Najgorszy operator. Ciągłe kłopoty z odbiorem tv. Nie potrafią naprawić usterki od 1,5 roku. 7Powinni sprzedawać garnki emerytom, bo tak samo oszukują.
Ich celem jest tylko podpisanie umowy z nowym klientem. Potem tylko zabawa w kotka i myszkę. Radzę unikć jak ognia
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyZa dużo by wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~stefan / 2012-09-28 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Witam, moje doświadczenia z ta firma są bardzo negatywne, firma opiera się na kłamstwach, przez telefon oferta wygląda inaczej później na rachunku inaczej i ja teraz mam pisać reklamacje z prośba o odsłuchanie rozmowy z konsultantem żeby udowodnić swoja racje. żenada
Zaletypo mojch doswiadczeniach mysle ze brak zalet
Wadyoszukiwanie ludzi
2 lata przedlozylem na nastepne 2 lata i zostalem oszukany
~Stefan / 2015-03-23 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu cała ich oferta i ta cała tv i internet. Dowiaduję się że wykorzystują łącza z TP i najpierw muszę kupić telefon i abonament w TP (Orange) a potem Netia może mi się do tego podłączyć z tv i internetem. Sorry ale to oferta dla debili chyba? mam już dwie komórki, na cholerę mi telefon stacjonarny w TP? Netia chwali się i reklamuje a nie ma nic sensownego do zaproponowania. To taniej kupic sobie satelitarną tv, Cyfrowy Polsat czy coś i internet z jakiegokolwiek operatora GSM.
Zaletybrak
WadyZmuszanie do abonamentu w TP
nie mam i nigdy nie będę miał
~stm / 2012-03-19 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Od roku miałem z Netii 4Mb. Skusiła mnie oferta Internet MAX. Oczywiście najpierw sprawdziłem jaką mogę mieć szybkość - konsultant oddzwonił i powiedział że może to być 6-8Mb. Zgodziłem się i od 1 marca zaczął się mój horror. Było 9 Mb, ale rwało się co 30 sek. Spędziłem kilka godzin na infolinii, wykonywałem różne ćwiczenia zadawane przez konsultantów. Obecnie mam 2,5 Mbs. Złożyłem reklamację z wnioskiem o rozwiązanie umowy z winy Netii. Po tygodniu przyszła odpowiedź, że usługa jest świadczona zgodnie z regulaminem, dają tyle na ile pozwala łącze, czyli powinienem się cieszyć z moich 2 Mb. Jakie są możliwości łącza o tym wie tylko Netia. Nawet weryfikacja szybkości przed zawarciem umowy nie ma znaczenia i nie zobowiązuje Netii do niczego. NetiaSpot oczywiście również nie ma. Podsumowywując wpadłem jak śliwka w kompot: zamiast 4 Mb mam 2 Mb i to na 26 m-cy. Internet MAX to jest ściema, mogą wcisnąć wszysko, jak będzie 128 kbps to też będzie to zgodne z umową.
Zaletybrak
WadyBrak określonych parametrów usługi
~Stonoga / 2013-03-19 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Internet z tej firmy to istna tragedia. Jest godny wszelkiego Nie-polecenia. Odkąd niby to zwiększali szybkość internetu(styczeń 2013) , internet jest niestabilny , potrafi go nie być cały dzień a szybkość? W ogóle tu nie ma takiego pojęcia.Raczej jej brak , chodzi tak wolno , że często przekraczany jest limit połączenia o ile w ogóle. NIE KUPUJCIE!
Zalety-
Wady-niestabilny - przerywany - niedziałający
Od września 2012
~Stranger91 / 2023-10-01 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, oszuści! Cały czas problem z usługą ( brak internetu praktycznie codziennie), bardzo nie przyjemny serwis, problem z rezygnacją. Umowa napisana w taki sposób aby później za praktycznie duperele ( jak wysłanie o dzień za późno sprzętu) naliczać kary.
MiejscowośćPoznań
~sweb / 2023-05-24 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa wolno, gdy są podłączone 2 urządzenia do sieci pobieranie wtedy wynosi 0.5 mb/s trzeba dzwonić żeby coś dzialało.
odradzam netii
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Sylwek / 2011-04-24 19:52
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo mnie rozczarowali, dobrze było tylko przy podpisaniu umowy,później tylko gorzej.ciągłe awarie trwające po kilka dni a niektóre tygodnie.niemożność dodzwonienia się i złoszenia problemu a jeśli już odebrali to zasada spychologi typu prześlemy dalej,ktoś oddzwoni i cisza przez kilka dni.Kompletny brak poszanowania klienta, ignorancja totalna a wkońcu maksymalne utrudnianie moich próźb o rozwiązanie umowy. Mój koszmar z tą firmą trwał osiem miesięcy za co jeszcze musiałem zapłacić.
~Sylwek / 2023-01-01 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Internet do dupy mieszkam na lubickej w Toruniu a internet chodzi piechota 2 urządzenia połączone WiFi i juz nie daje rady nie polecam
MiejscowośćToruń
~szatka / 2010-02-03 21:21
Ocena: 1.00 / 5
żałuję , że nie sprawdzialam Waszych opini zanim podpisałam umowę...
chyba wszystko już zostało o nich napisane, więc jestem za tym by jakoś wpłynąć, by ktoś ich w końcu dojechał, więc jak macie jakis pomysły jak to zrobić, to piszcie do mnie podpisy czy coś.....
mój adres aniaszulga@interia.pl
Zaletybrak
Wadywszystko co się wiąże z tą banda oszustów
~Szatyzneti / 2022-01-16 23:53
Ocena: 1.00 / 5
GOWNO GOWNO SZMATY NIE UMIA NAPRAWIC GŁUPI ONTERNET nie da się grać nie polecam nawet moja babcia się wkurza aż taki zły internet
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
MiejscowośćSosnowiec
~szczęściarz / 2014-11-13 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Podziękowałem za usługę a firma nadal wysyła ludzi do podłączenia telewizji i internetu na mój adres. Oprócz tego dzwonią codziennie i namolnie wymuszają podpisanie umowy. Cieszę się że nie mam nic wspólnego z tą firmą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyŻADNYCH
WadyNATRĘTNI, UPIERDLIWI
~szewc / 2014-04-15 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci nie kompetentni bez jakiejkolwiek wiedzy na temat internet czy telewizji!
Mam 50 mb konsultant powiedział że telewizja u mnie nie będzie działać !dzwoniłem kilka razy i kazdy mówił co innego !
~Szkoda gadac / 2017-07-16 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Na prawdę nie wiem co wy robicie i czy wy wgl uzywacie mozgu bo z mojej strony wy go wgl nie macie zamiast przyciagac klientow, odganiacie i jestescie zdziwieni i nic nie potraficie zrobic zeby bylo cos lepiej z tym netem.
Zalety-brak jak zawsze i w najblizszym czasie chyba nie bedzie
Wady-ping 600-800 pol godziny juz tyle jest tylko grac albo cokolowiek robic ( link do speed testa http://www.speedtest.pl/test/153163133) wynik wysmienity lepszy mam na telefonie
o pare lat za dlugo z ta firma
~SzkodaStrzępić / 2018-07-27 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Przeniesienie usług na inny adres trwa w nieskończoność. Wg regulaminu mają 21 dni, na infolinii w kółko ta sama gadka o przyspieszeniu i szykowaniu oferty. Dowiedziałam się, że mogę płacić mniej jednak oni wciskają mi tą samą kwotę,chociaż nie dostanę światłowodu jak poprzednio. Czas bez telewizji i internetu za który oczywiście muszę zapłacić ze względu na niewyłączenie usług na starym adresie. Złodzieje którzy mówią o karach za zerwanie umowy. Sami nie dotrzymują regulaminowego czasu !!!!!
WadyObsługa klienta
MiejscowośćLegnica
~szmcio / 2017-08-08 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia, testowałem wielu dostawców jednak ten jest żałosny. Podczas turnieju esportowego potrafiło wywalić mi internet nawet 4 razy.
Zaletybrak
Wadyjakieś małe awarie praktycznie dzień w dzień, żałosny dostawca, obsługa niekompetentna.
~szopik / 2013-05-13 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Przygoda z dramatem, jakim jest Internetia. Szanowni Państwo, mam nieprzyjemność korzystania z Państwa usług i dzwonienia kilka razy w miesiącu i zgładzania awarii. Korzystam z routera WIFI i mam nieprzyjemność przepiania za każdym razem bezpośrednio do komputera kabel żeby podać IP panu w telefonie i za każdym razem przesuwać, biurko, komputer, szafę. Już na samym początku miałem nieprzyjemność podczas podpinania internetu gdzie Panowie, którzy przyszli nie potrafili skonfigurować routera i powiedzieli, że oni mieli tylko wprowadzić kabel do mieszkania, a nie uruchomić mi internet. A teraz się męczę z Państwem na szczęście mam umowę na czas nieokreślony i właśnie pojadę ją rozwiązać. Jak że się cieszę w tym momencie, że nie udało się wam mnie namówić na dłuższe zobowiązanie. Mam nieprzyjemność również, że mówi mi się, że internet działa, kiedy jest inaczej. Mimo że pracuję w IT i wiem, co mówię to Pan w słuchawce nie słucha, co mam do powiedzenia tylko wymyśla teorie. Mimo że naprowadzam na problem jest on bagatelizowany. Od kilku miesięcy na ulicy Wielickiej, 73 w Krakowie co chwila są problemy z usługą świadczenia Internetu. Niestety, jakość takiej usługi, za którą płacę i dodatkowo każda rozmowa z konsultantem mnie kosztuje, a jako że pracuję przez Internet to tracę dodatkowo czas, a Państwo nie zwracają mi kosztów, ponieważ usługa może nie działać 23 godziny i włączycie ją na 1 godzinę i wszystko jest według was OK. Cóż na szczęście mam wolność wyboru :)
~Szymon / 2013-06-24 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na podłączenie internetu od 17.05 a mamy koniec czerwca.Dziesiątki tel do konsultantów- a to problem z wydrukiem umowy a to z czasem techników...być może podłączą mi internet do 17.07 ale nikt nie daje gwarancji!!!!
Zaletybrak
Wadysame
~szymon / 2015-06-29 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Rzadko kiedy zabieram się za pisanie opinii. Zazwyczaj następuje to gdy jestem w skrajnej euforii albo skrajnie zażenowany. W tym przypadkui jest to oczywiście druga opcja. Powiem krótko. Netiaspot który dostałem do zamówionego internetu rozłącza wszystkie urządzenia średnio 10 razy dziennie w najmniej oczekiwanym momencie na jakieś 2-3 min. Serwisanci nie wiedzieli czemu, więc zostawili mnie z tym problemem po podpisaniu umowy. Cytuję: "tak już jest Proszę Pana". Druga rzecz. Złożyłem wypowiedzenie po 6 miesiącach, tak jak miałem do tego prawo. Kilka dni później, zupełnie nagle i przypadkowo oczywiście szybkość internetu spadła z 18mb do 4mb. Przypadek? Oczywiście, że tak. NIE POLECAM
Zaletyładne logo i strona interentowa?
Wadyobsługa, serwis, szybkość łącza, cena, generalnie to cała usługa to jedna wielka wada.
60zł/mc + 60 zł aktywacja! przez 6 miesięcy
~SZYMON / 2015-07-09 14:48
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY NETIA ZLODZIEJE NIE DOTRZYMUJA UMOWY NIE POLECAM NIGDZ