MiejscowośćPoznań
strona 105 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~Janek / 2024-01-26 21:43Ocena: 1.00 / 5
Nic dodać nic ująć bardzo słaby internet i tv nie polecam cały piątkowy wieczór zje... -
-
~Janusz / 2010-04-27 20:29Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę z NETIĄ 18-02-2010, po pewnym czasie zacząłem się dowiadywać kiedy?
Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi:
1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia,
2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia
3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia
4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE)
5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem)
6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie.
I PO SPRAWIEZaletyBRAKWadyNie potrafię ocenić -
~janusz / 2010-06-16 11:55Ocena: 1.00 / 5
bałagan i kłamliwa niekompetencja - dwa miesiące od podpisania umowy na internet okazuje się , że nie może go być bo coś się wydarzyło . W międzyczasie same kłamstwa co do możliwości technicznych i formalnych- najpierw możliwe jest wszystko - po prawie dwóch miesiącach kłamstw i niedotrzymywania terminów okazuje się , że nic nie jest możliwe. I żeby ktoś zadzwonił i zawiadomił klienta o statusie umowy - to bajka . Maja klienta gdzieś . -
~jarek / 2010-10-04 17:27Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie ludzie tą pseudo firme co tylko wyłudza pieniądze od ludzi.Do czasu podpisania umowy niby ok ale pózniej zaczynają się cyrki. Od tygodnia czekam na zgłoszoną awarię!!!
Paranoja!!!!!!!!!!!!Wadyobsługa klienta, awaryjność, olewatorskie podejście do ludzi -
~Jarek / 2023-02-07 12:40Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa prawidłowo ponad miesiąc (od momentu aktywacji) bardzo niski poziom obsługi klienta na infolinii. Powinno być 0 gwiazdek ale się nie da. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćNieszawa -
~Jarek Berg z Wrocławia / 2020-05-20 00:37Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Netii bo ten internet od nich to dramat jest, a jak masz problem i chcesz się do nich dodzwonić to można se dzwonić.... Reasumując, do dupy. ZaletyBrakMiejscowośćWrocław -
~Jarek59 / 2015-11-05 20:45Ocena: 1.00 / 5
Tak złodziejskiej instytucji dawno nie spotkałem, na każdym kroku starają się oszukać klienta. Mimo złożenia wypowiedzenia na usługi cały czas pracownicy Netii starali się doprowadzić do przedłużenia umowy i nie dopuść do przekazania numeru telefonu innemu operatorowi. Bezczelnością jest wystawianie faktur po upływie terminu wywiedzenia.
Nie wiążcie się umową z tą firmą.ZaletyBRAKWadySame wadyOd początku firmy Dialog -
~jargh / 2014-06-08 13:26Ocena: 1.00 / 5
To jest firma, która chwyta się najbardziej prymitywnych chwytów. Dzowni jakiś "pracownik telefoniczny" Netii, pokrzykuje, grozi naliczeniem dodatkowych opłat, domaga się wycofania pisma wypowiadającego umowę. Proponują zmianę umowy i nową ofertę, ale odmawiają przesłania treści aneksu bez uprzedniego wycofania pisma o wypowiedzeniu umowy.
Na koniec pani "pracownik telefoniczny" (tzn. taki, który nie ma dostępu do maila) grozi, że wyłączą usługę ze skutkiem natychmiastowym, chociaż w umowie jasno napisane, że jest 1 miesięczny okres wypowiedzenia i do kiedy umowa obowiązuje.
Szczerze odradzam, nawet jeśli oferują jakąś promocję, to proponuję się trzy razy zastanawić, czy chcecie się później z nimi szarpać. Po prostu zero szacunku dla klienta.ZaletynieznaneWadychamstwo, prymytiwizm, uciekanie się do kłamstw1 rok -
-
~jaro / 2016-09-15 18:54Ocena: 1.00 / 5
najgorszy operator jaki tylko moze byc.mam oferte predkosc bez limitu a nawet 1mb nie wyciaga.
nie polecam nikomuZaletynie polecamWadynie polecam -
~Jasiek / 2016-11-02 17:42Ocena: 1.00 / 5
Brak sygnału TV na łączach modemu od 07.10.2016r do 28.10.2016r. Internet kulał i przestał "chodzić". Wszystko trwało ok 140 godzin roboczych. Umowa zezwala na usuniecie usterki w 48 godz. roboczych. W firmie pracują sami podwykonawcy i zatrudnieni młodzi ludzie z łapanek. Tak zwani wolni strzelcy?! Dobro firmy NETIA jest im OBOJĘTNA. Zgłaszają się telefonicznie na usunięcie usterek i nie przychodzą. Bez słowa przepraszam! Nie miał kto usunąć awarii bo wszyscy byli w hotelu Galaxy w Krakowie gdzie kończyła się w dniu 07.10.2016r 12 edycja Wystawy SAT KRAK skupiająca liderów branży RTV/SAT w Polsce. Takie jaja bez skorupek! ZaletySą także ludzie dobrzy m.in. Pan Romuald i Pan Wojciech! Pani Sylwia-Katarzyna !Ale to dopiero jedna ręka!WadyZatrudnianie dużej liczby podwykonawców którzy przynoszą wstyd Firmie NETIA: techniczny, finansowy i organizacyjny. Posłuchajcie co Odbiorcy mówią o "Sanitariuszkach" zatrudnionych w punktach NETII.Z produktu korzystam od początku. Mówiąc językiem Firmy: szkoda lasów! -
~Jasiu / 2021-03-13 17:18Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego gówna. Ogromny ping, internet co 2-3 dni rozłącza się na kilka godzin. Podczas online lekcji nie mogę chociażby włączyć kamery. Odradzam każdemu. Wady- wolny internet
- duzy ping
- czeste rozlaczeniaMiejscowośćŁódź -
~jasmine88 / 2022-06-27 14:28Ocena: 1.00 / 5
unikać, kłamstwa już na początku współpracy, mówią, że doliczają usługę aktywacyjną po 3 m-cach do 1 f-ry, wystawiają po miesiącu - mówią przepraszamy i myślą, że git. -
~Jaśkoluby / 2010-06-18 14:03Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli taka firma jeszcze jest na rynku, to znaczy, że nadzór państwowy w tym obszarze nie istnieje - w październiku ub. roku łączona umowa na telefon i internet do 6MB. Usługa internetu od stycznia tego roku - transfer do komputera pomiędzy 400 kB, a 4 MB ! Sześć telefonów z reklamacją - za każdym razem to samo "ktoś się zgłosi". W końcu pismo, na które odpowiedź brzmi "albo zmiana umowy do 2 MB albo wypowiedzenie umowy". Oczywiście drugi wariant - w tydzień od wysłania pisma wyłączają bez uprzedzenia internet, a telefon mają zamiar dopiero po 2 miesiącach (chociaż wypowiedziałem umowę w całości, a umowa dot. telefonu i neta). No nic myślę sobie - w nast. dzień złożyłem zamówienie do TP na internet i co ? i nic, bo Netia wprawdzie usługę wyłączyła ale łącza nie zwolniła i twierdzi, że trwa do miesiąca. Wysłałem faks w tej sprawie do Netii i do wiadomości UKE i UOKiK - tylko UOKiK odpisał, że nie zajmuja się takimi przypadkami poza tym cisza. Czy można coś jeszcze zrobić ? Chyba tylko wszędzie i głośno mówić o tym, żeby w końcu takie "zjawiska" zniknęły z naszej rzeczywistości. Poza tym łatwość, z jaką przychodzi łganie i kręcenie operatorom na infolinii jest czymś wyjątkowym - nawet w Polsce. ZaletyŁaden logo - przynajmniej mnie się podoba.WadySame - żenująca jakość usług, niekompetencja i arogancja konsultantów infolinii, działania niemające pokrycia w umowie, brak reakcji na monity klientów, nielegalne blokowanie łączy,ponad 6 miesięcy -
~jax / 2016-12-12 21:16Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem już co częściej mi się zacina telewizja czy filmy oglądane na kompie. Przyczyna wg Technika Netii? nie resetuję modemu na noc.. Nawet spróbowałem przez tydzień go resetując pozostawiając wyłączonym.. rezultatu się domyślacie. -_- ZaletyNiedługo kończy mi się umowa.WadyFakt istnienia NetiiKorzystałem z usług jeszcze za czasów Dialogu, stanowczo za dużo zapłaciłem. -
~JD / 2020-04-09 14:45Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćNowogród -
~Je / 2021-05-15 19:56Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku. Po zakończeniu umowy, jesli zapomniszoddać bezwartościowe stare urządzenia, agresywnie windykuje horendalne kwoty. Kilkaset złotych za stare routery itd. Zwykły skok na kase. Trzymać sie z daleka -
-
~jebacnetia / 2020-03-04 23:06Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy dostawca internetu . Jeżeli jesteś masochistą lub lubisz płacić za internet , którego prędkość jest tak wysoka (w teori 100mb/s xdxdxdxdxddxxdxddxxdxd) , że często wiadomości dochodzą po kilku minutach. ZaletyMożna z niej zrezygnować (Polecam)WadyIstnieje .
Praktycznie o każdej funkcji tego internetu tego dostawcy można coś złego powiedzieć .MiejscowośćBiałystok -
~jebacnetie / 2022-08-17 20:16Ocena: 1.00 / 5
pieeeeeeeeeeeeeeerdolone gównooooooooooooooooooo beznadzieja dno o o o o o o oo o o nie polecamy ja i moje drugie oblicze, które ujawnia się jak hulk podczas korzystania z usług N E T I A ! WOW -
~Jebacz Neti / 2018-12-28 17:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Internet resetuje sie co 10 minut. JN WadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Jelenia Góra / 2017-08-02 10:29Ocena: 1.00 / 5
Internet rozłączany 2 razy dziennie! Do tego mam wykupione 4 a dostaje maksymalnie 3,4Mb/s (najczesciej oscyluje w granicach 2.8) Płace za internet i telefon - internetu prawie nie ma, a telefon jest używany najczęściej do zgłaszania usterki braku internetu. NIE POLECAM! ZaletyBrak!Wady-Nie wywiązywanie się z umowy
-Częste usterki
-Ciężko połączyć się z biurem obsługi klienta
strona 105 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
