Rozmowa z obsługą klienta to horror. Każą mi czekać dziesięć minut czekać na osobę od internetu fla firm, mimo, że chcę wziąć na osobę prywatną. Potem w dziale technicznym rozmawiam z osobą, która nie wie co to jest RJ-45, co to jest switch i co to jest skrętka. Od różnych konsultantów dostaję sprzeczne informacje. W końcu po rozmowie z kilkoma udało mi się domyślić kto prawdopodobnie kłamie.
Kolejny etap. Mówią, że nie ma szans na 8Mb/s, może być albo 6 albo 20. Bierzemy 20. Sprawdzają, mówią, że spoko, da się zrobić 20 na naszej linii.
Obiecują, że sprzętprzyjdzie chwilkę przed aktywacją. Kilka dni po aktywacji sprzętu dalej nie ma. Dzwonimy. Jedna osoba mówi, że sprzęt już wysłany, druga, że sprzętu nie ma na magazynie i trzeba poczekać kilka dni. Trzecia, że sprzęt już wysyłają. Czwarta mówi, że trzeba poczekać aż sprzęt im przyjdzie do magazynu.
W końcu przychodzi sprzęt. Po podłączeniu nie działa. Dzwonię do serwisu. Oddzwania do mnie człowiek techniczny i mówi, że nie ma szans nawet na 6Mb i ledwo będzie działać tylko 1Mb.
Kolejny telefon na infolinię. Okazuje się, że nie mają pojęcia, że jakiś techniczny ze mną rozmawiał. Tym razem o technicznych możliwościach nie mogą nic powiedzieć. Mówią, że najwyżej sobie odstąpię od umowy.
Szkoda, że po aktywacji usługi zerwałem umowę z poprzednim operatorem.
Zaletyśmieszne reklamy
Wadyniekompetentna obsługa, bałagan w systemie, bezustanne kłamstwa, maskowanie kłamstwami swojej niekompetencji.
~Bandzior / 2010-09-19 08:14
Netia to rzeczywiscie firma bandycko-zlodziejska, do wyrywania kasy klientom !!!
Zaletybrak
Wadysame minusy
dwa miesiace
~Keraj / 2010-09-18 08:26
Ocena: 1.75 / 5
Gdybym miał opisać moje przejścia z tą firmą to była by to długa historia, streszcze ją jedank do tego że Netia oszukuje swoich klientów kiedy tylko może coś na tym zyskać, nie traktuje klienta w sposób partnerski.
Zalety-
Wadytraktowanie klienta, awarie, oferta usług i podpisanie umowy na świadczenie usług na łączu na którym netaia nie jest w stanie ich świadczyć.
za dług czekam do końca umowy i wtedy zmienie na innego operatora.
~soldi / 2010-09-17 17:14
Ocena: 2.00 / 5
mają problem z dns po przedłuzeniu umowy przestało działać część stron, niestety nie potrafią pomóc. Pani na infolini bardzo arogancka, wyprowadza z równowagi, więcej wydałem na telefony do nich niz na abonament
Zaletyjak działa to dobrze
Wadyjak nie działa nie pomogą
około 2 lata
~FRED / 2010-09-14 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet Netia po lini TP SA 6 MB. Moja wojna z Netią trwała cały czas . Mieli dostarczyć internet 1 sierpnia a dostarczyli 2 sierpnia. jakość fatalna większe szumy niż sygnał zamist 6 MB czasami dostarczali 3 MB lub wcale . Częste przerwy na łączach. Po miesiącu sami zerwali umowę bez wcześniejszego powiadomienia . Najpierw wyłączyli sygnał a za 2 dni przysłali pismo że wypowiadają umowę natychmiastowo. Niby OK - ale nie zwolnili linii i ją blokują ZŁOŚLIWIE . Walczę z nimi o zwolnienie linii - dzwonię do Warszawy. To wszystko na nic . Godzinami czeka się na połączenie z infolinią. SAME PROBLEMY STANOWCZO ODRADZAM INTERNET Z NETII.
Zaletyżadne
Wadysame problemy nic pozytywnego. Nie daj się nabrać bo będziesz uziemiony i przez miesiąc nie zwolnią ci łącza ZŁOŚLIWIE. A oni mogą ci wypowiedzieć umowę kiedy chcą i bez konsekfencji. TY SIĘ NIE LICZYSZ
40 dni i 40 dni bez internetu ( cena około 49 zł )
~kos / 2010-09-13 08:59
Ocena: 1.50 / 5
Firma bardzo słabo zorganizowana nie wywiązują się z umów, gubią dokumenty, zapominają itd. Na rozpatrzenie reklamacji trzeba czekać 1 miesiąc. Wszystkie ustalenia są telefonicznie. Najsłabsza moim zdaniem firma telekomunikacyjna.
Zaletycena
Wadynic nie oferują
2 lata
~wiesiek / 2010-09-10 09:35
Ocena: 1.00 / 5
A jeżeli dzwonićie na infolinię z reklamacją lub technicznymi uwagami dzwońcie przez bodaj że 1 (nowy klient ) bardzo szybkie połączenie nie trzeba czekać a w przypadku wybrania uwag technicznych raz czekałem na lini 40min a jako nowy to od ręki.
Reklamacja abonent 42xxxxxx tel xxxxxxxx
jak trzeba być bez-szczelnym (lub głupim lub mieć fatalny system z równiefatalną obsługą ) by wysyłając fakturę nr xxxxxxxxxx więc słuchejta ma...ły:
1 Spójrzta w umowę i aneks, tam wszystko napisali (widzita, umowa aneks wszystko podpisane w lipcu) nie piszcie co macie w systemie bo ten wasz system tyle wart co i sama netia. Liczy się umowa
2. Gdy przeanalizujecie co tam napisano to chyba już nikomu z was nie przyjdzie do głowy żądać jakiej kol wiek opłaty (dotyczy również telefonu ponieważ jest to pakiet) bo wówczas będzie to nie bezczelność ale głupota, aaaa przyjdzie do glowy przeprosić.
3. Żądam również w myśl warunków umowy wypłaty "rekompensaty" w wysokości 207,20zł ( kwoty wyrównawczej, którą powinienem dostać a na razie nie dostałem bo nie wywiązaliście się z umowy).
4. Żądam przesłania na mój email skanu (obrazu) wpisu w waszego systemu. Ponieważ zachodzi obawa oszustwa i próby wyłudzenia.
5. Żądam przesłania zarejestrowanych rozmów prowadzonych z tel. jak wyżej( a podobno wszystkie są rejestrowane )
- z konsultantem z etapu negocjacji umowy
- po 1 września z rozmów z waszymi konsyltantami gdzie po przyciśnięciu panienki z okienka lub gościa nagle pojawiają się możliwości transmisji 10Mb/s gdy półgodziny było to fizycznie nie możliwe.
6. Żądam przesłania kopii (obrazu) podpisanej i wysłanej do was umowy wraz z aneksem.
7. Żądam uruchomienia usługi na jaką umówiliśmy się w Umowie.
8. W przypadku braku możliwości świadczenia usługi 8Mb/s i możliwości natychmiastowej migracji którą obiecywał konsultant i która jest zapisana w umowie wnoszę o transmisję 10Mb/s ale oczywiście za cenę 49zł brutto
9. w przypadku zerwania z waszej strony umowy na cały pakiet więc telefon tyszzz rządam wypłaty kwoty zapisanej w umowie (opłatę wyrównawczą) w kwocie 24okresy rozliczeniowe X 207,20zł
z poważaniem
wasza abonentka nr 42xxxxx
Zaletyto żart taki w przypadku netii
Wadybezszczelność, głupota totalna niewiedza kłamstwo na każdym kroku
Netię od trzech lat ono ale to jedno pasmo udręki
~Marek / 2010-09-08 20:30
Uważajcie przy zawieraniu umowy z NITIĄ. mają totalny bałagan; zawarłem w połowie czerwca umowę na Mega przyspieszenmie, ruter przyslali szybko , ale mial zadziałac dopiero od 17 lipca br. SĄdziłem że działa ale fakturę otrzymałem jeszcze na starych warunkach (w sierpniu). Po kilkunastu rozmowach z konsultantami dowiedziałem się iż nie mam 20 a 6Mb/s. Nikt wcześniej nie poinformował mnie o tym fakcie. Nie pozwolono mi nawet na skorzystanie z gwarancji obniżenia ceny jaka przyskługuje Klientowi po półł roku od podpisania umowy a u mnie minęło ponad 10 miesięcy... Ciągle dzwoniąc na infolinię dowiaduje się nowych szczegółów o niuansach mojej umowy... Totalny bałagan nikt nad niczym nie panuje ( mimo że są upszejmi). Kretyńska rejklama z Kaszpirowskim dopełnia jakgdyby tej groteskowej sytuacji. Nie twierdzę , byście omijali NETiĘ - ale uważajcie i sprawdzajcie kilkukrotnie czy ustalenia z operatorem zostały wlaściwie zanotowane na Waszym koncie. Drobiazgiem nazwę fakt i ż bez mojej wiedzy włączono mi pakiet "Security" za parę zetów miesięcznie...
Zaletyczęsto miła obsługa,
Wadybrak kompetencji , rzetelności, nastawienie na ściągnięcie klienta... póżniej problemy z wyprostowaniem ewentualnych problemow proceduralnych.
os 08.2009
~Newmano / 2010-09-02 18:11
Ocena: 4.25 / 5
Od 1 sierpnia mam internet z netii. Na aktywacje czekałem jakieś 3-4 godziny więc jestem zadowolony. Miało być 4 mb/s jest, dodatkowo płace mniej niż w tp jest ok. Jedyne zastrzeżenie mam do obsługi klienta. Wiszenie na słuchawce po 20 min. to minimum na dodatek dopiero za 3 razem udzielono mi odpowiedzi. Za całokształt jednak plus
ZaletyOferta
WadyObsługa klienta
~marin / 2010-09-01 13:04
Ocena: 2.00 / 5
obsługa klienta jak tak można to nazwać bardzo łagodnie to katastrofa prawie cztery miesiące oczekiwania na neta i dupa zostałem przy tp.Wole płacić więcej i mieć dostęp do neta.
~inspkot / 2010-08-30 21:09
Ocena: 1.00 / 5
ostrzegam wszystkich przed usługami netii, nie dajcie im się nabrać. nigdy bym się czegoś takiego nie spodziewał, ale oni w żywe oczy kłamią i oszukują. Jakiś czas temu rodzicom kończyła się umowa w tpsa i zaczeli wydzwaniać z netii. rodzice się nie znają więc ja rozmawiałem z konsultantem. Facet wszystko pięknie opowiedział i podał dokładne koszty. internet + tel 64zł m-c. i do tego przez pół roku za 1 zł. byłem ostrożny i wszystko dokładnie wypytałem, no i okazało się że jeszcze 25zł aktywacja, ale pan zarzekał się że to już wszystko. zgodziłem sie bo było taniej niż w tpsa. przyszła kurierem umowa, ja akurat byłem w pracy więc rodzice przeczytali i podpisali. no i zaczęły się schody bo najpierw podłączyli tel ale internetu nie. dopiero po 2 tyg był internet. po kilku miesiącach przyszła pierwsza faktura i niby było 1 zł mies. ale pojawiło się jakieś 40zł?? okazało sie że jest jakiś antywirus który musze wziąźć i kosztuje 10 zł mies. korzystam z darmowego wiec po kiego grzyba mi ich zakichany antywirus. po paru mies. przyszła kolejna faktura i tam już bylo 130 zł za mies. okazuje się że osobno liczą sobie za tel i internet. umowa którą przysłali do domu jest zupełnie inna niż była rozmowa z konsultantem, do tego czytając umowę nigdzie nie znajdziesz ile dokładnie będzie usługa kosztować. więc nawet gdybym był w domu i ja czytał umowę nie zorientował bym się że konsultant mnie okłamał i wciskał kit. ostrzegam przed nimi bo drogo kosztują!!!!
Zaletyumowa w końcu się skończy!!!
Wadyw ogóle istnieją
6 miesiecy
~zulugula / 2010-08-30 17:15
Ocena: 2.25 / 5
uwaga na umowy z Netią. Oczekiwanie na sprzęt pomimo zapewnień co do terminu podłączenia to jak niebo i ziemia. Usługa jest aktywna po dwóch tygodniach po podpisaniu umowy, ale na modem i router czeka się nie wiadomo ile (mija 3 tygodnie a sprzęt nadal leży u nich w magazynie i nie wiadomo kiedy będzie wysłany)
~Adrian / 2010-08-27 17:22
Ocena: 1.00 / 5
nie wiem jak działa natie przy ściąganiu plików ale wiem jak działa w grach on-line , a wiec jak lubisz grac w warcaby na kurniku to Netia jest właśnie tym co szukasz , ale jeżeli chcesz pograć w ET , CS , Battlefield 2 to lepiej omijaj Netiie dużym kołem , ping po 17 czasami jest bardzo wysoki
Zaletynie znam
Wadywysokie pingi w grach on-line , brak możliwości stałego adresu IP
rok i 7 miesiecy
~netowiec elos / 2010-08-27 15:18
Ocena: 5.00 / 5
czy ten internet to dobry do pobierania bo mi by sie przydał do poiberania plikuw taki 2-3 gb bo tera mam w plusa to jest dziadostwo niepoolecam
~czarnawx / 2010-08-26 20:12
Ocena: 5.00 / 5
Nie mam żadnych problemów z Netią. Mam ponad dwa lata i nie było problemów...teraz nawet telefon za 1 zł dostałam i modem... wiec same korzyści...
~mariusz / 2010-08-26 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Podpisanie umowy na usługę której nie są zdolni dostarczyć.Różne i sprzeczne informacje na temat ponownego dostarczenia papierów.Zagubienie przesyłki poleconej poświadczonej podpisem odbioru.Jedna z konsultantek twierdziła że już się papiery znalazły,gdzie po kilku dniach dalej ich nie było,co świadczy tylko o tym że kłamała.Cieszę się że wróciłem do Neostrady.Im wystarczyły dwa dni a mi jedna wizyta.Państwu miesiąc i z dziesięć telefonów- wszystkie z mojej strony - było za mało.Więc już chyba wiecie co o was myślę.
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie można sobie wymyślić
nie mam
~marian / 2010-08-26 16:53
Ocena: 5.00 / 5
Dziwi mnie, że ludzie specjalnie się rejestrują tylko po to, żeby napisać tylko jednego posta jaka to Netia zła, jakoś ja nie mam problemów z Netią i inni też nie mają, więc może Ci pechowcy niech już nie wypisują?
Zapamiętajcie jedno, nie ma idealnego dostawcy usług internetowych, nawet na UPC czy inne większe sieci ludzie się skarżą, że u nich net u tego dostawcy nie działa ale takie osoby jak Wy to wyjątki. U innych Netia czy UPC działa dobrze a u kilku osób w ogóle nie działa i tak się zdarza niestety. Ja osobiście jestem zadowolony z usług Netii a problem widocznie leży po waszej stronie, skoro się choć trochę nie znacie na tym to nie zamawiajcie w ogóle neta, bo u każdego innego dostawcy będziecie mieli te same problemy.
Pozdrawiam!
Zaletycena
Wadybrak
~nabity w butelkę / 2010-08-23 22:18
Zerwali umowę, bowiem stwierdzili, że osoba na rzecz której zrobiłem cesję umowy podobno była finansowo niewiarygodna, o czym mnie poinformowali, i obciążyli mnie karą za przedwczesne rozwiązanie umowy !!!!!. Czy można sobie wyobrazić większą bezczelność ????. Napisałem 2 pisma, zadzwoniłem do BOK i za każdym razem otrzymywałem odpowiedzi w stylu dziękujemy za Pana pismo...... dokładnie zapoznałam się z Pana sprawą.... mam nadzieję że wyjaśnienia jakie Panu przedstawiłam zostanie zaakceptowane a oferta netii spotka sie w przyszłości z Pana zainteresowaniem i podobne głupoty. Olewanie Klienta przez to śmieszne towarzystwo przybrało rozmiar monstrualny. Nie mam czasu i zdrowia aby im wytoczyć sprawę, machnąłem ręką na te 500 zł i mam ich w d.....ie. Z żalem tylko patrzę na te nachalne reklamy w mediach i myślę sobie, ile ludzi jeszcze oszukają. Teraz mam internet w Orange, biuro obsługi klienta 10 minut na piechotę, wszystkie sprawy załatwiam z osobą face to face a nie z jakimś robotem przez telefonem który prawi wyuczone przez speców od public relation komunały i na koniec życzy miłego dnia.
Co sądze o tej bandzie ...... odpowiedzcie sobie sami.
Zaletyżadne
Wadyprzede wszystkim
~Pito / 2010-08-22 07:34
Ocena: 2.33 / 5
Trzy razy wysyłali do mnie umowę do podpisania , żadna nie doszła choć za każdym razem obiecywali że ekspresowo wysyłają za trzecim razem jak nie doszła zadzwoniłem do nich i co usłyszałem po zapytaniu gdzie jest umowa ?? - wielkie zdziwienie że tak ową zamawiałem dwa razy rozmawiałem z przełożonymi totalna olewka . Cieszę się że wyszło to na początku bo wiem że nigdy nie zwiąże się z porąbaną firmą NETIA nawet jak będą obiecywali prędkość światła niech spadają na drzewo prostować banany po prostu szkoda słów ręce opadają , w żadnym wypadku nie polecam nawet myśleć o związywaniu się z tymi dziadami , dziwne że z tym nic nie robią przecie to wali w opinie jak nie wiem pozdrawiam wszystkich którzy nie dali się nabić w butelkę
mam Netię 2,5roku działa dobrze napewno nie zmienię na tp bo to jedno i to samo ale w Neti za 4 mb płacę 49 zł a w tp za 1mb 64 zł. kalkulacja jest prosta.A opiniee o Tp są tak samo kiepskie jak o Netii,więc po co przepłacac za taka sama usługę