-
~anka21 / 2011-01-12 17:08
Absolutnie nie podpisujcie umowy z Netią,wraz z mężem już ponads rok sądzimy się z tą firmą.Rozwiązaliśmy z nimi umowę w 2009 r a oni do dzisiaj ścigają Nas za faktury "widmo", na dodatek nie chca nam oczyścic linii i nie możemy miec żadnego innego internetu,oprócz tego w telefonie. Totalna porażka i banda ...ZaletyŻadnych plusów
WadyNie dotrzymanie warunków umowy
od 2008 r.
-
-
~Anna / 2009-12-15 19:14
witam. mam pytanie odnonie zakonczenia umowy, bardzo prosze o fachowa odpowiedz. mialam umowe do konca miesiaca, wyslalam pismo 16 dni dniesiace, poniewaz konsultant poinformowal mnie ze tak nalezy najpozniej zrobic. i tu jest problem. w nastepnym miesiacu dostalam fakture, za nasteont miesiac 193 zl, abonament moj wynosil do tej pory 59 zl. o co chodzi? dlaczego jesli zakonczylam umowe zgodnie z terminem, po dwoch latach meki musze eszcze placic za nastepny miesiac, malo tego, taka kwote.bardzo prose o informacje, poniewaz teraz babka na infolini twierdzi ze obowiazuje 30 dniowy termin wypowiedzenia, a na umowie mam 10 dni.. ja wiem ze tam maja balagan jak tralalala ale co mam zrobic, bardzo prosze o pomoc.. pozdrawiamZaletybrak
Wadyawarie, infolinia, oplaty
2 lata
-
~Anonimowy / 2014-12-14 21:10
Potwierdzam. Jestem klientem od 3 lat. Odkąd rządzi netia, co chwile zgłaszam awarie!!!! Bez tv i neta byłam przez dwa tygodnie. Jak wreszcie pojawił sie technik u mnie na chacie, siedział dwie godziny, wymienił modem, zrobił milion restartów i.....udało się, usługi powróciły. Po tej akcji obiecałam sobie że nie przedłużę umowy. Pewnego dnia zadzwonił kolo z Netii że zwiększają prędkość neta,miałam 20 max, mam mieć 50 max...Właśnie mijają trzy tygodnie, technik będzie jutro. Daje im ostatnią szansę, potem spadam do Neostrady.Zaletyha, ha, ha !!!!!!
Wadynie mam tyle czasu żeby je wszystkie wypisać.......
-
~arczi / 2015-08-18 16:51
a ja tam mam teraz ofertę z PS$, kótrej szukałem już od dawna i wkoncu znalazłem i to baaardzo korzystna. W ramach promo teraz płace jakies grosze a pózniej około 120zł z e-ratą. Jestem totalnie zadowolony! Brawo netia!
-
~Art / 2012-04-23 09:42
NETIA - dajcie sobie spokój, powinienem mieć 20Mb a tylko raz miałem 10 najczęściej bliżej 8 i mam pretensje że mnie ściemniają, co prawda cena niby dobra, ale uważam że oszukują i nie kupie już nic od nich. W telekomunie przynajmniej wiem od początku że mogą trochę ściemniać i biorę poprawkę.....a oni tak właściwie to niczym się nie różnią, albo są jeszcze gorsi.............rok
-
~Autumn81702 / 2013-08-14 12:05
Co do komentarza Olki:
- "Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości." ~Terry Pratchett. Nie wal tyle wykrzykników bo wychodzi na to, że masz ze sobą jakiś problem i tyle. Mówisz "niedoszkolone dupki" - oszukanego klienta najlepiej jest nazwać niedoszkolonym dupkiem. Szkoda że mówisz o klientach, a nie o Netii.
- Teraz drugie: piszesz że "zaopatrz się w informacje techniczne przed podpisaniem umowy". A wyobraź sobie że Netia specjalnie dyma klientów. W starym mieszkaniu miałem neta 4, a potem 16 Mb/s - działał, prędkość była bardzo bliska tej na papierze.
Po przeprowadzce do nowego mieszkania konsultant ze znanej już wszystkim firmy na N. powiedział że powinno być 20 Mb/s. I co? Wyr***ał klienta - inna konsultantka podczas zgłaszania jednej z wielu awarii odpowiedziała że na łączu osiągnie się maksimum 3,5 Mb/s (uwaga, centrum Warszawy i taka niska prędkość!), a na speedtest pokazuje niecałe 6 Mb/s - jako dowód: http://www.speedtest.net/result/2899837148.png. Każdy z konsultantów utrzymuje swoją wersję, żadna nie jest prawdziwa! Co ciekawe, kiedy chcieliśmy rozwiązać umowę z powodu licznych problemów, konsultant stwierdził że... jest ich za mało. No k**wa, następny trik na to aby zmusić klienta do pozostania w tej firmie.
A co do neta - od momentu kiedy technik przyszedł naprawić kable w skrzynce w bloku (jakieś gimbusy postanowiły że pozbawią neta mieszkańców) internet od wielu tygodni, o dziwo się nie rozłącza. Nie zmienia to jednak faktu że prędkość dalej nie jest bliska tej co na papierze, a konsultantom nie ma co wierzyć - każdy ma swoje wersje, więc niesmak pozostał :-/. Nie chcę w przyszłości powtórki z rozgrywki, czyli zgłaszania awarii neta i frustracji. Dlatego miesiąc przed końcem umowy wysyłamy wypowiedzenie i koniec, czas na nowego operatora. Nie mam nic absolutnie więcej do napisania, wszystko już jest wyjaśnione. Netia się poleciła, szkoda że po ponad 3 latach współpracy postanowiła zrobić z klienta zabawkę. Takiemu operatorowi dziękujemy, idziemy stąd!
-
~Autumn81702 / 2013-08-15 13:14
Szanowna pani konsultantko! Jak najbardziej rozumiem że konsultant też człowiek i chce mieć szacunek - więc wszystkie skargi były załatwiane na luzie, a nie na krzyk. Były, bo na razie nie ma takiej potrzeby.
Z drugiej strony - jak to jest u Was że konsultanci podają różne informacje?
1. Konsultant A powiedział że na łączu poleci internet 20 Mb/s (ważne: nie powiedział DO 20 Mb/s tylko dał do zrozumienia że będzie równe 20) - informacja ta doszła bodajże we wrześniu zeszłego roku.
2. Konsultantka B powiedziała że maksymalna szybkość łącza to 3.5 Mb/s - informacja ta doszła ok. 2 albo 3 miesiące temu.
3. Speedtest podaje że mam ok. ~6 Mb/s.
I jak tu się nie wk***ić? Komu wierzyć - konsultantom czy Speedtestowi? Zaczynam wątpić w jakość usług Netii. Szkoda że firma po ponad 3 latach postanowiła potraktować stałych klientów jak zabawki.
-
~Autumn81702 / 2016-02-20 23:05
Witam, osoba decydująca przedłużyła współpracę z tym dostawcą. Dokonała tego bez konsultacji ze mną. Wie ktoś czy jest możliwość rozwiązania współpracy bez ponoszenia kary finansowej?
-
-
~awo / 2007-08-23 19:14
mam neta24 od 3 ponad miesięcy a łączny czas działania nie przekracza 1 miesiąca! To ma być alternatywa???
........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ .....
3 miesiące a prawie 2 nie dziala
-
~Ayoola / 2017-02-20 16:44
Very sad that since I was given contract the so called "umowa" (2 weeks precisely), no one comes for installation. Aside that, a consultant hung off while I was speaking about installation.
Very poor and sad ways of treating customers.
I work also as a customer service specialist, I had never treated customer in a rude way by hanging up when customer speaks.
Please, try to employ few English speakers as well. There are expatriates in Poland, not everyone speak and understand Polish language clearly, everybody need internet connection at home.
-
~b4t / 2009-10-14 14:48
Nom niestety też mam z tym operatorem problem od 3 września 2009 dałem się skusić na ich ofertę niestety jestem bardzo rozczarowany ponieważ są straszne problemy z transferem mianowicie mam podpisana umowę LLU 4mbit/s czyli netie na linii TP. pierwsze 20,23 dni działało potem awaria która trwała od 4 do 7 dni oczywiście awarie usunęli w ciągu tych dni po czym okazało się że tak usunęli awarię ze nagle z 4mbit/s zrobiło się zaledwie 1mbit/s w polotach do 1,5mbit/s oczywiście poszło zgłoszenie do techników drogą e-mail dostałem taką odpowiedz ze linia została z krosowany i powinno już wszystko działać oczywiście nie działa nadal tak jak powinno, a nawet się pogorszyło obecny stan łącza na dzień dzisiejszy to 640 Kbps/ 156 Kbps w polotach do 1mbit/s obecnie kontaktuje się z technikami dragą e-mail bo innej możliwości nie ma niestety dzwoniąc na numery info netia 0 801 802 802, *88 bezpłatny numer w sieci netia , z kom 22 771 87 82, konsultant się zgłasza to zależy czasem to trwa 5min,10min,20min, najdłużej czekałem na zgłoszenie się konsultanta przez 30 min potem przekierowanie do techników nom i tu się zaczynają schody raz czekałem na odebranie telefonu przez technika godzinę nikt nie odbierał, następnym 2 godziny tez nikt się nie zgłosił, dzwonie 3 raz tym razem znów czekałem na połączenie z technikami 3 godziny też bez skutku bo nikt nie odbierał. Odradzam tego operatora obecnie zbieram dokumentacje od techników robię print screen testuje łącze i zapisuje sobie wszystko odpowiedzi techników na moje e-maile Jeśli nic się nie zmieni przez miesiąc pozostaje mi tylko zebranie całej dokumentacji i wysłanie skargi do UKE - Urzędu Komunikacji Elektronicznej.Zaletynie ma
WadyFatalna obsługa klienta,ucinanie Transferu, ogólnie same negatywne doświadczenia.
od 3 września 2009
-
~b4t / 2009-10-14 15:04
Zebrać dokumentacje czyli Imiona i Nazwiska osób które przyjmują zgłoszenia. Zgłosić do UKE fakt i poprosić UKE w pomocy rozwiązaniu umowy z netia i w warunkach promocyjnych neti istnieje taki zapisek.
Część III.
3. Brak możliwości technicznych Operatora do świadczenia Usług we wskazanej lokalizacji, w wybranym przez Abonenta wariancie , uniemożliwia zawarcie Umowy Promocyjnej, a jeśli Umowę Promocyjną zawarto, powoduje jej wygaśnięcie. Z powyższego tytułu użytkownikowi nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
w nowej jest to punkt 4.
niniejszym moja umowa wygasła zgodnie z tym punktem warunków regulaminu promocyjnego.
Teraz muszę się z nimi męczyć przez jakiś czas do momentu rozwiązania umowy która wygasła.
-
~badgo / 2010-11-01 14:09
W sierpniu po sprawdzeniu przez Netię możliwości technicznych zaoferowano mi pakiet telefon non stop i internet 20Mb. Poinformowano mnie, że wszystko ruszy od 1 września 2010r. W dniu 30 sierpnia dostałem informację, że od 1 września rusza usługa telefoniczna a o internecie ani słowa. 8 września zdołałem się dowiedzieć, że internetu o tej prędkości nie będzie. Na pytanie dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, nie umiano mi odpowiedzieć ( a przecież pakiet był atrakcyjny tylko i wyłącznie ze względu na internet) Kiedy powiedziałem, że przez NETIĘ zostałem bez internetu, który jest mi potrzebny w pracy, nie usłyszałem nawet przepraszam. Gdy zapytałem o internet dowiedziałem się, że może być tylko 6Mb i w cenie droższej, bo PROMOCJA się skończyła!!!. (?) Zgodziłem się na dalsze ustępstwa ale gdy usłyszałem, że podłączenie internetu może nastąpić 23 października- po prostu zatkało mnie. Poinformowałem NETIĘ, że ze względu na to, że wprowadzono mnie w błąd odstępuję od umowy. Dostałem odpowiedź, że regulamin nie przewiduje odstąpienia a tylko wypowiedzenie (nie zauważając, że tak na prawdę, ze względu na wprowadzono mnie w błąd - bo chyba nie było to celowe oszustwo - nie doszło do zawarcia umowy- i nie dotyczy mnie regulamin. Niechlujność odpowiedzi: raz Pan raz Pani świadczy o systemie pracy "kopiuj - wklej". Oczywiście do dziś nie zwolniono mi łączy. (nadal mam sygnał w telefonie) i przysłano mi już dwie faktury w sumie na 200 zł. GORĄCO NIE POLECAM!!! Zaletyżadnych
Wadysame
2 miesiące
-
~bajka / 2011-09-26 17:15
wzięłam mobilny do sprawdzenia - podobno bezpłatnie . Ha ha . Oddałam modem ale co z tego . I tak mi każą płacić bo zwrot modem bez którego nie da się mieć mobilnego to pikuś . Nie dotarła rezygnacja i teraz co miesiąc mam 29,90 do zapłaty . Nie mam jak odbierać ale dla tej firmy to żaden argument . LUDZIE TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD NETII
-
~bander / 2011-04-14 16:46
Netia zaczęła stosować chwyty poniżej pasa i przesyłając dodatkowo faktu na ok 160 zł płatne odwrotnie za rzekomy szybki internet. Uważajcie na ich numeryZaletynie ma
Wadysame minusy
3 lata
-
~Bandzior / 2010-09-19 08:14
Netia to rzeczywiscie firma bandycko-zlodziejska, do wyrywania kasy klientom !!!Zaletybrak
Wadysame minusy
dwa miesiace
-
-
~bary / 2013-03-02 15:50
NETIA=Porażka.
Jeżeli zamierzacie odejść od N... róbcie to sporo wcześniej-komplikacje min. 3 miesiąceZaletyBRAK
WadyBEZ LIKU
5LAT
-
~Basia / 2011-05-18 14:00
tylko szkoda że Netia przy okazji wprowadzania nowej oferty, nie zaproponowała swoim klientom testowania łącza. Coś takiego funkcjonuje już od dawna w TP (Neostrada na 30 dni prób) i przydałoby się to również tu. Jest to dość wygodnie rozwiązanie.
-
~Beata / 2015-11-04 11:31
Beznadziejna firma, która naciąga klientów i chce zarobić na umowie nawet po śmierci abonenta. To się w głowie nie mieści, żeby na takich rzeczach zarabiać. Obsługa okropna, niedouczona i niegrzeczna. Wstyd, zero wczucia w sytuację. Totalna porażka.ZaletyBRAK
Wadyj.w.
1 rok
-
~Bednaro / 2015-01-01 15:34
Jest 1 stycznia 2015r, dwa miesiące temu dobrowolnie pozwoliłem Netii Dropssowi pozbawić się internetu Orange, od Netii Dropssa nie otrzymałem klucz aktywujący by uruchomić internet, jestem bez dostępu do stałego łącza. Pierwsza porażka. Wiedząc, że nie mam stałego łącza powinni już 31 grudnia przysłać mi smsem klucz aktywujący ruter. Tak na wszelki wypadek pisze wzór wypowiedzenia do Netii Dropssa.