Oszukana klientka
Przed chwilą otrzymałam e-fakturę, kwota wyższa o 20 zł jakim prawem ?. Bardzo częste prerwy w dostawie internetu. Kontakt z infolinią i Biurem Obsługi tragedia, a jak już się doczekam na połączenie po kilku minutach połączenie jest zerwane. Nigdy więcej Netii oraz UPC.
Zaletybrak
Wadypodwyższenie kwoty faktury pomimo zapewnień, że kwota przez czas trwania umowy nie ulegnie zmianie, częsty brak internetu, Kontakt z BOK czasochłonny
MiejscowośćKraków
~oszukany / 2008-10-22 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Ponieważ za usługe VIP 24 płaciłem 140 PLN +VAT a ponadto łącze to było bardzo zawodne postanowiłem zrezygnować. W info (0801802803) powiedziano, że należy wysłać zeskanowaną wersję wypowiedzenia na adres nfo@netia.pl (Okres wypowiedzenia trwa miesiąc i zaczyna sie 10 dnia miesiąca). Dnia 08 sierpnia wysłałem maila z rezygnacją a mimo to Netia wystawia faktury za internet. Pnie konsultantki chociaż dzisiaj dwa razy przekazałem im kopię tego maila twierdzą, że mail do nich nie dotarł i muszę nadal byc klientem Neti - tzn co najmniej płacić. Każda trudniejsza rozmowa z tymi paniami kończy się extra pytaniem identyfikacyjnym (np ReGON, PESEL etc). Panie jeśli coś od nich chcieć zachowuja się jak ekspedientki w sklepie mięsnym w czasach stanu wojennego w latach 80 XX w.
WadyNie można zrezygnować.
8 lat.
~Oszukany / 2009-12-09 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcecie mieć 2 miesiące bez internetu to zapraszam do Netii.
Poczytajcie na moim blogu co mnie spotkało, kiedy przeszedłem do Netii: http://koszmarna-netia.blogspot.com
ZaletyBrak
WadyTotalny brak internetu. Netia nic nie robi, mimo że dzwonię do nich codziennie. Śmieją się klientowi w w twarz.
1,5 miesiąca
~Oszukany / 2015-01-14 18:43
Ocena: 1.00 / 5
STANOWCZO NIE !!! DLA TYCH OSZUSTÓW !!! Nie dajcie się oszukać jak ja .
ZaletyBajkopisarze
WadyWszystkie jakie są .
~Oszukany abonent / 2018-01-10 13:05
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA PUŁAPKA !!!!!!!!!!
Reklamują internet 150 mb/s i deklarują, ze na ich routerze po wifi jest spadek transferu na poziomie 10-15%
Mam 63 mb/s. W dziale reklamacji poinformowali mnie, ze powinienem się cieszyć bo to i tak dużo. Nie mam na piśmie wypowiedzi technika, wiec reklamację tez moge sobie wlozyc w buty.
Nawet gdyby po ich routerze wifi transfer będzie na poziomie 10mb/s to według nich jest wszystko ok.
Oszukany klient!!
WadyOszuści na bezczelnego
MiejscowośćWarszawa
~Oszukany Netii / 2018-06-18 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Masakra!!!! Firma PULAPKA !!!
Począwszy od nieuczciwie zawartej umowy, dalsza obsługa klienta to horror. Nie odpowiadają na monity reklamacyjne. Mimo nadania numeru sprawie, zgłoszenie wisi nie załatwione 4 miesiące a sprawa nie załatwiona. Byłem wcześniej 9 lat klientem vectry, przedstawiciel skusił mnie ofertą która okazała się nie prawdziwa. Stosują elektroniczne umowy, więc miał możliwość manipulacji. Bardzo żałuję, że wdepnąlem w tą firmę "krzak". Vectra to nie jest osmy cud świata, ale doceniam święty spokój, który miałem. Teraz szarpanka i upokorzenie klienta. Transfer internetu, który podają na ulotkach i przy podpisywaniu niech was potem nie zdziwi. Mam połowę z tego co na umowie i pani mówi, ze i tak mam szczęście, router wifi obniżą transfer- mimo, że jest ich firmowy. O tym jednak nie informują przy podpisywaniu umowy.
WadyPrzedstawiciel handlowy może was oszukać, potem jest słowo przeciwko słowu- więc zostajecie z konsekwencjami. Firma się nie poczuwa
Miejscowośćwarszawa
~Oszusci / 2016-03-04 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Haha. Netia chyba kupiła sobie pozytywne opinie, bo w ciagu tygodnia z 1,5 * skoczło na 2,3;)
Oszusci. Każdy kto z Wami miał do czynienia wie, że trzeba omijać szerokim łukiem!!!
Zaletybrak
Wadymiliony
~P1 / 2015-07-23 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Na szczęście uniknąłem na samym wstępie problemów technicznych dzwoniąc na drugi dzień na infolinię odwołując sprawę jeszcze przed wizytą "technika". Po wizycie dwóch szybkich kolegów co sprawnie z tajniaka w rozmowie wypisali/zaaplikowali mi umowę na 2 lata a nie na 6 miesięcy jak opowiadali - że po 6 miesiącach skontaktuje się ze mną osoba weryfikując czy jestem dalej zainteresowany czy nie; jeśli tak to ok, jeśli nie to żegnamy się i koniec. Tutaj sprawa się już o gówno ociera więc NIE TYKAJCIE!!! Patrzeć cwaniaczkom trzeba na łapy i kilka razy przy nich czytać i pytać! O każde zdanie wypisane i każdą zaznaczoną krzyżykiem kratkę! Pan na infolinii zaskoczony o co chodzi - 6 miesięcy tak za zetkę a później bulisz, gdzie to ichnie ustrojstwo chciałem na próbę jeśli można, a można niby bo cwaniaczki tak mówiły - no w sumie jeden, ten bardziej spocony. Dlaczego?... :)
ZaletyNa starcie BRAK! :/
WadyWprowadzanie w błąd. Oszukiwanie.
Nie mam i nie chcę mieć!!!
~Pam / 2019-10-23 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam być klientem tego operatora. Podpisałam umowę, przyszedł instalator, stwierdził, że nie ma możliwości i koniec kontaktu. Nic,że piętro niżej korzystają z usług tego operatora. Przy podpisywaniu umowy też nie było problemów z dostępem do netu. Po tygodniu milczenia zapytanie w salonie co dalej? Czekać na odpowiedz netii. KOlejny tydzień i sms,że umowa zaakceptowana i czekać ma montera. Po czym dostaję list, w którym "z przyczyn technicznych" nie ma mozliwości aktywacji usługi i wypowiadają umowę w trybie natychmiastowym, wdrażają procedurę zawieszenia usługi (której nawet nie uruchomili). Pismo skonstruowane oschle, w ostrym bełkocie powoływując się na paragrafy. Wręcz chamskim. Poczułam się jak dłużnik z 6 półrocznym stażem niepłacenia. NIGDY w życiu nie polecę tego operatora!!! Wystarczyło zwykłe przepraszam. I trochę więcej zaangażowania.
MiejscowośćGrudziądz
~panciemial / 2021-07-25 08:10
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Cały czas problemy z internetem. Router sam się momentami odłącza, co powoduje problemy z urządzeniami, które są do niego podłączone. Płatności i rozliczenia tak samo tragiczne. Zapłacisz szybkim przelewem, ale z automatu i tak Ci tego nie rozliczą, więc jeśli zrobiłeś to np. w weekend to do nast. tygodnia będzie "wisieć". Internet strasznie wolny
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
MiejscowośćPiaseczno
~pani G / 2013-09-02 23:59
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam nikomu nikomu nikomu naliczanie dodatkowych kosztow niewiadomo za co, jednorazowe podlaczenie kosztowalo 200zl o czym nikt nie wspomnial .... jeszzcze raz N I E polecam
Zaletybrak
Wadycale mnostwo
duzo za duzo
~Pasażer / 2022-10-05 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Spóźnienia notoryczne brak komunikacji. Nie interesuje obsługi jak klient ma się dostać do celu podróży. Odradzam bo to gorsze niż Bangladesz.
~Paskuda / 2020-12-08 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie miałam nawet okazji wypróbować internetu, ale sama obsługa klienta to masakra. W pewnym sensie zawarłam umowę z Netią - w pewnym sensie, bo KURIER SAM JĄ PODPISAŁ (kiedy ją dostarczył, nie było mnie w mieszkaniu). Po dwóch tygodniach oczekiwania na jakikolwiek kontakt w kwestii rutera, udało mi się wreszcie dodzwonić do firmy i dowiedziałam się, że już leci do mnie... wypowiedzenie umowy. Bo niby nie można podłączyć intenretu, chociaż w mieszkaniu ewidentnie jest taka możliwość.
Clow fiesta, nie polecam.
Zaletynie dostrzegam
Wadyta firma to żart
MiejscowośćOrzesze
~Patrycja / 2022-05-03 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam Internetu firmy Netia. Po wymianie routera Internet wiesza się praktycznie bez przerwy. Mimo ciągłego zgłaszania problemu na infolinię i zapewnień ze strony firmy że problem zostanie rozwiązany nic się nie zmienia - problem nadal występuje.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Patryk / 2015-05-01 19:23
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadyinfolinia, brak dostępu do internetu, problemy z tv.
~Patryk / 2023-05-15 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam zacząłem korzystać z tego internetu od niedawna, jednak już po spędzonym czasie zauważyłem że bardzo często go wywala jest to dosyć denerwujące firma z tym nic nie robi :(
ZaletyBrak
WadyCo chwile nie działa, wysoka cena, brak obsługi i szacunku do klienta
MiejscowośćRuda Śląska
~Paula / 2018-10-25 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Kategorycznie odradzam korzystanie z usług NETII, ustalenia pomiędzy przedstawicielem Netii, a tym, co się w późniejszym czasie okazuje, nie pokrywają się w zupełności. Obiecany mi był rabat za korzystanie ze sprzętów, którego oczywiście nie dostałam, błędna naliczanie faktur na moją niekorzyść,internet ciągle się zacinał. Po zakończeniu umowy naliczane mi były kwoty z kosmosu w dodatku za brak usługi. Ja osobiście nie chcę mieć z tą firmą nic do czynienia i z uwagi na moje doświadczenie nie polecam i ostrzegam innych przed podpisaniem umowy.
Wcześniej przez 10 lat korzystałam z usług UPC i tą firmę mogę polecić.
Zaletybrak
Wadyobsługa, jakość
MiejscowośćWarszawa
~Paulina / 2021-12-11 23:59
Ocena: 1.00 / 5
Zgłaszam do netii , codziennie już przez dwa tygodnie awarię giga nagrywarki. Odpowiadają ciągle tą samą formułką. Po dwoch godzinach na stronie wyskakuje komunikat że awaria usunięta. Masakra ta netia. Płacić trzeba na czas, internet do dupy, usługi dodatkowe nie działają, a faktury kosmiczne. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
MiejscowośćKalisz
~Paulina / 2022-08-29 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa dramatyczna. Uwaga paradoks. Masz pobrać fv do zapłaty przez "szumny" serwis netia online. Serwis zwraca błąd 500 lub 520, a Pani dokonuje resetu hasła na moim koncie. Metoda spychowa. Ale uwaga faktury nie mogą ci wysłać, na maila masz pobrać ją z netia online, która uwaga nie działa.
Łeb konia. Dramat!!!
MiejscowośćLipno
~Pawcio / 2018-10-12 10:21
Ocena: 1.00 / 5
Marketing prowadzony przez Netię jest tragiczny. Zakupienie najprostszej usługi wymaga dużej uwagi na ukryte koszty i masy czasu. Rozmowy telefoniczne trwają godzinami. Potrafią nie mieć w systemie umowy podpisanej przez internet. Lepiej nawet dopłacić i użyć innego dostawcy.