Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pan X / 2014-11-05 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, opowiem wam moją historię z Netią... Po namolnym dzwonieniu kilka razy dziennie konsultantów, dla świętego spokoju odebrałem. Zadzwoniła do mnie Pani Agnieszka i przedstawiła ofertę ( bądź co bądź całkiem dobrą)Umówiłem się z nią na kolejną rozmowę za 2 dni. Poczytałem wasze opinie, właśnie na tym forum, które bądź co bądź nie są pochlebne. Prowadzę firmę, lubię ryzyko więc zaryzykowałem. Pani Agnieszka oznajmiła,że internet będzie na liniach starej Tepsy ale dwa razy szybszy.Minimalna prędkość 15 Mbit/s. Pani podała mi swoje imię i nazwisko oraz numer komórkowy. Minął miesiąc, drugi... i nadszedł czas przepięcia. Zadzwoniłem do mojej Pani Agnieszki, pomogła mi przy pierwszej instalacji internetu i... od tego momentu żałuje potwornie żałuje...,że nie zrobiłem tego wcześniej. Internet miał mieć prędkość 20 Mbit/s a ma 25 Mbit/s. Wszystko działa jak należy. Jestem ciekawym człowiekiem, więc postanowiłem poszukać mojej Pani Agnieszki na portalu społecznościowym. Pewnie nie tylko ja zastanawiam się jak wygląda konsultant z którym rozmawiam i obdarzam dużym kredytem zaufania. Po długim poszukiwaniu odnalazłem, miała nawet wpisane na profilu, że pracuje w Netii( więc raczej nie wstydzi się firmy).Okazała się śliczną dziewczyną, z którą nie tylko rozmawiał bym o ofercie ale również zatrudnił do pracy albo poszedł na kawę. Co do awaryjności to niestety nic się nie psuje, a szkoda bo bym z moją Panią Agnieszką porozmawiał a tak pretekstu nie mam. Na zakończenie Netia to nie taki straszny diabeł jak go malują, łatwo obsmarować, trudniej napisać coś dobrego.
    Zaletyszybki internet, miła obsługa
    6 miesięcy, 20 Mbit/s 49,90zł netto
  • ~pastor / 2014-11-02 09:00
    Ocena: 1.25 / 5
    NETIA- jeżeli ktoś zastanawia się czy wybrać Netię czy innego usługodawcę oferującego internet to nie ma się nad czym zastanawiać i wybrać cokolwiek tylko nie Netia!
    Podpisałem umowę z Netią w połowie października, nad tele do infolini spędziłem już kilka godzin. Internet oferowali do 20 mb, średnio to 9mb, a czasami 3-4 MB. Reklamacji u nich techniczny nie przyjmuje jak jest 8 w górę to ja się pytam po cholerę oferta 20 mb.!!!jeżeli nie potrafią tego dotrzymać. Częste zrywania połączenia i skoki prędkości pobierania to norma bez względu czy korzystam po kablu czy wifi. Kolejna żenada to prędkość wysyłania która waha się w przedziale 0,03 -0,45 i tu w skokach są lepsi od Małysza. Reasumując gdy miałem wcześniej internet w Dialogu, choć to teraz ta sama firma, aż takiej żenady nie było!!!
    Jeżeli macie inny wybór niż Netia to się nie zastanawiajcie, ja 2 lata muszę się przemęczyć bo 10 dni na odstąpienie od umowy minęło, gdy mnie zbywali bajkami o tym że techniczny poprawi przesył.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    trzy tygodnie
  • ~Agiss / 2014-10-31 23:56
    Ocena: 4.25 / 5
    Netia spełniła wszystkie moje oczekiwania, internet został sprawnie podłączony i działa w porządku aż do dzisiaj. Nie było żadnych awarii ani usterek. Jestem bardzo zadowolona i polecam ich usługi innym.
    Zaletyszybkość internetu, brak awarii
    Wadyciężko dodzwonić się ze zwykłym pytaniem na infolinię
  • ~tar / 2014-10-29 17:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru.
    Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło.
    Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
    Zaletybrak, brak, brak
    WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
    było 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
  • ~Gatts / 2014-10-29 17:10
    Ocena: 4.50 / 5
    Poprzednio korzystałem z UPC ale niestety się zawiodłem głównie za sprawą wysokich opóźnień w grach online.Niestety ale konsultanci z ,którymi miałem kontakt byli nie kompetentni ,wmawiali mi że problem leży po mojej stronie.Zmieniłem na Netię i mam spokój a UPC straciło swojego abonenta bo nie potrafi zapewnić właściwych parametrów łącza.
    Porównanie:
    UPC czasy opóźnień nawet 1500ms i to często
    Netia czasy opóźnień 50ms maksymalnie
    ZaletyParametry łącza/czasy opóźnień
    WadyTelewizja mogła by byćtańsza
    Już 4 lata
  • ~wroclaw / 2014-10-21 17:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety miałem nieszczęście podpisać umowę na telewizję osobistą ,jest to najgorsza usługa jaką do tej pory miałem , więcej problemów niż oglądania,na pomoc nie ma co liczyć bo zbywają .Jeżeli cenicie sobie spokój i zdrowe nerwy to UCIEKAĆ JAK NAJDALEJ !!!Szczerze odradzam i NIE POLECAM !!!.
    Zaletynie widzę
    Wadyzawieszanie się urządzeń , brak wsparcia , niegrzeczna obsługa ,
    dwa miesiące
  • ~tomek44 / 2014-10-21 10:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Internetia - w tej przecudnej firmie nic się nie zmieniło. Co mała burza w Szczecinie to padają im jakieś urządzenia w mojej lokalizacji. Musi technik przyjechać i coś tam zresetować. Oczywiście żeby skłonić pana technika do przyjazdu konieczna jest osobista wizyta w firmie i solidny ochrzan znajdującej sie tam i nudzącej się panienki. Co burza to się muszę zwalniać z pracy - żadne telefony do BOK (biuro olewania klienta) nic nie dają, żadne maile podobnie. Trzeba tam samemu pójść i błagać o usunięcie awarii. Zastanówcie się 5 razy zanim z nimi podpiszecie umowę - pewnie dotyczy też samej NETII. Wyjątkowo asertywni dranie !!!!
    Zaletybrak
    Wady100% asertywność BOK
    4 lata
  • ~QVX / 2014-10-12 16:59
    Piszę o nowej ofercie Gigakablówka - na sieci dawnego Astera. Niestety nie mogę jej ocenić merytorycznie z uwagi na dziwną politykę Netii, która nie pozwoliła na jej zainstalowanie.
    W skrócie miałem Netię w innym miejscu, a we wrześniu przenosiłem się do do jednego z miast z Gigakablówką. A ponieważ równocześnie kończyła się umowa z Netią, to pomyślałem, że zawrę nową na Gigakablówkę akurat tam dostępną.
    Gdzież tam? Okazało się, że oferta jest nie dla mnie. W końcu wyszło szydło z worka. Oferta jest przede wszystkim dla tych, którzy są w UPC, a 5.09.2011 byli w Asterze. Pozostali muszą poczekać, a szczególnie obecni klienci Netii.
    ZaletyNie znam
    WadyKiepska polityka sprzedaży
  • ~vico / 2014-10-10 13:37
    Ocena: 3.50 / 5
    obsługa klienta - beznadziejna, awaryjność duża
  • ~dot / 2014-10-09 10:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole wszystko znika, pan kaze zadzwonic gdy sie to bedzie dzialo, to sprawdzi polaczenie. Dzwonie wiec w trakcie awarii, pan pol godz trzyma mnie na telefonie, sprawdza, wypytuje, przerywa lacze, lacze nie wraca przez dlugi czas, pan mowi ze no faktycznie cos nie tak, wysle serwis do wymiany. Dostaje sms ze w ciagu 48godz sie zjawia, po ponad 48godz dostaje sms: "dzial techniczny informuje o zamknieciu zgloszenia awarii. z informacji w naszym systemie wynika, ze usluga dziala prawidlowo." No krew mnie zalala po prostu... jakas kpina. Nadal tv sie zawiesza, obraz znika, net sie przerywa na pol godz, restart wszystkiego nie pomaga. Oby do konca umowy i nigdy wiecej!!!!!
    prawie rok, 69,90
  • ~Grudziądz / 2014-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia? Banda złodziei. Internet w normalne dni powiedzmy jako tako działa, chociaż bywa różnie. Ale weekendy... tu zaczynają się schody. Dobrze jest, jeżeli internet w ogóle DZIAŁA. A kiedy już działa, to nie ma co liczyć, że ten błogi stan będzie trwał dłużej, niż kilka minut. Aha, no i warto wspomnieć, że powracający internet jest dużo wolniejszy, niż powinien. Zresztą takie oszustwa, to norma, trzeba ciągle kontrolować, czy na pewno mamy prawidłową prędkość. A na pomoc ze strony firmy nie ma co liczyć. Najlepiej klęknąć przed laptopem i błagać o litość. NIKOMU nie polecam!!!
    Zaletynie działa (a nie, sorry, to wada, no tak)
    Wadynie działa, psuje się, zmniejsza prędkość, zrywa połączenie, weekendy i wieczory to KATORGA, a nie internet
    zdecydowanie zbyt długo i zdecydowanie zbyt wiele płacę co miesiąc za te szczątki internetu, które dostaję
  • ~bv / 2014-10-02 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to jakaś kpina, nie polecam!!!
    podczas podpisania umowy obiecywali nie wiadomo ile a jak umowa podpisana to 3 miesiące czekania, aż łaskawie podłączą, jak w końcu podłączyli to na wszystkich testach internetowych wychodzi prędkość o wiele, wiele niższa niż ta która była w umowie.
    Przedstawiciele obiecują gratisy, a po dzwonieniu do nich mówią, że to już nie obowiązuje...
    Szwindel, chamstwo i żenada
  • ~ene / 2014-10-01 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo
    Zaletybrak
    Wadyograniczenie do 1.3 mb/s mimo pakietu bez ograniczeń
    5 lat
  • ~piotr / 2014-09-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    szkoda słów jak wystapia jakies problemy
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    3 lata
  • ~miłosz / 2014-09-30 00:09
    Ocena: 5.00 / 5
    internet mam w netii od dawna i nigdy nie miałem żadnych awarii. Prędkość też była zawsze zgodna z tą która zamawiałem.
    Zaletyszybki
  • ~Niezadowolony / 2014-09-28 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to skur*wysyństwo
    2 kata miałem internet z dailogu niestety Netia go przejeła i teraz masa problemów z łącznością i opłaty wzrosły ot tak
    ZaletyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    WadyWolny internet samoistne rozłaczanie sieci
    2 lata 129 zł
  • ~ula / 2014-09-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    totalna porażka,nigdy więcej umowy z netią
    Wadybrak łączności zoperatorem
    1,5 roku
  • ~Janek / 2014-09-25 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Gigakablówka, czyli nowość w bardzo starym stylu. Dalej chcą oszukiwać i naciągać. Kolejność podłączenia:
    - najpierw podpisz zlecenie podłączenia (do wglądu regulamin promocji - umowa nie)
    - za dwa dni dostaniesz na e-maila umowę (czyli masz kota w worku)
    - umowa nie przewiduje żadnej odpowiedzialności Netii za brak internetu, za internet z wielokrotnie niższą prędkością itd. Odpowiedzialność jest tylko klienta.
    - ukryte dodatkowe opłaty za "bezpieczny internet" czyli ingwilację klienta (inaczej śledzenie) na jego koszt.
    W sumie ci sami ludzie i nic się nie zmieniło.
    Zaletyniska cena
    Wadykolejne próby oszustwa i naciągania
  • ~anka / 2014-09-25 11:52
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA - nigdy więcej umowy z tą firmą! Telefon działał ok (w sumie ciężko byłoby coś tu popsuć), ale internet to jedno wielkie nieporozumienie. Notoryczne problemy z połączeniem doprowadzały mnie do szału, nareszcie mi się skończyła umowa i uciekam od netii jak najdalej.
    ponad 2 lata
  • ~Dorian / 2014-09-24 11:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Prześlę list, który napisałem do obsługi klienta, będzie to najlepsza opinia:

    "Witam,
    Byłem Waszym klientem przez dłuższy czas, pracowałem nawet w Waszej korporacji jako doradca klienta biznesowego.
    Na obu płaszczyznach jednak się zawiodłem, ale chcę poruszyć część pierwszą:
    Sytuacja wymagała tego, żebym zmienił mieszkanie w drugiej części marca i kiedy znałem już swój prawidłowy adres, zadzwoniłem do Was, aby zmienić adres sygnału internetowego. Jednak mimo wcześniejszych zapewnień podczas zakładania internetu (sygnał miał być niemalże natychmiastowo przeniesiony), zostałem poinformowany, że muszę czekać do końca kwietnia ponieważ netia kupiła Dialog i są opóźnienia z przełączaniem sygnału (!, śmieszne rzeczy, ta wymówka nie wyszła, chyba, że się cofnąłem w czasie) kolejne kłamstwo. Fakt, że na co dzień pracuję przy komputerze ponieważ jestem webmasterem - freelancerem i muszę mieć stały dostęp do internetu, zmuszony byłem podziękować za dostarczane usługi.
    Wysłałem więc jeszcze tego samego dnia list polecony priorytetowy z prośbą o wyłączenie sygnału (byłem już dawno po zakończeniu umowy, po prostu nadal chciałem korzystać z internetu jednak bez umowy na zasadzie comiesięcznego przedłużania bo różnie bywa.)
    No i tu zaczęły się schody. Wysłałem list i cisza. Dostałem kolejną fakturę a po telefonie na infolinie dostałem informację, że muszę jeszcze czekać. Czekałem prawie miesiąc i po 24 dniu miesiąca dostałem ZGODĘ (dziękuję za łaskę, nie byłem zobowiązany umową, jednak dostałem zgodę na wyłączenie sygnału). W międzyczasie przyszła kolejna faktura chociaż internetu nie używałem już od ponad miesiąca a co lepsze mieszkałem dawno gdzie indziej więc ktoś sobie mógł korzystać z internetu na mój koszt. Dostałem telefon od doradcy klienta indywidualnego, albo jak kto woli - konsultantki z propozycją... nowej umowy! Opowiedziałem jej całą sytuację, ale oczywiście stwierdziła, że jest to niemożliwe. Zapytałem czy sygnał został już odcięty, wtedy Pani powiedziała, że już to dla mnie sprawdza, po czym wyłączyła mikrofon, zapytała się swojego szefa gdzie ma mi to sprawdzić, zadzwoniła według wskazówek na 801 802 803, podała swój numer konsultanta po czym mogła uzyskać dla mnie takie informacje, włączyła mikrofon i powiedziała, że ekhm. Tak jest zgoda a sygnał zostanie wyłączony... za miesiąc po tym jak przyjdzie kolejna faktura.
    Niestety sytuacja finansowa nie pozwoliła mi płacić jednocześnie za internet w domu oraz internet, którego nie mam a mam jeszcze inne rachunki. Kilkukrotnie pisałem i dzwoniłem z pytaniem jak to możliwe, że jestem zmuszany płacić za coś czego nie używałem i co najlepsze, dawno temu prosiłem o wyłączenie, ale nie dostałem nigdy jasnej odpowiedzi. Po prostu musiałem czekać na koniec miesiąca rozliczeniowego (który w tym przypadku trwał dwa i pół miesiąca. Zanim internet został w netii rozłączony, musiałem wyjechać z kraju i wróciłem w dniu dzisiejszym.
    Uwaga! Co zastałem w skrzynce - Kara 300 zł za brak zwróconego urządzenia NETIA SPOT.
    Przytoczę słowa Pani konsultantki przy zakładaniu internetu:
    - Dostaje Pan router Netia spot w PROMOCYJNEJ CENIE takiej i takiej, pod warunkiem comiesięcznej wpłaty 5 zł.
    Co śmieszniejsze, kiedy pracowałem jako doradca, też byłem pewny, że ja ten router sprzedaję a nie wypożyczam.
    Rozłączanie sygnału trwało prawie 3 miesiące. Łączny czas od rozłączenia do listu i wymaganego terminu odesłania urządzenia przeze mnie wynosił jakieś 10 dni. PARANOJA.
    Ale już mniejsza z tym - Netia spot jest spakowany i gotowy do wysyłki w niemalże nienaruszonym stanie.

    Tu pytanie numer 1: Czy w przypadku odesłania w tej chwili routera, kara będzie umorzona?
    Pytanie numer 2: Do kogo, gdzie, pod jaki adres, do jakiego wielmożnego Pana mam kierować się z wyjaśnieniem sytuacji i deklaracją, że zaległe faktury za korzystanie zostaną zapłacone przeze mnie, jednak w terminie miesiąca od dzisiejszej daty?
    Znów mam pisać list priorytetowy, który zostanie odczytany po miesiącu a po kolejnym miesiącu zostanie wyznaczony termin na miesiąc wcześniej przez co dostanę odsetki, czy może mam jechać osobiście i prosić na kolanach?

    Czekam z niecierpliwością na odpowiedź."
    ZaletyMomentami szybki
    WadyRozłączał się w najmniej spodziewanych momentach, obsługa klienta, ogólne zdzieranie pieniędzy i masa kłamstw
    Maj 2013 - Marzec 2014 + 3 miesiące płacenia w prezencie.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016