Zamówiłem usługę w grudniu i cały czas czekam. Miałem już wcześniej internet z kilku innych firm i zazwyczaj czas oczekiwania na instajacji nie był dłuższy niż tydzień. Tutaj trwa to masakrycznie długo. Już jak zamawiałem usługę to Pani konsultantka poinformowała mnie, że może to trwać aż do max. 3 tygodni. Umowę podpisaliśmy od razu, a potem zaczęło się długie oczekiwanie. 3 tygodnie dawno minęły a internetu jak nie ma tak nie ma (dopiero dziś dostałem modem, ale i tak jeszcze nie podłączyli mi sygnału).
Moja cierpliwość się kończy i jeśli nie sfinalizują sprawy w przeciągu tygodnia to rezygnuję z usługi. Zamówiłem internet po to by mieć go od ręki, bo jest mi potrzebny teraz, a nie za parę miesięcy (!!!) Nie interesują mnie też tłumaczenia Netii, że wciąż czekają aż im się TPSA wypowie czy możliwe jest świadczenie usługi na ich łączach. Takie rzeczy to się załatwia PRZED podpisywaniem umowy z klientem a nie 2 miesiące po !!!
Na temat jakości samego łącza się nie wypowiem, z racji tego że nie miałem do tej pory możliwości jego przetestowania.
ZaletyNa razie nie widzę.
WadyEkstremalnie długi czas czekania na instalację