strona 132 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~S / 2018-11-30 11:37
Nie zawierajcie usług z tą firmą.Oszuści jakich mało. Pani zawierając umowę przez telefon naciągnęła mnie beszczelnie na 5 zł do abonamentu nie informując mnie o dodatkowych opłatach. Po kontakcie w celu wyjaśnienia otrzymałem przeprosiny że nie zostałem poinformowany o tym fakcie . I tak to naciągają jak tylko się da tu 5 zł tam 2 zł i już jest milion więcej na koncie .Nie polecam tej firmy .Firma która jest nie fer co do klienta nie jest godna polecenia co i czynię.Zdecydowanie odradzam. -
-
~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!! ZaletybrakWadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!! -
~Saj / 2022-03-24 00:00
Od zeszłego roku ciałe problemy, awaria srednio raz na tydzien, masakryczna awaria gdzie przestaje działać wszyskto na dobre pół dnia lub dłużej średnio co miesiąc.
Totalne szambo,, jesli kończy wam się umowa albo myślicie o podpisaniu z netia na tv czy internet odradzam, juz UPC które ma tragiczną obsługę jest abrdziej stabilne i nie ma TYLKO awarii.ZaletyBRAKWadyWszystkie, spadki predkosci, awaria na awarii prowadzace srednio co miesiąc do katastrofalnej awarii.MiejscowośćKraków -
~Saki / 2017-11-13 23:26
Internet zwolnił do 0,5mb/s po telefonie przysłali goscia ktory mowi ze nic nie moze zrobic bo łącze jest słabe , obecnie mam około 20% srednio pakiet loss (0,5mb/s) ( w umowie 12mb/s ) internet jest nie stabilny a zrobienie zwykłego przelewu stanowi nie lada wyzwanie Firma nie warta uwagi mająca w .... swoich klientów ZaletyBrakWadyBrak pomocy technicznej
Słaba prędkość( 1/20 tej z umowy)
Brak poczucie odpowiedzialności za jakość usług a raczej ich brakMiejscowośćRzeszów -
~Salomonidas / 2012-09-07 13:10
fatalna firma, internet mieli założyć do 14 dni założyli po 48 dniach! rozmowa z kobietami z call center bezcelowa.Złożona skarga również bezcelowa - nic nie dała. Firma opierająca się o kruczki prawne. Zaletydobry PR , reklamaWadyhierarhia wartości oparta na pomnażaniu kosztów kosztem klienta i jakości usług.2 miesiące -
~Sandra / 2019-12-27 15:22
JEDNA WIELKA PORAŻKA!!!!!!!! na wstępie dodam,
że jestem stałą klientką, do tej pory byłam zadowolona, jakieś małe 'awarie' się zdarzały, ale po dzisiejszej rozmowie z kolejną osobą, która nic nie wie, nie ma do niczego uprawnień to ręce mi opadły! 27 października została zgłoszona zmiana adresu usługi, mamy 27 grudzień, kolejny miesiąc płacę za internet i telewizję, których dalej szanowni państwo nie przenieśli, w połowie listopada po MOIM kontakcie dowiedziałam się, że czekali aż wyrażę zgodę na mniejszą prędkość internetu, bo w nowym miejscu zamieszkania NIESTETY nie są wstanie zagwarantować, tej za którą płacę, czekali na zgodę.... ale nie raczyli się ze mną skontaktować, wysłać maila, smsa, gołębia czegokolwiek! Na pytanie skąd miałam się dowiedzieć, że...
...czekają na jakieś potwierdzenie z mojej strony oczywiście nie usłyszałam odpowiedzi, przy niewygodnych pytaniach najłatwiej się rozłączyć, później trzeba było czekać aż rozpocznie się nowy cykl, poproszono mnie o kontakt na początku grudnia, 2 grudnia po kilkudziesięciu minutach wyczekiwania aż odbierze kolejna jakże wykwalifikowana osoba UDAŁO się, pani przyjęła zgłoszenie, miałam nadzieje, że tym razem prawidłowo, do dziś (27.12) monter miał czas na kontakt ze mną, gdyby usługa została przeniesiona nie pisałabym tej opinii. Nie szanujecie klientów w ogóle, na prośbę o...
...odsłuchanie pierwszej rozmowy nikt nie miał uprawnień, na prośbę o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym odsyłano mnie do regulaminu, ŚMIECHU WARTE, nie są w stanie zagwarantować mi usług, za które płacę, nie wywiązują się z terminów, rozwiązać umowy też się nie da, mimo, że to oni nie wywiązują się z warunków umowy, straszą jakimiś karami, mają klientów głęboko i szeroko. NIE POLECAM!!!!!!!!MiejscowośćOzimek -
~Sara / 2022-04-11 15:39
Brak kontaktu mimo wielokrotnych prób, obciążenie mimo tego że sami popełnili błąd, brak faktur na maila. Bardzo ciezko doprosic sie o naprawe usług które są przekładane , mimo nie jasnosci sami sie nie kontaktuja po 3 miesiacach nakladaja bez podstawna kare za rezygnacje. ZaletybrakWadytotalne olanie klientaMiejscowośćKraków -
~saszka / 2015-01-02 10:54
witam moje problemy z netia zaczęły się gdy przejeła Dialog co dzienne zrywanie tv i internetu dzwonienie i zgłaszanie problemu nic nie daje traktują mnie jak intruza od lutego będe z nimi jeszcze związany z umową 6 miesięcy ale biorę cyfrowy polsat i internet LTE pół roku będę miął za darmo i bez zerwań połączenia odradzam wszystkim nie podpisujcie z nimi umowy ZaletybrakWadyciągłe zerwane polączenia -
-
~sauber / 2010-03-06 17:42
Nie wiem jak działa Neostrada bo nie posiadam ,ale mój brat ma i sobie chwali ,
zero problemów ,ale wiem dokładnie jak działa NETIA bo mam i mogę z reką na sercu
stwierdzić ze działa beznadziejnie chciałem właśnie pograć w Wolfenstein - Enemy Territory
w sieci ale jestem zmuszony pograć w warcaby na Kurniku bo tylko do tego się NETIA nadaje no i jeszcze do pogadania na Gadu-gadu bo jak na skype chce pogadać to efekt taki jakby mój rozmówca miał czkawkę i do tego się jąkał . Zastanawia mnie tylko postawa Netii,
może lepiej było by zainwestować w sprzęt a mniej w reklamę ,bo dobry towar sam się sprzedaje a lipa i tak będzie lipą .ZaletyBRAKWadyTRANSFER ZANIŻONY , ZAWYŻONE PINGI , MAŁO POMOCNI KONSULTANCI ( MOŻE TO WYNIKA Z NISKIEGO POZIOMU WIEDZY A MOŻE Z BEZSILNOŚCI ??)1 ROK -
~Sbbdbshsbshshs / 2022-01-02 23:02
Babcia się wkurza naprawiajcie ten internet niggerzy ZaletyŻadneWadySameMiejscowośćŻnin -
~sceptyk / 2024-03-08 09:55
Byłem zadowolonym klientem Logitusa przez kilka lat, aż wreszcie wchłonęła go Netia. Po jakimś czasie wymusiła na mnie podpisanie umowy na gorszych parametrach i z wyższą ceną. Ostatecznie zgodziłem się, z braku wyboru. Przyszedł technik "przekonfigurować usługę", natomiast coś nie wyszło i mimo wielu prób nie udało się osiągnąć prędkości zbliżonych do obiecanych w nowej umowie (gorszych niż u Logitusa). Po paru dniach WYŁĄCZYLI mi interenet. Infolinia nie może zdecydować się czy wyśle mi znowu technika czy też wyślą mi pismo, że nie da się mnie przyłączyć na umownych warunkach. Babka na infolinii każe czekać po kilkanaście minut i jest opryskliwa. Tragedia! Zaletykażdy kiedyś umrze, Netia teżWadywszystkoMiejscowośćBąkowo -
~Schwan / 2010-12-03 11:26
Firma Netia nie jest w stanie uruchomić usługi. Od połowy września, kiedy to podpisałem umowę, (a mamy już grudzień) czekam zwodzony kolejnymi terminami. W międzyczasie zerwałem umowę z TPSA i zostałem bez telefonu i internetu. Rozmawiając z konsultantami odnoszę wrażenie jakbym mówił z upośledzonymi..nic nie wiedzą, nic nie mogą, każą czekać. Zdaję się, że skruszony zmuszony będę wrócić do tepsy. ZaletybrakWadyTermin uruchomienia usługi. Mają 40 dni, ale jak masz zerwana umowę z TPSA, a usługa nie jest jeszcze uruchomiona, zdany jesteś na ich łaskę. można czekać kolejne tygodnie.opóźnienie 7 tygodni -
~Sebastian / 2011-01-01 12:46
Od 17 miesięcy mam netie przez pierwsze 12 miesięcy nic się nie działo, ale po tym okresie internet z 6mb/s soad na 0,5-1Mb/s. Tylko w nocy jest 3,5Mb/s tak na godzinkę. Na infolinii nic nie wiedzą, umawiają się a nie przyjeżdżają. Beznadzieja daleko od NETII!! ZaletybrakkWadysłabe łącze, obsługa nigdy nic nie wie , nie przyjeżdżają na umówione spotkania -
~Sebastian / 2021-12-10 11:22
Niestety oszukują w kosztach przyłącza. Złodzieje na maksa. ZaletyBrakWadyOszukują klienta.MiejscowośćRybnik -
~Sebastian / 2023-09-04 19:26
Tragedia, obsługa to totalne dno....
Wprowadzają ludzi w błąd że zasięg jest dostępny pod wskazanym adresem, wysyłają sprzęt, umowę.. po czym twierdzą że nie da sie zamontować urządzenia bo nie ma zasięgu, że monterzy byli pod budynkiem i sprawdzili, bo nawet nie było łaska przyjść do mieszkania, później wystawiają fakturę za 2 miesiące które trzeba było zapłacić bo przecież umowa była podpisana i karzą zwrócić sprzęt na swój koszt. No totalne jaja powiem szczerze, pierwszy raz się z takim czymś spotykam ale na prawdę uważajcie na tą firmę, serdecznie odradzam bo tak samo żeby coś załatwić na infolinii , graniczy z cudem, ściągnęli ode mnie należności za które nie powinienem płacić. NIGDY W ZYCIU, ŻADNEJ WSPÓŁPRACY Z NETIĄ.MiejscowośćKatowice -
~serm4 / 2012-02-15 20:04
Ponad rok męczę się z tą firmą ,na początku było dobrze 4mb,po pół roku internet spowolnił,teraz zrywa połączenia,po kontakcie z infolinią parę dni jest dobrze i znowu to samo,nie chcą rozwiązać umowy bez kary umownej,tak sobie polepszyłem,a miałem w tpsa prawie 10 lat i nie było takich problemów,przestrzegam wszystkich mocno się zastanówcie zanim się zwiążecie z tą dziadowską firmą ,czekam na kolejną odpowiedż o rozwiązanie umowy i na montera od 11-01-2012 jeszcze się nie pojawił. Zaletytakich brakWadyzaniżony transfer,zrywa połączenia01-10-209 98,00 -
-
~seweryn / 2013-11-19 20:31
witam.Posiadam netie internet i tv na tescie wyskakuje ze mam 8MB a telefon w komurce dziala szybciej zas co do tv to juz sie nie ywpominam wiecznie lagi i nic sie nie da ogladnac.Ostatnio dzwonil do mnie konsultant i pytal mnie o zadowolenie z inter i tv to jak mu powiedzialem ze w wiekszej rodzielczosci mam tv na zbiorczej antenie to sie rozlaczyl...profesjonalne podejscie do klijenta :)) dlatego tez juz napisalem rozwiazanie umowy z prawnikiem Zaletykolor routeraWadynie ma dnia bez lagow i zwiechyod kwietnia 2013 -
~Sheti / 2013-05-21 16:14
Oszukańcza firma, która kantuje ludzi i ma burdel w papierach! Panowie przyszli do mnie mówiąc, że muszę podpisać z nimi umowę, bo wykupili okablowanie na osiedlu i nic nie będzie działać, jeśli tego nie zrobię. Powpisywał mi do umowy rzeczy, o których w ogóle nie było mowy podczas rozmowy. Umowę wymówiłam w przeciągu 10 dni ,bo miałam do tego prawo, a oni wysłali do mnie paczkę z urządzeniami... z nikim nie można było się porozumieć na infolinii, bo oczywiście nikt nic nie wie. Oddałam paczkę kurierowi, który wcale nie był zdziwiony, bo powiedział, że często z netią mu się coś takiego zdarza. Co więcej! dostałam pismo, że mam zapłacić 800 zł odszkodowania za niezwrócenie sprzętu, którego nie mam. Jedne wielkie oszukaństwo! -
~Shyma / 2022-09-14 11:35
Lipa totalna olewają klienta jak się tylko da ostatni raz przedłużyłem z nimi umowę. MiejscowośćKatowice -
~siedaw / 2023-04-01 16:08
tragiczne pobieranie i wysyłanie, już dane komórkowe są lepsze od niego. Zaletynie maWadytragiczne pobieranie i wysyłanieMiejscowośćMilicz
strona 132 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »