Firma netii to jest jakaś kpina ! OCzekiwałam na modem bodajze z 4 miesiace i sie nie doczekałam! Dziś zerwałam umowe gdyz z usług nie skozystałam !! To jakiś zart ! Pierwszy raz mam stycznośc z taka firma!!!
Zaletybrak
Wadysame!
~JoeMnemonic / 2017-09-05 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam.
Naciąganie i szukanie frajera, do sieci 100MBps (tak takiej sprzed 20 lat) chcieli mi podpiąć TV Internet i TV i to internet 900Mbps !!!
Jak by trafili na gościa który jest atechniczny to by podpięli a później udawali durnia i podpierali się no Panie jest napisane do 900 Mbps nigdzie nie jest napisane ile gwarantujemy !!!
Infrastruktura to jakiś trup hasło światłowód jest też naciąganiem można powiedzieć oszustwem bo żadnego światłowodu ci nie ciągną (no gdzieś ten światłowód jest) ale w taki sposób wszystko można tak nazwać nawet w Telefonii komórkowej bo na podstacjach gdziś ze światłowdem można się spotkać.
Kolejny sposób naciągania to infolinia oczywiście płatna gdzie po wybraniu numeru dowiadujemy się że musimy oczekiwać na kontakt ... powyżej 10 min no i o ile do 900 Mbps pewnie oznacza z 50 Mbps to tutaj powyżej już jest dobrze pilnowane i oznacza spokojnie godzinkę co nas skrobnie za słuchanie niczego na ogół coś w okolicy 20 PLN. ZA NIC !!!
Podsumowując NETIA ? NIGDY !!!
ZaletyBrak zalet.
WadySame WADY naciąganie i próby oszukiwania klienta, koszmarnie droga i nie funkcjonalna infolinia
~Johny / 2016-11-23 08:34
Ocena: 1.00 / 5
Przychylam się do opinii poniżej. Netia to tragedia. Jeszcze nie mam internetu ale nie zanosi się żebym go miał za szybko. Pań przez telefon zapewniał mnie że podłączony zostanie w ciągu dwóch dni roboczych. Po tyg skontaktował sie mailowo po czym dostałem odpowiedź że umownie mają czas 40 dni. Niestety mija już drugi miesiąc kontaktu brak, internetu brak, czegokolwiek łącznie z przeprosinami - brak. W tym momencie rezygnuje z usług ww. firemki i serdecznie odradzam wszystkim. Netia to scierwio
~Jokanta / 2022-01-19 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Po mojej negatywnej opinii i reklamacji ktoś w końcu do mnie zadzwoniła ale usłyszałam że serwis przyjedzie jutro. To od trzech dni już 3 jutro słyszę.... 21 wiek... żenada
MiejscowośćZielona Góra
~jola / 2010-11-24 12:26
Ocena: 1.00 / 5
podpisalam umowe 16.10.2010 na "super szybki" internet i niestety zrezygnowalam z uslug obecnym operatorem od 01.12.2010 (od 1szego wg mialam korzystac juz z netu Neti), netia miala skontaktowac sie ze mna do 15 dni-skontakowali sie po 18.11.2010 - okazalo sie ze sa problemy z ich skrzynka, mimo to obiecali ze szybko wszystko zalatwia i bedzie internet zgodnie z umowa, od 18.11 zero kontakt a gdy wreszcie ktos laskawie odebral tel. stwierdzil ze jednak nie bedzie i odlozyl bez wyjasniej sluchawke i zostalam bez internetu!!!! SZCZERZE NIE POLECAM, ZNAJOMI TEZ NARZEKAJA NA ICH USLUGI A SZCZEGOLNIE NA PODEJSCIE DO KLIENTA
ZaletyZERO PLUSOW
WadyMNOSTWO, WLASCIWIE SAME MINUSY
~jowi / 2015-11-16 20:43
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam internetu w netii spowalniaja jak wplacam to przedluzaja ksiegowaie jakies wiadomosci ze nie place tragedia i wylanczaja a płace na bierząco mam ich dosc jest lepsza konkurencja a jestem z nimi 4 lata i teraz sie zepsuli nie szanuja starych klientow nie polecam nie nie nie nie i nie mili ludzie w netii nawet byla skarga bo umowa byla inna ale na szczescie bylo nagrywane i wygralam wredna dziewucha
Zaletynie ma
Wadyspowalnianiae a płace za wiecej
4 lata
~Julia / 2018-05-02 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 30 miesięcy temu zrezygnowałem z usług NETII. Zwróciłem dwa routery. Tydzień temu dostałem zawiadomienie o wydaniu nakazu zapłaty, za wyżej wymienione routery. 538zł za routery, 2.17 odsetki, 210zł tytułem zwrotu kosztów sądowych na posiedzeniu niejawnym. Razem mam zapłacić 750zł za routery, które wysłałem 30 miesięcy temu. Z tego co stwierdziła konsultantka spóźniłem się jeden dzień z odesłaniem routerów. Gratulacje dla NETII, POLECAM!!!!!!!!!
MiejscowośćLublin
~Julita / 2021-11-17 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg Internetu pozostawia wiele do życzenia, miesięczna kwota faktury wzrosła (nie miała), obsługa klienta potrafi jedynie wydzwaniać żeby przedłużyć umowę, ale żeby pomóc, to nie łaska. Sprzęt po zakończeniu umowy trzeba odsyłać na magazyn, a i tak ostatecznie zapłacić 150zł kary, bo nie mogą znaleźć paczki. Nie polecam.
MiejscowośćLutomiersk
~jumasquad / 2015-03-15 02:13
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu 2015 roku na stronie internetowej http://www.netia.pl wypełniłem formularz zgłoszeniowy pozostawiając swoje dane kontaktowe (telefon kontaktowy oraz adres instalacji usługi) z prośbą o kontakt z konsultantem, celem zapoznania się ze świadczonymi przez firmę NetIA usługami.
Po jakimś czasie, nie potrafię wskazać dokładnej daty skontaktował się ze mną konsultant działu sprzedaży p. XXXXxxx. Przedstawiciel przedstawił mi ofertę i zaproponował tzw. „Giga Ofertę III”, w której to przedmiotem Umowy było świadczenie usług Internetowej, Telefonicznej i Telewizyjnej. W tym też dniu po zapewnieniu konsultanta postanowiłem zapoczątkować współpracę z firmą NETIA. Przedstawiciel był bardzo życzliwy, oświadczył, że prócz kosztu abonamentu będzie mnie czekał też koszt instalacji – podłączenie łącza – kwota 240 zł oraz koszt aktywacji usługi, który zostanie zwrócony przy pierwszych dwóch płatnościach w wysokości 100 zł. Konsultant poinformował mnie, że mam 14 dni od dnia zawarcia umowy do wpłaty na konto firmy NETIA kwoty w wysokości 100 zł, by aktywowana została usługa. Mimo to zgodziłem się na zawarcie umowy. W dniu 26 stycznia 2015 roku pod wskazanym przeze mnie adresem pojawił się kurier, który dostarczył mi umowę firmy NETIA. Po zapoznaniu się z treścią umowy podpisałem ją. Dzień 26 stycznia 2015 roku stał się tez dniem zawarcia umowy z firmą NETIA. Z treści Warunków Wykonywania umowy dołączonych do umowy, z punktu VIII. Zasady świadczenia usługi pkt. 1 wynika, że cyt.: „Rozpoczęcie świadczenia Usług nastąpi w terminie wskazanym w Umowie. W przypadku niewskazania terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi, Usługa zostanie aktywowana w terminie do 21 dni od daty podpisania Umowy’. Tak tez cierpliwie czekałem. W między czasie kontaktował się ze mną p. xxxxxxx, który pytał czy na pewno chcę by usługa została aktywowana i przypomniał o czternastodniowym terminie na wpłate kwoty w wysokości 100 złotych. W dniu 8 lutego dokonałem wpłaty 100 złotych na konto firmy Netia. Po upływie 21 dni jaki był wskazany w umowie zacząłem się niecierpliwić, gdyż usługa nie została aktywowana i nikt też się ze mną nie kontaktował w tej sprawie. Postanowiłem więc sam skontaktować się z Państwem poprzez infolinię sieci NETIA. Okres oczekiwania na połączenie z konsultantem jest karygodny. Po około 30 minutach oczekiwania w końcu udało mi się porozmawiać z panią konsultantką, której przedstawiłem mój problem o aktywacji usługi. Pani konsultantka było nieco zdziwiona i poprosiła bym poczekał chwilkę by ta mogła skonsultować moją sprawę z bardziej kompetentną osobą. Po około 10 minutach ponownie odezwała się do mnie Pani konsultantka, przeprosiła za długi okres oczekiwania oraz za to, że zaszła pomyłka ze strony firmy netia i konsultant, z którym zawierałem umowę nie wysłał jej do innego działu. Tudzież przyznano, że przyczyna leży po ich stronie. A więc nie wywiązali się z zawartej umowy, gdyż okres aktywacji usługi przekroczył 21 dni. Ponadto Pani konsultantka oznajmiła, że na drugi dzień ktoś w tej sprawie się ze mną skontaktuje. Jednak tak się nie stało, więc po upływie około tygodnia znów postanowiłem zadzwonić na Państwa infolinie i dowiedzieć się na jakim etapie jest aktywacja usługi. Wtedy przeprowadziłem rozmowę z p. xxxxxxx, który oświadczył, że umowa jest w trakcie realizacji, że firma NETIA ma czas 40 dni na aktywację usługi, choć z umowy wynika inaczej. Nie omieszkałem przedstawić konsultantowi co myślę o całej tej współpracy i, że nie traktują klientów poważnie. Prosiłem o pozostawienie informacji w systemach o tym, że proszę o kontakt z kompetentną osobą, która będzie mi w stanie wytłumaczyć to całe zamieszanie. Jednak nikt się nie skontaktował. W dniu 20 lutego otrzymałem wiadomość sms od firmy NETIA SA o treści „Przekazujemy dane do rejestracji konta w serwisie HBO GO na hbogo.pl Identyfikator klienta: 45500132 Kod aktywacyjny: 864560165”. Nie ukrywam, że bardzo zdziwiła mnie treść tej wiadomości, nawet trochę rozśmieszyła, gdyż niby jak miałbym wejść na stronę hbogo.pl skoro od końca stycznia 2015 nie mam Internetu oraz telewizji, gdyż zrezygnowałem ze wcześniejszego usługodawcy. W dniu 27 lutego 2015 otrzymałem kolejną wiadomość sms o treści „ Usługi będą gotowe do aktywacji w dniu 2015-03-03, Jeżeli zamawiali Państwo urządzenie, zostanie ono dostarczone wraz z instrukcją instalacji przez kuriera.” Nadmieniam, że urządzenie jakie miałem otrzymać to Netia Spot, Netia Player Do dnia 12 marca nie pojawił się żaden kurier. Około godziny popołudniowej skontaktowała się ze mną telefonicznie konsultantka firmy netia z zapytaniem, czy będę w stanie do kwoty 240 złotych jaką miało być przyłączenie do łącza dołożyć jeszcze 140 złotych. Nie ukrywam, że bardzo zirytowało mnie to zapytanie, gdyż nie takie były warunki umowy. Tej pisemnej i tej słownej. Szczerze nie polecam
Zaletybrak
Wadybrak rzetelności, nie dotrzymywanie obietnic, brak kontaktu
~Jurcio / 2012-01-14 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie dajcie się nabrać na promocję w neti na internet mobilny za 0zł dla firm, ponieważ ja dałem sie nabrać zostałem w ręku w nocniku, czyli po 7 dniach od podpisania umowy prze kuriera została mi naliczona opłata za 2 m-ce z góry czyli 104zł a miało być na próbe bezpłatnie, po zgłoszeniu reklamacji i gdy poprosiłem o przysłanie i nagrania mojej rozmowy z przedstawicielem z kturym rozmawiałem powiedziano mi że to jest tylko do własnych potrzeb i nic takiego nie otrzymam, io co gorsze to jeszcze mmio że zapłaciłem te 104zł to jeszcze naliczono mi kolejny m-c za abonament pomimo że umowa była na cza nieokreślony i wypowiedzenie dałem w trybie natychmiastowym czyli wpłyneła do nich 19 grudnia a okres kończył się 7 stycznia. Ludzie bardzo proszę nie ufajcie oszustom i trzymajcie sie z dal odnich, nigdy więcej NETII.
WadySame minusy
1 m-c. Miał być bezpłatny a zrobił się płatny 104zl.
~Jurek / 2018-06-20 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Otóż internet domowy od neti jest to jakiś prawdziwy żart otóż gdy umowa była podpisana korzystało się z niego tak na 3 gwiazdki ale gdy umowa sie skończyła internet nagle zwolnił na 1 mb/s co umożliwia pobieranie pliku o wielkości 1.27 GB pobierać w ciągu TRZYDZIESTU MINUT co nie jest nawet kpiną. Nie mówie już nawet o nie stabilności prędkości pomimo podłączenia przez przewód. Najgorszy cios zadali mi zmieniając porty przez co nie mogę korzystać z wielu funkcji wymagających internetu m.in. granie w gry... oto opinia podstawowego użytkownika.
Zalety-brak
Wady-wszystko wypisane w opini
MiejscowośćWarszawa
~juz_niedlugo_byly_klient / 2016-08-23 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Na samym początku internet generalnie działał.
Z roku na rok jest jednak coraz gorzej.
Przede wszystkim dobija skokowość prędkości oraz częste zrywanie połączenia.
ZaletyBrak
Wady- BARDZO niestabilne połączenie, częste zrywanie.
- Skokowa prędkość działania sieci.
- Wolna reakcja na zgłoszenia.
-
Użytkowanie od 5 lat.
~K / 2023-03-06 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Netia is shit. Period. Don’t use them ever. Never responded in time, had to wait for a week to just get an email that they screwed up the contract. no internet at home, how is that even normal?
~k.r.k. / 2022-12-07 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy Netia. Oczywiście gdy dzwonią z ofertą to są super uprzejmi a jak pojawiają się problemy to nie chcą rozmawiać z klientem, nic się nie można dowiedzieć bo konsultantki na każde pytanie o moją ofertę odpowiadają "Rodo". Oferują usługę przeniesienia internetu gdy zmieniasz miejsce zamieszkania a w rzeczywistości tworzą sobie nową umowę za Twoimi plecami a później obciążają jakimiś kosmicznymi kwotami, które też oczywiście niewiadomo skąd pochodzą bo nikt nie potrafi udzielić informacji. A na wiadomości mailowe nie odpisują. Szkoda na nich czasu i nerwów, lepiej wybrać bardziej profesjonalną firmę.
MiejscowośćTychy
~Kacpro / 2016-03-31 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słabo ponieważ internet do 20 mbps a w rzeczywistości jest 0.7
Internet restartuje się cały czas
Jak ktoś chce grac w gry ping skacze z 30 do nawet 400 a jak wiadomo to bardzo źle
Pobieranie gier ze steam albo origin Gta V pobiera się z prędkością 700 Kb/s czyli z jakieś 4 dni pobierania gry bez wyłączania Komputera
Gdy zbliża się okres rozliczeniowy np mamy 1 grudnia a zapłacić trzeba dnia 5 grudnia to potrafią wyłączyć internet 3 grudnia mimo że mamy jeszcze 2 dni aby zapłacić
Jeżeli dzwonimy do nich aby Zgłosić usterkę można czekać 30 minut a nawet dłużej , ale jak zadzwonimy aby przedłużyć umowę albo podpisać odrazu łączy
Jeżeli mamy np: onedrive i chcemy zapisać tam jaki dokument albo plik to wysyłanie jest żenujące 1 GB wrzuca się 3/4h
ZaletyBrak
WadyWyszczególnione wyżej
4 lata 50zł miesiecznie
~Kaja / 2023-06-18 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Od 7 miesięcy występują stop klatki, brak fonii lub w ogóle brak TV. Kilkadziesiąt zgłoszeń a problem nie jest rozwiązany, ale oczywiście należy płacić. Co "zdalny" serwisant, to inna opinia i inne "jedyne słuszne działanie" i oczywiście zamknięcie zlecenia bez rozwiązania problemu. O infolinii nie ma co wspominać, bo to jedno wielkie nieporozumienie i strata czasu. Uwaga: potrafią nawet zablokować możliwość wpisu awarii na netia online- aby uprzykrzony klient nie miał możliwości wpisania awarii. Nie polecam. Jak macie możliwość skorzystania z innego operatora, to omijajcie Netię z daleka.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWrocław
~kamil / 2016-09-22 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Wrażenia z netia nie są zbyt przyjemne około co 2 dni wywala internet ale państwo z netii mają to w głębokim poważaniu by dodzwonić się do obsługi klienta trzeba kilku godzin i cierpliwości ale i tak skończy się na tym ze państwo z Netii nic sobie z tego nie zrobią
WadyInternet 3 razy wolniejszy niż powinien być
Obsługa klienta jest słaba
~Kamil / 2017-08-05 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Non stop AWARIE, obsługa nie ma pojęcia o podstawowych zagadnieniach technicznych. ODRADZAM
ZaletyBrak
WadyBARDZO częste awarie (czasami internet działa godzinę dziennie i tak od kilku lat...)
~Kamil / 2021-11-29 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa wolno. Czasami nawet dochodzi do sytuacji w której sam się wyłącza. Nie polecam
ZaletyNie ma zalet
MiejscowośćWarszawa
~kamilos / 2016-05-03 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Firma DNO. Bardzo częste awarie, PORAŻAJĄCA niekompetencja pracowników tej firmy.
WadyPomoc techniczna nie ma pojęcia o czymkolwiek, poza piciem kawy.