Brak jakichkolwiek informacji o awari 3 dni bez internetu i tv. Żenada
ZaletyBrak
WadyAwarie słaby sygnał
MiejscowośćRybnik
~wojtek / 2008-12-22 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Parametry techniczne i serwis bez uwag - dobrze i sprawnie. Wystąpiłem do nich o przeniesienie numeru na inny adres (wypowiedziano mi lokal) i wtedy się zaczęło. Brak możliwości technicznych przeniesienia numeru, podawano różne terminy rozwiązania umowy, żądano dwukrotnie wypowiedzenia umowy, zapewniano (jedynie ustnie) że nie obciążą mnie karami za zerwanie umowy (bo nie mają możliwości technicznych przeniesienia numeru). Po zakończeniu umowy nie chcieli odebrać urządzeń końcowych (centralka isdn) - trzy razy prosiłem o odebranie - wreszcie odebrali. A p roku otrzymuję telefon od firmy windykacyjnej że mam im zapłacić odszkodowanie za zerwanie umowy. Firma widnykacyjna nie przysyła do mnie żadnego pisma tylko dzwoni i straszy sądem. Jak proszę o podanie dokładnej kwoty zaległości to nagle nie mają mojej sprawy bo przekazali dokumenty zpowrotem do netii. Na reklamację którą złożyłem w tej sprawie do netii dostałem odpowiedź, która nie porusza w ogule meritum sprawy. Franc Kafka to opisał w "Procesie" - szczegółowo. Jak się zdecydujecie na netię to to życzę powodzenia.
~Wojtek / 2011-11-03 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Po zgodzie na dalsza usługę zmieniłam miejsce zamieszkania. Technicy sprawdzili, że nie ma możliwości podłaczenia internenu na nowy adres. Zaznaczam ze zmieniłam ulicę w tym samym mieście. Z powodu braku możliwości przeniesienia internetu byłam zmuszona do zerwania umowy. Zostałam z tego tytułu ukarana kwotą 500 zł. To nie chciałam zerwać umowę, to nie z mojej winy nie ma możliwośći przeniesienia internetu. Dział reklamacji zasłania się tylko paragrafami. Dla Neti nie można zmieniać miejsca zamiesznia tam gdzie nie ma okablowania Neti.
~Wojtek / 2020-08-11 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałem z usług Netia S.A. przez dwa lata i było w miarę OK, ale po tych 2 latach czekała mnie zmiana miejsca zamieszkania. Zostałem w Warszawie, ale pod innym adresem. Zanim przedłużyłem umowę, zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem, czy pod nowym adresem pod jaki planuję się przenieść, będę mógł korzystać z ich usług. Pani konsultantka sprawdziła mi możliwość i zapewniła, że nie będzie problemu z przeniesieniem świadczonych usług pod nowy adres. Umowę przedłużyłem. Po przeprowadzce zadzwoniłem kolejny raz na infolinię, żeby zamówić przeniesienie usług na nowy adres, a w tym momencie Pani konsultantka poinformowała mnie, że pod wskazanym adresem nie będę mógł korzystać z usług telekomunikacyjnych, na jakie miesiąc wcześniej podpisałem umowę. W tej chwili płacę za usługi, z których nie korzystam, a Netia S.A. próbuje mi udowodnić, że to moja wina, że podpisałem umowę... Czyli najpierw wprowadzają w błąd, a potem jeszcze zrzucają winę na klienta. Ogólnie NIE POLECAM.
ZaletyBRAK
Wady- wprowadzanie klienta w błąd
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek S / 2010-03-25 15:50
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM TEGO CHŁAMU
Zaletybrak
Wadywszystko
3 lata
~Wojtuś / 2022-05-26 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwilę się wyłącza nie działa i w ogóle nie działa
ZaletyŻadne
WadyDużo
MiejscowośćPoznań
~wolny internet / 2017-09-29 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Omijać ich!!! unikać tej firmy zdala od neti same problemy infolinia to kpina
~WqrfionyBil / 2018-04-24 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku, zero informacji, dopłaty za przeniesienie usługi. Nie przygotowani pracownicy w biurze obsługi, którzy szkoleni są do tego ze żeby wmawiać klientowi i przekłamywac fakty pod własne potrzeby. Klienta maja dosłownie w dużym poważaniu już gdy podejmie decyzje ze nie bedzie dalej korzystać z usług naliczają dziwne opłaty, żeby na koniec jeszcze coś zabrać z klienta portfela
MiejscowośćBydgoszcz
~Wrocław poludnie gaj krzyki / 2015-10-19 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy czegos takiego nie przezylem co z internetem w netii caly czas zrywa polaczenie, transfer kiepski jak cholera nie modernizuja sieci, sami sie przyznali zaluje ze podpisalem umowe, czekam na jej koniec a wtedy to bedzie koniec z netia nie polecam nikomu
Zaletybrak zalet
Wadyciagle zrywa polaczenie, slaby transfer, zero zainteresowania osblugi klienta
1,5 roku
~wróg netii / 2010-01-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Ty geju,palancie,ośle,frajerze,piczochlaści e z netii sretii
Zaletyzero
Wadywszystko
~wróg netiii / 2009-12-14 10:27
Ocena: 1.00 / 5
więc nie radzę nikomu zawierać z nimi żadnej umowy- jeśli podpiszecie popadniecie w nerwicę i głuchotę ( związane z ilością prób nawiązanie dialogu z Netią w celu wyjaśnienia problemu). Netia-największy ściemniacz na rynku-bleee
Zaletybrak
Wadyniekompetentna obsługa, oszukiwanie klienta itd. itp.
~x / 2022-06-22 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj byla naprawa i dzis juz nie dziala.
Za co ja place?
Zaletybrak
Wadyzbyt duzo zeby je tu upchac
MiejscowośćKraków
~xdddddddddd / 2017-09-09 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie najgorszy dostawca, problemy z internetem praktycznie codziennie. Omijać szerokim łukiem, a zaoszczędzicie nerwów.
Zaletybrak
Wadycałość usługi
~xxl69 / 2014-05-20 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Mam w umowie do 100 MB/s a w testach wychodzi w porywach kilkanaście. Odradzam!!!!!
~Xxx / 2018-11-28 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Po zamowieniu telewizji czekalem tydzien na kontakt montera! Ten zadzwonil mowiac ze moze mi za kolejny nastepny tydzien zamontowac dramat oczywiscie zrezygnowalem!
ZaletyZadnej
WadyMnostwo
MiejscowośćLubin
~Xxx / 2021-12-22 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Dramat czekam na koniec umowy Internet to istna porażka
ZaletyBrak zalet
WadyInternet porażka
MiejscowośćZgorzelec
~Xxxx / 2021-08-19 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Witam, internet z Netii to chyba najgorszy internet jako miałam. Podejście do klienta fatalne! Prace modernizacyjne, które trwają w godzinach 9-16 powodują brak internetu nawet do kilku godzin, o czym szanowna Netia nawet nie poinformowała, że takie problemy mogą występować, dopiero dzwoniąc na infolinię się dowiedziałam o tych pracach i możliwych problemach. Prawie codziennie mam problem z internetem, a dodam że pracuje z domu i INTERNET JEST MI NIEZBĘDNY do wykonywania pracy.
ZaletyBrak
WadyPracę modernizacyjne wykonywane w ciągu dnia (godzina 9-16) powodują kilku godzinny brak internetu. Brak informacji dla klienta o możliwych przerwach w dostawie internetu. Fatalne podejście fo klienta.
MiejscowośćKraków
~Yam19 / 2023-10-25 17:55
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy możliwy usługodawca!
pracownica przedstawia ofertę i mówi że tylko taka jest mozliwa pod podanym adresem. umowa zawierana 1.10, 13.10 monter był obejrzeć czy jest możliwość podłączenia i twierdził że tak. 17 października napisalam maila zapytanie kiedy bedzie monter, z powodu braku odezwu o 19:11 dzwoniła dopytać co z monterem dostałam informację że będzie 20 października. A 18 pazdziernika dostaje odpowiedz na maila że 17 października umowa została wypowiedziana Bo jednak nie mogą mi zapewnić "oferty która tylko jest dostępna pod moim adresem". Czyli pracownik infolini okłamał mnie podczas rozmowy mówiąc że monter będzie 20.10.
co ciekawe 25 października a tu brak dokumentu wypowiedzenia umowy ani w formie mailowej ani pisemnej. nie wiem jak to rozumieć czy firma chciała ode mnie dane wyciąganące czy może chce mi naliczyć jakieś koszty za usługi których nawet przez sekundę nie świadczyli? nie polecam!
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOstrołęka
~yankes / 2013-08-01 16:38
Ocena: 1.00 / 5
tu jest jedna ze spraw opisana http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2191232&highlight=netia& ;sid= nigdy wiecej netii pozdrawiam
Zaletybrak
Wadybezliku
nie mialem a płace
~Yeahnot / 2018-09-10 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelnością jest włączanie płatnych usług, z których zrezygnować można jedynie dzwoniąc na swój koszt. Czeka się ocean czasu, żeby ktoś łaskawie odebrał telefon.