Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarro / 2011-02-04 15:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,

    Zamówiłem usługę w grudniu i cały czas czekam. Miałem już wcześniej internet z kilku innych firm i zazwyczaj czas oczekiwania na instajacji nie był dłuższy niż tydzień. Tutaj trwa to masakrycznie długo. Już jak zamawiałem usługę to Pani konsultantka poinformowała mnie, że może to trwać aż do max. 3 tygodni. Umowę podpisaliśmy od razu, a potem zaczęło się długie oczekiwanie. 3 tygodnie dawno minęły a internetu jak nie ma tak nie ma (dopiero dziś dostałem modem, ale i tak jeszcze nie podłączyli mi sygnału).
    Moja cierpliwość się kończy i jeśli nie sfinalizują sprawy w przeciągu tygodnia to rezygnuję z usługi. Zamówiłem internet po to by mieć go od ręki, bo jest mi potrzebny teraz, a nie za parę miesięcy (!!!) Nie interesują mnie też tłumaczenia Netii, że wciąż czekają aż im się TPSA wypowie czy możliwe jest świadczenie usługi na ich łączach. Takie rzeczy to się załatwia PRZED podpisywaniem umowy z klientem a nie 2 miesiące po !!!

    Na temat jakości samego łącza się nie wypowiem, z racji tego że nie miałem do tej pory możliwości jego przetestowania.
    ZaletyNa razie nie widzę.
    WadyEkstremalnie długi czas czekania na instalację
  • ~natural23 / 2011-02-02 17:27
    Ocena: 1.50 / 5
    - Sprzedawali mi super internet który miał być wystarczająco szybki do pobierania/przeglądania/rozmów skype - do wszystkiego, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że 1 Mb/s to mało i tak to posżło.
    Za miesiąc była już oferta z netem od 4 mb/s za tą samą cene, co teraz mam 1 mb/s.

    - Gdy dzwoniłem w sprawie awari po pierwsze:
    - musiałem płacić za czekanie na połączenie z konsultantem ( z 15 min czekania )
    - koleś z którym gadałem traktował mnie jak osła, z pytaniami czy kabelek do internetu jest podłączony
    Po 3 cczy 4 dniach ktoś się zjawił i naprawił problem.

    - zero opcji zmian w umowie na korzyść klienta, bądź co bądz, takie mam oczekiwania aby sprzedawca działał na zasadzie " klienta nasz pan " a w Netii mamy tylko typową " masówkę " wpychać ile się da dla masy.
    ZaletyStabilność
    WadyCena, szybkość, oferta, obsługa klienta
    13 miesięcy, 50 zł miesięcznie
  • ~KAsia / 2011-01-28 09:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłam sobie internet w listopadzie 2010,niestety do dziś nie mam "puszczonego" sygnału...
    Co kilka dni wydzwaniam na tę ich *** infolinie i co słyszę za każdym razem: PROSZĘ SIĘ UZBROIĆ W CIERPLIWOŚĆ TO POTRWA JESZCZE KILKA DNI!!!!
    Moja cierpliwość się już niestety skończyła,aaa i dodam straciłam pieniądze na co kilkudniowych telefonach,nie mam najmniejszego zamiaru tego tak dłużej ciągnąć.
    Odradzam każdemu korzystanie z usług tejże firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    P.S.
    Wraz z modemem/routerem owa firma powinna wysyłać tabletki na uspokojenie!!!!!
    Zaletynie ma ani jednego
    Wadyzabraknie miejsca by wszystkie opisać
  • ~Luqas / 2011-01-27 18:05
    Ocena: 4.25 / 5
    Otoz wypowiem sie na temet internetu z netii.Mam juz internet od nich 5 rok.I pierwsze 3 lata byly wszystko pieknie,cacy.Jednak w tamtym roku zaczeło sie cos dziac-net sie rozlanczal co chwile(mial swoje dni). Po czym zadzwonilem do nich i okazalo sie zeby na to cos poradzic to trzeba komputer wylaczyc i podpiac modem do innego portu usb i wszystko powinno smigac. I racja jak powiedzieli tak zrobilem.I znow wszystko smiga ladnie,pieknie.
    5 lat
  • ~jacek / 2011-01-27 10:59
    Ocena: 4.50 / 5
    Ludzie, przestańcie pisać bzdury i doprowadźcie swoje kompy do porządku. Też narzekałem na Netię, ale po poradzie kolegi sformatowałem system i wgrałem na nowo. Mam internet 20 Mb, przed formatem na teście miałem prędkość ok 8 Mb, po formacie NIE BYŁO MNIEJ NIŻ 18 Mb. Zróbcie pierw porządek w swoim ogródku, a później ponarzekajcie.
    Zaletyszybkość, niezawodność, cena
    Wadyjeszcze nie zauważam
    6 miesięcy
  • ~ani217 / 2011-01-25 14:50
    Co Ty tu kolego piepszysz o ameryce co ty o tym możesz wiedzieć !?
    Byłem w tym bagnie ameryka 5 lat i wież mi że jest tam nieraz jeszcze gorzej jak w polsce !
    Pajęczyna drutow na słupach drewnianych ( NY ) jak na Białorusi ! i też jest monopolista jak w polsce TP SA to tam jest Verizon i operatorzy jeszcze większe półgłówki jak w polsce bo tam ci z kartki czyta jakiś pomazaniec co i jak masz robić i nic ci nie zrobi i nic nie załatwi bo cep nawet dobrze czytać nie umie !!!.
    A w polsce jest już 21 wiek ale widać ze jeszcze za mala konkurencja i jak mogą tak wyrywają kasę od klientów ! i po to są takie fora dyskusyjne żeby wyrazić swoją opinię a TY i INNI mają prawo wypośrodkować sobie te opinie i wybrać najlepszą opcję dla siebie bo te głąby jeszcze się nie nauczyły że to my im płacimy rachunki i utrzymujemy im dupy na powieżchni a nie oni nam a jak nie potrafią tego zrobić porządnie to niech nie dają takiej usługi !!!.
    Na dzień dzisiejszy nie ma w polsce idealnej firmy wszystkie mają wady i zalety a wybór należy do nas.
    Zalety?
    Wadyumowa na 24 mies.
    nie mam
  • ~Piotr / 2011-01-19 22:35
    A może ktoś z Was pomyśli i zastanowi się dlaczego tak się dzieje, że gość ma od roku usługi Netii i wszystko było ok, a nagle się zrywa itp. to są działania TP - monopolisty, przycinają transfer, blokują i jeszcze masę innych rzeczy robią. Sam jestem tego najlepszym przykładem, przeszedłem z TP do Netii i było ok, po 2 m-cach zaczęli wydzwaniać do mnie z TP, że nie wypowiedziałem im umowy i opłaty będą naliczane!! Pytam jak to możliwe, skoro podpisałem dokumenty z Netią na usługi na łączach TP, i to nasza kochana tepsa dokonuje przełączenia, więc na jakiej podstawie mam sygnał od Netii, skoro jak twierdzą nie mają dokumentów. Po takich wyjaśnieniach rozmówca rozłącza się be wyjaśnień!! Również miałem przycinany transfer i co do zachowania się Netii nie mam żadnych zastrzeżeń, postąpili bardzo fair i mialem miesiąc za free!! Tepsa pomimo kary jaką zapłaciła nadal stosuje praktyki monopolistyczne! I pewnie będzie tak, aż nie ludzie nie zrozumieją, że TP nie gra fair play!! Może zaczną szanować konkurencję jak jeszcze więcej klientów stracą. A pamiętajmy, że dzięki konkurencji zyskujemy my-konsumenci!! Powinniśmy wspierać Polskie firmy , a nie jakieś francuskie...
    Na szczęście Netia już od jakiegoś czasu świadczy usługi w nowych technologiach gdzie TP nie ma możliwości psuć dobrej marki.!!!
    Pozdrawiam wszystkich
  • ~mar / 2011-01-19 19:04
    Totalne dno od kilku lat mam internet 1Mb (od roku w netii) od kilku tyg jest wielki problem z połączeniem się (wywala co 1-2min) od 23-9 rano działa ok. Już nawet nie liczyłem ile razy dzwoniłem i zgłaszałem usterkę zawsze jakoś mnie odesłano z kwitkiem.Dziś zostałem poinformowany ,że 1Mb nie u mnie chodzić i chciano mi zmniejszyć na o połowę - oczywiście się nie zgodziłem. W takim przypadku jeśli operator nie wywiązuje się mam prawo do zerwania umowy - poinformowano mnie ,że w ciągu 2 tyg dostane wypowiedzenie do podpisania. Może jakimś cudem uda mi się wyrwać z tej beznadziejnej NETII (DO KOŃCA PLANOWANEJ UMOWY ZOSTAŁO 9MIES.)
  • ~szymonbee / 2011-01-19 17:22
    nie badz głupi i nie daj sie wciagnac bo potem bedziesz tylko narzekał. Zawsze znajdzie sie ktos kto bedzie zachwalał ale akurat jak widzisz wiecej jest tutaj negatywnych opinii wiec nie ma sensu...
  • ~jmroz / 2011-01-19 10:45
    Mam internet i telefon TPSA. Dostałem lepszą (parametry i cena) ofertę z Netii.
    Brać czy nie, bo jak czytam opinie to mam duże wątpliwości.
  • ~katorga / 2011-01-18 22:20
    Ocena: 3.75 / 5
    ludzie jestescie okropni , wiekszosc problemow jest to problem po stronie klienta i niedopatrznosci po waszej stronie.... najpierw sprawdzcie u siebie czy sie nie uszkodzilo dopiero pozniej mozecie miec pretensje

    ja tak robie na infolinie moze dzwonie czasami ale w celu dopytania sie i 0 problemow kiedy to KLIENT jest ogarniety a nie zada nie wiadomo czego

    zyjemy w polsce a nie ameryce to najpierw do tego sie przyzwyczajcie
    Zaletywiekszosc plusow ,
    Wadypolska... i polskie prawo i mozliwosci
    6lat
  • ~Adam / 2011-01-18 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogi panie konsultancie ryj to ma świnia ,a my jesteśmy ludźmi ,ja wiem ze wy traktujecie nas jak bydło i jak bandę natrętów , ale jak by było tak pięknie jak Pan mówi to nikt bez potrzeby by nie DARŁ BY RYJA jak to SZANOWNY PAN powiedział .Net jest mało stabilny do południa parametry ok po godzinie 16 do 22 rożnie ,ale najczęściej słabo , taka jest moja opinia o Netii i takie są opinie na tej stronie .
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci którzy uważają nas za kretynów , mało stabilne łącze
    17miesiecy
  • ~konsultant / 2011-01-17 23:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem konsultantem w Netii i również posiadam internet 8M z Netii. Jestem zadowolony, co prawda działa mi 7M na Cu ale nie odczuwam różnicy. Cena super. Nie muszę mieć telefonu stacjonarnego.
    Traktujcie konsultantów jak ludzi, a nie z ryjem od razu to będzie należycie obsłużeni.
    Hehe życzę zadowolenie z usług Netii ;)
  • ~szymonbee / 2011-01-16 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widze ze wszystkie opinie sa negatywne i moja takze taka bedzie. Totalne dno co oni robia. Mam niby 2Mb a byla tylko przez chwile faktycznie taka szybkosc, potem juz żal. transfer przy sciaganiu mam ok 8 kb/s ogolnie, co chwila rozlacza na kilka minut, cena za 2mb to ok 70zl. Nie wspominam juz ile bylo problemow z formalnosciami, najpierw dlugo czekalismy, potem cos nie działało, potem po roku sami bez naszej wiedzy przedluzyli umowe i ciagle sadzenie sie z nimi. Nikomu nie polecam. I mam tez pytanie. czy da sie jakos zrezygnowac z ich usług przed czasem, mam umowe jeszcze rok a nie chcialbym płacic wielkiej kary za zerwanie umowy. Czy komus sie to udało??
  • ~Aeternus / 2011-01-15 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam...

    Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
    Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
    Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

    Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    6 miesięcy, 49 zł
  • ~marco / 2011-01-14 19:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam mieć przesył 8Mb a nie mam nawet 2Mb.Kontakt z nimi jest prawie nie możliwy a jak już się połączysz to cię trzymają na lini prawie godzinę.Pisałem na ich adres zgłoszenie awarii ,w odpowidzi napisano mi żebym sobie sprawdził prędkość na SPEED TESTER co wielokrotnie robiłem(fachowcy).Zmiany żadnej nie zauważyłem. Najgorsze że muszę się z nimi męczyć.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyWolałbym te pieniądze za abonament dać na WOŚP byłby z tego jakiś pożytek.
    Za długo
  • ~jac / 2011-01-14 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko było dobrze do momentu awarii.Ponad 14 dni !!!!!!trwały rozmowy z konsultantami Netii,za każdym razem z innym i tłumaczenia,prosby o usunięcie awarii w centrali telefonicznej.Internet wykorzystywany był w firmie handlowej do łączności handlowców z serwerem firmowym z bazą danych programu handlowego , do wykonywania przelewów bankowych kontaktu z kontrahentami.
    Totalny kataklizm !!!!!
    Z wielkim hukiem rozeszły się nasze drogi.
    A usterkę usunął w 15 min zaprzyjaźniony technik TP.Wsunął płykę mieszacza sygnału.
    Teraz unikam firm z jednym numerem kontaktowym 0 800
    Zaletytrochę taniej
    Wadyzbiorowa /nie/odpowiedzialność ,serwis,brak profesjonalizmu
    już na szczęście nie mam
  • ~Teddy / 2011-01-13 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Sierpien 2010 konsultant netii proponuje usługe internetu zgadzam sie. Umowa telefoniczna. Miesiąc pozniej nic dzwonie i konsultant - sorki umowa jest ale ktoś zapomniał wprowadzic do systemu - wysle nową bedzie szybciej. Następny dzien jest kurier podpisuje umowe. Mija miesiac. Dzwonie do netii - co z umową- nie mamy mowi pani ale szukamy. Dwa tygodnie dzwonie - nie mamy ale szukamy umowy. Mija miesiąc - pani na infolini - brak mozliwosc technicznychi. Mija miesiac netia dzwoni do mnie mozemy juz podlaczyc - oki podlączajcie. mija 2 tygodnie - dzwonie do netii. Co z moim netem?
    O wie Pan nasi monterzy byli ale musieli by pociągnąc 20 metrów kabla wiec sorry netu nie bedzie. Tak działa Netia.
    Wady100%
  • ~asia / 2011-01-12 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie z nimi umowy. Przez 3 lata miałam internet 1Mb i było w miarę w porządku. Przed końcem umowy (we wrześniu) zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia i "lepszym" 6 Mb internetem. Pod koniec października internet prawie nie chodził. Jak dzwoniłam na infolinie to mówili że za parę dni będzie dobrze bo to są problemy na łączach TPSA. W połowie listopada internet dalej nie chodził, zadzwoniłam i dowiedziałam się że do 24 listopada ma być usunięta usterka. Zadzwoniłam na początku grudnia bo internet w dalszym ciągu nie chodził, to dowiedziałam się, że mam cierpliwie czekać bo trwa rozbudowa jakiejś linii. Mamy połowę stycznia a ja nadal nie mam internetu. A aneks do umowy od września wysyłali mi już podobno 4 razy i nigdy nie może do mnie dojść.
    ZaletyBRAK
    WadySame minusy
    3,5 roku kupiony za 99 zł
  • ~anka21 / 2011-01-12 17:08
    Absolutnie nie podpisujcie umowy z Netią,wraz z mężem już ponads rok sądzimy się z tą firmą.Rozwiązaliśmy z nimi umowę w 2009 r a oni do dzisiaj ścigają Nas za faktury "widmo", na dodatek nie chca nam oczyścic linii i nie możemy miec żadnego innego internetu,oprócz tego w telefonie. Totalna porażka i banda ...
    ZaletyŻadnych plusów
    WadyNie dotrzymanie warunków umowy
    od 2008 r.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017