strona 140 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- nastepna »
-
~wkurzony / 2016-01-15 10:47Ocena: 1.00 / 5
NETIA odrzuciła reklamację dotyczącą problemu, że nie zawsze nagra się program z powodów, że nie odpowiadają za sprzęt zewnętrzny.
Na ich ulotce/prospekcie operatora jest taki o to zapis „Jeśli nie masz dysku zewnętrznego USB (wymagany do funkjci nagrywania PVR i TimeShift), możesz go zakupić w e-sklepie Netii: netia.emarket.pl. oferujemy sprawdzone dyski o rożnej pojemności” oraz „Aby korzystać bezproblemowo z funkcji nagrywania programów (PVR) oraz TimeShift (przewijanie, pauzowanie) zalecamy przestrzeganie następujacych zasad: jako dysk do nagrywania PVR i Timeshift zastosuj dedykowany dysk zewnętrzny USB o pojemności min. 40GB (dostępny również w sklepie internetowym Netii: netia.emarket.pl)
Zakupiłem model jaki jest w ich sklepie ale 500GB zamiast 1TB.
Wobec powyższego nie ma co korzystac z ich sklepu bo nie daje to żadnej gwarancji bezproblemowego użytkowania. -
-
~wkurzony / 2016-01-16 21:38Ocena: 1.00 / 5
Renata,
wielu operatorow daje HBO za darmo w pierwszym miesiacu.bo jakos nie wierze aby netia dawala go za free na caly rok.
Ponadto co mi po tym HBO jak bedzie mi sie zawieszal obraz lub dzwiek w trakcie ogladania lub jak nie nagra mi sie na dysku film abym pozniej mogl go obejrzec?
Jak bylem u poprzedniego operatora to dostalem 3 miesiace za 1 zl. Netia tegonnie daje.
U poprzedniego operatora w ciagu 2,5 roku mialem moze ze trzy razy problem z netem. W Netii z internetem i tv sa przynajmniej raz dziennie.
Jak zachecali do podpisania umowy to mialo byc tak pieknie. Jeszcze wysmiewali prymitywna technologie poprzednika, tylko ze ona byla niezawodna.No i predkosc netu nie zalezala m.in. od ilosci ogladanych w danym momencie kanalow hd na telewizorach.
Placisz niby za 100Mb/s a nigdy tego nie zobaczysz. Twoj kolega z wykupiona predkoscia 20Mb/s moze miec w rzeczywistosci tak samo szybki przesyl danych i wszystko jest w zgodzie z regulaminem.
Mam nadzieje ze sie nie rozczarujesz tak jak ja ta firma.
Bedzie to pierwszy raz kiedy zmienie dostawce na skutek kiepskiej jakosci uslug. Do tej pory powodem byla korzystniejsza cena. -
~Właściciel umowy niestety / 2017-10-10 20:58Ocena: 1.00 / 5
Wciskają ludziom umowę tłumacza coś innego przychodzi coś innego. Nie wytłumaczą dobrze tylko coś kręcą i kolejna umowę dają gdzie O tym nic nie powiedzą. Obsługa nie miła. Mówią ludziom ze nic nie wysłali a jak się powie że ma duże email to zmieniają zdanie. ZaletyBrakWadyNie miła obsługa śmieszne ceny śmieszne kary -
~Włodzimierz / 2018-08-15 22:05Ocena: 1.00 / 5
porażka prędkość internetu - to jakieś nieporozumienie ZaletybrakWadypadaczkaMiejscowośćŻARY -
~wnerwiony_klient / 2015-06-17 16:22Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Klientów traktuje jak idiotów. Zakupiłem pakiet 20 Mbit max. w promocji za 70 zł. na 2 lata. Faktyczna szybkość 2,5 Mbit. Po interwencjach skoczyła do całych 4 Mbit. Na moje monity, że szybkość nie odpowiada tej przewidzianej w umowie - jedyna odpowiedź była tak, że w umowie podano jedynie szybkość max. a winę za słabe łącze ponosi właściciel łączy czyli Orange. Ciekawe tylko dlaczego mi sprzedali w takim razie pakiet 20 Mbit max a nie 4 Mbit max. Wypowiedziałem umowę za co obciążyli mnie mnie opłatą w wysokości 350 zł. Najlepsze jest to, że po przeniesieniu się do Orange'a za 70 zł mam faktycznie koło 23 Mbit na tym samym łączu- a więc jednak było to technicznie możliwe!!! Moja rada - unikajcie umów świadczonych na cudzych łączach i nie zawierajcie ich na dłuższe okresy. Jeśli macie problem z szybkością łącza nie wypowiadajcie od razu umowy ale wystąpcie o zwrot części opłat i dopiero jak się to uda wypowiedzcie umowę. ZaletyżadnychWadywolne, dalekie od deklarowanej maksymalnej prędkości -
~Wojciech Sadowski / 2014-12-18 21:42Ocena: 1.00 / 5
Cała współpraca z Netia to niestety pasmo zawodów, zaczęło się od ewidentnego oszustwa, kiedy zamiast obiecanych 6 MB otrzymałem dostęp o prędkości 2MB, ponadto pracownik Netii nie wysłał w terminie zlecenia rozwiązania umowy do Orange w związku z czym naliczono mi tam opłatę dodatkową w kwocie 250 zł., Netia oczywiście jej nie zrefundowała. kiedy rozwiązałem w końcu umowę z niewiadomych przyczyn Netia wystawiła kolejną fakturę. -
~Wojt / 2023-09-05 19:38Ocena: 1.00 / 5
Brak jakichkolwiek informacji o awari 3 dni bez internetu i tv. Żenada ZaletyBrakWadyAwarie słaby sygnałMiejscowośćRybnik -
~wojtek / 2008-12-22 16:05Ocena: 1.00 / 5
Parametry techniczne i serwis bez uwag - dobrze i sprawnie. Wystąpiłem do nich o przeniesienie numeru na inny adres (wypowiedziano mi lokal) i wtedy się zaczęło. Brak możliwości technicznych przeniesienia numeru, podawano różne terminy rozwiązania umowy, żądano dwukrotnie wypowiedzenia umowy, zapewniano (jedynie ustnie) że nie obciążą mnie karami za zerwanie umowy (bo nie mają możliwości technicznych przeniesienia numeru). Po zakończeniu umowy nie chcieli odebrać urządzeń końcowych (centralka isdn) - trzy razy prosiłem o odebranie - wreszcie odebrali. A p roku otrzymuję telefon od firmy windykacyjnej że mam im zapłacić odszkodowanie za zerwanie umowy. Firma widnykacyjna nie przysyła do mnie żadnego pisma tylko dzwoni i straszy sądem. Jak proszę o podanie dokładnej kwoty zaległości to nagle nie mają mojej sprawy bo przekazali dokumenty zpowrotem do netii. Na reklamację którą złożyłem w tej sprawie do netii dostałem odpowiedź, która nie porusza w ogule meritum sprawy. Franc Kafka to opisał w "Procesie" - szczegółowo. Jak się zdecydujecie na netię to to życzę powodzenia. -
-
~Wojtek / 2011-11-03 16:35Ocena: 1.00 / 5
Po zgodzie na dalsza usługę zmieniłam miejsce zamieszkania. Technicy sprawdzili, że nie ma możliwości podłaczenia internenu na nowy adres. Zaznaczam ze zmieniłam ulicę w tym samym mieście. Z powodu braku możliwości przeniesienia internetu byłam zmuszona do zerwania umowy. Zostałam z tego tytułu ukarana kwotą 500 zł. To nie chciałam zerwać umowę, to nie z mojej winy nie ma możliwośći przeniesienia internetu. Dział reklamacji zasłania się tylko paragrafami. Dla Neti nie można zmieniać miejsca zamiesznia tam gdzie nie ma okablowania Neti. -
~Wojtek / 2020-08-11 13:48Ocena: 1.00 / 5
Korzystałem z usług Netia S.A. przez dwa lata i było w miarę OK, ale po tych 2 latach czekała mnie zmiana miejsca zamieszkania. Zostałem w Warszawie, ale pod innym adresem. Zanim przedłużyłem umowę, zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem, czy pod nowym adresem pod jaki planuję się przenieść, będę mógł korzystać z ich usług. Pani konsultantka sprawdziła mi możliwość i zapewniła, że nie będzie problemu z przeniesieniem świadczonych usług pod nowy adres. Umowę przedłużyłem. Po przeprowadzce zadzwoniłem kolejny raz na infolinię, żeby zamówić przeniesienie usług na nowy adres, a w tym momencie Pani konsultantka poinformowała mnie, że pod wskazanym adresem nie będę mógł korzystać z usług telekomunikacyjnych, na jakie miesiąc wcześniej podpisałem umowę. W tej chwili płacę za usługi, z których nie korzystam, a Netia S.A. próbuje mi udowodnić, że to moja wina, że podpisałem umowę... Czyli najpierw wprowadzają w błąd, a potem jeszcze zrzucają winę na klienta. Ogólnie NIE POLECAM. ZaletyBRAKWady- wprowadzanie klienta w błądMiejscowośćWarszawa -
~Wojtek S / 2010-03-25 15:50Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM TEGO CHŁAMU ZaletybrakWadywszystko3 lata -
~Wojtuś / 2022-05-26 09:36Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwilę się wyłącza nie działa i w ogóle nie działa ZaletyŻadneWadyDużoMiejscowośćPoznań -
~wolny internet / 2017-09-29 10:56Ocena: 1.00 / 5
Omijać ich!!! unikać tej firmy zdala od neti same problemy infolinia to kpina
-
~WqrfionyBil / 2018-04-24 10:12Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku, zero informacji, dopłaty za przeniesienie usługi. Nie przygotowani pracownicy w biurze obsługi, którzy szkoleni są do tego ze żeby wmawiać klientowi i przekłamywac fakty pod własne potrzeby. Klienta maja dosłownie w dużym poważaniu już gdy podejmie decyzje ze nie bedzie dalej korzystać z usług naliczają dziwne opłaty, żeby na koniec jeszcze coś zabrać z klienta portfela MiejscowośćBydgoszcz -
~Wrocław poludnie gaj krzyki / 2015-10-19 21:01Ocena: 1.00 / 5
Nigdy czegos takiego nie przezylem co z internetem w netii
caly czas zrywa polaczenie, transfer kiepski jak cholera
nie modernizuja sieci, sami sie przyznali
zaluje ze podpisalem umowe, czekam na jej koniec
a wtedy to bedzie koniec z netia
nie polecam nikomuZaletybrak zaletWadyciagle zrywa polaczenie, slaby transfer, zero zainteresowania osblugi klienta1,5 roku -
~wróg netii / 2010-01-17 12:12Ocena: 1.00 / 5
Ty geju,palancie,ośle,frajerze,piczochlaści e z netii sretii ZaletyzeroWadywszystko -
-
~wróg netiii / 2009-12-14 10:27Ocena: 1.00 / 5
więc nie radzę nikomu zawierać z nimi żadnej umowy- jeśli podpiszecie popadniecie w nerwicę i głuchotę ( związane z ilością prób nawiązanie dialogu z Netią w celu wyjaśnienia problemu). Netia-największy ściemniacz na rynku-bleee ZaletybrakWadyniekompetentna obsługa, oszukiwanie klienta itd. itp. -
~x / 2022-06-22 21:35Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj byla naprawa i dzis juz nie dziala.
Za co ja place?ZaletybrakWadyzbyt duzo zeby je tu upchacMiejscowośćKraków -
~xdddddddddd / 2017-09-09 18:11Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorszy dostawca, problemy z internetem praktycznie codziennie. Omijać szerokim łukiem, a zaoszczędzicie nerwów. ZaletybrakWadycałość usługi -
~xxl69 / 2014-05-20 23:08Ocena: 1.00 / 5
Dno. Mam w umowie do 100 MB/s a w testach wychodzi w porywach kilkanaście. Odradzam!!!!!
strona 140 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- nastepna »
