Reklamowałem wielokrotnie otrzymując sukcesywnie następujące odpowiedzi:
1. muszę odczekać 30 dni i nie ma możliwości przyspieszenia,
2. muszę odczekać 40 dni i nie ma możliwości przyspieszenia
3. muszę odczekać 30 dni, licząc od dnia 2 marca (przesłanie dokumentów z jednego działu do drugiego trwa 2 tygodnie) i nie ma możliwości przyspieszenia
4. połączenie zostanie wykonane po 20-02-2011 po wygaśnięciu umowy z TPSA (UMOWA TA JUŻ NIE ISTNIEJE)
5. umowa nie może być zrealizowana, ponieważ NETIA nie może dostarczyć internetu mobilnego tak jak to jest zapisane w umowie (miała to być opcja dodatkowa oferowana w promocji o którą się nie starałem)
6. moja umowa została wykasowana z systemu, mam prawo podpisać nową umowę, która zostanie rozpatrzona w regulaminowym czasie.
I PO SPRAWIE
ZaletyBRAK
WadyNie potrafię ocenić