIENIAJĄ TERMIN I NIE POTRAFIĄ SIĘ OKREŚLIĆ CO DO GODZINY PRZYJAZDU - DZWONIĄ ŻE STOJĄ POD DOMEM-MIMO IŻ MIĘLI ZQZNACZONE ŻEBY UPRZEDZIC MIN. 2H WCZESNIEJ ŻE SIĘ POJAWIĄ (WIADOMO KAŻDY PRACUJE A KTOŚ MUSI IM DRZWI OTWORZYĆ). OBSŁUGA KONSUMENTA POŻAL SIĘ BOŻE -PRZEŁANCZAJĄ PO 5 RAZY I ŻADNYCH KONKRETÓW. ZASTANAWIAM SIĘ JAK ODSTAPIĆ OD TEJ "UMOWY" JEŚLI DZIŚ ZNOWU ZROBIA TEN SAM NUMER, DODAM ŻE JESTEM DZIĘKI NIM M-C BEZ INTERNETU. NIE POPEŁNIAJCIE MOICH BŁĘDÓW!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    WadyGIGANTYCZNE
    1m-c
  • ~irenac7 / 2011-09-06 15:52
    Witam!

    Mam Państwu do opowiedzenia historię pewnego telefonu...

    Wszystko zaczęło się 13.08.2011 a więc 25 dni temu. W naszym mieście "Polska w budowie" rozkopano ulicę i zerwano kabel telefoniczny, łączący naszą małą firmę - handlową - ze światem. Zgłosiliśmy u naszego operatora -N E T I I - awarię, którą zapisano w ich (netii) dokumentach. I się zaczęło! 16.08.2011 dowiedzieliśmy się, że zlecenie zostało zamknięte z powodu braku kontaktu z nami . W momencie zgłaszania 13.08 prosiliśmy o odnotowanie, że nie ma z nami kontaktu w dni wolne od pracy. Ponoć zostało to zanotowane w zgłoszeniu.

    Otworzono nowe zlecenie. Ludzie, którzy przyjmują reklamacje Netii albo "mają związane ręce" albo "nie mogą nic poradzić" albo "wysyłają do TPS.A. "ponaglenia" albo twierdzą, że "zlecenie jest w toku".

    Trwa ta historia od 13.08.2011 do dzisiaj i nadal nic nie wskazuje, żeby miała się wkrótce zakończyć a my ponosimy konkretne- wymierne- straty.

    Zastanawiamy się, czy zgłoszenia reklamacyjne obsługują te małpy z reklamy Netii, czy też ludzie?

    Wszystkie osoby z którymi rozmawiamy są nam znane z nazwiska. Możemy te nazwiska udostepnić wszystkim, którzy tego będą chcieli.

    I wszyscy ci ludzie życzą nam nieodmiennie " miłego dnia".

    Proszę!! niech nikt mi tego nie życzy, bo od 13.08.2011 dni nie są miłe i to przez Netię.Wyślij e-mail
  • ~iwokem / 2012-10-22 21:56
    Namówili mnie na przedłużenie umowy (bezterminowej) na 24 m-ce i podwyższenie prędkości z 6 na 10 Mb. Niestety na przedłużeniu się skończyło, bo prędkości nie zwiększono mimo, że na stronie neostrady pisze, że na moim łączu może być 10 Mb. Moją reklamację Netia odrzuciła twierdząc, że świadczą mi usługę do 10 Mb i tyle. Czuję się oszukany, ale nie mam już chęci walczyć. Jakoś wytrzymię, ale nie chcę o Netii już nic słyszeć i za dwa lata dowidzenia. A innych ostrzegam, nie dajcie nabić się w butelkę!
    2 lata
  • ~Iwona / 2010-03-05 16:02
    Problemy z Netią zaczęły się, kiedy przeniosłam do nich numer i wzięłam Internet, albo brak Internetu. Ci ludzie na infolinii Netii chyba są specjalnie dobierani - czyli czym mniej kumaci tym lepiej. Możesz swoje tłumaczyć, a oni dalej swoje. Rozmowy są nagrywane, ale te które są dla nich niepożądane zapomni, że od nich uzyskasz. NETII TO FIRMA, KTÓREJ TRZEBA UNIKAĆ
    Zaletyżadnych
    Wadyjakość, obsługa i cena
    kilka miesięcy
  • ~iza / 2013-01-06 14:20
    Również mam negatywną ( delikatnie ) powiedziane, opinię o usługach neti.Niski poziom obsługi ,brak kompetencji ( łączenie od jednego do drugiego nic niewiedzącego konsultanta.Wyłudzanie pieniędzy za nie dostarczone usługi od 2 m-cy ( brak możliwości podłączenia internetu w nowym miejscu zamieszkania- moja wina że zmieniłam adres a nie ich.Czekam na odpowiedż 2 m-ce a oni już wystawili faktury na 180 zł.KPINA z klientówi Idę z tym do sądu
    Zaletybrak
    Wadyfirma powinna stracić pozwolenie na działalność lub klienci z niej odejść
  • ~j.h.kas / 2009-09-18 11:54
    Lepszy internet+telefon to jedna fikcja. Ostrzegam wszystkich przed Netią. To jedno wielkie oszustwo, bo tylko tak można nazwać działanie firmy polegające na "łapaniu" klientów a potem na ich totalnym olewaniu. Od przeszło dwóch tygodni nie mam łącza telefonicznego. A miało być tak pięknie... Kto żyw brać nogi za pas z tej "firmy".
    ZaletyŻadnych
    WadyWyłącznie same minusy
  • ~J# / 2012-04-20 12:21
    Jeden wielki nieprzyjemny żart i koszmar z klientów. Zarówno z firmy jak i prywatnie.. Że jeszcze nie zbankrutowali, to chyba dzięki naiwnym. Niech wszyscy od nich stronią
    ZaletyŁadne logo
    WadyWszystko pozostałe
  • ~ja / 2010-03-04 18:19
    chcę założyć internet w tp albo netii ale nie wiem co wybrać.Czytam te opinie i zarówno o tp jak i o netii są fatalne,niestety nie mogę miec innego operatora,proszę pomocy. Netia jest tańsza i ponoć działa tak samo jak w tp a opinie są i tu i tu negatywne co wybrać
  • ~ja / 2015-04-19 18:40
    miałem tv internet telefon z dialogu było o.k jak doszła netia zrobił się zak... badziew .cały czas jakieś przerwy, po zapłaceniu kary za tv (całkowite rozwiązanie umowy jest drogie bo to wina abonenta)dalej męczę się z internetem,konsultanci przyjęci przez netię to super amatorka,perfekcyjni laicy,nie umiejący nawet przyzwoici e bzdurzyć klientowi ,czekam na koniec umowy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie trzeba pić kawy aby mieć nadciśnienie!
    Wadybez liku
    za długo,gwiazdek nie klikam bo jedną bym skłamał
  • ~ja / 2015-05-08 11:29
    Jako dialog obsługa super. Netia porażka brak mozliwości kontaktu. nie polecam ,wręcz odradzam
  • ~Jack / 2016-10-09 23:17
    Codziennie kilka razy zrywa mi połączenie. Zamiana routera na nowszy model nic nie pomogła. Niecierpliwie czekam na koniec umowy !
  • ~Jacula / 2008-11-28 10:37
    Miałem podobną sytuację jak Ty i gdy się zorientowałem i chciałem wycofać i złożyć zamówienie w necie ,,pani" konsultat nie chciała już ze mną rozmawiać.Po niewielkiej wymianie zdań i zasuregowaniu że zostałem oszukany ,,pani" zmieniła ton na znacznie dosadniejszy i niegrzeczny.
    Po całej rozmowie postanowiłem złożyć zamówienie przez neta i nie przyjmować oferty pośrednika neti ale okazało się że moje zamówienie w neti było blokowane i nie mogłem ostatecznie go złożyć.
    Nikt bezpośrednio w netii nie mógł mi pomóc i tak na dzień dobry straciłem ok 150 zeta.
    Dziś mam problemy z połączeniem ,,brak połączenia serwera".Obdzwoniłem ze 4 razy infolinię(bo na bezpłatną Neti*88 brak szansy dodzwonienia) ,zamówieniu informatyka , rozgrzebaniu wszystkich kabli i pracy przy kompie od 14 do 18 okazało się że jest masowa awaria.Nikt wcześniej się nie przyznał.Straciłem kasę na informatyka , filtry , telefony i wolny czas,pomijając pilne płatnośi przez net.Awarię usunieto ale internet w dniu następnym również nie działa a konsultanci dalej twierdzą że jest OK połączenie z ich strony.
    5 miesięcy
  • ~jaga512 / 2008-10-08 08:24
    Niestety podpisałam z nimi umowę na 3 lata. Nie kompetentna obsługa. Kłopoty z rozwiązaniem umowy z TP.S.A. na Nestradę za pośrednictwem Netii . 3 tygodnie poślizgu , co zaowocowało dodatkowym rachunkiem z TePsy, mimo że już nie korzystałam z netu z powodu awarii modemu. Wprowadzanie w błąd klientów i podawaniem cen netto jako brutto mimo że upewniałam się w czasie rozmowy z konsultantem jaka to jest cena. Zapewniła , że brutto :/ a na FV okazało się że netto .Szczerze odradzam tą firmę.
    Zaletymożliwość zmiany w ramach oferty po pół roku , chociaż już jestem pełna obaw
    Wadyobsługa
    2 miesiąc
  • ~jall12 / 2010-03-22 22:27
    trzeba ta mafie o nazwie Netia postawic przed sądem może jakaś wspolna akcja czy wspolny pozew
    podsuwajcie pomysły może składka na prawnika ,może jakis początkujący prawnik chce sie sprawdzic
    Zaletybraaaaak
    Wadysame
  • ~janusz57 / 2010-07-28 16:54
    Mam od lipca 2010 r internet szybki do 20 MB ( tylko z nazwy ) a tak naprawdę 1 MB
  • ~Jarek / 2010-01-24 20:52
    Witam, na umowie 2Mb/s a w rzeczywistości 0,5 Mb/s odpowiedź z BOA jest nie tyle śmieszna ale żenująca,trwa to od 17.12.2009 do dnia dziesiejszego. cytuję.....

    Szanowny Panie
    Dziękuję za kontakt z Netią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że sprawa została zarejestrowana pod numerem xxx 09/12/xxxxxxxx i jest obecnie realizowana przez Dział Techniczny. W momencie zakończenia procesowania zgłoszenia skontaktuje się z Panem pracownik w celu weryfikacji działania usługi. Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

    Z poważaniem,
    Grzegorz Jędrzejkiewicz
    Dział Technicznego Wsparcia Klientów

    Informacje o fakturach, płatnościach i usługach: www.netiaonline.pl

    Kontakt:
    telefon: 801 802 803 lub +48 22 711 11 11 z telefonu komórkowego
    Netia SA
    I to jest szczegółowa odpowiedź na pytanie dlaczego mam zaniżony transfer. w BOA nie potrafi nikt odpowiedzieć na pytanie kiedy zostanie usunięta awaria: za tydzień , miesiąc trzy miesiące?!
    jest to awaria masowa-takie stwierdzenie pada ze strony dostawcy internetu. A może masowo złożymy skargę na Netię?


    na połączenie z BOA wydałem już ponad 100 pln kto mi zwróci tą kotę!!!!!!!
    Na koniec tak jak w reklamie 1,2,3 beznadziejny internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wrrr rrrrrrrrrrrr
    Zaletyżadnych plusów chyba im się w głowie poprzewracało
    Wadynie ma skali na minus
    od 10.2008
  • ~Jarek / 2010-02-04 21:25
    Poleciała skarga na Netię do UKE, Netia straszy mnie karą za zerwanie umowy gdzie wina leży po ich stronie. Na umowie mam 2MB/s a w rzeczywistości transfer spada 0,5 Mb/s sprawa reklamacji ciągnie się od grudnia 2009 roku.Poczekamy na rozwój wydarzeń.
    Zalety????????
    Wadydno dno jeszcze raz dno
    od 09.2008
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306