Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jargh / 2014-06-08 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma, która chwyta się najbardziej prymitywnych chwytów. Dzowni jakiś "pracownik telefoniczny" Netii, pokrzykuje, grozi naliczeniem dodatkowych opłat, domaga się wycofania pisma wypowiadającego umowę. Proponują zmianę umowy i nową ofertę, ale odmawiają przesłania treści aneksu bez uprzedniego wycofania pisma o wypowiedzeniu umowy.

    Na koniec pani "pracownik telefoniczny" (tzn. taki, który nie ma dostępu do maila) grozi, że wyłączą usługę ze skutkiem natychmiastowym, chociaż w umowie jasno napisane, że jest 1 miesięczny okres wypowiedzenia i do kiedy umowa obowiązuje.

    Szczerze odradzam, nawet jeśli oferują jakąś promocję, to proponuję się trzy razy zastanawić, czy chcecie się później z nimi szarpać. Po prostu zero szacunku dla klienta.
    Zaletynieznane
    Wadychamstwo, prymytiwizm, uciekanie się do kłamstw
    1 rok
  • ~jaro / 2016-09-15 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator jaki tylko moze byc.mam oferte predkosc bez limitu a nawet 1mb nie wyciaga.
    nie polecam nikomu
    Zaletynie polecam
    Wadynie polecam
  • ~Jasiek / 2016-11-02 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnału TV na łączach modemu od 07.10.2016r do 28.10.2016r. Internet kulał i przestał "chodzić". Wszystko trwało ok 140 godzin roboczych. Umowa zezwala na usuniecie usterki w 48 godz. roboczych. W firmie pracują sami podwykonawcy i zatrudnieni młodzi ludzie z łapanek. Tak zwani wolni strzelcy?! Dobro firmy NETIA jest im OBOJĘTNA. Zgłaszają się telefonicznie na usunięcie usterek i nie przychodzą. Bez słowa przepraszam! Nie miał kto usunąć awarii bo wszyscy byli w hotelu Galaxy w Krakowie gdzie kończyła się w dniu 07.10.2016r 12 edycja Wystawy SAT KRAK skupiająca liderów branży RTV/SAT w Polsce. Takie jaja bez skorupek!
    ZaletySą także ludzie dobrzy m.in. Pan Romuald i Pan Wojciech! Pani Sylwia-Katarzyna !Ale to dopiero jedna ręka!
    WadyZatrudnianie dużej liczby podwykonawców którzy przynoszą wstyd Firmie NETIA: techniczny, finansowy i organizacyjny. Posłuchajcie co Odbiorcy mówią o "Sanitariuszkach" zatrudnionych w punktach NETII.
    Z produktu korzystam od początku. Mówiąc językiem Firmy: szkoda lasów!
  • ~Jasiu / 2021-03-13 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego gówna. Ogromny ping, internet co 2-3 dni rozłącza się na kilka godzin. Podczas online lekcji nie mogę chociażby włączyć kamery. Odradzam każdemu.
    Wady- wolny internet
    - duzy ping
    - czeste rozlaczenia
    MiejscowośćŁódź
  • ~jasmine88 / 2022-06-27 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    unikać, kłamstwa już na początku współpracy, mówią, że doliczają usługę aktywacyjną po 3 m-cach do 1 f-ry, wystawiają po miesiącu - mówią przepraszamy i myślą, że git.
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli taka firma jeszcze jest na rynku, to znaczy, że nadzór państwowy w tym obszarze nie istnieje - w październiku ub. roku łączona umowa na telefon i internet do 6MB. Usługa internetu od stycznia tego roku - transfer do komputera pomiędzy 400 kB, a 4 MB ! Sześć telefonów z reklamacją - za każdym razem to samo "ktoś się zgłosi". W końcu pismo, na które odpowiedź brzmi "albo zmiana umowy do 2 MB albo wypowiedzenie umowy". Oczywiście drugi wariant - w tydzień od wysłania pisma wyłączają bez uprzedzenia internet, a telefon mają zamiar dopiero po 2 miesiącach (chociaż wypowiedziałem umowę w całości, a umowa dot. telefonu i neta). No nic myślę sobie - w nast. dzień złożyłem zamówienie do TP na internet i co ? i nic, bo Netia wprawdzie usługę wyłączyła ale łącza nie zwolniła i twierdzi, że trwa do miesiąca. Wysłałem faks w tej sprawie do Netii i do wiadomości UKE i UOKiK - tylko UOKiK odpisał, że nie zajmuja się takimi przypadkami poza tym cisza. Czy można coś jeszcze zrobić ? Chyba tylko wszędzie i głośno mówić o tym, żeby w końcu takie "zjawiska" zniknęły z naszej rzeczywistości. Poza tym łatwość, z jaką przychodzi łganie i kręcenie operatorom na infolinii jest czymś wyjątkowym - nawet w Polsce.
    ZaletyŁaden logo - przynajmniej mnie się podoba.
    WadySame - żenująca jakość usług, niekompetencja i arogancja konsultantów infolinii, działania niemające pokrycia w umowie, brak reakcji na monity klientów, nielegalne blokowanie łączy,
    ponad 6 miesięcy
  • ~jax / 2016-12-12 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem już co częściej mi się zacina telewizja czy filmy oglądane na kompie. Przyczyna wg Technika Netii? nie resetuję modemu na noc.. Nawet spróbowałem przez tydzień go resetując pozostawiając wyłączonym.. rezultatu się domyślacie. -_-
    ZaletyNiedługo kończy mi się umowa.
    WadyFakt istnienia Netii
    Korzystałem z usług jeszcze za czasów Dialogu, stanowczo za dużo zapłaciłem.
  • ~JD / 2020-04-09 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćNowogród
  • ~Je / 2021-05-15 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. Po zakończeniu umowy, jesli zapomniszoddać bezwartościowe stare urządzenia, agresywnie windykuje horendalne kwoty. Kilkaset złotych za stare routery itd. Zwykły skok na kase. Trzymać sie z daleka
  • ~jebacnetia / 2020-03-04 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy dostawca internetu . Jeżeli jesteś masochistą lub lubisz płacić za internet , którego prędkość jest tak wysoka (w teori 100mb/s xdxdxdxdxddxxdxddxxdxd) , że często wiadomości dochodzą po kilku minutach.
    ZaletyMożna z niej zrezygnować (Polecam)
    WadyIstnieje .
    Praktycznie o każdej funkcji tego internetu tego dostawcy można coś złego powiedzieć .
    MiejscowośćBiałystok
  • ~jebacnetie / 2022-08-17 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    pieeeeeeeeeeeeeeerdolone gównooooooooooooooooooo beznadzieja dno o o o o o o oo o o nie polecamy ja i moje drugie oblicze, które ujawnia się jak hulk podczas korzystania z usług N E T I A ! WOW
  • ~Jebacz Neti / 2018-12-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet resetuje sie co 10 minut. JN
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jelenia Góra / 2017-08-02 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet rozłączany 2 razy dziennie! Do tego mam wykupione 4 a dostaje maksymalnie 3,4Mb/s (najczesciej oscyluje w granicach 2.8) Płace za internet i telefon - internetu prawie nie ma, a telefon jest używany najczęściej do zgłaszania usterki braku internetu. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak!
    Wady-Nie wywiązywanie się z umowy
    -Częste usterki
    -Ciężko połączyć się z biurem obsługi klienta
  • ~Jenot / 2011-12-22 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna amatorszczyzna. Męczę się już od lata ze spadkami prędkości w godzinach popołudniowych i wieczornych. Teraz zbliżają się święta jest oczywiście jeszcze gorzej. Posiadam internet 10 mb/s a przy pomiarach przepustowości testerem na stronie netii często mam poniżej 1 mb/s. Ping oscyluje wtedy w granicach 50-60 ms a potrafi wynosić ponad 100 ms ! Skandal, kpina z ludzi i żenada ! Po kilku interwencjach i mydleniu oczu, że wina leży po stronie tpsa, która niby ma przeciążone łącza przyjechał gość z obsługi i stwierdził, że wina leży po stronie netii, gdyż mają za słabą infrastrukturę. Ta żałosna firma jest zainteresowana tylko i wyłącznie pozyskiwaniem klientów, ale to co się później dzieje to już ich nie interesuje. Rozwiązuję umowę i przechodzę do konkurencji a w związku z tym, że mam dostęp do dobrych prawników zastanawiam się również nad skierowaniem sprawy do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Moja cierpliwość się skończyła. Gdyby sprawa była rozwiązana to mógłbym powiedzieć, że jest w porządku ale oni zwyczajnie mają gdzieś klientów kompletni nie wywiązując się z umowy. Obowiązek wywiązywania się z umowy leży nie tylko po stronie osoby, która zobowiązuje się opłacać abonament ale również po stronie operatora.
    Zaletychyba tylko to, że w ogóle działa....
    Wadynotorycznie spadająca prędkość, fatalna obsługa, kompletne niewywiązywanie się z umowy i całą reszta
  • ~Jenot / 2011-12-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    2 wpisy niżej już napisałem swoją główną opinię ale zobaczcie teraz na wyniku z ich testera jak chodzi super szybki internet netii przy umowie na prędkość 10 mb/s.... Nie jest to nawet 1/10 tego co powinienem mieć.

    http://results.tester.netia.pl/dqorlkh mfb

    Po prostu kpina z ludzi. Przestrzegam każdego przed tą żałosną firmą. Dawno temu gdy byłem w TPSA i byli monopolistami a nikt nie marzył o prędkościach rzędu 6 mb/s również się zdarzały problemy ale to co się dzieje u Netii przebija wszystko z czym miałem styczność. Z czystym sumieniem przechodzę do konkurencji bo to co Netia uskutecznia jest po prostu żałosne.
  • ~Jerry / 2023-08-09 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i telewizja nie działa. Ko sultanci oszukują klientów - każde zgłoszenie awarii to dla nich preteskt do wciśnięcia nowej oferty, lecz reklamacji nie załatwiają. Najgorsza firma z jaka mieliśmy kiedykolwiek do czynienia. Dno.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko - sprzęt, usługa, obsługa klienta.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jerzy / 2010-04-09 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżeli bym mógł to zesłał bym na netie wszystkie plagi egipskie
  • ~Jerzy / 2015-04-30 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakoś internetu, miałem dialnet 6Mb/s i było OK teraz dialog połączył się z netią i jet fatalnie. Zainstalowali mi Netia Spot i co zamiast 50Mb/s to ledwo mam 2,5Mb/s a w porywach huraganu mam około 10Mb/s.
    Odbiór czyli pobieranie danych przypomina rozmowę z jąkałą.
    Komputer mam dobry, kartę sieciową też przeglądarkę fire foxa.
    A gdziekolwiek chce wejść muszę czekać nieraz z 5 min.
    Jednym słowem usługa nie warta złamanego grosza.
    ZaletyBrak
    WadyInternet wolniejszy niż z dialnetu
    za 49,90 plus 9,90 za program anty wirusowy a od kiedy od 3 dni i już mam go dość
  • ~jerzy / 2017-10-16 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    uważajcie na podpisywane umowy nie wierzcie akwizytorom którzy przychodzą albo dzwonią i obiecują cuda dopóki nie podpiszecie umowy potem jest już tylko gorzej nie odbierają telefonów dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba przeznaczyć na to 40 minut. Namówili moją mamę na podpisanie umowy obiecali jej przepisanie poprzedniego numeru telefonu pomoc w rozwiązaniu umowy z UPC /o wiele lepsza firma w porównaniu z netią / telefon z rozmowami bez limitów /kto w dzisiejszych czasach daje ofertę z limitem 60 min / a potem się okazuje że to nie tak że to co mówił ich akwizytor to nieporozumienie. /Druga sąsiadka która podpisała umowę w tym samym czasie też została tak wciągnięta w to bagno /. Uważajcie i dobrze się zastanówcie przed podpisaniem umowy.
    Zaletybrak
    Wadypodejście do klienta,oferta , koszty
    Kraków
  • ~jeszcze klient / 2014-08-12 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś OK. Teraz firma przekręt. Wciskają cudowne oferty, przysyłają nierealne umowy, gdy się sprawa rypnie, nie odpowiadają na próby kontaktu, czekają na upływ terminów żeby zniewolić abonenta. Radzę ich omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, niekompetencja przedstawicieli,
    od 2011r.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016