MiejscowośćTychy
strona 108 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
-
~k.r.k. / 2022-12-07 16:56Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy Netia. Oczywiście gdy dzwonią z ofertą to są super uprzejmi a jak pojawiają się problemy to nie chcą rozmawiać z klientem, nic się nie można dowiedzieć bo konsultantki na każde pytanie o moją ofertę odpowiadają "Rodo". Oferują usługę przeniesienia internetu gdy zmieniasz miejsce zamieszkania a w rzeczywistości tworzą sobie nową umowę za Twoimi plecami a później obciążają jakimiś kosmicznymi kwotami, które też oczywiście niewiadomo skąd pochodzą bo nikt nie potrafi udzielić informacji. A na wiadomości mailowe nie odpisują. Szkoda na nich czasu i nerwów, lepiej wybrać bardziej profesjonalną firmę. -
-
~Kacpro / 2016-03-31 13:17Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słabo ponieważ internet do 20 mbps a w rzeczywistości jest 0.7 Internet restartuje się cały czas Jak ktoś chce grac w gry ping skacze z 30 do nawet 400 a jak wiadomo to bardzo źle Pobieranie gier ze steam albo origin Gta V pobiera się z prędkością 700 Kb/s czyli z jakieś 4 dni pobierania gry bez wyłączania Komputera Gdy zbliża się okres rozliczeniowy np mamy 1 grudnia a zapłacić trzeba dnia 5 grudnia to potrafią wyłączyć internet 3 grudnia mimo że mamy jeszcze 2 dni aby zapłacić Jeżeli dzwonimy do nich aby Zgłosić usterkę można czekać 30 minut a nawet dłużej , ale jak zadzwonimy aby przedłużyć umowę albo podpisać odrazu łączy Jeżeli mamy np: onedrive i chcemy zapisać tam jaki dokument albo plik to wysyłanie jest żenujące 1 GB wrzuca się 3/4h ZaletyBrakWadyWyszczególnione wyżej4 lata 50zł miesiecznie -
~Kaja / 2023-06-18 19:58Ocena: 1.00 / 5
Od 7 miesięcy występują stop klatki, brak fonii lub w ogóle brak TV. Kilkadziesiąt zgłoszeń a problem nie jest rozwiązany, ale oczywiście należy płacić. Co "zdalny" serwisant, to inna opinia i inne "jedyne słuszne działanie" i oczywiście zamknięcie zlecenia bez rozwiązania problemu. O infolinii nie ma co wspominać, bo to jedno wielkie nieporozumienie i strata czasu. Uwaga: potrafią nawet zablokować możliwość wpisu awarii na netia online- aby uprzykrzony klient nie miał możliwości wpisania awarii. Nie polecam. Jak macie możliwość skorzystania z innego operatora, to omijajcie Netię z daleka. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćWrocław -
~kamil / 2016-09-22 20:43Ocena: 1.00 / 5
Wrażenia z netia nie są zbyt przyjemne około co 2 dni wywala internet ale państwo z netii mają to w głębokim poważaniu by dodzwonić się do obsługi klienta trzeba kilku godzin i cierpliwości ale i tak skończy się na tym ze państwo z Netii nic sobie z tego nie zrobią WadyInternet 3 razy wolniejszy niż powinien być
Obsługa klienta jest słaba -
~Kamil / 2017-08-05 14:14Ocena: 1.00 / 5
Non stop AWARIE, obsługa nie ma pojęcia o podstawowych zagadnieniach technicznych. ODRADZAM ZaletyBrakWadyBARDZO częste awarie (czasami internet działa godzinę dziennie i tak od kilku lat...) -
~Kamil / 2021-11-29 20:50Ocena: 1.00 / 5
Internet działa wolno. Czasami nawet dochodzi do sytuacji w której sam się wyłącza. Nie polecam ZaletyNie ma zaletMiejscowośćWarszawa -
~kamilos / 2016-05-03 17:29Ocena: 1.00 / 5
Firma DNO. Bardzo częste awarie, PORAŻAJĄCA niekompetencja pracowników tej firmy. WadyPomoc techniczna nie ma pojęcia o czymkolwiek, poza piciem kawy. -
~Karchedon / 2012-09-24 10:57Ocena: 1.00 / 5
jakoś usług fatalna, internet działał 2-3 godziny w ciągu dnia w czasie wakacji, 16-17 w czasie zimy - nie wiem od czego to jest zależne, pora ciepła pora zimna? Aby to poprawić obniżyli szybkość transferu danych, rachunek oczywiście został bez zmian. Internet w trakcie połączeń regularnie się rozłącza, helpdesk nie jest w stanie pomóc, do tego dochodzą dziwne 'przymulenia' łącza, nie związane z użytkowaniem. Jeśli myślisz o wzięciu netii, lepiej przemyśl temat jeszcze raz Zaletyczasami działaWadyale częściej jednak nie; dostępność do internetu zależna od pory roku (!!!), fatalna obsługa klientaprawie 2 lata -
-
~karol / 2014-02-21 12:27Ocena: 1.00 / 5
witam opinia odnośnie telefonu w neti
Telefon puki był w tpsa nigdy nie było z nim problemów (około 15lat)
Przeniosłem usługi do Neti bo to samo tylko taniej po roku zaczęły się problemy aż w końcu telefon nieczynny przez 4 miesiące. Zgłaszane reklamacje i na czas przyjazdu technika telefon czynny (niby coś naprawił) (problem w centrali)za chwile weryfikacja ze strony Neti czy telefon czynny po czym telefon znowu był nieczynny i tak w koło. W końcu rezygnacja z umowy (niby na czas nie określony) bo na końcu umowy pisze o opłacie aktywacyjnej 120 zł pomniejszanej o 5 zł za każdy miesiąc. I się upominają o 33 zł a ja przecież przez 4 miesiące zapłaciłem abonament a nie mogłem wykorzystać nawet 1 minuty. Aż w końcu okres wypowiedzenia dobiega końca do 28 lutego i bach dzwonią że telefon czynny (bez przyjazdu technika) powód usterki problem w centrali. potem pan dzwoni że nie uznają reklamacji dotyczącej anulowania tej opłaty aktywacyjnej bo nie zgłaszałem awarii codziennie. wniosek złodzieje i oszuści płacić i nie korzystaćZaletyTrzeba płacić abonamentWadyBrak możliwości kożystania z telefonu, obsługa klienta to kpina,1,5roku 35,90zł/msc abonament -
~Karol / 2017-07-24 12:44Ocena: 1.00 / 5
Nie działa co chwilę się wyłącza mam tego dosyć zrywam umowę jak szybko to możliwe ZaletyBrakWadyBrak mi słów na ten temat -
~KArol Chojnacki / 2010-02-03 12:59Ocena: 1.00 / 5
Podpisali ze mną umowę na interen 6 MB. Okazało się, że nie są wstanie świadczyć takiej usługi... Każą mi pisać podanie o rozwiązanie umowy i czekać 30 dni na jej rozwiązanie. W "dziale obsługi klienta" każdy mówi co innego, totalna nie kompetencja. Poproszeni o połączenie z przełożonym lub kompetentny łączą uwaga: Z DZIAŁEM FINANSOWY. (połączyli mnie dwukrotnie). Konsultatnt przyparty do muro poprostu się rozłącza (to też spotkało mnie kilkakrotnie). Różne opinie słyszałe o TPSA ale prze 3 lata nie miałem z nimi żadnych problemów. Skusiła mnie cena, ŻAŁUJĘ.... ZaletybrakWadyobsługa klienta -
~Karola / 2020-10-30 12:15Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiegokolwiek połączenia z internetem, sprzęt dostałam stary jak świat w dodatku nie działał. Dodzwonić się do infolinii graniczy z cudem, błędy w umowach, brak kompetencji, syf i bałagan, o faktury to musiałam się prosić, dostałam pół roku później, a następnie wezwanie sądowe do zapłaty za rzekomy brak spłaty, na co wysłałam potwierdzenie zapłaty czego nie zaktualizowali. Nie polecam nikomu, szkoda nerwów i czasu, mój błąd jest taki ze nie czytałam opinii i brałam w ciemno. ZaletyBrakMiejscowośćBydgoszcz -
~Karolina / 2007-09-21 13:39Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam netię przez Internet - po kilku dniach dostałam kurierem umowę - po zapoznaniu się z nią stwierdziłam że nie podpisuję jej - wybrałam Neostradę. Po kilku dniach Neostrada przestała działać - okazało się że mimo że mam niepodpisaną umowę u siebie w domu - Netia przesłała do TP dyspozycję o udostępnienie łącza pod swoją usługę - no więc Neostradę odłączono.
Mało tego - okazało się że przy odbiorze przesyłki (zawierającej umowę) abonentka na którą rzekomo dokonano rejestracji nieświadomie podpisała umowę myśląc że chodzi o potw. odbioru itp. Kurier powinien informować że podpisywane dokumenty są aż tak ważne - no a teraz po złożeniu wypowiedzenia tej nieświadomej umowy muszę czekać miesiąc aż spowrotem udostępnią mi linię pod Neostradę mimo że modemu Netii nie miałam przez chwilę w rękach nie mówiąc już o rejestracji i uruchomieniu usługi.Zaletybrak!!!!!!!Wadysami widzicienie kupiłam go no ale Netii to nie interesuje :( -
~Karolina / 2015-08-03 21:06Ocena: 1.00 / 5
Firma nie szanuje klienta. Zadzwońcie na infolinię z jakimś problemem. Tragedia. Zrezygnowałam z wszystkich usług tej firmy na zawsze!!!! 3 lata -
~karolina / 2022-07-08 14:34Ocena: 1.00 / 5
chcialam podpisac umowe jako nowy klient.obiecano mi ze montaz nastapi mega szybko,jeden dwa dni robocze.okazalo sie to wielkim klamstwem,monter nie wywiazal sie z zadania,rzucal sluchawka,podobnie jego szef ktory rozmawial w sposob wyjatkowo chamski.'
pracownicy netii udzielali falszywych informacji na temat terminu montazu.'
z ulga odstapilam od umowy z ich winy,bede przestrzegac kazdego przed ta "firma".ZaletybrakWadywszystko ,na pierwszym miejscu obsluga klienta i monterMiejscowośćWroclaw -
~Karolina / 2023-01-05 18:00Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, Internet nie działa z taką prędkością jak powinien.
Opłaty robione co miesiąc, co chwila przychodzi pismo, że usługa nie opłacona, złodzieje! -
-
~Kas / 2010-05-16 13:59Ocena: 1.00 / 5
mam ten internet od 5 miesiecy i go wiecej nie ma niz jest, co z tego ze zadzwonie i mowie ze nie ma, powiedza spoko, cos tam naprawia jak za godzine go znowu nie ma oO -
~Kasia / 2017-09-15 15:59Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam..
Netia leci sobie w kulki z klientami.
Rozwiązali sami umowę a teraz każdą płacić nie wiadomo za co, gdzie wszystkie rachunki są uregulowane.
Telefon wciskają dosłownie na siłę twierdząc, że płacić się będzie 20 zł miesięcznie a nagle podwyższają do 40.
Skandal .
W ogóle nie polecam tej firmy i każdemu będę odradzać... -
~Kasia / 2019-05-22 09:38Ocena: 1.00 / 5
Dramat.
Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".ZaletybrakWadyopisane w opiniiMiejscowośćWrocław -
~Kasia / 2021-06-24 17:06Ocena: 1.00 / 5
Lokalny opiekun budynku wrzuca ulotkę o treści 600 Mb/s + telewizja pakiet S w cenie 50 zł (internet światłowodowy). Podczas kontaktu telefonicznego oferuje instalację za 3-4 dni zapominając by poinformować klienta, że nie ma światłowodu i nie 600 Mb/s tylko 50 Mb/s. Złapany na kłamstwie oświadcza, że ulotka to nie oferta klient jest głupi i nic mu nie zrobi. Bez komentarza. ZaletyBrakWady100%MiejscowośćTychy
strona 108 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- nastepna »
