Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2010-05-09 01:33
    MAM JUŻ DOSYĆ TEJ REKLAMY NETI!!! NA KAŻDEJ STRONIE KTÓRĄ USŁYSZĘ SŁYSZE TĄ ICH GŁUPIĄ MUZYKĘ! I te słowa " szybko, szybciej" masakra! Jeśli netia jest tak wnerwiająca jak jej reklama to nigdy, przenigdy nie będę jej użytkownikiem. Po przeczytaniu komentarzy widzę że dobrze robię.
    ZaletyPewnie nie ma żadnych
    WadyUpierdliwość reklam
  • ~janek / 2010-05-06 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    miałem i powiem jedno nigdy więcej.Lekceważenie klienta niekompetencja same problemy. I takt nie uwierzysz w moje problemy,jakie mialem z netia więc spróbojcie sami podpisz umowę i płać (teoretycznie tylko mniej - policz sobie :telefony czas stracony, brak internetu ile oszczędzasz?czy dopłacasz?
    Nie może jedno internet jakoś chodzi tu trzeba przyznać rację, ale obsługa fatalna
    Zaletyjakoś chodzi
    Wadydużo
    24 mce 59 zł
  • ~pgibson / 2010-05-04 21:18
    Ocena: 4.00 / 5
    Kompetencja ludzi pracujących w Netii, leży daleko poza kulturą występującą w społeczeństwie małp. Oczywiście poniżej. Ciekawe ile nienormalnych zostało po naborze do netii, przypuszczalnie wyłapali wszystkich, dlatego jakikolwiek kontakt z nimi jest mało przewidywalny a niepoczytalność w społeczeństwie polskim znacznie spadła. :P
    Współczuję wszystkim, których nabito w butelkę, ale od czego jest U.O.P.K. dzwońcie pomagają i pracują tam bardzo życzliwi ludzie i co ważne dialog z nimi jest nadzwyczaj jasny.
    ZaletyPiękne baśnie potrafią opowiadać podczas naciągania klienta.
    WadyBaśnie są baśniami... TYLKO..
    Na szczęście zdążyłem odmałpić się przed zmałpieniem
  • ~azbest / 2010-05-03 17:11
    Ocena: 4.25 / 5
    od jakiego czasu jakosc uslug w netii sie poprawila (przynajmniej w moim przypadku).
    Dzwoniłem do dzialu technicznego a tam informacja o awarii masowej. Poprosilem konsultanta o poinformowanie mnie jak awaria zostanie usunieta i odziwo zadzwonil z informacja ze powinno byc juz wszystko wporzadku nawet poczekal na sprawdzenie.

    Jak dla mnie zalatwienie czego w dziale finansowym to masakra. czesto niby cos jest zrobione potem tego nie ma.
    Jesli chodzi o wszelkie zmiany predkosci na na laczach neti (llu) konsultant od razu po 3 minutowej rozmowie mi to zmienil. Bo dopiero dzial formalny wprowadzil zmiane u mnie na koncie.

    Takze jako osluge od strony technicznej oceniam calkiem dobrze ( raz mnie zawiodl jak konsultant powiedzial ze nie pomoze mi skonfigurowac router, bo oficjalnie nie maja tego robic, tlumaczac sie ze maja awarie masowa i duzo osob czeka na polaczenie, grzecznie poprosil mnie o kontakt wieczorem albo rano to z checia pomoga, ale nie teraz) i zadzwonilem wieczorem i pomogli.

    Zaletyobsluga kl. (techniczna), cena, predkosci, awaryjnosc lacza swoje
    Wadyobluga techniczna (finansowa)
  • ~nonetia / 2010-05-02 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Są przekosmiczni...zadna firma IT nie moze byc tak kiepska ;o Migracja ze zwykłego 1mb na 2mb trwa 4 miesiace! za kazdym razem slysze tylko
    - poniewaz sa swieta (A to daje dodakowy miesiac +1 na oczekiwanie), sytuacja podwojna
    - poniewaz jest to wina TP (niestety,netia nie oferuje niczego poza swoimi wezlami LLU)
    - poniewaz jakims cudem ktos czegos nie dopatrzyl (glupie tlumaczenie)
    - mozna dzwonic bez konca, upewniac sie i pytac czy bedzie ...a niczego to nie zmieni, na koncu i tak uslysyzsz wersje pesymistyczna ktorej sie spodziewasz - czyli, musisz czekac..czekac..czekac..
    - nabijanie w butelke az po dno
    - konsultanci jedynie moga przyjmowac zgloszenia, nie moga zalatawic niczego od reki (w kadzym dziale)
    * zalatawienie sprawy 2tygodniowej, ciagnie sie kilka miesiecy, mimo totalnych blachostek
    * z powodu brak moz. technicznych kilient ponosi wine (czesto wiaze sie z oplatami)
    * netia na laczach tp - totalna porazka, ci pierwszy nienawidza tych drugich
    * netia na laczach tp - nic poza 2mb nie dostaniesz wiecej ( stan na 02.05.10)
    * mimo proawdzenia netii za reke i pilnowania swojego zgloszenia to i tak konczy sie to porazka...jak by to juz tak mialo byc z zalozenia ;/
    Zaletyjakosc sieci
    Wadyorganizacja, konsultanci, czas realizacji, podejscie do klienta, nieumiejetnosc zalatwiania spraw z tp
    5 lat
  • ~Grzegorz / 2010-04-29 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Najpierw czekałem , z perypetiami (anulowali umowę, potem odwołali anulacje i zawarliśmy kolejna) ok. 50 dni, a kiedy w końcu przysłali mi ruter, podłączyłem i zamiast umówionych 8Mb miałem 1,6, a następnego dnia spadło do 0,5Mb. Trzeba przyznać , że zgłoszenie "awarii" przyjęli szybko i na drugi dzień zjawił się technik, ale ledwo wszedł powiedział: na 8 Mb tu nie ma szans - i w tym tkwi problem dla każdego klienta. Sprzedawcy usługi nie mają pojęcia, co w zasadzie mogą oferować, obiecują, zapewniają, są mili itd - ale nic z tego nie wynika, poza frustracją, stratą czasu i nerwami. Czekam co mi teraz zaproponują.
    ZaletyTylko w reklamie, szybka reakcja na zgloszenie awarii
    Wadyopisałem
    trzy dni, ale dał mi w kość
  • ~kos / 2010-04-28 11:19
    Ocena: 2.50 / 5
    cztery dni czekałem na konsultacje z ekspertem żeby stwierdził awarie routera następne cztery trwała wymiana nie polecam tpsa załatwiło to w jeden dzień
  • ~oriental_chicken / 2010-04-27 23:07
    ale przeciez netia korzysta z laczy Tp, to chyba nie powinni miec problemu z zasiegiem,z obsluga klienta pewnie bywa roznie u kazdego dostawcy, wszystko zalezy od tego na kogo sie trafi dzwoniac na obsluge klienta, opinie chyba podzielone, ale ttrudno chyba im bedzie dorownac tym nowa promocji neostrady.
  • ~Janusz / 2010-04-27 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę z NETIĄ 18-02-2010, po pewnym czasie zacząłem się dowiadywać kiedy?
    Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi:
    1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia,
    2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia
    3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia
    4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE)
    5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem)
    6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie.
    I PO SPRAWIE
    ZaletyBRAK
    WadyNie potrafię ocenić
  • ~rozczarowana / 2010-04-27 11:13
    Obsługa klienta w Netii jest straszna, od 3 miesięcy dzwonię na infolinię i tłumaczę siedzącym tam "konsultantom", że chcę przepisać umowę na usługi telefoniczne i Internet z osoby prywatnej na firmę, ale chyba niewyraźnie mówię, bo już kolejną fakturę muszę płacić z błędnymi danymi. Nie wspomnę o tym, że za każdym razem muszę im wysyłać dokumenty rejestracyjne swojej firmy. Paranoja. Żałuję, że zdecydowałam się na korzystanie z ich usług.
    ZaletyBrak
  • ~mariian / 2010-04-26 16:36
    To co wyprawia NETIA to jest jakaś paranoja, miałem umowę na neostradę i tel. z TP ale że się kończyła a ludziska z NETI już od pół roku wydzwaniali i zachwalali swoje oferty jakie to nie są wspaniałe i opłacalne w porównaniu z TP tak więc poprzeliczałem i faktycznie okazywała się opłacalna więc się zdecydowałem i podpisałem umowę z netią jeszcze podczas trwania umowy z TP bo w punkcie NETII powiedziano mi że wejdzie ona w życie z dniem zakończenia się umowy z TP(żeby była ciągłość usług). tak więc mineło 1,5miesiąca od podpisania umowy z NETIĄ, włączam więc kompa w drugim dniu trwania umowy z myślą , że ów dnia Internet będzie już z NETI a internetu nie mam, dzwonie na info do NETI tam mi mówią że jest jakiś problem techniczny z ich strony i że przepraszają i takie tam ale że następnego dnia już wszystko będzie OK, ale k...wa nie było, dzień póżniej też nie było i dzień póżniej też nie było(a spodziewałem się bardzo pilnej wiadomości wraz z ważną dokumentacją na poczcie e-mail’owej) więc dzwonię jeszcze raz do tych s... a oni mi mówią że NIE MAJĄ WOLNEGO PORTU I ŻE UMOWA NA INTERNET (a umowa zawarta była na Internet w pakiecie z telefonem) BĘDZIE ZERWANA Z POWODU BRAKU MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG , a jeśli chodzi o telefon to muszę osobne pismo z rezygnacją do nich wysłać. Pytam się ich dlaczego dopiero ja muszę się fatygować aby się o tym dowiedzieć, dlaczego nie dali mi znać wcześniej że nie będą mogli mi świadczyć usług internetowych , przecież mają mój tel. stacjonarny, komórkowy , adres domowy , że mogli by się trochę wysilić skoro zawalają sprawę bo mnie Internet jest potrzebny także w celach zawodowych bo dla mnie dostęp do poczty e-mail’owej to jest „być albo nie być” , w odpowiedzi usłyszałem że takie mają procedury że dopiero tydzień przed rozpoczęciem się umowy sprawdzają dostępność portów na linii TP i że TP także w ciągu tyg. musi im dać odp. ( k…wa mają na to 1,5m-ca a oni to sprawdzają tydzień przed) TP dała im odp. po 2dniach to i tak mieli(NETIA) wystarczająco czasu aby mi dać znać, ale mieli mnie w d…, tak to chociaż od razu poszedłbym do TP i przedłużył umowę i miałbym ciągłość dostępu do neta Wróciłem do TP i tam podpisałem ponowną umowę na Internet i telefon i pani w tamtejszym punkcie powiedziała mi, że teraz to już TP zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi z tym „przejściem” z NETI do TP , gdzie cały czas będę to podkreślał iż NETIA nie miała „okazji” świadczyć dla mnie jakichkolwiek usług. I tak też się stało TP załatwiło tą sprawę do końca . minęło 2,5 miesiąca od „rozstania się z NETIĄ o oni mi jeszcze przysyłają e-mail’a że „wiszę „ im 368zł za zerwanie umowy , no wybaczcie ludzie ale jak to przeczytałem to myślałem że mnie chyba szlak trafi !!! ale niestety żona wzięła czym prędzej telefon widząc moje nerwy i zadzwoniła do nich aby to wyjaśnić, bo ja na pewno nie byłbym już dla nich miły. Rozmawiała więc żona z panem z NETI i w pewnym momencie pan jej powiedział że ją przekierunkuje do kogoś kto się takimi sprawami zajmuje, (impulsy lecą ) 15min. posłuchała sobie kobiecina muzyczki przez słuchawkę po czym ją rozłączyli , zadzwoniła więc jeszcze raz i zkożystając z tego że rozmowy są nagrywane powiedziała o poprzedniej rozmowie, czasie oczekiwania i o tym że ją rozłączyli, następny rozmówca zapewniał że już tego nie zrobi i że doprowadzi tę sprawę do końca, więc w końcu przyznali że zerwanie umowy zostało błędnie „zweryfikowane” i takie tam pieprzenie żeby jakoś z tego wyjść.
    NIECH WIĘC MOJA PRZYGODA Z NETIĄ BĘDZIE I DLA WAS PRZESTROGĄ BO PRACUJĄ TAM ZDAJE SIĘ STRASZNIE NIEKOMPETĘTNI LUDZIE
    Zaletyw tym przypadku żadnych
    Wadyniekompetęcja, olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Neti kiedy sama zawiniła
  • ~blondi / 2010-04-26 13:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Od czasu kiedy zamienilam neostrade na netie zaczely sie klopoty.notoryczny brak internetu i zero reakcji z ich strony,trudno za bledy trzeba placic ,nigdy wiece tej dziadoskiej (gieldowej ) firmy.
  • ~jaaaaaaaaaaaaaa / 2010-04-26 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    umowa podpisana 3 miesiące temu podłączenie ustawione na 20.04 bo tak kończyła mi się umowa z tp,wszystko bez problemu zero przerwy płynne przejście jestem bardzo zadowolony polecam
    Zaletysame
    Wadybrak
  • ~Messu / 2010-04-23 00:13
    Ocena: 4.00 / 5
    A ja jestem zadowolony zero usterek zero problemów prędkość jaka miała być jest o obsłudze nie moge się wypowiadać bo nie było potrzeby korzystać no może jedynym minusem jaki mnie spotkał z ich strony to fakt że pani się pomiliła podczas podpisywania umowy i nie zaznaczyła x przy modemie stacjonarnym i musieli dosyłać później trwało to 2 dni od mojego telefonu :)
    1 rok
  • ~kaska / 2010-04-22 12:41
    z pingami bywa roznie chyba u wiekszosci operatorow, od czego moze to zalezec? Mozna to jakos zaobserwowac na samym poczatku korzystania z neta , czy rownie dobrze problem moze wystapic pod koniec trwania umowy?
    Neo. zeszla troche z cen I 6mb osycluje w kwocie ok. 70 zl, jest chyba mozliwosc wziecia na probe, ale pytanie czy w przeciagu 3 miesiecy mozna jakos zaobserowac co sie dzieje z t y mi pingami ? Przyznam szczerze, ze jeste m technicznym laikiem.
  • ~Joshik / 2010-04-17 21:55
    Ocena: 2.25 / 5
    zakupiłem internet 8MB bo tylko taki oferowali na mojej linii bez telefonu. W początkowym okresie kiedy jeszcze mogłem wypowiedzieć umowę - internet hulał aż miło. I dziwiło mnie to co tu czytałem przed zakupem. Jednak kiedy minął termin pozwalający na zerwanie umowy - Internet stracił swoją zawrotną prędkość. Teraz np. zamiast oferowanych 8 MB mam 587 kb. Żenada kompletna. Już szybciej mi śmiga bezprzewodowy IPlus nawet kiedy ma słaby zasięg.
    Zaletycena
    Wadymakabryczna prędkość, zlewanie klientów.
  • ~rrogall / 2010-04-17 18:37
    Czy sa pingi w grach takich jak counter strike 1.6 bo mam internet od takiego faceta z mojego miasta i mam straszne lagi od50 do1000 w neti nie bylo by pingow pomozcie bo tylko o to mi chodzi
  • ~olunia / 2010-04-16 22:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące temu podpisaliśmy umowę z Netią, od początku były same problemy najpierw jakaś pani na infolinii nie potrafiła zapisać poprawnie nazwiska, i pomimo faksów telefonów na fakturze dalej jest inne nazwisko. Poza tym internet działa b. powoli, a w godzinach szczytu wcale.
    Do końca umowy i żegnaj Netio!!!!!
    Zaletycena
    Wadyczęsty brak dostępu do internetu
  • ~fanneostrady / 2010-04-16 09:13
    W neostradzie jest tak samo jak nie dopilnujesz terminu wypowiedzenia to zapłacisz cenę pozapromocyjną. A co do infolini to w TPSA zawsze odbierają ale nie chce mi się wierzyć, że specjalnie od ciebie Netia ignoruje połączenia. Warto dbać o terminy bo jak masz telewizję cyfrową N Polsat czy Cyfre+ jak nie dopilnujesz końca umowy i terminu wypowiedzenia to będzie ciężko.
  • janina / 2010-04-15 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Wygasła mi umowa z Netią, toteż zrezygnowałam z ich usług. Niestety, powiedziano mi, że muszę jeszcze miesiąc czekać na wypowiedzenie. W tym samym czasie wysłano mi od razu rachunek za internet STRICTE 1 MG w wysokości 136 zł i dodatkowo za telefon oraz rozmowy, których jeszcze nie przeprowadziłam na kwotę ponad 100 zł.!!!!! N ie jestem w stanie zapłacić takiej sumy! Nie wiem co mam robić! Infolinia Netii nie odbiera moich telefonów. Kochani, błagam o jakąś radę kogoś kto był w podobnej sytuacji, bo to jest jawny rozbój !!!!
    Będę szczerze wdzięczna za wszelką pomoc! Pozostaliście mi tylko WY!
    Janina
    P. S. Co sądzicie o Neostradzie ? Czy to podobna instytucja ?

    ZaletyNajpierw pozorna troska o klienta, a potem niewolnik złapany i usidlony bez prawa do normalnego wyzwolenia się z niewoli
    WadyKłamstwa, zawyżony faktury za ! MG
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017