Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Majka / 2018-11-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług z tej firmy mają lekceważące podejście do kluenta,a ceny z kismosu.Zdecydowsnie odradzam stały klient
    ZaletyBeak
    WadyUsterka nie usunieta, bez kontaktu z klientem anulowanie zgłoszenia usterki.Glupie tłumaczenia.
  • ~majkel / 2015-06-28 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmę Netia radzę omijać szerokim łukiem . Oszukują ludzi na każdym kroku .
    ZaletyNAPISŻE DRUKOWANYMI BRAK ZALET
    WadyŻe instnieją
    6
  • ~malgorzata / 2017-08-22 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis ciągle cos się psuje naprawiają np. Dziś 22-08-2017 od 13 do 17.30+ cały czas bez żadnego komunikatu nie ma ani Internet ani tv a oni sie bawią jak nie zapłacisz rachunku na czas co jest tez nie mały 170pln to będą wysyłać sms ale za te wszystkie godziny gdy nie miałaś dostępu o tym nie chcą rozmawiać jeszcze trochę I zrywam sie z tego bagna
    Zaletynic na ekranie
    Wadywszystko brak komunikacji robicie co chcecie macie nas w dupie ale my mamy opcje możemy was olac
    za dlugo
  • ~Malwina261 / 2016-05-31 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Odradzam wszystkim! Brak realizacji umowy w terminie, przeciąganie podłączenia internetu - 1 ms, po czym pismo z wiadomością, że poprowadzenie kabli jest niemożliwe... Zero poczucia winy. Pani z obsługi klienta powiedziała, że " to nie ich wina i nie czuje się w żaden sposób odpowiedzialna za zaistniałą sytuację", więc ja się pytam kto ma się czuć?! Porażka! Nie chcę mieć więcej nic wspólnego z tą firmą!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by pisać - cała firma to jedna wielka wada
  • ~maly321 / 2009-01-04 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisalem umowe z netia w 2008r i zaczely sie problemy.
    1. Przez pierwszy miesiac zero internetu ale kase zaplac
    2. Po dwoch miesiacach odciety telefon, poniewaz pracownik netii zapomnial o swoich obowiazkach
    3. Niekompetentni pracownicy do granic bolu.
    Firma moja stracila spore pieniadze przez netie i do tej pory nie moge sie doczekac rekompensaty.
    W innym kraju juz dawno zniknela by z rynku!!
    ZaletyBrak
    WadySame minusy
  • ~Manczi / 2020-01-24 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu jaki istnieje. Internet wywala średnio co parę minut. Po skontaktowaniu z infolinią następnego dnia dzwonią, że powinno być wszystko ok po czym nic nie jest ok XD unikać szerokim łukiem chyba, że chcecie płacić za 5 minut internetu i 5 minutową przerwę :D:D:D
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarka
  • ~maniak665 / 2011-06-09 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najbardziej nie polecam. Wielki bałaganw tej firmie i zanizony transfer !!!
    Zaletybrak
    Wadyczasu by zabrakło żeby wymienic
    3 lata
  • ~Marcel Symulewicz / 2022-05-18 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to totalne gówno. Może i ma prędkość 100+ mb/s ale stabilność? To bym już miał lepszą stabilność na linie 200 metrów nad ziemią bez zabezpieczeń. A obsługa klienta? Nie da się nigdzie dodzwonić. Trzeba czekać dziesiątki minut żeby można było rozmawiać. Solidny skam.
    ZaletySzybka prędkość
    WadyWszystko
    MiejscowośćLegnica
  • ~marcin / 2010-02-09 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ty dobry a co Ty wogóle wiesz ???Wiesz chociaż że żyjesz tumanie?
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2017-12-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, odradzam
    Awaryjna sieć
    Obsługa klienta TRAGEDIA
    Wcale nie chcą pomóc. "Nie mogą pomóc" czeka się bardzo długo na konsultanta, który łączy z innym konsultantem i tak z 4 razy.
    WadyWszystko
    MiejscowośćOpole
  • ~Marcin / 2017-12-30 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK !!!
  • ~Marcin / 2020-04-21 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Widzę, że moja kiepska opinia nie będzie wyjątkowa... Bardzo kiepskie realne parametry połączenia internetowego (ok.10-15% tego co jest w umowie!), zamiast 300, maksymalnie ok.40 mb/s. Żenada! Regularne zrywanie połączenia z Internetem mimo mieszkania blisko centrum jednego z największych miast w Polsce. Chcesz to zgłosić? Zapomnij! Nawet w nocy czekanie kilkanaście bądź kilkadziesiąt minut na połączenie z konsultantem to jest norma! Ogólnie wszystko nie tak jak być powinno, a wydzwanianie po kilka razy w ciągu miesiąca celem przedłużenia umowy to już raczej nękanie niż oferowanie! Natarczywość i niekompetencja - tak bym w skrócie określił tę firmę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości połączenia z infolinią
    Regularne zrywanie połączenia
    Wysokie ceny
    Natarczywe nękanie w celu przedłużenia umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2022-06-06 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym przy próbie dowiedzenia się dlaczego moja usługa tj. Internet nie działa, dowiedziałem się że już nie jestem klientem firmy Ists natomiast klientem firmy Netia i tu zaczęły się same problemy ???? a moja radość trwa do tej pory ????????
    Po wielu próbach kontaktu z biurem obsługi klienta i dowiedzenia się czegokolwiek o mojej aktualnej sytuacji, bez żadnej konkretnej informacji byłem odsyłany przez Panie z BOK na nie istniejącą już infolinię Ists ???????? i od nowa próbowałem się przebić przez sekretarkę by uzyskać informacje.

    W końcu! Udało się! Połączyłem sie z bardzo miłym Panem z działu technicznego, uznałem że tam ktoś będzie bardziej poinformowany i pomocny niż Panie z BOK i miałem rację! Pan mi wszystko wyjaśnił, powiedział co i jak dalej mam robić by uzyskać dostęp do konta abonenta online a następnie do internetu , niestety mimo chęci pomocy w uzyskaniu hasła Pan z działu technicznego nie mógł pomóc by te hasła uzyskać poza wysłaniem SMS z aktualnym numerem abonenta. Czego następstwem było przekierowanie mnie na BOK... ???????????? I wróciłem do punktu wyjścia i bardzo sympatycznych Pań które niestety nie chcą być pomocne wręcz przeciwnie, umowa którą zawarła moja narzeczona z Ists i załącznik z upoważnieniem mnie do załatwiania wszelkich spraw związanych z internetem u nich nie obowiązują. Mimo moich propozycji wysłania skanów umowy i upoważnienia, Pani w dalszym ciągu nie chciała wyjaśnić dlaczego i rozłączyła się oczywiście bardzo uprzejmie życząc mi miłego dnia ????????????
    Pierwsze wrażenia z przypadkowego kontaktu z firmą Netia? Bezcenne ????????
    ZaletyBrak
    WadyNie chcę ich poznawać.
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2022-11-26 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina kpina i jeszcze raz kpina. W ostatnim czasie router netii zrestartowal sie i dostep do wifi byl niemozliwy. Jak sie okazalo haslo do sieci bezprzewodowej zostalo zmienione. Opowiedz neti: nie sa w stanie ustalic kto i w jaki sposob wszedl na router i zmienil haslo do wifi. Nadmienie, ze w chwili zajscia nie przebywaly w poblizu osoby trzecie, a dom oddalony jest w znacznej odleglosci od innych gospodarstw. Ewidentny wlam na router. To jednak za wiele dla technikow netii aby ustalic okolicznosci - bezpieczenstwo sieci 100 %. Boje sie korzystac z aplikacji bankowych. Sama jakosc uslugi dno. Srednio 1-3 utraty polaczenia dziennie. O skaczacym pingu z 40-800 nawet chyba juz nie warto wspomihnac bo to raczej daja gratis dla kazdego klienta. Chetnie zmienil bym usluge ale do wyboru pozostaje internet radiowy lub domowe lte, a ja potrzebuje stalego lacza bez opoznien itp. Przesylanie plikow czy udzial w konferencji w pracy to loteria - albo sie uda albo nie. Kontakt z serwisem swietny! Odpisuja ! Ponaglaja technikow ! i nic sie nie zmienia. W biezacym tygodniu umowilismy sie nawet z pania z sluchawki na wizyte technika w domu w godz 13-16. Jak nie trudno zgadnac nikt sie nie pojawil, a ja jak nie powiem kto czekalem i specjalnie odwolalem wszystkie sprawy. Unikac jak ognia. Przy pierwszej lepszej okazji rezygnuje.
    MiejscowośćKońskie
  • ~marcos / 2010-05-20 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda slow - do dupy
  • ~Marcus / 2018-05-13 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    BADZIEW NAD BADZIEWIE i BADZIEWIEM POGANIA. Co kila minut rozłącza internet, nic nie da się zrobić, nie da się pracować, a o oglądaniu filmów to można zapomnieć na zawsze. Od 8 miesięcy naprawiają lub chyba tylko udają, bo nic się nie zmienia. Cierpliwość się skończyła, umowa wypowiedziana.
    ZaletyBRAK
    Wady99% tej usługi to jedna WIELKA WADA
    MiejscowośćWrocław
  • ~marek / 2010-02-10 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzieki Bogu juz im nie place.Rozwiazac z nimi umowę Gehenna.Klamstwo za klamstwem.odpisuja na meile,że wszystko w porzadku nie ich wina a TPSA co jest wierutnym klamstwem.Wyslalem wypowiedzenie faxem - po sprawdzeniu telefonicznym fax nie doszedł? lub w koszu?Nastepny, list polecony,potwierdzenie odbioru. Nie chca zwolnic łacza odpisuja ,ze miesiac temu oddali łącze TPSA a TEPSA blokuje . Po interwencji UKE wychodzi na jaw,że sami blokuja lacze.Konsultanci mowia ze w grudniu 2009 wyslali informacje do TEPSY o rezygnacji,a ja mam informacje ,że klamia - Otrzymalem odpowiedz z UKE ,ze dopiero pod koniec stycznia teraz poszla informacja do TPSA.
    Na potwierdzenie mojego pisania posiadam cała korespondencje z Netia UKE, TPSA.
    WIEM ZWALAJA WINE NA TPSA ALE TO NIE PRAWDA TEPSA JAKA JEST ALE NIE JEST JESZCZE NAJGORSZA. KTO NIE WIERZY PROSZE PODPISAC UMOWE Z NETIA .
    RADZE KAZDEMU , NIE CZEKAJCIE JAK BARANY PISZCZE O POMOC DO URZEDU KONTROLI ELEKTRONICZNEJ ONI WAM POMOGĄ. PRACUJA TAM FANTASTYCZNI LUDZIE, KTÓRZY SA DLA WAS A NIE PRZECIWKO WAM.PRZERABIALEM TEN TEMAT I MOGE POTWIERDZIC. TYLKO JEDNO KOMPLETUJCIE KAŻDY DOKUMENT NAWET MEIL
    ZaletyZERO moze malutki jakos to działalo do idealu daleko
    WadyPRAWIE NIESKOŃCZONOŚĆ
    mialem 24 miesiace - nigdy wiecej
  • ~Marek / 2014-07-08 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 2,5 roku temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Po wakacjach wypowiadam umowę (po ponad 10 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak stabilności połączenia
    ponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc
  • ~marek / 2014-12-05 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem Netię stosunkowo niedawno, bo 4 tygodnie temu. W ofercie było napisane 50 mb/s, prędkość nie dochodzi nawet do 12..
    Na przesyłkę kurierską czekałem bardzo długo, 3 tygodnie - słaba obsługa klienta, można dzwonić 3 razy a i tak nikt nie odbierze.
    W dodatku gdy przyszedł technik od Netii, było czuć od niego alkoholem. W ogóle nie pytał gdzie ma być zamontowany router itd. tylko znalazł gniazdko i zrobił po swojemu. Dopiero gdy zwróciłem mu uwagę zaczął robić tak jak należy. Od nie dawna średnio co 6-7 minut router się rozłącza, i pojawia się informacja, że sprawdza się prędkość połączenia..
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta, prędkość mniejsza niż w ofercie, słaba stabilizacja urządzenia.
    4 tygodnie, 59,90zł.
  • ~Marek / 2017-11-03 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem do tej pory. Zrywanie połączenia kilka razy dziennie, przesył tragedia. Buractwo i niedouczone głąby w obsłudze klienta. NIE POLECAM!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2089
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307