Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 113 opinii

1.98 / 5

  • Cena
    2.41
  • Parametry
    2.07
  • Niezawodność
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • / 2025-04-03 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia szkoda że was nie obchodzi fakt, że jest jakaś nieudolna firma zewnętrzna w Krakowie, która po prostu nie chce zakładac waszych usług stacjonarnych (Netii) i kłamie aby tylko ich nie podłączać, lub może robi to nawet celowo... ale cóż.. to już wasz problem ze nie chcecie tego weryfikować standardowo, a jest dużo możliwości, rejestr połączeń, rejestr trasy dojazdu, czy zdjęcie spod adresu jak robią to inne firmy, pomyślcie ile klientów tracicie w Krakowie przez te firmy które kłamią że kogoś nie ma, aby tylko nie podłączać waszych uslug podczas gdy instalują usługi innych firm i wtedy zastają klientow

    (nawet na infolinii usłyszałem ze technik może anulować a wy już nic z tym nie jesteście w stanie zrobic)
    Wadybezradność Netii na techników
  • / 2025-03-28 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM USLUG NETII Z przykroscia stwierdzam ze z uslugami Netii zle sie dzieje. Zrobiliscie aktualizacje ktora bezczelnie narzuca strona startowa do zakupu usług. Traktujecie klientow jak przysłowiowe bydlo ktore nic nie moze zrobic i musi placic Fatalny intetnet. 3 razy wymieniane router 6 reklamacji przez 14 miesiecy. Moim zdaniem chyba najgorsze uslugi tego typu na rynku
    MiejscowośćLublin
  • / 2025-03-20 22:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Zmiana parametrów dostępu do NET-a.
    Oczywiście nikt nie poinformował o tym.
    Problemy z przekierowaniem portów, brak dostępu do sieci firmowej, brak dostępu kontrahentów do danych, ale reklama świetna.
    Biorąc pod uwagę, że w firmie jest około 1000 podwykonawców, to brak możliwości prezentacji jest ewidentnym działaniem w stylu "Al Capone"
    Za tzw. "public adress", żądają dodatkowo 10 zł.
    Ogólnie z mojego punktu widzenia, to firma "krzak"
    ZaletyBędą, gdy padną
    WadyZa długo byłoby opisywać.
    MiejscowośćKrapkowice
  • / 2025-03-13 21:39
    Ocena: 1.33 / 5
    nie respektują szybkich przelewów, na zaksięgowanie płatności za usługi długo trzeba czekać, jakbym była w czasach PRL-u, kiedy to księgowa raczyła wpisać wpłatę długopisem do zeszytu. Jakaś katastrofa.
  • / 2024-12-13 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym podzielić się swoją negatywną opinią na temat współpracy z firmą Netia S.A. W moim przypadku wystąpiły poważne trudności w rozwiązaniu umowy, mimo że, zgodnie z warunkami, powinnam była mieć możliwość natychmiastowego jej zakończenia z powodu problemów technicznych. Moje zgłoszenia nie były właściwie rozpatrywane, a konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd co do procedur.

    Co więcej, w kluczowych momentach firma przesyłała odpowiedzi na inne adresy e-mail niż wskazany przeze mnie jako kontaktowy, co uniemożliwiło mi odpowiednią reakcję na ich decyzje.

    Finalnie ponosiłam koszty za okres, w którym nie mogłam korzystać z usług, mimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sytuacji. Jestem rozczarowana sposobem traktowania klienta oraz brakiem przejrzystości w komunikacji.
  • / 2024-11-02 10:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Po 14-stu latach (od 2010 roku) czas na zmianę operatora usług Internetu i telefonu domowego, plus dwa nr-y komórkowe. Przejście z braku dostępu do światłowodu, a dostępny Internetu w niskim bloku mieszkalnym z 1933 roku na warszawskim Mokotowie jest w Netii tylko w ADSL na kablu telef. i jedynie 10 "mega" prędkość maksymalna, co na koniec pierwszej ćwiartki XXI wieku (niedługo 2025 r.) jest zdecydowanie za niską prędkością. Problemów z dostępem do sieci nie było przez tę ponad dekadę. Sprzedany ruter ADSL z WiFI na początku umowy, też dawał radę - tutaj nie ma zastrzeżeń. Jak wspomniane wyżej, zmiana operatora z racji braku dostępu do współczesnych standardów prędkości a akurat na koniec roku koniec 24 miesięcznej umowy wypada.
    Zaletydziała sprawnie mimo, że ruter ma już 14 lat
    Wadyw tej lokalizacji brak światłowodów na 2024 rok (Warszawa, 400 metrów od głównej ulicy Mokotowa).
    cena dość wysoka jak za tak niską prędkość łącza (10 "mega")
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2024-10-04 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sprawa toczy się od 13 sierpnia.
    Zgłosiłam przeniesienie telewizji i internetu, po podaniu adresu na który się przeprowadzam przez telefon dostałam informacje, że jest taka możliwość.
    Po czym, technik który był w celu przeniesienia stwierdził, że nie ma takiej możliwości.
    Napisałam reklamacje dot. rozwiązaniu umowy.
    Dostałam odmowę, a w odpowiedzi, nie zgodnie z prawdą- technik przekazał Wam, że to ja nie zgodziłam się na podłączenie tv i internetu.
    Po otrzymaniu odmowy, skontaktowałam się z Wami i doszliśmy do porozumienia.
    Dostałam informację (25.09.24), że w ciągu 48godzin odezwie się do mnie technik.
    Telefonu nie otrzymałam do dziś.
    JESTEM BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, ZARAZ 2 MIESIĄCE, Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
    NIE POLECAM!!!
  • / 2024-09-27 09:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Już kończę współpracę z tą oszukańczą firmą. Tylko chcą naciągać na kasę. Problem zaczął się w czasie przeprowadzki na nowy adres. Byłam straszona karami i zgodziłam się na przeniesienie usługi. Potem się okazało że mam inna umowę z innymi kanałami i płacę 30 zł miesięcznie za łącze które oni wynajmują od Tpsa. Teraz od paru miesięcy nie mogę dowiedzieć się kiedy kończy się umowa bo za każdym wykonanym telefonem panienki podają inną datę. W rezultacie zamiast mieć umowę na 24 miesiące płacę juz 36. Bo co telefon do nich to byłam okłamywana. Czy liczy się data podpisania umowy czy włączenia z ich winy usługi. Dla mnie ta firma jest niewiarygodna, Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzają klienta w błąd aby tylko z nimi współpracował.
    MiejscowośćGdynia
  • / 2024-08-27 09:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, im zależy tylko o kase. Jakość obsługi 2 z 10, kontakt 2 z 10, modem ci przywożą, ale z powrotem już musisz wysłać na określony adres poza Toruniem, chociaż mamy biuro i to ułatwiło by sprawę. Ciężko się z nimi dogada, ale aktywizują się jak tylko chcesz zrezygnować. Na początku byla i jakość internetu spoko, z czasem musiało być lepiej, ale chyba nie z nimi, jakość idzie do tyłu. Szybki internet oferowany w pakiecie, tylko na papierach, tak naprawdę internet mobilny szybszej pracuje. Korzystałam z usług z 2019 r. ale musiałam zrezygnować :(
    MiejscowośćToruń
  • / 2024-08-27 06:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam problem z tym internetem cał czas mi internet zanika i świeci się jedna dioda nie polecam jestem mega zawiedziony :(
    MiejscowośćDuszniki-Zdrój
  • / 2024-07-19 08:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa klienta to dno.
    Aroganccy, wprowadzają w błąd. Nie można przenieść usługi na nowy adres z przyczyn technicznych, za co trzeba płacić karę umowną.
    Nie polecam.
    MiejscowośćStrzelin
  • / 2024-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ,oszuści tylko kontrola UOK. Wyłudzanie pieniędzy za nic.
    ZaletyZero
    WadyMafia
    MiejscowośćBędzin
  • / 2024-06-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuśći i złodzieje nie podpisujćie umowy z tą złodziejską firmą
    ZaletyZero
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćSosnowiec
  • / 2024-06-20 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jedna wielka pomyłka. Konsultanci mogą spokojnie zostać zastąpieni automatyczną sekretarką, gdyż jedyną ich kompetencją jest przyjęcie zgłoszenia. Żadnej informacji kiedy zostanie usunięta awaria, żaden technik już od 8 dni nie potrafi jej naprawić, a opowiadanie że się ze mną ktoś skontaktuje należy włożyć między bajki. Kompletny brak odpowiedzi na telefony, maile, ponaglenia czy prośby. Jeżeli płacisz za usługę to im wystarczy i nie czują się zobowiązani do świadczenia usługi czy wypełniania umowy.
    ZaletyMożna zrezygnować z usługi lub ją zerwać z powodu jej niedopełnienia
    WadyBrak realizacji zawrtej umowy, nieprzestrzeganie regulaminu, niekompetencja zatrudnionych pracowników, lekceważący stosunek do klientów
    MiejscowośćKraków
  • / 2024-06-17 23:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Od półtora roku mam netie i rozpoczęły się problemy,co chwilę brak internetu inf. Że router nie podłączony do internetu przerwy w nadawaniu katastrofa wcześniej mieliśmy UPC od 10 lat zmieniliśmy ze względu na koszty i to był błąd NIE POLECAM NETIA!!!!!!!!!!dramat
    ZaletyŻadna
    WadyKompromitacja na całej długości
    MiejscowośćKraków
  • / 2024-06-16 04:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Prze dwa lata podpisaną umowę z inną firmą i nigdy się nie zdarzyło żeby nie było internetu. A z Netia niema internetu 5 razu w miesiącu
    MiejscowośćSandomierz
  • / 2024-06-12 10:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Do wszystkich ,nie podpisujcie z tymi złodziejami żadnych umów jest to firma oszustów ,,nigdy więcej NETI.Złodziejska firma.
    WadyOszuści
    MiejscowośćGrodziec
  • / 2024-06-12 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada.obiecali internet a 4 dzień czekam i nic. Pani na infolinii rozkłada ręce. Szkoda gadać nie polecam .zdała od takich firm. Nic nie jest tak jak miało być.
  • / 2024-06-09 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści złodzieje , firma dno nie polecam nikomu
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
    MiejscowośćBędzin
  • / 2024-06-03 13:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Po podłączeniu telewizji i internetu zaczęły się pojawiać problemu z odbiorem. Wizyty techników nie przyniosły zmian . Nikomu nie polecam tej telewizji.
    MiejscowośćWarszawa
strona 1 z 6

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2579
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016