Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niko / 2023-01-24 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam, jesli tylko maja Panstwo jakakolwiek inna opcje - lepiej trzymac sie z dala od netii.
    Od 5 miesiecy nie potrafia przeprocesowac cesji umowy, pomimo faktu ze zostala juz podpisana na poczatku wrzesnia. Nie mam pojecia gdzie w tym momencie znajduja sie moje dokumenty, mozliwe ze nie sa odpowiednio zabezpieczone zgodnie z RODO. Na infolinii kazdy z agentow przedstawia inne informacje, agenci przelaczaja na siebie nawzajem nie przekazujac sobie informacji, obiecuja naprawic sytuacje, co sie nie dzieje. Nawet po kilku telefonach i mailach, sytuacja nie jest rozwiazana. Jedyna opcja jaka mi pozostaje na ten moment to urząd ochrony praw konsumenta, nie jestem w stanie sie do nich inaczej dostac.
    Zaletybrak
    Wady- kompletny brak profesjonalizmu
    - ogromny balagan
    - zle przeszkolony zespol - kazdy przedstawia inne informacje
    - najprawdopodobniej zgubili moje dokumenty - nie ufalabym ze przechowuja dane w odpowiedni sposob
    MiejscowośćKraków
  • ~nio / 2019-01-18 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy bardzo słaby internet na mieszkaniu (MAX10). Obiecywali że jak tylko się pojawi możliwość zwiększyć szybkość do 20-ki to zrobią to zdalnie od razu. Pojawiła się taka możliwość, ale już wymagają podpisywania umowy na 24 miesięcy chociaż od początku podpisywaliśmy umowę bezterminową ponieważ w każdej chwili mogą nas wymeldować z mieszkania z powodu remontu.
    Kłamią że innej opcji nie ma chociaż przy podpisywaniu pierwszej umowy wszystko było możliwie i kolorowo.
    Wadykłamią.
    bardzo wolny internet!
    MiejscowośćKraków
  • ~NiPolecam / 2020-05-07 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech obrazek powie sam za siebie. Takie coś odwala się przynajmiej raz dziennie i trwa przez ponad godzinę i to w najlepszym wypadku! https://i.imgur.com/7rKTj23.png
    ZaletyNiestety jest
    WadyNie działa
    MiejscowośćJarosław
  • ~Niusiu / 2014-11-25 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dzisiaj żałuję że 3 miesiące temu podpisałem umowę z tą firmą.Do te, pory byłem klientem dialogu i wszystko było OK, cuda zaczęły się dziać jak nastały rządy netii. Ciągle awarie, totalne olewanie klienta,brak kontaktu z jakimkolwiek kierownictwem,nawet nie ma gdzie złożyć skargi.Od pięciu dni nie mam telewizji kablowej, na zgłoszoną awarię ciągle odpowiadają że przyjęli zgłoszenie i że są w trakcie usuwania.Umówiony serwisant w ogóle nie przyjeżdża.Skargi można złożyć tylko drogą mailową, na które otrzymuję ciągle szablonowe te same odpowiedzi.Najgorsze jest to że zgodnie z podpisaną umową nie mogę wypowiedzieć umowy bez ponoszenia kar pieniężnych/ nawet jak wina jest po ich stronie/. Nikomu nie polecam tej firmy i bardzo przed nią przestrzegam.
    Zaletybrak
    Wadyciągłe awarie,lekceważenie klienta,brak możliwości złożenia skargi
    3 miesiące
  • ~NNBB / 2012-01-07 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Polska będzie ostatnim krajem w Unii która będzie miała światłowody zacofany kraj. Byłem u kolegi w UK on ma 50mb po światłowodzie i płaci jakieś śmieszne pieniądze które zarobi w 4h a w polsce internet 6mb za 60zł na które trzeba pracować 12h.
    NIE POLECAM NETII
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~nonetia / 2010-05-02 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Są przekosmiczni...zadna firma IT nie moze byc tak kiepska ;o Migracja ze zwykłego 1mb na 2mb trwa 4 miesiace! za kazdym razem slysze tylko
    - poniewaz sa swieta (A to daje dodakowy miesiac +1 na oczekiwanie), sytuacja podwojna
    - poniewaz jest to wina TP (niestety,netia nie oferuje niczego poza swoimi wezlami LLU)
    - poniewaz jakims cudem ktos czegos nie dopatrzyl (glupie tlumaczenie)
    - mozna dzwonic bez konca, upewniac sie i pytac czy bedzie ...a niczego to nie zmieni, na koncu i tak uslysyzsz wersje pesymistyczna ktorej sie spodziewasz - czyli, musisz czekac..czekac..czekac..
    - nabijanie w butelke az po dno
    - konsultanci jedynie moga przyjmowac zgloszenia, nie moga zalatawic niczego od reki (w kadzym dziale)
    * zalatawienie sprawy 2tygodniowej, ciagnie sie kilka miesiecy, mimo totalnych blachostek
    * z powodu brak moz. technicznych kilient ponosi wine (czesto wiaze sie z oplatami)
    * netia na laczach tp - totalna porazka, ci pierwszy nienawidza tych drugich
    * netia na laczach tp - nic poza 2mb nie dostaniesz wiecej ( stan na 02.05.10)
    * mimo proawdzenia netii za reke i pilnowania swojego zgloszenia to i tak konczy sie to porazka...jak by to juz tak mialo byc z zalozenia ;/
    Zaletyjakosc sieci
    Wadyorganizacja, konsultanci, czas realizacji, podejscie do klienta, nieumiejetnosc zalatwiania spraw z tp
    5 lat
  • ~NOTOTYLE / 2022-02-01 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Internet Drewno a każą sobie płacić więcej
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Nowak Helena / 2023-08-03 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed wchodzeniem we wspolprace z ta firma o standardach rodem z PRL.
    WadyObsluga klienta,)
    MiejscowośćKrakiw
  • ~Nowy / 2023-02-25 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. TV+internet+telefon. Oby do końca umowy a nawet bedę wczesniej konczyć nawet płacąc karę. Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Największy bład łaczyć TV+inetrnet+telefon. Jest sie uwiązananym. Nie róbcie tego. Internet na kablu lepszy iż światłowód w netii. Jak to możliwe skoro obiecują lepsze parametry. Tragedia.
    MiejscowośćLublin
  • ~NOX / 2016-05-20 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Włączają "Dodatkowe Usługi" po wcześniejszym wyłączeniu. Brak kontaktu - zachowują się jak oszuści. Nie przedłużę kontraktu, tym bardziej niekupne innych uslug
    Zaletyniema
    Wadyzapłacisz 30-50% więcej niż wciskają ci przed podpisaniem kontraktu "specjalnie dla ciebie".
    internet, 2 lata męki
  • ~nycek / 2013-07-08 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od póltorej tygodnia nie mam internetu, totalna ignorancja i brak informacji kiedy przywrócą dostsęp do internetu.
    ZaletyBRAK
    Wadyignorancja, brak szacunku dla klienta, brak profesjonalizmu.
  • ~obi / 2018-10-22 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałem zapłacić przy rozwiązaniu umowy za dwa routery chociaż nigdy dwóch nie miałem. Odrazu temat poszedł do kancelarii i zwykły klient nie ma ani czasu ani siły spierać się z kancelarią. Także nie polecam. W trakcie współpracy ani nie było tanio ani dobrze.
    ZaletyBraK
    WadyBrak rzetelności
    MiejscowośćOstrow Wielkopolski
  • ~Obywatel / 2022-03-01 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat próbuję się doprosić, żeby nie obklejali skrzynki na listy swoimi reklamami. Nie dociera.
  • ~ogor / 2011-02-20 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    LAGI KURDE OD 2 TYGODNI, BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU
  • ~Ohio2 / 2020-06-18 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    No mój internet daje z 2-3% tego co podają, cena jest słaba. A i internet czasami lubi sie popsuć.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~ohrid / 2018-11-21 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant z którym nie moglem skończyć rozmowy. Musiałem się odłączyć. Szkoda że nie nagrałem, to był po prostu atak
    WadyKonsultant z którym nie moglem skończyć rozmowy
  • ~okradana co miesiac prze netię / 2018-08-02 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia zadzwoniła do mnie żeby zaproponować zmianę umowy, bo kończyła sie moja stara. Zaproponowali, że od razu włączą nową usługę, żebym sobie sprawdziła jaka jest. opiero po kilku dniach dodrła do mnie umowa. Chciałąm zrezygnować, ale mówią mi że mogę zrezygnować jedynie przed włączeniem usługi (czyli również przed otzrymaniem umowy) - oczywiscie mówią o tym dopiero teraz, bo w rozmowie telefonicznej nikt to tym nie wspomniał.Inernet jest za wolny w mojej nowej pracy więc jestem zmuszona podpsać umowę z kimś innym, więc przez kolejny rok będę płacić dwarachunkii. Nigdy nie podpisujcie umowy z netią, bo za nic w świecie nie pozwolą wam odejści.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadyobsługa klienta, prędkość, jak raz podpiszesz umowe to oni sa jak smierć podatki - do końca życia się nie uwolnisz
    MiejscowośćWrocławw
  • ~Ola / 2018-09-02 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Internet bardzo kiepski, na wieczór często po 2 godziny nie działa, w ciągu dnia rownież potrafią wyłączyć. Co do telewizji , to najgorsza. Od Msc czekam aby przyszedł serwisant wymienić dekoder, który raz działa raz nie. Telewizja sie zacina czasem w ogóle nie można jej włączyć. Obsługa klienta miła jak chcą Ci wcisnąć usługę potem jak masz problemy, to robi sie nie przyjemnie. W styczniu kończy sie umowa i nigdy więcej Netii.
    MiejscowośćLubin
  • ~olaf / 2010-03-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety często tak bywa, że realna szybkość łączą nie odpowiada oferowanej...
    ludzie kuszą się na promocję, patrząc tylko na cenę
    nie zastanawiając się nad jakością usługi oferowanej przed danego dostawcę itp.
    ja wcześniej miałem net radiowy u lokalnego dostawcy, ciągle były problemy z łączem
    zmieniłem dostawcę na tp, myślałem też o netii
    ale jednak opcja dodatkowego pakietem TV z neostradą przeważyła
    i nie żałuje
  • ~olchu / 2015-05-12 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie polecam

    dowód http://results.tester.netia.pl/gpsrefnmfb (za 10 mega)
    Zaletybrak
    Wadynon stop awarie z dostępem do internetu, zepsute modemy, nieziemski ping
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306