Koszmarny internet o ile w ogóle jest, bo przez 70% czasu go nie ma, a przez 30% jest tak słaby, że nie daje rady z najprostszymi aplikacjami, które wymagają internetu. Tragedia! Obsługa się tylko umie tłumaczyć z milionów błędów i nic więcej.
Zaletybrak
WadyCała Netia to wada i nie polecam
~Zioło / 2019-06-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
MiejscowośćKraków
~ziuta / 2014-12-25 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie zrywane jest łącze z netem, to niedopuszczalne!
WadyWiecznie zrywane jest łącze z netem, to niedopuszczalne! Prędkość zamiast 20 ledwo sięga 7 - a można było klienta uprzedzić...ale po co...lepiej kase z niego wytrzepać
4 lata
~zkz / 2017-05-23 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Witam sieć telekomunikacyjna Netii inaczej mówiąc są to złodzieje na przyłączenie internetu na łączach tp czyli Orange czeba czekać 60 dni a obsługa klienta jest niedogadana na połączenie z obsługą klienta czeba czekać 20min a telefon sobie liczy a muzyczka gra nie polecam tych złodziei ale decyzja należy do kupującego oferty Netii
Wadydługie oczekiwanie na połączenie do 10 lub nawet 20 min
2 lata online
~Zły / 2022-06-12 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma to jak z nowym użytkownikiem pogrywać sobie. Jestem bardzo nie zadowolony z waszych usług. Ciągły brak internetu.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystkie
MiejscowośćRuda Śląska
~Zniesmaczony / 2023-10-09 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet niestabilny od czasów ataków ddos. Pora zmienic providera.
ZaletyByło ok ale się skończyło
Wadyinternet niestabilny
MiejscowośćKraków
~Zofia / 2022-09-28 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
MiejscowośćBialystok
~zosia / 2011-03-22 14:32
Ocena: 1.00 / 5
nie chce mi sie nawet pisac
Zaletyzadne
Wadywszystkie
2 m-ce
~zulu / 2012-12-15 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę przez kuriera, po ok dwóch tygodniach zadzwoniłem z pytaniem kiedy się koś zjawi by podłączyć internet, w ignoranckim tonie otrzymałem odpowiedz że jeszcze muszę sobie poczekać po umowa musi się uprawomocnić i od tego momentu mam jeszcze czekać 21 dni!!! Po miesiącu zadzwoniłem ponownie z pytaniem co dalej z tym podłączenie to otrzymałem odpowiedz że w umowie jest błąd i nie wiadomo kiedy będzie zrealizowana gdyż najpierw musi skontaktować się ze mną przedstawiciel ale nie wiadomo kiedy?! Po 31 dniach od od zaksięgowania umowy napisałem wypowiedzenie zgodnie z regulaminem że jeżeli do 30 dni nie udostępnią sygnału to można wypowiedzieć umowę z winy Netii. Wysłałem wypowiedzenie poleconym i mam nadzieję że to już koniec. Nie polecam nikomu tej firmy,totalne olewanie klienta.
Zaletybrak
Wadyniekompeteęcja, arogancja, ignoranctwo
~Zygii / 2013-03-19 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Net 6 mb/s w dzien to ledwo 50 kb/s co chwile wywala ogólnie taki szajs
Zaletybrak
Wadyza dużo wymienać
1,5 roku 80 zł
~zzxx / 2015-09-15 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w dzisiejszym świecie. Kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) nadają ten ich internet za pomocą morsa chyba. Jest-nie ma-jest-nie ma. Już nie wspominając o ciągłym gubieniu pakietów. Poza tym, zdecydowanie zbyt często mają te swoje "awarie" - internetu może nie być kilka dni - I zero kontaktu. Jak już się uda do nich dodzwonić, to powiedzą kilka ogólników, że pracują nad problemem i cześć. Jak zadzwonisz jeszcze raz, to mają pretensje, że im przeszkadzasz. Najgorzej. I do tego drogo. Nie polecam - jest multum innych, lepszych ofert. Dziwi mnie, że taka firma jeszcze nie zbankrutowała. Przy obecnej konkurencji w tej branży jest to coś niesamowitego.
ZaletyBrak
WadyWszystko wymienione wyżej.
~zzz / 2010-03-04 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę na szybki internet, niestety musiałem odstąpić od umowy bo straciłem prace. Odstąpiłem od umowy przed upływem 10 dni. I tu zaczynają się kłopoty bo okazuje się że wcale nie odstąpiłem, po mimo to że dowiedziałem się z infolinii jak to zrobić. Wysłałem fax i list polecony. Dziś słyszę na tej samej infolinii że faksów z wypowiedzeniem nie przyjmują. Na szczęście prawo jest po mojej stronie, ale ile się jeszcze nerwów najem to nie wiem. Przez tą krótką chwile z netią zdążyłem się przekonać o niekompetencji ludzi pracujących na infolinii i o bałaganie w całej tej firmie
WadyFatalna obsługa klienta w infolinii
~zzz / 2010-03-04 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Swoja drogą podpisując umowę zostałem poinformowany, że ok 6 marca będzie aktywna usługa a teraz piszą do mnie że najwcześniej 22 marca
~Żaneta / 2022-11-06 08:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet i tv to tragedia. Na pewno wypowiem umowę.Nie polecam.
MiejscowośćMikołów
ASAD / 2012-04-19 19:53
Ocena: 1.00 / 5
niestety netia nie jest firma odpowiedzialna konczy z nimi umowa i nie chce miec z nimi doczynienia raz na zawsze odradze kazdego aby brac cokolwiek od niech do tego klamstwo kazdy przez telefon mowi co innego.ladne i kolorowo przed podpisaniem umowy a potem gorzej jak chcesz zrezegnowac od niech wielkie klamstwo uszostwo odradze kazdegoooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooo.pozdrawiam
Zaletybrak same minusy
Wadyobsluga,internet do kitu.wprowadzania ludzie w blad przed umowa
9 miesiacy
jareks-2005 / 2008-08-16 13:10
Ocena: 1.00 / 5
mam linie TP teraz kończy mi sie umowa i nie wiem co zrobic może coś doradzicie do jakiego przejśc operatora aby mniej płacic za internet z dobrym skutkiemn pozdrawiam jarek.08@neostrada.pl
KRRiSS89 / 2010-08-02 10:44
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM ! ! ! PRZESZEDŁEM NA 20 MB ... PANI W TELEFONIE ZAPEWNIAŁA MNIE ŻE TA PRĘDKOŚĆ NA MOIM ŁĄCZU BEZ PROBLEMU POPŁYNIE. OKAZAŁO SIĘ JUŻ PO PUSZCZENIU TEJ NIBY PRĘDKOŚCI ŻE NIE MA OPCJI ABY MI TAKA PRĘDKOŚĆ DZIAŁAŁA ... NO CÓŻ ŚWIADCZY TO TYLKO O NIEDOUCZENIU KONSULTANTÓW NETII. OSTATECZNIE PŁACE ZA NETA 20MB A PŁYNIE MI ZALEDWIE 11:( ... PONAD 40 MINUT ROZMÓW Z KONSULTANTAMI ... PARANOJA !!! A CO NAJLEPSZE PIERWSZĄ FAKTURĘ ZA 20MB PRZYSŁALI MI NA PONAD 400 ZL :/ NA SZCZĘŚCIE OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST TO ICH BŁĄD ... EHH SAME BŁĘDY W TEJ NETII .. I TU KOLEJNE 20 MIN ROZMOWY W CELU WYJAŚNIENIA TAK GŁUPIEJ POMYŁKI... OCZYWIŚCIE NA MÓJ KOSZT. ODRADZAM.
ZaletyHEHE ROUTER ZA ZETA
WadyCAŁA NOC BY MI ZESZŁA NA ICH WYPISYWANIE :/
MariaMagdalena / 2012-06-29 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam użytkowników przed pracownikami na infolinii. Są niedoinformowani albo celowo wprowadzają ludzi w błąd. Zaproponowano mi pakiet mobilnego internetu, o który co moment dopytywałam się jakie wiążą się z tym koszty, odpowiedź była ciągle ta sama: "Żadne". Pomyślałam że to pewnie jakaś promocja przetestuj przez jakiś czas za 0 zł a potem dopiero przedłuż. Jak się potem okazało już przy pierwszej fakturze miałam dwukrotnie więcej do zapłaty (dotychczasowy abonament plus opłata za internet prawie drugie tyle). Ponieważ było to dla mnie za dużo, zrezygnowałam z oferty co wiązało się z nałożeniem całkiem wysokiej kary.
~ Antares / 2011-03-22 15:23
jeżeli chodzi o sam internet, szybkość i stabilność łącza to jest okej. Gorzej z tym, że nie można w Netii łączyć sobie usług, np. wziąć netu razem z TV, jak to m.in w konkurencyjnej TP (szybka Neostrada i cyfrowa telewizja).
~@Tomeq / 2016-02-07 20:57
Panie Tomeq , żebyś nie przegapił okres wypowiedzenia , bo wtedy już nie będziesz mógł zrezygnować z usługi ...