jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz
Zaletyczasami działa
Wadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klienta
prawie 2 lata
~karol / 2014-02-21 12:27
Ocena: 1.00 / 5
witam opinia odnośnie telefonu w neti Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat) Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystać
ZaletyTrzeba płacić abonament
WadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,
1,5roku 35,90zł/msc abonament
~Karol / 2017-07-24 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie działa co chwilę się wyłącza mam tego dosyć zrywam umowę jak szybko to możliwe
ZaletyBrak
WadyBrak mi słów na ten temat
~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ....
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta
~Karola / 2020-10-30 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiegokolwiek połączenia z internetem, sprzęt dostałam stary jak świat w dodatku nie działał. Dodzwonić się do infolinii graniczy z cudem, błędy w umowach, brak kompetencji, syf i bałagan, o faktury to musiałam się prosić, dostałam pół roku później, a następnie wezwanie sądowe do zapłaty za rzekomy brak spłaty, na co wysłałam potwierdzenie zapłaty czego nie zaktualizowali. Nie polecam nikomu, szkoda nerwów i czasu, mój błąd jest taki ze nie czytałam opinii i brałam w ciemno.
ZaletyBrak
MiejscowośćBydgoszcz
~Karolina / 2007-09-21 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam netię przez Internet - po kilku dniach dostałam kurierem umowę - po zapoznaniu się z nią stwierdziłam że nie podpisuję jej - wybrałam Neostradę. Po kilku dniach Neostrada przestała działać - okazało się że mimo że mam niepodpisaną umowę u siebie w domu - Netia przesłała do TP dyspozycję o udostępnienie łącza pod swoją usługę - no więc Neostradę odłączono. Mało tego - okazało się że przy odbiorze przesyłki (zawierającej umowę) abonentka na którą rzekomo dokonano rejestracji nieświadomie podpisała umowę myśląc że chodzi o potw. odbioru itp. Kurier powinien informować że podpisywane dokumenty są aż tak ważne - no a teraz po złożeniu wypowiedzenia tej nieświadomej umowy muszę czekać miesiąc aż spowrotem udostępnią mi linię pod Neostradę mimo że modemu Netii nie miałam przez chwilę w rękach nie mówiąc już o rejestracji i uruchomieniu usługi.
Zaletybrak!!!!!!!
Wadysami widzicie
nie kupiłam go no ale Netii to nie interesuje :(
~Karolina / 2015-08-03 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie szanuje klienta. Zadzwońcie na infolinię z jakimś problemem. Tragedia. Zrezygnowałam z wszystkich usług tej firmy na zawsze!!!!
3 lata
~karolina / 2022-07-08 14:34
Ocena: 1.00 / 5
chcialam podpisac umowe jako nowy klient.obiecano mi ze montaz nastapi mega szybko,jeden dwa dni robocze.okazalo sie to wielkim klamstwem,monter nie wywiazal sie z zadania,rzucal sluchawka,podobnie jego szef ktory rozmawial w sposob wyjatkowo chamski.'
pracownicy netii udzielali falszywych informacji na temat terminu montazu.'
z ulga odstapilam od umowy z ich winy,bede przestrzegac kazdego przed ta "firma".
Zaletybrak
Wadywszystko ,na pierwszym miejscu obsluga klienta i monter
MiejscowośćWroclaw
~Karolina / 2023-01-05 18:00
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, Internet nie działa z taką prędkością jak powinien.
Opłaty robione co miesiąc, co chwila przychodzi pismo, że usługa nie opłacona, złodzieje!
~Kas / 2010-05-16 13:59
Ocena: 1.00 / 5
mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO
~Kasia / 2017-09-15 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam..
Netia leci sobie w kulki z klientami.
Rozwiązali sami umowę a teraz każdą płacić nie wiadomo za co, gdzie wszystkie rachunki są uregulowane.
Telefon wciskają dosłownie na siłę twierdząc, że płacić się będzie 20 zł miesięcznie a nagle podwyższają do 40.
Skandal .
W ogóle nie polecam tej firmy i każdemu będę odradzać...
~Kasia / 2019-05-22 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Dramat.
Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
Zaletybrak
Wadyopisane w opinii
MiejscowośćWrocław
~Kasia / 2021-06-24 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Lokalny opiekun budynku wrzuca ulotkę o treści 600 Mb/s + telewizja pakiet S w cenie 50 zł (internet światłowodowy). Podczas kontaktu telefonicznego oferuje instalację za 3-4 dni zapominając by poinformować klienta, że nie ma światłowodu i nie 600 Mb/s tylko 50 Mb/s. Złapany na kłamstwie oświadcza, że ulotka to nie oferta klient jest głupi i nic mu nie zrobi. Bez komentarza.
ZaletyBrak
Wady100%
MiejscowośćTychy
~kasia / 2021-12-14 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie podpisujcie umów z przedstawicielami, zatrudniają oszustów, którzy co innego proponują w rozmowie a co innego podsuwają do podpisu i nikogo to nie dziwi. Jest reklamowana wielka promocja, a złodziej zwany przedstawicielem daje do podpisu umowę bez promocji i nikogo w firmie to nie dziwi. To jeden wielki przekręt!!!! Uważajcie!!!
Zaletybrak
Wadyszwindel
~kasia.m / 2013-04-05 22:35
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM! MOGŁABYM TO POWTARZAĆ 1000 RAZY , ILE NERWÓW ZJADŁAM,NIE LICZĄC PIENIĘDZY ILE STRACIŁAM NA TELEFONY.MIAŁAM MIEC PODŁĄCZONY INTERNET DO 40 DNI, TAK JEST W UMOWIE ,PO MOICH KŁÓTNIACH PODŁCZYLI MI PO 60 DNIACH . KŁAMCY,OSZUŚCI ,NACIĄGACZE,ZERO KONTAKTU Z KLIENTEM, PRZEŁANCZAJĄ OD KONSULTANTA DO KONSULTANTA I GODZINAMI WISISZ NA TELEFONIE.A I TAK NIC NIE ZAŁATWISZ.SZKODA KASY NA TELEFON. PO TYGONIU NA 2 TYGODNIE ODŁĄCZYLI INTERNET PONIEWAŻ STWIERDZILI ŻE NIE MAJĄ INFORMACJI OD TECHNIKA, ŻE WYKONAŁ INSTALACJE W DOMU.ZAPEWNIALI ŻE DO 5 DNI BĘDZIE WŁĄCZONY INTERNET,NIESTETY TO BLEF. WŁĄCZYLI PO 2 TYGODNIACH. ZAGADZAM SIĘ Z WSZYSTKIMI NEGATYWNYMI OPINIAMI.SZCZERZE ODRADZAM!!!!!
ZaletyNIE MA
WadyKŁAMCY,OSZUŚCI, BRAK KONTAKTU Z KLIENTEM, NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY
75,90ZŁ
~Kat / 2016-02-12 07:51
Ocena: 1.00 / 5
Ode mnie teź chcieli 300 zł za niezwrócony sprzęt (który wysłałem)... Reklamacja nieuwzględniona. Firmie windykacyjnej pogroziłem Rzecznikiem, zwyzywałem i się odczepili.
Masakra. Na dodatek włączają mnóstwo dodatkowych usług, z którymi jest problem by je wyłączyć.
Swoją drogą grupa Netia to jedyna firma, która sprzęt wypożycza, a nie sprzedaje- choć mówią, że sprzedają.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
90żł/ msc
~Kata / 2023-03-13 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie muszą się dowiedzieć że zakładać dekodery to chętnie przyjeżdżają i zakładają i dają całą paletę pilotów ale gdy przychodzi do rezygnacji. To samemu trzeba porozlaczac i im odesłać na własny koszt. Żenada. Żadna konkurencja tak nie działa.
Teraz mama umarła więc nie wiem co i jak jej założyli więc by zerwać umowę trzeba samemu rozłączyć dekoder i im odesłać.
ZaletyNie maja
WadySporo by wymieniać
MiejscowośćŁódź
~Katarzyna / 2016-09-14 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci
Nie da się rozwiązać umowy przy przeprowadzce, a przeniesienie trwa i chcą nowa umowę na kolejne 2 lata. 4 miesiące czekam na przeniesienie uslugi i ciągle place...
Za dlugo
~Katarzyna / 2017-09-12 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Nierzetelne usługi spowolniony Internet brak osób kompetentnych
ZaletyBrak
Lublin
~Katarzyna / 2023-05-11 21:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam neti bo od miesiąca czekam na montera i do tej pory go nie ma