Nie chce mi się rozpisywać na temat Netii, więc powiem krótko - mają wielki burdel w firmie, a oprócz tego Netia to naciągacze - cały czas mi wysyłają routery na próbę, mimo tego, że ich nie zamawiam. Partacze.
Zaletybrak
Wadydużo by o tym pisać...
produkt miałem raptem tydzień, a smród po firmie nETIA ciągnie się już czwarty miesiąc
~Tomasz / 2016-02-02 15:34
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM NETIE!!! Wprowadzaja celowo w błąd żeby ściągnąć od klientów pieniądze. Zadzwonił przedstawiciel żeby przenieśc internet i telefon stacjonarny do Netii za co miałem dostac również w abonamencie gratis karte inetrentu mobilnego i druga telefoniczną. Podpisałem umowę, Netia w moim imieniu miała przenieść inetrnet i telefon stacjonarny po okresie wypowiedzenia, z uwagi na wydłużone terminy abonamnetowe w orange nie uczynili tego ale przysłali mi internet mobilny i karte telefoniczną, których defacto nie potrzebowałem z abonamnetem miesięcznym 60zł. Po kontakcie z infolinią dostałem odpowiedź że mam sie bujac i płacic, bo tak jest na umowie. Zdecydowanie odradzam!!!!
ZaletyBrak
Wadywprowadzaja w błąd klientów bez możliwości reklamacji
3 miesiące
~Tomasz / 2018-01-02 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Szajs a nie internet, umowa na 20 mbit/s a ciągnie ledwie 5, ping 75 ms na speedtest a co dopiero w grach... Jest popyt na światłowód ale nie ma komu robić.
ZaletyŻadne
WadyPing
Prędkość
MiejscowośćLegnica
~Tomasz / 2018-12-23 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Firma Netia to typowo złodziejska firma. Na moją prośbę o przeniesienie usług do nowej lokalizacji firma przygotowała umowę. Przez 3 miesiące zwodzili mnie, że przeniosą usługi. Nigdy tego nie zrobili bo tak naprawdę nie mieli możliwości technicznych o czym dowiedziałem się po fakcie. Nie przeszkodziło im to skasować ode mnie opłaty za przeniesienie usług i wystawianie przez te 3 miesiące faktur na usługi w starej lokalizacji. Kiedy zrozumiałem, że to typowy przekręt rozwiązałem nową umowę.
3 miesiące zwodzenia mnie przez BOK po czym mnie olali i tylko skasowali pieniądze za usługi, których nie wykonywali.
Przestrzegam i odradzam tą firmę. Tomek
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćBytom
~Tomasz / 2020-05-25 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Netia to absolutna porażka awaria rutera urasta do mega problemu totalne olewanie klienta...
Aby ktoś z obsługi chciał rozwiązać problem czas oczekiwania 2tygodnie Pani twierdzi że maksymalny czas to 3 dni robocze ... Potem okazuje się że nikt nawet nie zaznaczył w systemie wysyłki i kolejne piętra braku profesjonalizmu skutek Netia traci klienta
Szczerze nie polecam koszmar i brak szacunku do klientów n
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
MiejscowośćŁódź
~Tomasz / 2021-03-24 16:51
Ocena: 1.00 / 5
To oszuści, cała machina tak skonstruowana aby wyciągnąć kase
~Tomasz / 2021-06-18 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Skandal i naciąganie.
Infolinia bezradna, dział reklamacji to samo, serwis również.
Internet zrywa średnio raz w tygodniu po "awarii globalnej". Nie ma tygodnia, żeby w piątek coś się nie zawieszało, nie psuło, nie zacinało. Działanie katastrofa!!!!
Brak możliwości zerwania umowy bo trzeba kary opłacić (równowartość kwoty umowy do końca okresu trwania umowy).
Jedyna dobra rada wszystkich w tej instytucji: "próbował Pan resetować ruter?".
Skandal.
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2023-08-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator to dno totalne!!! Gdzie jest UOKiK??? Oni nie powinni w ogóle działać na polskim rynku!!! Internet nadaje się co najwyżej do przeglądania maila. Więcej go nie ma niż jest. Płacić rachunki trzeba a na infolinii usłyszeć można jedynie że z ich strony jest wszystko dobrze a tylko ja mam jakiś wadliwy komputer, stary telefon, wadliwy tablet etc. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA BO BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ.
ZaletyBrak jakiejkolwiek
WadyNic nie działa
MiejscowośćTychy
~Tomasz / 2024-05-10 14:00
Ocena: 1.00 / 5
I DON’T RECOMMEND this company to anyone! Awful customer service, they lie to you, don’t answer questions if you are not polish! When we asked if we are able to transfer internet to another flat they told yes, but when we had to move, they disagreed to transfer it and continued to charge us for services, however we didn’t use it! And also they charged us for devices, which we returned personally in the office! Horrible service!
ZaletyNie ma
WadyNIE POLECAM!!!
~Tomasz Flaga / 2014-11-06 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga przy zwrocie urządzeń po skończonej umowie! Po zakończonej umowie (marzec) wysłałem do Netii router i modem, pakując to do jednej przesyłki. W sierpniu Netia "obudziła" się informując, że rzekomo nie wysłałem im modemu. Nie pomogły moje wyjaśnienia - Netia upierała się, że w przesyłce był tylko router. Fakt, że miałem potwierdzenie nadania przesyłki nic nie znaczył. Musiałem zapłacić 238 zł "kary" za to, ze pracownik magazynu Netii zgubił mój modem. Dlatego proponuję: wysyłajcie wszystko w osobnych przesyłkach, albo dołączajcie spis wysyłanych urządzeń. Inaczej Netia wykorzysta niewiedzę klienta i upomni się o nieswoje pieniądze. Reklamacje są raczej nieskuteczne. Po długiej wymianie korespondencji, konkluzja pani z działu reklamacji Netii była następująca: "Nie kieruję się logiką, tylko regulaminem". No comment.
Zaletybrak
Wadybałagan, dział obsługi klienta i dział reklamacji ma niskie kompetencje, sankcjonują błędy własnej firmy
nie dotyczy
~Tomasz Flaga / 2014-12-02 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Do Eweliny: v v v Niestety: NETIA gubi sprzęt przysyłany po skończonej umowie przez klientów! Miałem to samo: wysłałem (po skończonej umowie) modem i router (w jednej przesyłce). Netia stwierdziła, że w przesyłce nie ma modemu, który zapewne zaginął w ich bałaganie. Pisałem wyjaśnienia i reklamacje i mimo że miałem potwierdzenia nadania przesyłki - nic nie pomogło, choć panie w telefonicznym BOK zapewniały, że wszystko na pewno się wyjaśni. W końcu musiałem zapłacić złodziejom pieniądze, bo zaczęli straszyć mnie sądem. Pani z działu reklamacji w ostatecznej rozmowie przyznała, że może nawet mnie rozumie, ale "kieruje się nie logiką, ale regulaminem". Trzymajcie się z dala od tej bałaganiarskiej firmy! Zamierzam w końcu napisać do Rzecznika Praw Konsumenta, ale ciągle nie mogę się zebrać.
Zaletybrak!
WadyNETIA kradnie pieniądze, wmawiając klientom, że nie odesłali sprzętu!
(jestem po skończonej umowie)
~Tomasz Jarzębik / 2011-05-05 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Po podpisaniu umowy czekałem na podłączenie 2 miesiące. Dopiero po 2 pismach coś ruszyło, a ja mogłem korzystać z usług. Niestety stan ich oceniam na fatalny, tzn. o wiele niższa prędkość, niż zapewniano mnie. Ponadto minimum 3 razy w tygodniu przerwy lub awarie w dostępie do internetu. Miałem już wcześniej do czynienia z takimi operatorami jak: TP, czy UPS, ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak niekompetentnymi i ignorującymi konsultantami oraz monterem jak w Netii. Pragnę także wszystkich ostrzec przed licznymi haczykami w umowie (jak np. internet nie "4 Mb", a "do 4 Mb", gdzie usługodawca może nas łatwo i świadomie oszukiwać). Pragnę także ostrzec przed przedstawicielem Netii: Angeliką Kos**a, która przy podpisywaniu umowy wielokrotnie świadomie okłamała mnie i proponowała całkowicie inne warunki. Sprawa jest w sądzie!
Zaletypięknie wygląda tylko w reklamie :(
WadyZa dużo by wymieniać...
3 m-ce, 89zł/m-ce
~tomeczkowski / 2010-11-09 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie się rozłącza a jak nie potrafią naprawić to chcą rozwiązywać umowę oto cała prawda a żeby się dodzwonić na infolinię trzeba czekać po 2h
Zaletybrak
Wadysame minusy
24 miesiące, za 59 zł
~Tomek / 2015-02-24 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Netia - trzymać się od nich z daleka. Umowę miałem podpisaną od 31.12.2014 - ale miałem czekać dopóki z Orange się dogadają i łącze przepną. To czekałem grzecznie, aż zaczęli mi przysyłać faktury za usługę której nie mam. Podobno jakiegoś urządzenia od kuriera nie odebrałem, podobno cały czas do mnie dzwonili i to moja wina. Rozwiązanie umowy - kara (ciekawe za co?) 500 zł. Cóż, zostaje mi spotkać się z nimi w sądzie. Orange był trochę droższy, ale jakoś problemów z nimi nie było.
ZaletyNie wiem - usługi nie uruchomili
WadyBrak dostępu do internetu
3 miesiące
~Tomek / 2015-03-02 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Dalszy ciąg problemów z tą przecudowną firmą. Router w końcu otrzymałem (po 2 miesiącach) ale internet dalej nie działa wbrew ich zapewnieniom. Rozwiązanie umowy z ich winy w toku, nie mogłem czekać i być odcięty od sieci i zamówiłem gdzie indziej. Na razie straszą mnie jakimiś 500 zł opłaty nie wiadomo za co i jakieś 170 zł kary też nie wiadomo za co. Nic nie dostaną !!!
Zaletybrak
Wadywszystko, w tym bezczelność
3 miesiące
~tomek / 2015-06-02 22:16
Ocena: 1.00 / 5
wysłałem chyba już 8 razy numer z prośba o kontakt z konsultantem w celu zakupu oferty internetu.raz łaskawie po drugim razie pan zadzwonił po ...kilkunastu godzinach(choć reklamuja że telefon będzie za chwilę!!)ponieważ nie mogłem akurat rozmawiać umówiłem sie na nastepny dzień na godz 15 ale nikt nie raczył się odezwać a przecież to im powinno zależeć na nowych klientach!!!!!po kolejnych kilku prośbach o tel.ktoś puścił tylko sygnał(dokładnie 2 sekundy i sie rozłączył) chyba po to żeby w razie czego był ślad że dzwonili.w końcu zachciało mi sie sprawdzić opinie o NETI i mnie zamurowało!!!!!FATALNE OPINIE OD WIĘKSZOSCI LUDZI -NIKOMU NIE POLECAM SKORO TAK TRAKTUJE SIĘ TAM LUDZI
ZaletyNIC
WadyNIEZALEŻY IM NA KLIENTACH
CHCIAŁEM KUPIĆ ALE NIE DOCZEKAŁEM SIE NA TELEFON OD KONSULTANTA
~Tomek / 2017-12-01 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
Zaletybrak
Wady-niskie prędkości
-słaba obsługa klienta
-w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena
MiejscowośćWojciechów
~Tomek / 2022-09-14 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Namawiają starsze osoby a później tylko problemy z odbiorem Tv. Totalnie odradzam
, Dodzwonienie się graniczy z cudem. Totalnie olewanie klienta i nieradzenie sobie z własnym sprzętem.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady i tylko wady
MiejscowośćWrocław
~Tomeq / 2016-02-06 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu i pieniędzy na tę firmę. Podpisałem umowę na internet parę dni temu i już żałuję. Przedstawiciel czy jak tam się nazywa ten ich człowiek od umów zapewniał mnie, że będę miał internet w ciągu 48 godzin i że monter przyjedzie razem z modemem/routerem. Monter faktycznie zjawił się w ciągu 48 godzin...podłączył modem/router...zadzwonił gdzieś...odłączył router i powiedział, że kazali mu zabrać sprzęt bo mój przyjedzie kurierem i szybko uciekł. Zadzwoniłem do typa od umów i pytam o co tutaj chodzi...facet zdziwiony jak nie wiem co...powiedział, że zaraz się dowie o co biega i oddzwoni. Nie oddzwaniał więc znów się z nim skontaktowałem...kazał dzwonić na infolinię. Na infolinii baba powiedziała, że router przyjedzie kurierem do 12-tego...telefon do typa od umów...typ twierdzi, że zwykle routery przysyłają jeszcze przed wizytą montera...obiecał, że to załatwi i już jutro będę miał sprzęt. Oczywiście sprzętu na drugi dzień nie dostałem...telefon do typa...typ stwierdził, że jego kolega przywiezie mi router do godziny 18-stej albo na drugi dzień...czekam...nikt nie przyjechał...telefon do typa już z zamiarem rozwiązania umowy...typ twierdzi że jutro przywiezie sam...powiedziałem, że już nie trzeba i dziękuję za umowę...pożegnał się i się rozłączył. Telefon na infolinię...odbiera facet...mówię, że chciałbym rozwiązać umowę...pyta o powód...opowiadam historię...facet coś sprawdza i mówi...nikt u nas nie zaznaczył, że trzeba wysłać router...już zaznaczam...w poniedziałek będzie na 100%...czekam do poniedziałku i ani dnia dłużej...ta firma to jeden wielki żart.
Zaletypotrafią ślicznie zwodzić ludzi
Wadyistnieje i prowadzi usługi
nadal go nie mam i na szczęście jeszcze nic nie zapłaciłem
~Tomeq / 2016-02-09 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Pilnuję jak oka w głowie. Router prawie dotarł, kurier był pod moim blokiem ale odjechał w siną dal ponieważ netia podała błędny adres...zamiast 106/116 podali 106/11. Po telefonie do Netii dowiedziałem się, że kurier przyjedzie jeszcze raz. Sprawdziłem status paczki i okazuje się, że paczka ma być do odbioru w jakimś punkcie o 16-tej...masakra.