Internet z tej firmy to istna tragedia. Jest godny wszelkiego Nie-polecenia. Odkąd niby to zwiększali szybkość internetu(styczeń 2013) , internet jest niestabilny , potrafi go nie być cały dzień a szybkość? W ogóle tu nie ma takiego pojęcia.Raczej jej brak , chodzi tak wolno , że często przekraczany jest limit połączenia o ile w ogóle. NIE KUPUJCIE!
Zalety-
Wady-niestabilny - przerywany - niedziałający
Od września 2012
~Stranger91 / 2023-10-01 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, oszuści! Cały czas problem z usługą ( brak internetu praktycznie codziennie), bardzo nie przyjemny serwis, problem z rezygnacją. Umowa napisana w taki sposób aby później za praktycznie duperele ( jak wysłanie o dzień za późno sprzętu) naliczać kary.
MiejscowośćPoznań
~sweb / 2023-05-24 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa wolno, gdy są podłączone 2 urządzenia do sieci pobieranie wtedy wynosi 0.5 mb/s trzeba dzwonić żeby coś dzialało.
odradzam netii
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Sylwek / 2011-04-24 19:52
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo mnie rozczarowali, dobrze było tylko przy podpisaniu umowy,później tylko gorzej.ciągłe awarie trwające po kilka dni a niektóre tygodnie.niemożność dodzwonienia się i złoszenia problemu a jeśli już odebrali to zasada spychologi typu prześlemy dalej,ktoś oddzwoni i cisza przez kilka dni.Kompletny brak poszanowania klienta, ignorancja totalna a wkońcu maksymalne utrudnianie moich próźb o rozwiązanie umowy. Mój koszmar z tą firmą trwał osiem miesięcy za co jeszcze musiałem zapłacić.
~Sylwek / 2023-01-01 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Internet do dupy mieszkam na lubickej w Toruniu a internet chodzi piechota 2 urządzenia połączone WiFi i juz nie daje rady nie polecam
MiejscowośćToruń
~szatka / 2010-02-03 21:21
Ocena: 1.00 / 5
żałuję , że nie sprawdzialam Waszych opini zanim podpisałam umowę...
chyba wszystko już zostało o nich napisane, więc jestem za tym by jakoś wpłynąć, by ktoś ich w końcu dojechał, więc jak macie jakis pomysły jak to zrobić, to piszcie do mnie podpisy czy coś.....
mój adres aniaszulga@interia.pl
Zaletybrak
Wadywszystko co się wiąże z tą banda oszustów
~Szatyzneti / 2022-01-16 23:53
Ocena: 1.00 / 5
GOWNO GOWNO SZMATY NIE UMIA NAPRAWIC GŁUPI ONTERNET nie da się grać nie polecam nawet moja babcia się wkurza aż taki zły internet
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
MiejscowośćSosnowiec
~szczęściarz / 2014-11-13 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Podziękowałem za usługę a firma nadal wysyła ludzi do podłączenia telewizji i internetu na mój adres. Oprócz tego dzwonią codziennie i namolnie wymuszają podpisanie umowy. Cieszę się że nie mam nic wspólnego z tą firmą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻADNYCH
WadyNATRĘTNI, UPIERDLIWI
~szewc / 2014-04-15 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci nie kompetentni bez jakiejkolwiek wiedzy na temat internet czy telewizji!
Mam 50 mb konsultant powiedział że telewizja u mnie nie będzie działać !dzwoniłem kilka razy i kazdy mówił co innego !
~Szkoda gadac / 2017-07-16 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Na prawdę nie wiem co wy robicie i czy wy wgl uzywacie mozgu bo z mojej strony wy go wgl nie macie zamiast przyciagac klientow, odganiacie i jestescie zdziwieni i nic nie potraficie zrobic zeby bylo cos lepiej z tym netem.
Zalety-brak jak zawsze i w najblizszym czasie chyba nie bedzie
Wady-ping 600-800 pol godziny juz tyle jest tylko grac albo cokolowiek robic ( link do speed testa http://www.speedtest.pl/test/153163133) wynik wysmienity lepszy mam na telefonie
o pare lat za dlugo z ta firma
~SzkodaStrzępić / 2018-07-27 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Przeniesienie usług na inny adres trwa w nieskończoność. Wg regulaminu mają 21 dni, na infolinii w kółko ta sama gadka o przyspieszeniu i szykowaniu oferty. Dowiedziałam się, że mogę płacić mniej jednak oni wciskają mi tą samą kwotę,chociaż nie dostanę światłowodu jak poprzednio. Czas bez telewizji i internetu za który oczywiście muszę zapłacić ze względu na niewyłączenie usług na starym adresie. Złodzieje którzy mówią o karach za zerwanie umowy. Sami nie dotrzymują regulaminowego czasu !!!!!
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLegnica
~szmcio / 2017-08-08 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia, testowałem wielu dostawców jednak ten jest żałosny. Podczas turnieju esportowego potrafiło wywalić mi internet nawet 4 razy.
Zaletybrak
Wadyjakieś małe awarie praktycznie dzień w dzień, żałosny dostawca, obsługa niekompetentna.
~szopik / 2013-05-13 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia. Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :)
~Szymon / 2013-06-24 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na podłączenie internetu od 17.05 a mamy koniec czerwca.Dziesiątki tel do konsultantów- a to problem z wydrukiem umowy a to z czasem techników...być może podłączą mi internet do 17.07 ale nikt nie daje gwarancji!!!!
Zaletybrak
Wadysame
~szymon / 2015-06-29 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Rzadko kiedy zabieram się za pisanie opinii. Zazwyczaj następuje to gdy jestem w skrajnej euforii albo skrajnie zażenowany. W tym przypadkui jest to oczywiście druga opcja. Powiem krótko. Netiaspot który dostałem do zamówionego internetu rozłącza wszystkie urządzenia średnio 10 razy dziennie w najmniej oczekiwanym momencie na jakieś 2-3 min. Serwisanci nie wiedzieli czemu, więc zostawili mnie z tym problemem po podpisaniu umowy. Cytuję: "tak już jest Proszę Pana". Druga rzecz. Złożyłem wypowiedzenie po 6 miesiącach, tak jak miałem do tego prawo. Kilka dni później, zupełnie nagle i przypadkowo oczywiście szybkość internetu spadła z 18mb do 4mb. Przypadek? Oczywiście, że tak. NIE POLECAM
Zaletyładne logo i strona interentowa?
Wadyobsługa, serwis, szybkość łącza, cena, generalnie to cała usługa to jedna wielka wada.
60zł/mc + 60 zł aktywacja! przez 6 miesięcy
~SZYMON / 2015-07-09 14:48
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY NETIA ZLODZIEJE NIE DOTRZYMUJA UMOWY NIE POLECAM NIGDZ
ZaletyBRAK
WadyWSYZSTKIE
ROK
~Szymon / 2017-07-06 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Żałosny poziom dostawy internetu, nie ma tygodnia, żeby podczas pracy coś się nie wydarzyło. Omijać szerokim łukiem.
~szymon / 2017-11-12 21:51
Ocena: 1.00 / 5
zasięg routera jest bardzo słaby, bardzo często się rozłącza, prędkość internetu czasami schodzi do 0,1 mb/s.
Zaletynie ma
Wadywszystko
Z produktu korzystam od 3 lat
~Szymon / 2020-03-15 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet jest po prostu nie możliwy nie dość że jak się dzwoni do nich to zazwyczaj jak się powie że internet nie działa od kilku/kilkunastu dni operator się rozłącza. ten internet to jest porażka wrzucam zdj speedtestu i tak to wygląda u mnie od jakiś 7 dni https://www.speedtest.pl/test/236267831 0.03 Download 0.07 Upload i ping około 100ms nie ma szans w cokolowiek pograć a o oglądaniu filmów nie ma mowy
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Szymon / 2021-03-17 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z infolinią to katorga. Pomimo podpisanej umowy że zniżką dla obecnych abonentów na fakturach jest kwota bez zniżki, i wychodzi na to że umowa ktorą mamy na papierze jest zupełnie inna niż oni mają w systemie. Ponadto internet strasznie awaryjny, występują częste przerwy.