Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kacpro / 2016-03-31 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo ponieważ internet do 20 mbps a w rzeczywistości jest 0.7 Internet restartuje się cały czas Jak ktoś chce grac w gry ping skacze z 30 do nawet 400 a jak wiadomo to bardzo źle Pobieranie gier ze steam albo origin Gta V pobiera się z prędkością 700 Kb/s czyli z jakieś 4 dni pobierania gry bez wyłączania Komputera Gdy zbliża się okres rozliczeniowy np mamy 1 grudnia a zapłacić trzeba dnia 5 grudnia to potrafią wyłączyć internet 3 grudnia mimo że mamy jeszcze 2 dni aby zapłacić Jeżeli dzwonimy do nich aby Zgłosić usterkę można czekać 30 minut a nawet dłużej , ale jak zadzwonimy aby przedłużyć umowę albo podpisać odrazu łączy Jeżeli mamy np: onedrive i chcemy zapisać tam jaki dokument albo plik to wysyłanie jest żenujące 1 GB wrzuca się 3/4h
    ZaletyBrak
    WadyWyszczególnione wyżej
    4 lata 50zł miesiecznie
  • ~Kaja / 2023-06-18 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 7 miesięcy występują stop klatki, brak fonii lub w ogóle brak TV. Kilkadziesiąt zgłoszeń a problem nie jest rozwiązany, ale oczywiście należy płacić. Co "zdalny" serwisant, to inna opinia i inne "jedyne słuszne działanie" i oczywiście zamknięcie zlecenia bez rozwiązania problemu. O infolinii nie ma co wspominać, bo to jedno wielkie nieporozumienie i strata czasu. Uwaga: potrafią nawet zablokować możliwość wpisu awarii na netia online- aby uprzykrzony klient nie miał możliwości wpisania awarii. Nie polecam. Jak macie możliwość skorzystania z innego operatora, to omijajcie Netię z daleka.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~kamil / 2016-09-22 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wrażenia z netia nie są zbyt przyjemne około co 2 dni wywala internet ale państwo z netii mają to w głębokim poważaniu by dodzwonić się do obsługi klienta trzeba kilku godzin i cierpliwości ale i tak skończy się na tym ze państwo z Netii nic sobie z tego nie zrobią
    WadyInternet 3 razy wolniejszy niż powinien być
    Obsługa klienta jest słaba
  • ~Kamil / 2017-08-05 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop AWARIE, obsługa nie ma pojęcia o podstawowych zagadnieniach technicznych. ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyBARDZO częste awarie (czasami internet działa godzinę dziennie i tak od kilku lat...)
  • ~Kamil / 2021-11-29 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa wolno. Czasami nawet dochodzi do sytuacji w której sam się wyłącza. Nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kamilos / 2016-05-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DNO. Bardzo częste awarie, PORAŻAJĄCA niekompetencja pracowników tej firmy.
    WadyPomoc techniczna nie ma pojęcia o czymkolwiek, poza piciem kawy.
  • ~Karchedon / 2012-09-24 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz
    Zaletyczasami działa
    Wadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klienta
    prawie 2 lata
  • ~karol / 2014-02-21 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    witam opinia odnośnie telefonu w neti
    Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat)
    Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystać
    ZaletyTrzeba płacić abonament
    WadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,
    1,5roku 35,90zł/msc abonament
  • ~Karol / 2017-07-24 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa co chwilę się wyłącza mam tego dosyć zrywam umowę jak szybko to możliwe
    ZaletyBrak
    WadyBrak mi słów na ten temat
  • ~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ....
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
  • ~Karola / 2020-10-30 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek połączenia z internetem, sprzęt dostałam stary jak świat w dodatku nie działał. Dodzwonić się do infolinii graniczy z cudem, błędy w umowach, brak kompetencji, syf i bałagan, o faktury to musiałam się prosić, dostałam pół roku później, a następnie wezwanie sądowe do zapłaty za rzekomy brak spłaty, na co wysłałam potwierdzenie zapłaty czego nie zaktualizowali. Nie polecam nikomu, szkoda nerwów i czasu, mój błąd jest taki ze nie czytałam opinii i brałam w ciemno.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Karolina / 2007-09-21 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam netię przez Internet - po kilku dniach dostałam kurierem umowę - po zapoznaniu się z nią stwierdziłam że nie podpisuję jej - wybrałam Neostradę. Po kilku dniach Neostrada przestała działać - okazało się że mimo że mam niepodpisaną umowę u siebie w domu - Netia przesłała do TP dyspozycję o udostępnienie łącza pod swoją usługę - no więc Neostradę odłączono.
    Mało tego - okazało się że przy odbiorze przesyłki (zawierającej umowę) abonentka na którą rzekomo dokonano rejestracji nieświadomie podpisała umowę myśląc że chodzi o potw. odbioru itp. Kurier powinien informować że podpisywane dokumenty są aż tak ważne - no a teraz po złożeniu wypowiedzenia tej nieświadomej umowy muszę czekać miesiąc aż spowrotem udostępnią mi linię pod Neostradę mimo że modemu Netii nie miałam przez chwilę w rękach nie mówiąc już o rejestracji i uruchomieniu usługi.
    Zaletybrak!!!!!!!
    Wadysami widzicie
    nie kupiłam go no ale Netii to nie interesuje :(
  • ~Karolina / 2015-08-03 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie szanuje klienta. Zadzwońcie na infolinię z jakimś problemem. Tragedia. Zrezygnowałam z wszystkich usług tej firmy na zawsze!!!!
    3 lata
  • ~karolina / 2022-07-08 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    chcialam podpisac umowe jako nowy klient.obiecano mi ze montaz nastapi mega szybko,jeden dwa dni robocze.okazalo sie to wielkim klamstwem,monter nie wywiazal sie z zadania,rzucal sluchawka,podobnie jego szef ktory rozmawial w sposob wyjatkowo chamski.'
    pracownicy netii udzielali falszywych informacji na temat terminu montazu.'
    z ulga odstapilam od umowy z ich winy,bede przestrzegac kazdego przed ta "firma".
    Zaletybrak
    Wadywszystko ,na pierwszym miejscu obsluga klienta i monter
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Karolina / 2023-01-05 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, Internet nie działa z taką prędkością jak powinien.
    Opłaty robione co miesiąc, co chwila przychodzi pismo, że usługa nie opłacona, złodzieje!
  • ~Kas / 2010-05-16 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO
  • ~Kasia / 2017-09-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam..
    Netia leci sobie w kulki z klientami.
    Rozwiązali sami umowę a teraz każdą płacić nie wiadomo za co, gdzie wszystkie rachunki są uregulowane.
    Telefon wciskają dosłownie na siłę twierdząc, że płacić się będzie 20 zł miesięcznie a nagle podwyższają do 40.
    Skandal .
    W ogóle nie polecam tej firmy i każdemu będę odradzać...
  • ~Kasia / 2019-05-22 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
    Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
    W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
    Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
    Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kasia / 2021-06-24 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokalny opiekun budynku wrzuca ulotkę o treści 600 Mb/s + telewizja pakiet S w cenie 50 zł (internet światłowodowy). Podczas kontaktu telefonicznego oferuje instalację za 3-4 dni zapominając by poinformować klienta, że nie ma światłowodu i nie 600 Mb/s tylko 50 Mb/s. Złapany na kłamstwie oświadcza, że ulotka to nie oferta klient jest głupi i nic mu nie zrobi. Bez komentarza.
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćTychy
  • ~kasia / 2021-12-14 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie umów z przedstawicielami, zatrudniają oszustów, którzy co innego proponują w rozmowie a co innego podsuwają do podpisu i nikogo to nie dziwi. Jest reklamowana wielka promocja, a złodziej zwany przedstawicielem daje do podpisu umowę bez promocji i nikogo w firmie to nie dziwi. To jeden wielki przekręt!!!! Uważajcie!!!
    Zaletybrak
    Wadyszwindel
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4750
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3085
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307