ODRADZAM! MOGŁABYM TO POWTARZAĆ 1000 RAZY , ILE NERWÓW ZJADŁAM,NIE LICZĄC PIENIĘDZY ILE STRACIŁAM NA TELEFONY.MIAŁAM MIEC PODŁĄCZONY INTERNET DO 40 DNI, TAK JEST W UMOWIE ,PO MOICH KŁÓTNIACH PODŁCZYLI MI PO 60 DNIACH . KŁAMCY,OSZUŚCI ,NACIĄGACZE,ZERO KONTAKTU Z KLIENTEM, PRZEŁANCZAJĄ OD KONSULTANTA DO KONSULTANTA I GODZINAMI WISISZ NA TELEFONIE.A I TAK NIC NIE ZAŁATWISZ.SZKODA KASY NA TELEFON. PO TYGONIU NA 2 TYGODNIE ODŁĄCZYLI INTERNET PONIEWAŻ STWIERDZILI ŻE NIE MAJĄ INFORMACJI OD TECHNIKA, ŻE WYKONAŁ INSTALACJE W DOMU.ZAPEWNIALI ŻE DO 5 DNI BĘDZIE WŁĄCZONY INTERNET,NIESTETY TO BLEF. WŁĄCZYLI PO 2 TYGODNIACH. ZAGADZAM SIĘ Z WSZYSTKIMI NEGATYWNYMI OPINIAMI.SZCZERZE ODRADZAM!!!!!
ZaletyNIE MA
WadyKŁAMCY,OSZUŚCI, BRAK KONTAKTU Z KLIENTEM, NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY
75,90ZŁ
~Kat / 2016-02-12 07:51
Ocena: 1.00 / 5
Ode mnie teź chcieli 300 zł za niezwrócony sprzęt (który wysłałem)... Reklamacja nieuwzględniona. Firmie windykacyjnej pogroziłem Rzecznikiem, zwyzywałem i się odczepili.
Masakra. Na dodatek włączają mnóstwo dodatkowych usług, z którymi jest problem by je wyłączyć.
Swoją drogą grupa Netia to jedyna firma, która sprzęt wypożycza, a nie sprzedaje- choć mówią, że sprzedają.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
90żł/ msc
~Kata / 2023-03-13 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie muszą się dowiedzieć że zakładać dekodery to chętnie przyjeżdżają i zakładają i dają całą paletę pilotów ale gdy przychodzi do rezygnacji. To samemu trzeba porozlaczac i im odesłać na własny koszt. Żenada. Żadna konkurencja tak nie działa.
Teraz mama umarła więc nie wiem co i jak jej założyli więc by zerwać umowę trzeba samemu rozłączyć dekoder i im odesłać.
ZaletyNie maja
WadySporo by wymieniać
MiejscowośćŁódź
~Katarzyna / 2016-09-14 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci
Nie da się rozwiązać umowy przy przeprowadzce, a przeniesienie trwa i chcą nowa umowę na kolejne 2 lata. 4 miesiące czekam na przeniesienie uslugi i ciągle place...
Za dlugo
~Katarzyna / 2017-09-12 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Nierzetelne usługi spowolniony Internet brak osób kompetentnych
ZaletyBrak
Lublin
~Katarzyna / 2023-05-11 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam neti bo od miesiąca czekam na montera i do tej pory go nie ma
ZaletyBark
MiejscowośćDĄBROWA GÓRNICZA
~katia / 2023-03-13 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego dyrekcja się tym nie przejmuje, przy tej konkurencji powinni się przejmować. Brak komunikacji, brak reakcji na reklamacje. Dziś są czasy że jak biznes nie idzie, klienci rezygnują czyli brak płynności finansowej to firmy się zamykają. Tego chcą....
Zaletybrak
MiejscowośćŁódź
~kawiecki / 2016-09-22 06:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na polskim rynku telekomunikacji. Duża awaryjność. Brak fachowej obsługi. Odradzam.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~kazik / 2011-07-01 06:18
Ocena: 1.00 / 5
Maja totalny bałagan, zmieniłem prędkość zadzwoniłem czy już mnie przełączyli powiedzieli ze tak po kilku dniach się okazało ze nie przełączyli prędkości, muszę czekać na zmianę prędkości następny miesiąc, porostu żenada. Telefon na stacjonarne ze darmo, ale już nikt z moich znajomych nie ma stacjonarnego wiec faktycznie place za wiatr co wieje, na dzień dzisiejszy mam wybór Netiia lub Neostrada(wiec tak naprawdę nie mam wyboru), mam nadzieje ze w najbliższym czasie wejdą inni operatorzy i powiem Netii papapa
Zaletybrak
Wadytotalny bałagan, wymuszona oplata za telefon z którego się nie korzysta
6 lat
~Kazik / 2018-01-03 23:41
Ocena: 1.00 / 5
KATASTROFA Internet,telewizja ,telefon nie działa od 23.12.2017 dziś 03.01.2018 Mają na usunięcie usterki 48 godzin.Unikać jak ognia
ZaletyNie ma zalet
WadySAME WADY
MiejscowośćWałbrzych
~Kazimierzowskie / 2022-04-22 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma dnia żeby działał internet, a zatem nie działa telefon i TV. U osoby samotnej w podeszłym wieku oznacza to brak kontaktu z lekarzem. Na usunięcie zgłoszonej usterki mają dwa dni (ROBOCZE!) od momentu zgłoszenia. I w przypadku mojej cioci: od środy nie działa jej telefon. Nie ma jak zgłosić usterki - bo przecież telefon nie działa, a z powodu choroby nie wychodzi z domu od tygodnia. Nie może też skontaktować się z lekarzem - bo telefon nie dział. Dziś (piątek) ja zgłosiłem problem, to otrzymałem informację od konsultanta, że to go niue interesuje - mają dwa dni robocze od zgłoszenia. Czyli być może we wtorek zrestartują serwer (A WIĘC WYPADA NA TO DNI !!!), połączenie wróci żeby po dwóch dniach znowu nie działało, a potem dwa dni robocze na usuniecie usterki - tak cyklicznie, przez cały czas. Czyli płacąc miesięczny abonament może z pięć dni w miesiącu będzie to cudem działo. ODRADZAM - szkoda nerwów, czasu i pieniędzy.
Zaletynie trzeba pić kawy bo ciśnienie samo rośnie w relacji z tym operatorem
Wadysame wady
MiejscowośćKraków
~kazio / 2013-10-25 08:27
Ocena: 1.00 / 5
około 1 rok temu internetia przejęła lokalnego prowidera netu. U poprzedniego dostawcy miałem szybki internet, sprawnie wszystko działało. Po przejęciu okazało się że obcięli mi parametry do 5mb/3mb. i mój router ma ciągłe zwiechy. od 48 h jest awaria netu i nie potrafią podac konkretnego terminu naprawienia usterki. Rewelka. Czas na zmiany
~KB / 2018-06-03 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji. Naliczanie opłat mimo złożeniu wypowiedzenia w salonie. Do centrali nawet nie wiem kiedy dotarło. Biuro obsługi klienta to kolejna kwestia. Nie można się dodzwonić albo mówią raz jedno,raz drugie. Nigdy więcej Netia! Szczerze odradzam.
MiejscowośćSzczecin
~Kevin / 2023-10-06 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki można wybrać, co chwilę timeouty w grach, podskoczony ping itp
Zaletybrak
Wadycały internet
MiejscowośćRybnik
~Khal / 2015-02-03 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Netia... Oszuści, wysłali mi pierwszy rachunek opiewający na kwotę 8 tysiecy złotych. Nie dośc,ze po podłaczeniu "internetu" nie funkcjonował wogóle. To na dodatek po tym jak straciłem około 100zł na telefony do nich. Nie doswiadczona osoba która pracuje w serwisie Netia infolinia. Ja napewno im nie zapłace tego, bo to sa jakieś kpiny. Netia to wyzyskiwacze.
ZaletyBrak
WadyWszystko
Miesiąc
~kiedyś użytkownik niestety / 2017-10-20 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Największy oszust na rynku spośród wszystkich operatorów. Zorientujecie się dopiero kiedy dostaniecie wysokie rachunki, a wtedy człowiek z Netii powie Wam -trzeba było pilnować terminów, przeszliśmy na umowę na następny okres i musisz zapłacić - dosłownie tak usłyszałem. Rozwiązałem umowę natychmiast i zapłaciłem karę za jej rozwiązanie bo nie chciałem mieć nic wspólnego z tą firmą. Ale to nie koniec ich złodziejskich praktyk. Odesłałem routery i sprzęt który od nich miałem. Po miesiącu przysłali mi rachunek za niedostarczenie sprzętu !!!! Stwierdzili, ze w przesyłce nie było całego sprzętu - a ja sprawdziłem dokładnie i wysłałem całość !!! Powiedzieli, że w ich magazynie otrzymali tylko część i uruchomili firmę windykacyjną celem ściągnięcia należności. To było ewidentne oszustwo. Gdybym wiedział, to osobiście zawiózł bym sprzęt i zażądał potwierdzenia odbioru. Nie korzystajcie z tej firmy, dobrze Wam radzę
~Kilom / 2018-07-13 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, conajmniej raz na 2 tyg. jestem zmuszony zdzwonić do nich w sprawie niedziałającego internetu. Dodatkowo min. raz w miesiącu net od netii odwala zabawy z prędkością i nic nie da się z tego powodu zrobić na komputerze. Mam internet 1mb, zwiększyć nie mogę. Jednym słowem TRAGRDIA
ZaletyNIC
WadyWszystko
MiejscowośćWolomin
~Kinga / 2011-01-04 22:31
Ocena: 1.00 / 5
01 grudnia podpisałam z Netia umowę o telefon i internet, miał działać od 01 stycznia,jest 4 stycznia i niema ani internetu ani telefonu.Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się że nie podłączą bo nie mają łącza, mogę podpisać umowę przez TPSA , albo z inną firmą. Zostałam bez telefonu i internetu.Nawet nikt nie poinformował że maja techniczne problemu. Panienka na infolinii nie potrafi wyjaśnić przyczyny. Banda oszustów i krętaczy. Jak chcieli podpisać umowę dzwonili przez rok co tydzień,a teraz nie ma z kim rozmawiać.Ostrzegam nie podpisujcie umowy z NETIĄ jeśli nie chcecie mieć samych problemów.
Zaletybrak
WadyFatalna obsługa
~kinga / 2024-06-17 14:42
Ocena: 1.00 / 5
W celu rozwiązania umowy, udałam sie do punktu, w punkcie otrzymałam informację, że z powodu wyrzucenia mnie z mieszkania (na które miałam usługę) oraz brak możliwości świadczenia usług przez firmę Netia w nowym miejscu zamieszkania, nie zostaną naliczone opłaty związane z przedwczesnym rozwiązaniem umowy. Pozostawiłam swój aktualny adres, odpowiedz reklamacyjna otrzymałam listownie na adres gdzie juz nie mieszkałam a była świadczona usługa, przez to nie wiedziałam ze została odrzucona moja reklamacja i mam uiścić jakąś opłatę. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana i sprawa została skierowana do windykacji. Po skontaktowaniu sie z firmą usłyszałam ze ta reklamacja nie została w ogóle złożona wiec wysłałam nową z wymienionymi wyżej informacjami - otrzymałam odpowiedz negatywną ponieważ pracownik zaprzeczył swoim słowom i temu że wprowadził mnie w błąd.
Firma nie wzięła odpowiedzialności za błędy pracowników i to ze nie informowali poprawnie o swoich postępowaniach oraz decyzjach.
WadyNiekompetencja pracownikow, brak wzięcia odpowiedzialności za błędy
MiejscowośćBiałystok
~kiniaa12345 / 2011-02-16 10:55
Ocena: 1.00 / 5
to najgorszy internet na swiecie!!!!!!!! nigdy w zyciu juz nie dam sie nabrac!!!! najchetniej to bym zerwała umowe odrazu,ale wysoką kare sie płaci!.... jestem zdenerwowana na to wszytsko i prosze was chociaz wy nie popełniajcie takiego błedu!!!!!!!!!!... najgorszy internet na swiecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!1
Zaletyzadne!!!!!!!!
Wadywcale nie taka predkosc!!! obsluga w ogole sie nie interesuje!!!