Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2017-09-04 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechalem do polski na odwiedziny do siostry i korzystam(kiedy sie w ogóle da) z jej internetu ,,Netia" który działa na zasadzie
    " Pojawiam sie i znikam" .....
    Teraz jestem zaraz mnie nie ma. Poprostu TRAGEDIA!!! Lepszy net łapiesz w centrach handlowych i restauracjach.......
    ZŁODZIEJSTWO !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyCałokształt
    Złodzieje...... Byłem w wielu innych miejscach i internet mi działał w porządku. Tak jak mówię nawet w centrum handlowym.....
  • ~Rafal / 2018-12-17 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest po prostu jakis skansen PRL. Organy scigania powinny w koncu zajac sie tymi zlodziejami ktorzy ,jesli ktos sie nie pilnuje normalnie okradaja ludzi !Wystawiaja rachunki zupelnie odbiegajace od ustalonej umowy. Mnie np przychodzily na poczatku rachunki zwyrzone o 30zl , nie kapnalem sie wiec przyslano mi dwa rachunki zawyzone sredni o ponad 100% Czyli Potem uwzgledniono reklamacje , kilka miesiecy byl spokoj dzis jednak , zdnow przyszedl zawyzony rachunek tym razem o nie cale 20zl. Jak tylko skonczy sie umowa odchodze nigdy wiecej z tymi zlodziejami nie chce miec nic do czynienia!
    ZaletyBrak
    WadyTa firme mozna porwonac jedynie do Amber Gold albo innego parabanku. ZWYKLE ZLODZIEJE!
    MiejscowośćKrakow
  • ~rafal / 2023-09-18 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
    WadyJa mogę z czystym sumieniem polecić sieć VIKINGS MOBILE PERFECT MATCH tylko 25zł az 25 GB internetu i ze względu na: •Kumulacja internetu • Możliwość dzielenia się internetem ze znajomymi w sieci • Możliwość obniżenia kosztów za telefon do 0zł (Program Poleceń) •Zachęcam do skorzystania z linku polecającego: https://mobilevikings.pl/referral/LojalnySprytnyZeglarzRafal/
  • ~Rafał / 2017-01-01 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakładaniu obiecali góry, miała prędkość wzrosnąć mam ponad 4 lata i zamiast wzrastać z 10 mb/s to spadła do 7 mb/s. Niechcąc zmniejszać rachunków dokładali tv, giga nagrywarke wiedząc ze będzie coraz gorsze połaczenie.
    NIE POLECAM
    Zaletyjak nie masz z kąd wez
    Wadyciągłe awarie duże pingi
    około 5 lat
  • ~Rafał Płaszczyca / 2013-11-06 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!! W ciągu ostatniego miesiąca 6 razy internet przestawał nagle działać. Szybkość obsługi zniewala - z nóg - konsultanci przekazują do techników a techników jeszcze nie widziałem. Pasmo udręk i niekończące się telefony do biura obsługi klienta w sprawie awarii. Szybkość transferu czasem nawet zadowalająca, ale nie zawsze, w ciągu dnia jest znacznie gorzej.
    ZaletyTrudno dostrzec jakieś zalety
    WadyNie działa
    1 miesiąc
  • ~ramon / 2010-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma oszukuje i lekceważy swoich klientów !
    Radzę się dobrze zastanowić nad podpisaniem umowy z tą firmą.
  • ~rase33 / 2019-06-06 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu w netii. Dzwonie do tych niekompetentnych ludzi średnio co tydzień od pół roku. Jest to banda kłamców, leni i amatorów nie potrafiących rozwiązać jednego problemu z zaniżoną prędkością internetu. Omijać szerokim łukiem.
    Miejscowośćolsztyn
  • ~Rashad / 2021-12-30 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukisty, oszukisty, oszukisty!!! Jestem zmuszony zapłacić 1400 zł, bo odmówiłem usług.
    Jestem zmuszony zapłacić 1400 zł, bo odmówiłem usług
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RAV / 2011-08-26 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień 1
    Kilkakrotna próba wg instrukcji modemu netia spot nie powiodła się.
    Kilkakrotna próba aktywacji pod dyktando teleserwisantów NETIA - rezultat ten sam. Co ciekawe każdy serwisant wskazywał inne przyczyny.
    Dzień 2
    Wizyta techników z TP - stwierdzili że ich linia jest OK a reszta ich nie obchodzi.
    TelesSewisant z netii powiedział że jest problem z serwerem i będzie działać za kilka godzin.
    Za kilka godzin inny teleserwisant z neti powiedział że chyba zepsuty jest modem że przyślą nowy.
    Dni 3-7
    Kilka coraz bardziej nerwowych rozmów z serwisantami netii
    Dzień 8
    Przyszedł nowy modem z nadzieją zainstalowałem i... dalej nie działa.
    Kilka kolejnych rozmów z serwisantami netii coraz bardziej nerwowych nie przyniosło rezultatu.
    Małżonka zadzwoniła w takim razie do działu ekonomicznego że chce zrezygnować z umowy. Oni twierdzą że nie można bo usługa została aktywowana tydzień temu (AKTYWOWANA!!!)
    ZaletyNie można stwierdzić bo od początku umowy (pomad tydzień) NIE DZIAŁA
    WadyOd ponad tygodnia od atywacji nie działa. Wykonałem już wiele PŁATNYCH rozmów z serwisem.
    O 8 dni za długo
  • ~Rebe Jojo / 2014-01-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem (niestety wciąż mam) nieprzyjemność współpracować. W połowie października 2013 dałem się skusić na zmianę operatora na netię (czego teraz bardzo żałuję), przy podpisywaniu umowy zostałem zapewniony, że usługi (internet + telefon) zostaną aktywowane do końca października. Około 5 listopada na infolinii dowiedziałem się, że doszło do lekkiego opóźnienia i wszystko będzie działać najpóźniej 14 listopada, mówię trudno poczekam, ale dopiero 20 listopada netia była na tyle dobroduszna, że poinformowała mnie iż usługi aktywuje od 31 grudnia 2013 ponieważ mieli problem z dogadaniem z z TP. 30 grudnia kurierem otrzymałem "router" Netia Spot", a 31 grudnia około godziny 12:30 SMS z informacją, że wszystko zostało aktywowane i życzą miłego użytkowania (od tego serfowania na ich internecie to aż można sobie palce powybijać :)) około godziny 15 zadzwoniłem na infolinię (samo dodzwonienie się do konsultanta to droga przez piekło) i dowiedziałem się, że owszem informację taką wysłali, ale żeby się tym zbytnio nie przejmować bo takie SMS wysyłają bardziej dla śmiechu, a usługi uruchamiają jak już im się łaskawie zachce. Złożyłem telefonicznie reklamacje i otrzymałem SMS, że wszystko zostanie naprawiono najpóźniej w ciągu 48h i tutaj kolejne moje zdziwienie ponieważ zegarki w netii chodzą zupełnie inaczej niż u mnie, bowiem 4 dni to wciąż mniej niż 48h i netia ma nadal czas. Wczoraj na infolinii usłyszałem, żebym już nie dzwonił oni mają moją skargę w systemie i to już wystarczy (skargą w systemie nie zamierzają się przejmować, a jak im ktoś głowę zawraca telefonami to już jest bardzo irytujące). Dzisiaj natomiast usłyszałem szczerą wypowiedź jednego pana, że on naprawdę nie wie co się dzieje i bladego pojęcia nie ma czy internet będę miał, a jeśli nawet to kiedy. Obecnie spodziewamy się podłączenia 31 lutego 2049 co jest najbliższym dogodnym dla netii terminem. Od połowy października korzystam z internetu mobilnego w komórce, za który niestety muszę słono płacić, koszty te oczywiście przedstawię firmie w formalnym piśmie z żądaniem ich zwrotu, ponieważ nie zamierzam płacić za czyjąś niekompetencję i ignorancję. Wszystkim z całego serca odradzam podpisywanie umów z netią na jakiekolwiek usługi, firma zapomni o Was już w momencie podpisania dokumentów.
    ZaletyBrak
    Wadynierzetelna, nieterminowa, niekompetentna obsługa
    3 mc
  • ~REKIN / 2010-01-08 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Hej.

    Czy ma może ktoś z Was jakiś nr telefonu do Netii ??? Bynajmniej nie chodzi mi o numer infolinii. Odnoszę wrażenie, że tam jestem "zlewany" i zbywany.

    Może da radę porozmawiać z kimś innym, nie tylko z HOTLINEM.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~renata55 / 2010-02-03 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to chaos i niekompetencja. Naciągają ludzi na podpisanie umowy a potem się z niej nie wywiązują. Od października do stycznia nie byli w stanie dostarczyć routera. Próbowałam się czegoś dowiedzieć, wyjaśnić ale nawet kierownictwo mimo obietnicy pomocy i oddzwonienia nie wywiązało się z niczego. Pozbawili mnie telefonu i internetu na ponad miesiąc na przełomie roku. Na początku stycznia wypowiedziałam im umowę ze skutkiem natychmiastowym. Po jakimś czasie
    otrzymałam fakturę za coś czego nigdy do mnie nie dostarczyli już po rozwiązaniu umowy.
    ZaletyBrak
    Wadynie wywiązali się z umowy, połączenia z infolinią trwają po kilkadziesiąt minut, każda z osób udziela innej informacji, pozbawienie dostępu do telefonu i internetu, obciążanie Klienta fakturą po rozwiązaniu umowy za coś czego nigdy nie dostarczyli.
  • ~renifer / 2014-06-18 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd netia przejęła dialog, to jakas masakra. Internet bywa bardzo rzadko, jak juz jest to muli niesamowicie. Jednak najczęściej go nie ma. Na naprawę czeka sie bardzo długo, kolsuntanci są różni, nie moge powiedzieć że niegrzeczni, ale nie kompetentni do bólu. Bezradni. Kłamią na potęgę i sami sie potem sypią, bo jest ich wielu i czasem trafi sie jakiś kumaty.Nie podpisujcie zadnych umów, bo to będzie najwiekszy błąd w Waszym zyciu.Ta firma powinna zniknąć z rynku.To totalny badziew.Żeby opisać wszystko musiałabym stracic na to cały dzień.To banda niekompetentnych oszustów.
    Zaletynie ma
    Wadykompletne niewywiązywanie sie z umowy.
    Wczesniej z 10 lat Dialog i było OK, a od grudnia 2013 kupiła go netia i jest masakra abonament 67 zł.
  • ~Robert / 2010-10-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy czytałem opinie zanim podpisałem umowę z Netią wydawało mi się że inni mają pecha, mi się to nie przytrafi, przecież pan który przyjechał samochodem z umową był taki miły.
    A prawda o Netii jest niestety porażająca. TPSA nie lubię bo monopolista bo ma niekompetentnych pracowników i trzeba wspierać inne firmy telekomunikacyjne aby rosła konkurencja.
    Netia w umowie zagwarantowałą transfer do 20Mb nie sprawdziwszy nawet czy jest to możliwe,
    Oczywiście NIE JEST. Przeszedłem z TPSA z telefonem i internetem do Netii bo miało byc taniej i szybciej, a jest drożej i i tak samo szybko jak w TPSA. Do tego Netia karze sobie płacić za telefony do nich na infolinię, to już powinno skłonić mnie do zastanowienia.
    Wracam do TPSA i teraz rozumiem reklamę TPSA w której mówią że "klienci do nich wracają", choć do wczoraj byłem zdziwiony jak można wrócić do TPSA ?



  • ~Robert / 2012-12-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obiecywali podłączenie internetu w ciągu 7 dni a czekałem 28. Do tego oszust siedzący w punkcie Netii obiecywał pierwszy rachunek za 19.90 bez kosztów aktywacji (przeczytałem umowę i wszystko było ok) a na rachunku akuku: zamiast 20zł - 120zł. I ciągłe zawieszanie, zepsucia i awarie. Zrobiłem katastrofalny błąd podpisując z nimi umowę.
    Zaletybrak.
    Wadyoszustwa, awarie, wprowadzenie w błąd, jakość obsługi żenująca.
    klient od 3 lat, produkt od 3 miesięcy.
  • ~Robert / 2018-04-01 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jedno wielkie oszustwo mając sam internet cena była nie zmienna fakt jak w reklamie natomiast po dołączeniu tv giga nagrywarki ceny co miesiąc diametralnie się zmieniły na coraz większe zainteresowanych zapraszam prześle screeny rachunków wystawionych przez firmę netia nie polecam tego uslugodawcy pozdrawiam
    ZaletyBrak
    Wadyciągła zmiana cennika,kosmiczne rachunki,z 50 mega przesyl 17 po rozmowie z konsultantem przesyl internetu duzo lepszy,czas oczekiwania na rozmowe z konsultantem od 10 minut do 30 w tle usypiajaca muzyczka.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Robert / 2018-08-09 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i krętaczy. Sprzętu w lokalnym biurze nie oddasz tylko trzeba wysylać do jakiegos magazynu. Po dwóch miesiącach od wysłania telefon że trzeba wpłacić 400zł bo jakiegoś modemu brakuje chociaż wysłałem wszystko co mi dali. Pinda na infolinii nic nie wie i nic nie może poradzić bo tak ma w komputerku. Jeszcze gorsze gówno niż Orange
    Zaletybrak
    WadyCała ta firma to wielka wada
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~ROBERT / 2019-09-03 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości dokupienia transferu. Po zykozystaniu limitu obiecana szybkość to 1mb a ostatecznie mam 0.02mb co się wiąże z brakiem dostępu do internetu. Problemy z dostarczeniem sprzętu naprawa trwa już 3 miesiąc i co 2 dzień zlecenie zostaje zamknięte.
    ZaletyBrak
    WadyInternet jest bardzo wolny w różnych okalizacjach.
    Bardzo dziwny "lejek"
    Obsługa obiecuję naprawić po czym zlecenie widnieje jako zamknięte.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Robert / 2022-03-12 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość tragiczna. Zaczarowany zwrot,,do" wg netii usprawiedliwia wszystko. W umowie mam internet ,, do 1000 Mb/s", średnia prędkość zmierzona to ok 70. Przed chwilą sprawdzałem - 31,8 i jak zwykle wytłuszczonym, kolorowym drukiem,,połączenie spełnia wymagania usług". Chcąc rozwiązać umowę ze względu na beznadziejną jakość usług odpowiadają, że jest to awaria masowa(to samo od ponad półtora miesiąca) i mogą jedynie dać rabat 1/30 wartości abonamentu, a rozwiązując umowę przed czasem, kara wynosi 1500pln. Żenada i dno
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie usługi
    MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
  • ~Robert / 2022-04-19 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, Internet słaby, zawsze się zawiesza telewizja, tylko powiem jedno TO JEST NAJWIEKSZE GÓWNO. Nie bierzcie tej firmy telewizyjnej
    ZaletyNIc
    Wadywszystko
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306