Od 22 dni bez internetu, technik umawia się i nie przychodzi, pracownicy infolinia nic nie wiedza, nic nie mogą, ale żeby udzielili tych informacj trzeba podać : numer klienta lub pesel, imię i nazwisko, czy faktura elektroniczna czy w formie papierowej, adres świadczenia usług !!!!!
Przypominam ze można jeszcze prosić o podanie kwoty ostatniej faktury, numeru buta, świadectwa szczepień przeciwko rożnym chorobom, ilości zużytej energii elektrycznej i jeszcze wielu innych rzeczy.
Rozumiem ze taka weryfikacja jest potrzebna przy zamawianiu usług ale przy codziennym kontakcie w sprawie braku internetu od 22 dni powinien wystarczyć numer klienta.
Na wszystko odpowiedz przepraszamy i prosimy o cierpliwość - może lepiej zakończyć ten proceder pod nazwa Internet z Netii. Nie polecam, odradzam bo może Wam zabraknąć cierpliwości w przypadku awarii, które zdarzają się dość często . U mnie druga w tym roku. Poprzednia ok dwóch tygodni- teraz 3 tygodnie i nic. Straciłam cierpliwość i nie przyjmuje przeprosin .
ZaletyCzasem jest
WadyPrędkość 8MB w porywach
MiejscowośćKatowice
~user / 2008-11-18 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Dla osób rozwiązujących umowę z operatorem "alternatywnym" przestroga. Należy sprawdzać wszystkie kroki i upewnić się, że zostały wykonane a) rozwiązanie umowy - należy zadzwonić i potwierdzić, że przyjęli inaczej może sobie leżeć i miesiąc b) zejście z łącza - należy kopnąć ich również w tym temacie, sami nie zejdą.
Umowę podpisałem myśląc, że będzie trochę lepiej niż w TP. Po 3 tygodniach przez przypadek dowiedziałem się że internet jest. Jednak nie było. Otworzyłem zgłoszenie techniczne (czas realizacji 24h). Po 3 dniach - gdy zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się, że Netia nie może zrealizować wymaganej prędkości. Rozwiązanie umowy, znowu wszystko trzeba sprawdzać samemu i kazać łaskawej pani na infolini żeby skierowała do wykonania.
Obsługa klienta - żenada, zero kontaktu, i dzieje się to przy kliencie, który dopiero podpisuje umowę, nie zazdroszczę klientom już usidlonym - o nich dba się pewnie jeszcze lepiej.
Obsługa klienta w Netii jest jak miód w baryłkach Kubusia Puchataka - im bardziej się jej przyglądać, tym mniej jej jest.
~User-s / 2013-04-03 17:01
Ocena: 1.00 / 5
INTERNETIA - OMIJAJCIE TEGO DOSTAWCE. Internet 4mb w centrum Bielska-Białej. 8 Bloków na jednej lini radiowej 5GHz (192 mieszkania!!!). Ping 200ms , utraty pakietów. Częsty brak odpowiedzi na żądanie pakietów. Jakość: DNO 0%
Zaletyczęste awarie łącza, niemożność rozmów przez Skype ze wzgledu na ping,czeste rozmowy z niekompetentnymi konsultantami
Wadyłącze jakości mobilnej na karte (typu orange free 3G), ping do 200ms
12 miesiecy, 53 PLN/mc i dość tej gehenny
~User2137 / 2020-02-28 01:15
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest beznadziejny. Bardzo słaby zasięg. Nie da się obejrzeć filmu i korzystać z internetu bez zacięć i nerwów.
~UWAGA-NA-NETIE / 2013-06-19 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Netia to manipulanci, ich nowa promocja "Foton" to kolejna ściema, ktoś pomyślał by że "foton internet z prędkością światła" to jakaś nowa technologia internetu, nic bardziej mylnego to kolejne ich G***O tylko pod inną nazwą. NIE POLECAM NETIE!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko
za długo
~uważajcie na netie !!!!!!!!!!!!!!!!!! / 2022-09-11 09:45
Ocena: 1.00 / 5
ciągle braki internetu powod ze byl waitr i zjebalo antene nie wiem jak mozna tak oszukiwac ludzi a obsluga to jedna wielka satyra baba każe placic za 2 miesiace a place co miesiac
Zaletynie trzeba pic kawy bo cisnienie skacze od 8 rano gdy wywala internet 1000 raz
Wadywszystko kur
Miejscowośćwolomin
~uważajcie na netie !!!!!!!!!!!!!!!!!! / 2023-02-19 10:52
Ocena: 1.00 / 5
po pierwsze po zlozeniu wypowiedezenia został miesiac internetu a oni specjalnie odłaczyli żeby mnie zdenerwowac
Zaletynic
Wadyod a do z
Miejscowośćstargard
~użytkownik / 2016-08-23 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Jestem użytkownikiem internetu z Netii już parę dobrych lat i szczerze go nie polecam. Internet bardzo wolny, a czasami nawet go nie ma(mieszkam praktycznie w centrum miasta). Oglądanie filmu w jakości 480p praktycznie graniczy z cudem(niekiedy nawet w jakości 360p się zacina), pobieranie 2GB pliku zajmuje ok 2~4h
Żałuje że przedłużałem umowę co roku, teraz gdy się skończy natychmiastowo zmieniam dostawcę :)
Zalety...
Wady-dużo niższa prędkość niż na umowie
-i dużo innych
~Użytkownik / 2021-07-30 00:37
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby można było wystawić niższa opinie to na pewno taka byłaby wystawiona. Jest to totalne dno w całej postaci. Pierwszy raz mam umowę z Netia i po raz ostatni. Zarówno oferta telefoniczna jak i telewizyjna jak i abonamentowa. Ciagle zacina, nie ma internetu, prędkość żałosna.
ZaletyBrak
WadyWszystko dziadostwo
~Użytkownik neostrady / 2011-04-28 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Jestem użytkownikem neostrady 6 Mb a mój sasiad ma internet od netii. Na tym samym kablu ale u mnie jest w porzadku a u niego nie chce 2 Mb śmigać i netia sie tłumaczy ze to wina sieci. Banda oszustów
~Użytkownik tego szajsu / 2017-05-10 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Nic dodac nic ująć ludzie nie kupujcie tego to szajs i tyle. Net działa jak chcesz z czym nie działa prawie ciągle. Filmy na necie lądują się wieczność a jak się zaladuja po wieczności to nagle wyskakuje informacja że internet został odłączony. Gry przez internet to abstrakcja, podczas meczów w np CS czy Overwatch wywala z gry bo nie ma internetu (dzięki temu już kilka razy dostałem bana)
Czekam na koniec umowy i zmieniam dostawcę
~Użytkownik112233 / 2017-12-19 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna jakość, ciągłe i nieuzasadnione przerwy w dostepie do internetu oraz irytujące przeskoki w owym dostępie jak i bardzo słaby zasięg w sąsiadujących pokojach. Za tego typu usługę nie powinno się pobierać jakichkolwiek opłat jeśli ma się resztki godnosci i szacunku do ludzi.
Reasumując: nie polecam firmy Netia jako pośrednika w usłudze internetowej. Skandal!
ZaletyBrak
WadyWymienione powyżej
MiejscowośćBydgoszcz
~valdec / 2013-06-12 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Jest dramat! Przeszedłem 3 lat temu z TP do neti - różnica żadna. Było względnie - ani cena ani prędkość nie rzuca na kolana. Kilka dni temu zgłosiłem usterkę przez konsultanta - 30 minut czekania, oczywiście na mój koszt. Usterka rutera - zmieniłem mój router na ten od neti - i nic. Po trzech dniach braku dostępu do sieci zadzwoniła do mnie radosna ankieter z pytaniem czy jestem zadowolony? Dostałem piany! Po kolejnych telefonach pojawił się skunks z działu naprawy - stwierdził, że poprzednie gniazdo jest be - założył nowy ruter w korytarzu i nic. Jest uszkodzony. Mam dzwonić i zgłosić kolejną usterkę. Zapytałem kto zapłaci mi za 5 dotychczasowych dni barku dostępu i kolejne 4? oczekiwania na nawy router -pan dalej się spocił ale nie potrafił odpowiedzieć. Jeśli chcesz mieć ponad tygodniowe przerwy w dostawie netu, jeśli chcesz mieć kontakt za Twoje pieniądze z półanalfabetą z biura obsługi i niby fachowcami z biura napraw to gorąco polecam! Tak na marginesie to w tym kraju religijnych parad, alkoholowych dysput pod sklep z piwem przy nastawieniu, że trzeba oszwabić klienta bez inwestowania w usługę - zatrudnienie do reklamy aktora to nie inwestowanie w produkt - to chyba nikt inny nie ma nic lepszego - to jest polski standard
~vejron / 2016-07-15 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Totalne rozczarowanie . Ciągłe awarie i fatalny kontakt z obsługą klienta . A na koniec , gdy przeniosłem się to Orange, to naliczyli mi rachunki za dwa miesiące kiedy już nie byłem ich klientem twierdząc ,że nie wypowiedziałem umowy prawidłowo bo tak jet w ich regulaminie . W sumie 180 PLN . Dziękuję . Nigdy więcej .
~viki / 2022-04-28 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia
Nigdy nie miałem gorszej telewizji.
Wi-fi nie działa z odległości 1 m.
Zacina się .
Nie da się oglądać.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćŁódź
~VIKING / 2021-07-16 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed NETIA, szczególnie przed jej przedstawicielami. Obiecuje wszystko , aby tylko złapać klienta, i zainkasować kasę za Nowego jelenia. W moim przypadku , oszukano mnie w perfidny sposób,. Tłumaczyłem przedstawicielowi , ze pracuje za granicą , czasem wpadam do domu ale nie mam czasu na takie pierdoły jak załatwianie wypowiedzeń u dotychczasowego operatora itd. Panie , my wszystko załatwimy , Pan się nie martwi , Pan nam da upoważnienie tylko, a my w Pana imieniu złożymy odpowiednia rezygnację. Dupa , od pól roku płace u dwóch dostawców , ( miałem stałe zlecenia zapłaty za rożne media) . Teraz Netia się na mnie wypięła , nie uznaje reklamacji , ona nie odpowiada za swoich przedstawicieli. A jak sprawdziłem , już 3 krotnie NETIA została ukarana przez UOKiK , za stosowanie takich praktyk . Ale co tam symboliczna kara , a zarobione miliony ( czytaj – wyłudzone ) Dlatego doradzam dużą ostrożność na tych przedstawicieli, którzy zresztą bardzo szybko odchodzą , jak naciągną zbyt dużą liczbę ludzi , a nóż widelec spotka mnie na swej drodze ?
Przesadzam ? Wystarczy zadzwonić do pierwszego lepszego przedstawiciela Netii, i zgodzić się na przejście do Netii ale pod warunkiem ze to sam przedstawiciel złoży za nas rezygnacje i dopilnuje wszystkiego do końca.. Tak oczywiście , nie ma problemu. Sam sprawdziłem dwóch pierwszych lepszych. Szkoda słów, na takie łachudry.
ZaletyNiezły bajer.
Wadypo podpisaniu umowy jesteś tylko numerem i frayerem. Płacz i płac !
MiejscowośćTarczyn
~Vitalii / 2024-08-01 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Przy podpisaniu umowy przedstawicel powiedział że moźna przenosić uslugę internetu na terenie całego Wrocławia bez problemy, a teraz jak zmieniłem adres zamieszkania,to twierdził ż nie da radę. I nie można rozwiązać umowę bez koncekwencji ... Najgorsza obsługa i internet
~Vitalii / 2024-08-01 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Przy podpisaniu umowy przedstawicel powiedział że moźna przenosić uslugę internetu na terenie całego Wrocławia bez problemy, a teraz jak zmieniłem adres zamieszkania,to twierdził ż nie da radę. I nie można rozwiązać umowę bez koncekwencji ... Najgorsza obsługa i internet
~Vladyslav / 2018-08-29 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest najgorsza w świecie. Przyszła faktura zamiast 69 zł na 191zł.
Internet wieczorem nie działa.
ZaletyNiema zalet
MiejscowośćWarszawa
~Volavola / 2020-10-06 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Usługa od netii to jakiś żart. Ciągle rozłącza sie internet, jest on niesamowicie słaby. Ciągle zgłaszam usterki. Netia w ogóle nie wychodzi na przeciw klientowi, zero pomocy. Usterki są naparwiane zdalnie, po 7 zgłoszeniach awarii nie fatygują się wysłać technika do domu. Praktycznie w ogóle nie mam jak pracować, polubowo nic nie da się załatwić.
ODRADZAM!!!!