Jak najbardziej nie polecam. Wielki bałaganw tej firmie i zanizony transfer !!!
Zaletybrak
Wadyczasu by zabrakło żeby wymienic
3 lata
~Marcel Symulewicz / 2022-05-18 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to totalne gówno. Może i ma prędkość 100+ mb/s ale stabilność? To bym już miał lepszą stabilność na linie 200 metrów nad ziemią bez zabezpieczeń. A obsługa klienta? Nie da się nigdzie dodzwonić. Trzeba czekać dziesiątki minut żeby można było rozmawiać. Solidny skam.
ZaletySzybka prędkość
WadyWszystko
MiejscowośćLegnica
~marcin / 2010-02-09 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Ty dobry a co Ty wogóle wiesz ???Wiesz chociaż że żyjesz tumanie?
Zaletyżadnych
Wadywszystko
~Marcin / 2017-12-04 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, odradzam
Awaryjna sieć
Obsługa klienta TRAGEDIA
Wcale nie chcą pomóc. "Nie mogą pomóc" czeka się bardzo długo na konsultanta, który łączy z innym konsultantem i tak z 4 razy.
WadyWszystko
MiejscowośćOpole
~Marcin / 2017-12-30 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
ZaletyBRAK !!!
~Marcin / 2020-04-21 00:31
Ocena: 1.00 / 5
Widzę, że moja kiepska opinia nie będzie wyjątkowa... Bardzo kiepskie realne parametry połączenia internetowego (ok.10-15% tego co jest w umowie!), zamiast 300, maksymalnie ok.40 mb/s. Żenada! Regularne zrywanie połączenia z Internetem mimo mieszkania blisko centrum jednego z największych miast w Polsce. Chcesz to zgłosić? Zapomnij! Nawet w nocy czekanie kilkanaście bądź kilkadziesiąt minut na połączenie z konsultantem to jest norma! Ogólnie wszystko nie tak jak być powinno, a wydzwanianie po kilka razy w ciągu miesiąca celem przedłużenia umowy to już raczej nękanie niż oferowanie! Natarczywość i niekompetencja - tak bym w skrócie określił tę firmę.
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości połączenia z infolinią
Regularne zrywanie połączenia
Wysokie ceny
Natarczywe nękanie w celu przedłużenia umowy
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-06-06 19:44
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym przy próbie dowiedzenia się dlaczego moja usługa tj. Internet nie działa, dowiedziałem się że już nie jestem klientem firmy Ists natomiast klientem firmy Netia i tu zaczęły się same problemy ???? a moja radość trwa do tej pory ????????
Po wielu próbach kontaktu z biurem obsługi klienta i dowiedzenia się czegokolwiek o mojej aktualnej sytuacji, bez żadnej konkretnej informacji byłem odsyłany przez Panie z BOK na nie istniejącą już infolinię Ists ???????? i od nowa próbowałem się przebić przez sekretarkę by uzyskać informacje.
W końcu! Udało się! Połączyłem sie z bardzo miłym Panem z działu technicznego, uznałem że tam ktoś będzie bardziej poinformowany i pomocny niż Panie z BOK i miałem rację! Pan mi wszystko wyjaśnił, powiedział co i jak dalej mam robić by uzyskać dostęp do konta abonenta online a następnie do internetu , niestety mimo chęci pomocy w uzyskaniu hasła Pan z działu technicznego nie mógł pomóc by te hasła uzyskać poza wysłaniem SMS z aktualnym numerem abonenta. Czego następstwem było przekierowanie mnie na BOK... ???????????? I wróciłem do punktu wyjścia i bardzo sympatycznych Pań które niestety nie chcą być pomocne wręcz przeciwnie, umowa którą zawarła moja narzeczona z Ists i załącznik z upoważnieniem mnie do załatwiania wszelkich spraw związanych z internetem u nich nie obowiązują. Mimo moich propozycji wysłania skanów umowy i upoważnienia, Pani w dalszym ciągu nie chciała wyjaśnić dlaczego i rozłączyła się oczywiście bardzo uprzejmie życząc mi miłego dnia ????????????
Pierwsze wrażenia z przypadkowego kontaktu z firmą Netia? Bezcenne ????????
ZaletyBrak
WadyNie chcę ich poznawać.
MiejscowośćKraków
~Marcin / 2022-11-26 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Kpina kpina i jeszcze raz kpina. W ostatnim czasie router netii zrestartowal sie i dostep do wifi byl niemozliwy. Jak sie okazalo haslo do sieci bezprzewodowej zostalo zmienione. Opowiedz neti: nie sa w stanie ustalic kto i w jaki sposob wszedl na router i zmienil haslo do wifi. Nadmienie, ze w chwili zajscia nie przebywaly w poblizu osoby trzecie, a dom oddalony jest w znacznej odleglosci od innych gospodarstw. Ewidentny wlam na router. To jednak za wiele dla technikow netii aby ustalic okolicznosci - bezpieczenstwo sieci 100 %. Boje sie korzystac z aplikacji bankowych. Sama jakosc uslugi dno. Srednio 1-3 utraty polaczenia dziennie. O skaczacym pingu z 40-800 nawet chyba juz nie warto wspomihnac bo to raczej daja gratis dla kazdego klienta. Chetnie zmienil bym usluge ale do wyboru pozostaje internet radiowy lub domowe lte, a ja potrzebuje stalego lacza bez opoznien itp. Przesylanie plikow czy udzial w konferencji w pracy to loteria - albo sie uda albo nie. Kontakt z serwisem swietny! Odpisuja ! Ponaglaja technikow ! i nic sie nie zmienia. W biezacym tygodniu umowilismy sie nawet z pania z sluchawki na wizyte technika w domu w godz 13-16. Jak nie trudno zgadnac nikt sie nie pojawil, a ja jak nie powiem kto czekalem i specjalnie odwolalem wszystkie sprawy. Unikac jak ognia. Przy pierwszej lepszej okazji rezygnuje.
MiejscowośćKońskie
~marcos / 2010-05-20 11:58
Ocena: 1.00 / 5
szkoda slow - do dupy
~Marcus / 2018-05-13 17:33
Ocena: 1.00 / 5
BADZIEW NAD BADZIEWIE i BADZIEWIEM POGANIA. Co kila minut rozłącza internet, nic nie da się zrobić, nie da się pracować, a o oglądaniu filmów to można zapomnieć na zawsze. Od 8 miesięcy naprawiają lub chyba tylko udają, bo nic się nie zmienia. Cierpliwość się skończyła, umowa wypowiedziana.
ZaletyBRAK
Wady99% tej usługi to jedna WIELKA WADA
MiejscowośćWrocław
~marek / 2010-02-10 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Dzieki Bogu juz im nie place.Rozwiazac z nimi umowę Gehenna.Klamstwo za klamstwem.odpisuja na meile,że wszystko w porzadku nie ich wina a TPSA co jest wierutnym klamstwem.Wyslalem wypowiedzenie faxem - po sprawdzeniu telefonicznym fax nie doszedł? lub w koszu?Nastepny, list polecony,potwierdzenie odbioru. Nie chca zwolnic łacza odpisuja ,ze miesiac temu oddali łącze TPSA a TEPSA blokuje . Po interwencji UKE wychodzi na jaw,że sami blokuja lacze.Konsultanci mowia ze w grudniu 2009 wyslali informacje do TEPSY o rezygnacji,a ja mam informacje ,że klamia - Otrzymalem odpowiedz z UKE ,ze dopiero pod koniec stycznia teraz poszla informacja do TPSA. Na potwierdzenie mojego pisania posiadam cała korespondencje z Netia UKE, TPSA. WIEM ZWALAJA WINE NA TPSA ALE TO NIE PRAWDA TEPSA JAKA JEST ALE NIE JEST JESZCZE NAJGORSZA. KTO NIE WIERZY PROSZE PODPISAC UMOWE Z NETIA . RADZE KAZDEMU , NIE CZEKAJCIE JAK BARANY PISZCZE O POMOC DO URZEDU KONTROLI ELEKTRONICZNEJ ONI WAM POMOGĄ. PRACUJA TAM FANTASTYCZNI LUDZIE, KTÓRZY SA DLA WAS A NIE PRZECIWKO WAM.PRZERABIALEM TEN TEMAT I MOGE POTWIERDZIC. TYLKO JEDNO KOMPLETUJCIE KAŻDY DOKUMENT NAWET MEIL
ZaletyZERO moze malutki jakos to działalo do idealu daleko
WadyPRAWIE NIESKOŃCZONOŚĆ
mialem 24 miesiace - nigdy wiecej
~Marek / 2014-07-08 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 2,5 roku temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Po wakacjach wypowiadam umowę (po ponad 10 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę.
ZaletyBRAK
Wadybrak stabilności połączenia
ponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc
~marek / 2014-12-05 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem Netię stosunkowo niedawno, bo 4 tygodnie temu. W ofercie było napisane 50 mb/s, prędkość nie dochodzi nawet do 12.. Na przesyłkę kurierską czekałem bardzo długo, 3 tygodnie - słaba obsługa klienta, można dzwonić 3 razy a i tak nikt nie odbierze. W dodatku gdy przyszedł technik od Netii, było czuć od niego alkoholem. W ogóle nie pytał gdzie ma być zamontowany router itd. tylko znalazł gniazdko i zrobił po swojemu. Dopiero gdy zwróciłem mu uwagę zaczął robić tak jak należy. Od nie dawna średnio co 6-7 minut router się rozłącza, i pojawia się informacja, że sprawdza się prędkość połączenia..
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta, prędkość mniejsza niż w ofercie, słaba stabilizacja urządzenia.
4 tygodnie, 59,90zł.
~Marek / 2017-11-03 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem do tej pory. Zrywanie połączenia kilka razy dziennie, przesył tragedia. Buractwo i niedouczone głąby w obsłudze klienta. NIE POLECAM!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marek / 2022-07-21 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet miał być do 20Mb/s pobierania i 2Mb/s wysyłania, nigdy w życiu, mimo że internet mam od wielu lat i komputer podłączony jest po kablu, pobieranie nie przekroczyło 15mb/s w testach oraz 1mb/s wysyłania, przy czym podczas testów sieć nie była obciążana przez innych użytkowników. Bardzo częste przerwy w dostawach internetu są skrajnie flustrujące. Mój pakiet ma w sobie zawarte jeszcze telefony z nielimitowanymi rozmowami i smsami. Poza Warszawą bardzo ciężko jest złapać zasięg mimo że inne siecie go mają, np.orange. Pakiet wydaje mi się bardzo nieopłacalny, planuje z niego zrezygnować.
MiejscowośćOtwock
~Marek / 2023-09-01 20:03
Ocena: 1.00 / 5
W Warszawie max. jaki udało mi się wycisnąć z ich pseudo światłowodu to było coś koło 450 Mb/s i to tylko raz. Średnia prędkość gania między 180 a 250. Awarii jest tyle, że się płakać chce. Rozłączają celowo internet nocami, aby ludzie nic nie pobierali. Trzeba wstać, odłączyć modem od prądu, podłączyć i startuje od nowa. Jest na to trik, trzeba zaopatrzyć się w elektroniczny timer z gniazdkiem. Usytawiamy czas aktywnego gniazdka na 58 minut, reset i ponownie 58 minut i tak na całą noc. Wtedy, Netia już internetu nie rozłącza.
A teraz siedzę we Wiedniu. Kupiłem małe M po sprzedaży M3 w Warszawie. Mam też światłowód. Najniższa prędkość jaką wylukałem to było 1.06Gb/s. Cały czas mam przedział od 1,30 do około 1.60. Można? Można, ale nie w kraju urfysynów urffiarzy sssłodzeii pijoków nieuków bruttasów cffaniaczków wysssykiwaczy pedalców.
Polska to dno pod każdym względem, każda technologia wali się aż miło.
Dla przykładu, w A1 (sieć komórkowa) Lte mam cały czas na poziomie około 280 mega a 5G działa około 880-900 mega. A w Warszawfffce w Play miałem Lte do 20-30 mega, buhahahahahahahaahah!
ZaletySUPER ŻE MIESZKAM W AUSTRII BO TUTAJ ŚWIATŁOWODY HULAJĄ OKOŁO 1.50Gb/s
WadyPOLSKA TO KRAJ DNA TECHNOLOGICZNEGO
~Marek Gołębski / 2011-07-01 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem namówiony na zmianę operatora z TP SA na NETIĘ przez panie Małgorzatę Głowacką i Emilię Wolińską z biura netii (tel 533 555 991). Obie Panie zarzekały się, że "technologia netii" pozwoli na dostarczanie mi internetu o prędkości 6Mb na łączach TP SA pomimo, że TP SA nie jest w stanie tego zrobić. po uruchomieniu usługi okazało się to nieprawdą. Panie przestały ze mną rozmawiać (jedna chora a druga twierdziłą, że ... "przez pierwszy miesiąc internet będzie chodził wolniej" !!!! i że MI O TYM MÓWIŁA !!!!!. Na zlożoną oficjalną reklamację w której zażądałem zniesienia opłąt do czasu usunięcia "awarii" lub zakończenia umowy "w sposób umożliwiający mi płynną zmianę operatora". Na odpowiedź miałem czekać 30 dni...!!! (wszystko zgodnie z umową! - sprawdźcie!). po dwóch tygodniach czekania ... WYŁĄCZYLI MI INTERNET BEZ OSTRZEŻENIA !!!! Czuję się oszukany, NIE ZADAWAJCIE SIĘ Z TĄ FIRMĄ - bezczelność króluje!
~Maria / 2017-09-18 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Netia to jest jakiś jeden wielki żart z klientów. Jeżeli ktoś nie przeczyta dokładnie całego ich śmiesznego regulaminu albo nie pracował nigdy w jakiejś sieci na obsłudze klienta, to nie będzie wiedział, że musi napisać wypowiedzenie od umowy na czas OKREŚLONY! Inaczej umowa przechodzi na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem... O niczym nie jesteś wcześniej informowany, wszystko po cichu, tylko żeby naliczyć kolejne faktury. Już nie wspomnę o tym, że nie korzystam obecnie z ich internetu, bo przeniosłam się do innego mieszkania i nie chcieli mi tam przenieść internetu na tej samej umowie, tylko na zupełnie innej, droższej i NA 2 LATA. PORAŻKA
ZaletyBRAK
WadyCała ta firma to jedna wielka wada
Wrocław
~Maria / 2020-09-08 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Moja ocena: mniej niz zero
Bardzo odradzam te firme z naciskiem na bardzo. Wypowiedzialam umowe zachowujac wszystkie warunki, zamowilam usluge na odeslanie sprzetu ze strony netii -> furgonetka. Po 5 miesiacach przyszla mi faktura za nieodeslanie sprzetu 650 zlotych. Dobrze ze mam wszystkie mozliwe potwierdzenia nadania i doreczenia natomiast musze teraz udowadniac swoja niewinnosc. Skandal
Zaletybrak
Wadyjeden wielki balagan w papierach
MiejscowośćKrakow
~Maria / 2022-02-13 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Ciągle przerywa, zacina się nie da się nic oglądać. Nie polecam. Chyba najgorsza tv kablową. Masakra.