Witam. Moja opinia na temat tej firmy jest jak najgorsza. Infolinia to dno a dodatkowo trzeba uważać żeby nie zadzwonić na nr zaczynający się od 801 bo wówczas można narazić się na niezłe koszty i nawet nie porozmawiać z konsultantem. Dziś czekałem 20 minut na odebranie telefonu przez konsultanta i nie odebrali, a połączenie 4,15zł + VAT. Poza tym nie potrafią wykonać prostej diagnozy. Otóż 4-5 kanałów muzycznych, które wykupiłem w ramach pakietu rozrywka nadaje w lewym kanale stereo, to nawet nie jest mono. Więc jeżeli są utwory, w których jakiś instrument gra tylko w prawym kanale już go nie usłyszycie. Przez 2 lata nie potrafią naprawić tej usterki. DNO!
ZaletyBRAK!
WadySAME WADY!
MiejscowośćKoszalin
~Zenek / 2024-06-09 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Wyłudzają pieniądze które im śie nie należą, naliczają kwoty z kosmosu
ZaletyŻadne
WadyDno
~zero / 2015-01-04 19:42
Ocena: 1.00 / 5
ten internet to jedna wielka parodia kto może niech nie bierze tego szajsu, mój największy błąd życia, internet 16 mb prędkośc 4mb i niżej do tego upload tylko 800 kb/s co dalej cały czas internet siada przy przeglądaniu stron czy oglądania filmików lub grania online, niesamowite jak można zrobić tak parszywy shit i sprzedawać ludziom mówiąc że to jest genialny internet
~ziggy / 2018-11-11 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Netia chłam!!! Przychodzi weekend, lub święta brak sygnału lub telewizji. Próbujesz ustalić problem, dzwonisz i się nie dodzwonisz. Informacja że pracują nad rozwiązanie, problemu. Bardzo słabo, nie wiem jak wygląda reklamacja bo nikt nie czyta umów
Zaletyshit
WadyBrak kontaktu. Dodzwonić się na infolinie to jak wygrać w lotto
MiejscowośćWrocław
~Ziii / 2023-11-20 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny internet o ile w ogóle jest, bo przez 70% czasu go nie ma, a przez 30% jest tak słaby, że nie daje rady z najprostszymi aplikacjami, które wymagają internetu. Tragedia! Obsługa się tylko umie tłumaczyć z milionów błędów i nic więcej.
Zaletybrak
WadyCała Netia to wada i nie polecam
~Zioło / 2019-06-19 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
MiejscowośćKraków
~ziuta / 2014-12-25 00:17
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie zrywane jest łącze z netem, to niedopuszczalne!
WadyWiecznie zrywane jest łącze z netem, to niedopuszczalne! Prędkość zamiast 20 ledwo sięga 7 - a można było klienta uprzedzić...ale po co...lepiej kase z niego wytrzepać
4 lata
~zkz / 2017-05-23 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Witam sieć telekomunikacyjna Netii inaczej mówiąc są to złodzieje na przyłączenie internetu na łączach tp czyli Orange czeba czekać 60 dni a obsługa klienta jest niedogadana na połączenie z obsługą klienta czeba czekać 20min a telefon sobie liczy a muzyczka gra nie polecam tych złodziei ale decyzja należy do kupującego oferty Netii
Wadydługie oczekiwanie na połączenie do 10 lub nawet 20 min
2 lata online
~Zły / 2022-06-12 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma to jak z nowym użytkownikiem pogrywać sobie. Jestem bardzo nie zadowolony z waszych usług. Ciągły brak internetu.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystkie
MiejscowośćRuda Śląska
~Zniesmaczony / 2023-10-09 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Internet niestabilny od czasów ataków ddos. Pora zmienic providera.
ZaletyByło ok ale się skończyło
Wadyinternet niestabilny
MiejscowośćKraków
~Zofia / 2022-09-28 22:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta: pani po drugiej stronie słuchawki po zapoznaniu sie z sytuacja ze zrezygnowałam z ich usług , na zadane ogólne pytanie na temat wypełnienia formularza za zwrot nadpłaty zostałam wykrzyczana i odłożyla słuchawkę. Takie zachowanie pracownika Netii nie daje dobrej reklamy. Netia- stać was na więcej !!!!!
MiejscowośćBialystok
~zosia / 2011-03-22 14:32
Ocena: 1.00 / 5
nie chce mi sie nawet pisac
Zaletyzadne
Wadywszystkie
2 m-ce
~zulu / 2012-12-15 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę przez kuriera, po ok dwóch tygodniach zadzwoniłem z pytaniem kiedy się koś zjawi by podłączyć internet, w ignoranckim tonie otrzymałem odpowiedz że jeszcze muszę sobie poczekać po umowa musi się uprawomocnić i od tego momentu mam jeszcze czekać 21 dni!!! Po miesiącu zadzwoniłem ponownie z pytaniem co dalej z tym podłączenie to otrzymałem odpowiedz że w umowie jest błąd i nie wiadomo kiedy będzie zrealizowana gdyż najpierw musi skontaktować się ze mną przedstawiciel ale nie wiadomo kiedy?! Po 31 dniach od od zaksięgowania umowy napisałem wypowiedzenie zgodnie z regulaminem że jeżeli do 30 dni nie udostępnią sygnału to można wypowiedzieć umowę z winy Netii. Wysłałem wypowiedzenie poleconym i mam nadzieję że to już koniec. Nie polecam nikomu tej firmy,totalne olewanie klienta.
Zaletybrak
Wadyniekompeteęcja, arogancja, ignoranctwo
~Zygii / 2013-03-19 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Net 6 mb/s w dzien to ledwo 50 kb/s co chwile wywala ogólnie taki szajs
Zaletybrak
Wadyza dużo wymienać
1,5 roku 80 zł
~zzxx / 2015-09-15 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w dzisiejszym świecie. Kilkanaście (jak nie kilkadziesiąt) nadają ten ich internet za pomocą morsa chyba. Jest-nie ma-jest-nie ma. Już nie wspominając o ciągłym gubieniu pakietów. Poza tym, zdecydowanie zbyt często mają te swoje "awarie" - internetu może nie być kilka dni - I zero kontaktu. Jak już się uda do nich dodzwonić, to powiedzą kilka ogólników, że pracują nad problemem i cześć. Jak zadzwonisz jeszcze raz, to mają pretensje, że im przeszkadzasz. Najgorzej. I do tego drogo. Nie polecam - jest multum innych, lepszych ofert. Dziwi mnie, że taka firma jeszcze nie zbankrutowała. Przy obecnej konkurencji w tej branży jest to coś niesamowitego.
ZaletyBrak
WadyWszystko wymienione wyżej.
~zzz / 2010-03-04 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę na szybki internet, niestety musiałem odstąpić od umowy bo straciłem prace. Odstąpiłem od umowy przed upływem 10 dni. I tu zaczynają się kłopoty bo okazuje się że wcale nie odstąpiłem, po mimo to że dowiedziałem się z infolinii jak to zrobić. Wysłałem fax i list polecony. Dziś słyszę na tej samej infolinii że faksów z wypowiedzeniem nie przyjmują. Na szczęście prawo jest po mojej stronie, ale ile się jeszcze nerwów najem to nie wiem. Przez tą krótką chwile z netią zdążyłem się przekonać o niekompetencji ludzi pracujących na infolinii i o bałaganie w całej tej firmie
WadyFatalna obsługa klienta w infolinii
~zzz / 2010-03-04 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Swoja drogą podpisując umowę zostałem poinformowany, że ok 6 marca będzie aktywna usługa a teraz piszą do mnie że najwcześniej 22 marca
~Żaneta / 2022-11-06 08:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet i tv to tragedia. Na pewno wypowiem umowę.Nie polecam.
MiejscowośćMikołów
ASAD / 2012-04-19 19:53
Ocena: 1.00 / 5
niestety netia nie jest firma odpowiedzialna konczy z nimi umowa i nie chce miec z nimi doczynienia raz na zawsze odradze kazdego aby brac cokolwiek od niech do tego klamstwo kazdy przez telefon mowi co innego.ladne i kolorowo przed podpisaniem umowy a potem gorzej jak chcesz zrezegnowac od niech wielkie klamstwo uszostwo odradze kazdegoooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooo.pozdrawiam
Zaletybrak same minusy
Wadyobsluga,internet do kitu.wprowadzania ludzie w blad przed umowa
9 miesiacy
jareks-2005 / 2008-08-16 13:10
Ocena: 1.00 / 5
mam linie TP teraz kończy mi sie umowa i nie wiem co zrobic może coś doradzicie do jakiego przejśc operatora aby mniej płacic za internet z dobrym skutkiemn pozdrawiam jarek.08@neostrada.pl