Witam moja ferelna przygoda zaczęła się z chwilą fajnej oferty 6miesiecy za 1 złoty przez 24 miesiące...co mnie podkusiło ,żeby się zgodzić na ta promocje ...chyba te 6 miesiecy za zł.hehe (mam tą rozmowę nagrana w telefonie...) Oczywiście z konsultantką omówiliśmy wszystko przez tel. zgodziłem sie na propozycję...wzieła wszystkie dane i ustaliliśmy wizytę kuriera...będąc pewny umowy ,którą ustaliliśmy przez tel. podpisałem ja bez przeczytania...i to był błąd...to co było mi obiecane przez tel. okazało sie ,że umowa została sporządzona na zupełnie innych warunkach...1 miesiąc za zł i na czas nieokreślony... Pisze reklamacje i ewentualnym odsłuchaniu rozmowy gdzie została zawarta umowa przez tel. i niestety zostaje zbywany i skazany na płacenie 60zł co miesiąc na czas nieokreślony...Na szczęście mogę po wpłaceniu 400zł zrezygnować z tej usługi i uwolnić się od nich...zastanawiam sie nad tym... MIał ktos juz ten sam problem ?
ZaletyŻadnych same minusy
Wadymanipulacja,brak jakiejkolwiek rozmowy i porozumienia się z NETIĄ
~Mykhailo / 2023-06-05 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Feralna prędkość internetu, to kompletna fikcja. Na osobny opis zasługują warunki umowy z niezrozumiałymi karami.
Zaletynie ma
~Mykhailo / 2023-08-15 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Na swojej stronie mają cennik usług bezterminowych netia .pl/pl/internet?stacjonarny=bezterminowa, a tutaj jest cennik usług przy zawarciu umowy netia .pl/pl/internet?stacjonarny=oferta-na-24miesiace Ale jak się zerwie z nimi umowę to piszą, że koszt usług internetowych 430,50 zł miesięcznie, a rabat miesięczny, który udzielają przy podpisywaniu umowy 390,50 zł i trzeba dopłacić różnicę w postaci opłaty wyrównawczej. Na stronie nie da się znaleźć cennika za 430,50 zł miesięcznie. Jakość internetu jest fatalna - prędkość 1GB nie jest nawet zbliżona, można podpisać umowę na 1GB, ale prędkość nie przekracza 30 mbit, to jaki jest sens jakiejkolwiek taryfy powyżej minimum.
Zaletynie ma
MiejscowośćZielona Góra
~Myrik / 2021-06-29 01:08
Ocena: 1.00 / 5
Dostawca zarabiający pieniądze oszukując klientów. Myślę, że można pozwać za fałszywą reklamę.
MiejscowośćPoznań
~Mysza / 2022-09-12 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie POLECAM !!!! Wprowadzają ludzi w błąd nie wywiazuja się z umowy Jeszcze Pani każe odesłać sprzęt na własny koszt śmieszne Czuję się oszukana Polecam Geckonet Szybko sprawnie bez problemu
MiejscowośćGrudziadz
~nach3 / 2011-08-11 17:36
Ocena: 1.00 / 5
strata pieniędzy na abonament, telefony (brak fachowej obsługi), przepustowośc miała byc 20 mb a jest 5 Mb , cytuje: na więcej nie pozwala pana łącze. cała umowa kryje za sobę setki kruczków i różni się od tego co jest nam proponowane przez tel. radzę sprawdzić przed podpisaniem pozdrawiam
Zaletyżadnego jak narazie
2 miesiące walki :)
~naciągnięty / 2012-12-18 18:54
Ocena: 1.00 / 5
miłe panie naciągają na infolinii na rabaty później trzeba o nie dochodzić drogą pisemna szkoda nerwów i czasu lepiej nie dać się wrobić i mieć spokój na każdy telefon od nich KRÓTKO NIE DZIĘKUJE DOWODZENIA
Zaletyw miare dobry inter
Wadynaciąganie na infolini
9
~naiwniak / 2009-12-01 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Już miesiąc oczekuję na możliwość połączenia Internetowego. Straciłem wiele godzin na próby rozmów z operatorami Netii, ale Ci puszczają tylko muzyczkę, albo są totalnie niekompetentni. Czy nie ma bata na tę firmę?
Zaletybrak
Wadywyłącznie
czekam, jest już po terminie
~naiwny / 2015-04-02 09:54
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma naciąga na koszt, za wysłanie e-meila z zapylaniem dolicza ok. 5zł. Ciągłe zrywanie internetu, koszmar.
~Najgorszy_internet_ROKU / 2017-11-02 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Internet w Netii to NAJGORSZA MOJA DECYZJA W ZYCIU! Nie moge się doczekać końca umowy, nigdy tam nie wrócę. Podłączenie internetu zajęło "fachowcom" dwa tygodnie!! oczekiwanie na połączenie z konsultantem to wieczność... Najdłuższy mój czas to ponad 20 min!!!!! DNO i totalna żenada!
Zaletymożliwość rzucania ruterem o ścianę etc...
WadyWszystko :)
A dajcie spokój...
~narc / 2019-01-16 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem netii juz 6 rok, przez 4 lata nie było żadnych problemów z netem kiedy mieszkałem pod innym adresem. Po przeprowadzce podpisałem kolejną umowę na 2 lata i to jest poprostu tragedia! Samo to, że dla konsultanta umowa od września 2017 do grudnia 2019 to 24 miesiące. (tak mam nagrane, a na umowie 27miesięcy). Internet na kablu (VDSL 50Mb/s), od ponad roku net dzień w dzień się wiesza, w godzinach 16:00-2:00 można zapomnieć o jakichkolwiek grach online, czy nawet na komórce bo pingi skaczą od 200ms do nawet 2000ms i tak cale wieczory - co nawet wyklucza się z ich regulaminem świadczenia usług. Problem był przeze mnie zgłaszany wielokrotnie, przesyłane testy łączą, sieci netii, tracertów itp., gdzie ewidentnie winę było widać po stronie netii na ich sieci, wielokrotnie otrzymywałem w odpowiedziach, iż to z mojej winy i winy wszystkich gier dookoła, że wszystkie aplikację oraz ich serwery mają awarie w jednym momencie itp. Reklamację odrzucili. Chciałem już wypowiedzieć umowę, mimo kary umownej. Lecz największym zaskoczeniem dla mnie było to, iż mieszkając na nowym osiedlu, żaden inny operator nie jest wstanie mnie przyłączyć do internetu, bo Netia jako jedyna ma okablowanie na to osiedle, którego nikomu nie dzierżawi. - Czyżby taka taktyka? - pewnie dlatego mieli mnie głęboko w poważaniu, bo mogli se na to pozwolić, wiedząc że i tak jestem na nich skazany.
Obecnie sprawy potoczyły się w tą stronę, że jako wspólnota zamierzamy wystąpić z petycją do UOKIK w sprawie podłączenia dodatkowej linii dla innych operatorów - jako że jesteśmy skazani na netie wszyscy i nie mamy innego wyboru.
Netia obecnie świadczy takie usługi w mieście, że normalnie czuję się jakbym mieszkał gdzieś na wsi gdzie zasięg nie dociera i to jeszcze w latach 2000, gdzie neostrade jak ktoś miał w tamtych czasach to był gość..
Jak macie możliwość podpisania umowy z jakimkolwiek innym operatorem, to netia polecam dać na ostanie miejsce (albo wcale jej nie brać pod uwagę)
Zaletybrak
Wadywszystko:
cena - konkurencja ma lepsze oferty
wysoki ping na kablu, skoki pinga, przerwanie łącza - codziennie wieczorami
konsultanci "z łapanki" - każdy mówi co innego, na 1 zgłoszenie odpiszą ci na inny temat
MiejscowośćJelenia Góra
~nasti / 2013-07-26 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar!!! nie podpisujcie z nimi umowy, bo sie nie uwolnicie. Probujemy rozwiazac z nimi umowe od 3 miesiecy i ciagle do nas dzwonia konsultacji i pytaja o powod!! przeciez maja to wszystko na pismie albo na poprzednich rozmowach telefonicznych. Do tego podaja sprzeczne informacje. Jesli chodzi o internet, ciagle cos przerywa, rozlacza sie, telewizja sie zawiesza. Naliczaja na fakturze dodatkowe oplaty. Najgorszy dostawca jakiegokolwiek znalam.
Zaletybrak
Wadyzła jakość uslug, oszukiwanie i naciąganie Klienta
~nat / 2022-03-14 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma oferująca usługi internetowe oraz telewizyjne. Nie działa nic. Oferują wizytę techników - minął tydzień nikt się nie odezwał. Zdecydowanie odradzam, w żadnym stopniu nie wywiązują się z podpisanej umowy - w zamian proponują dokupienie wzmacniacza internetowego. Obsługa telefoniczna fatalna-nieuprzejma. Po częstych telefonach, za każdym razem słyszę ze problemy są akurat na moim osiedlu, dramat. Naprawdę nie ma żadnych zalet. W trosce o nerwy proponuje wybór innego dostawcy internetu. Wszystko na -.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~nata / 2008-09-27 18:55
Ocena: 1.00 / 5
niekompetentna obsługa ,bałagan w dokumentacji klienta,pracownicy telefonicznego biura obsługi klienta udzielaja sprzecznych sobie i prawdzie informacji. Pani z która dzis rozmawiałam stwierdziła na przykład ze mam aktywna usługę (konkretnie szybki internet) i była bardzo zaskoczona gdy poinformowałam ja zwięzle ze to bardzo dziwne gdyz nie przysłano mi jeszcze modemu!!!!!!!! I żeby była jasność,na ten tak zwany "szybki internet" czekam juz ponad trzy tygodnie!!!!!!! Mówię więc pani z infolinni ze w takim razie prosze o rozwiązanie umowy,a ta mi na to ze muszę poczekać na zakonczenie OKRESU ROZLICZENIOWEGO!!!!! A przepraszam za co ten okres rozliczeniowy? Za usługę której mi nie dostarczono? To są po prostu KPINY Z KLIENTA! SZCZERZE I SERDECZNIE ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy !!!!!!
Zaletyabsolutnie brak
Wadycałe mnóstwo
umowa podpisana trzy tygodnie temu,usługi nadal brak
~Natalia / 2023-02-23 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby dostawca usług. Przeniesienie usług do 21 dni w czasach gdzie ludzie pracują z domu i potrzebują szybkie dostępu do internetu . To Netia jest w tyle i sprawność obsługi na poziomie 20 lat wstecz.
ZaletyŻadne
WadySłaby internet
Tv się wiesza
Obsługa klienta dno w czasach potrzeby dostępu do internetu
MiejscowośćŁódź
~Natalia / 2023-03-01 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona internet . Mieszkam od ponad roku na nowym mieszkaniu i jeszcze nie miałam pełnego miesiące gdzie internet działał. Usterki praktycznie są non stop.
Po zgłaszaniu usterki dowiaduje się że nikt ani ja ani narzeczony nie zgłaszał. Dziwne bo mamy w historii połączeń co chwilę do nich telefony.
Raz się zdarzyło że usterka była zrobiona i uwaga działał internet tylko dwa dni .
Porażka i dno. Czekam aż umowa się skończy bo place rachunki a z internetu nic nie korzystam.
ZaletyBrak
WadyBrak internetu częste usterki brak kontaktu z personelem zbyt długie oczekiwanie na połączenie z infolinia
MiejscowośćKatowice
~Natyaz / 2017-03-03 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Dostawca katastrofa, Internet ciagle się zawiesza bądź go nie ma z powodu ciągłych "awarii" obsługa klienta na pałę z plusem, stanowczo odradzam tego dostawce
ZaletyBrak
WadyTransfer, obsługa klienta, działanie internetu
~Neria to żlo / 2022-07-05 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Netia,oszukali mnie jak ostatni złodzieje bez skrupułów,dno żenada szlak by was trafił,oby krety przegrtzły wasze swiatłowodowy w całym kraju.
ZaletyZero dno
WadyWszyatkie możliwe,śmieciowy internet
MiejscowośćKośmin
~Nes / 2023-04-26 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Oszukuja ludzi.
Straszna firma.
Ludzie potem lądują z długami.
ZaletyNie ma
WadyMasakra
MiejscowośćWrocław
~Neta / 2021-11-30 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie i nie ma możliwości obniżenia kosztów faktury,bo tłumacza się, że awaria masowa. Obsługa na infolinii masakryczna . Odsyłanie od Ajfasza do Kakfasza. Porażka . Nie polecam.