Totalna amatorszczyzna. Męczę się już od lata ze spadkami prędkości w godzinach popołudniowych i wieczornych. Teraz zbliżają się święta jest oczywiście jeszcze gorzej. Posiadam internet 10 mb/s a przy pomiarach przepustowości testerem na stronie netii często mam poniżej 1 mb/s. Ping oscyluje wtedy w granicach 50-60 ms a potrafi wynosić ponad 100 ms ! Skandal, kpina z ludzi i żenada ! Po kilku interwencjach i mydleniu oczu, że wina leży po stronie tpsa, która niby ma przeciążone łącza przyjechał gość z obsługi i stwierdził, że wina leży po stronie netii, gdyż mają za słabą infrastrukturę. Ta żałosna firma jest zainteresowana tylko i wyłącznie pozyskiwaniem klientów, ale to co się później dzieje to już ich nie interesuje. Rozwiązuję umowę i przechodzę do konkurencji a w związku z tym, że mam dostęp do dobrych prawników zastanawiam się również nad skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Moja cierpliwość się skończyła. Gdyby sprawa była rozwiązana to mógłbym powiedzieć, że jest w porządku ale oni zwyczajnie mają gdzieś klientów kompletni nie wywiązując się z umowy. Obowiązek wywiązywania się z umowy leży nie tylko po stronie osoby, która zobowiązuje się opłacać abonament ale również po stronie operatora.Zaletychyba tylko to, że w ogóle działa....
Wadynotorycznie spadająca prędkość, fatalna obsługa, kompletne niewywiązywanie się z umowy i całą reszta