Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nest Bank opinie

Ocena na podstawie 258 opinii

1.91 / 5

  • Obsługa klienta
    1.80
  • Oferta
    2.00
  • Prostota obsługi
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ami / 2022-06-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę uwolnić się od nich. Chciałam zamknąć rachunek , bo spłaciłam kredyt. Nie mogę bo ostatnia wplata na poczet kredytu gdzieś zniknęła i żądają jeszcze raz takiej wpłaty. Horror! Nie ma się z kim dogadać. Infolinia to porażka. Co dzwonię to padają inne kwoty do ponownej wpłaty, zamiast zwrócić mi pieniądze za wcześniejszą wpłatę. Zdecydowanie odradzam.
  • ~Andrzej / 2023-04-25 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank tylko oszustwo przelew natychmiastowy nie wychodzi od tygodnia choć pobrali opłaty za szybki przelew nie potrafią nawet odpowiedzieć kiedy odblokują przelew i kiedy wyjdzie brak odpowiedzi a to tylko jeden z wielu problemów z tym bankiem omijać szerokim łukiem zdarzało się że pieniądze znikały a bank nie poczuwał się do odpowiedzialności dopiero po interwencji służb oddawali pieniądze w wielu ratach jakby ktoś chciał wszystko jest udokumentowane w pełni więc rozwiązuje umowę z tym bankiem gdyż z każdym tygodniem jest gorzej
    ZaletyBrak
    WadyNie jasne zasady działania brak odpowiedzi na reklamacje pieniądze blokowane bank chyba ma słaba płynność finansową bardzo niebezpieczne dzialania
  • ~Andrzej / 2023-04-25 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla osób które piszą że bank jest ok mam jeszcze konto w tym banku jak był Smart bankiem i tylko jak zmienił się na jest bank zaczęły się problemy i to spore proszę ludzi nie wprowadzać w błąd to jest najgorszy bank jaki istnieje moja cierpliwość się wyczerpała choć już rzadko korzystałem z tego konta proszę kilka razy się zastanowić się zanim ktoś powierzy im pieniądze ja miałem kilka razy taka sytuację że musiałem bank zmusić do zwrotu pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Andrzej / 2023-07-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Trochę archaiczny bank i cały jego system . Tak na poziomie banku pocztowego czyli niby bank a jednak dziwny twór. Aplikacja cały system tak na poziomie około pięć lat wstecz za wiodącymi bankami
    Wady-nieintuicyjna aplikacja
    -nieintuicyjna procedury,wnioski. Samemu nie ogarnie się na pozór prostych w innych bankach rzeczy
    -jezyki, struktura stosowanego nazewnictwa niezrozumiała,
  • ~Andrzej / 2023-09-26 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Bezprawnie zablokowali mi konto. Wymagaja wizyte w odziale w celu aktualizacji danychbdo tego momentu konto pozostaje zablokowane !!!! Do odzialu mam 70 km musze urlop
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa
  • ~andrzej-szymek / 2023-02-22 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku . Omijajcie szerokim łukiem !! Kredyt spłacam regularnie ale bank obciążył mnie karą 500 zł bo spóźniłem się 2 dni z wysłaniem jednego dokumentu z obrotami firmy. 180 zł opłaty dodatkowej za administrowanie kredytem a tak naprawdę praktycznie nic nie proponują w zamian.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, warunki kredytu
  • ~Aneta / 2022-07-09 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank. Nie wypłacają odsetek na lokatach terminowych z byle powodu. Dobrze że w regulaminie nie było konfiskaty lokaty za brak wpłaty na konto przez miesiąc a jedynie konfiskata odsetek za trzy miesiące...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Aneta / 2022-11-28 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Historia następująca. Dzwoni Pan z Panu - pyta czy Pani Ewa? Nie mam na imię Ewa, więc odpowiedziałam - pomyłka. 25.11., piątek zablokowano mi możliwość dokonywania płatności poprzez usunięcie nr telefonu. Nie mogłam zapłacić VAT-u ani regulować płatności na rzecz kontrahentów. Infolinia od pon., Pani prosi o wysłanie pisma...Żenada, porażka, niekompetencja. Autoryzacja trwa godzinami. Nie do opisania, że coś takiego mogło się zadziać. Odradzam.
    Zaletybrak
    Wadytrudno opisać wszystkie
  • ~Aneta / 2023-09-23 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam, dla własnego "widzimisie" blokują pieniądze które przelałam na swoją kartę, mam rachunki w innych bankach, nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Infolinia to dno totalne, nie ma szans aby czegokolwiek się dowiedzieć, wg konsultantów wina leży w całym świecie tylko nie w nestbanku, omijać szerokim łukiem !!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Aneta / 2025-10-18 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto, wprowadzili w błąd i na koniec oskarżają że to moja wina.
    ZaletyBrak
    WadyNie profesjonalni, chamscy.
  • ~Ania / 2023-03-15 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej nieprofesjonalny bank w Polsce! Kpina z obowiązującego Regulaminu i tym samym z Klienta - podstawowych informacji brak TYGODNIAMI, obsługa kłamie w żywe oczy, że coś tam wysyłali pocztą - blefują na bezczelnego i w rozmowach telefonicznych i w mailach! Oczekiwanie na odpowiedzi mailowe TYGODNIAMI - a w mailu zdawkowe wklejki, nie na temat! Ignorancja totalna!! Olbrzymie prowizje, wygórowane ponad granice przyzwoitości - a nie daj Boże spróbuj szybciej spłacić kredyt: oskubią do cna za karę!!
    Jak to w ogóle funkcjonuje z takim podejściem do Klientów??
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletynie ma i nie było
    WadyTYLKO MEGA WADY
  • ~ANKA / 2022-05-21 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Zaletykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
    Wadykiedy rozpatrzycie moją reklamacje???? od 26.04.2022 wpłacałam moją miesieczną wypłątę, za pośrednictwem wpłatomatu - bankomat pożarł moje pieniadze i poinformował że mam się kontaktować z bankiem - informacja od was, że reklamacja została przyjęta. Mijają tygodnie, dzwonie żeby zapytać jaki status ma moja reklamacja to słyszę : w oczekiwaniu, a gdy pytam gdzie mogę uzyskać więcej informacji, to podajecie że NIGDZIE. Czy ktoś w tym banku jest poważny???? Kolejnego meila dostałam po miesiącu że dalej rozpatrujecie i kolejny miesiąc czekania???? Czy macie tam chociaż jednego profesjonaliste? Moja frustracja sięga zenitu bo nie ma z kim porozmawiać od was. Teraz się zastanawiam czy w ogóle odzyskam pieniadze czy bedziecie to przeciągać w nieskończoność aż może zapomne?
  • ~Anna / 2024-01-04 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!!

    Po przejściu przez cały proces i opłacie weryfikacyjnej pojawia się informacja, mailowa "niestety nie możemy otworzyć dla Ciebie konta osobistego . Zadzwoń do nas i ustalimy możliwości złożenia wniosku."

    W trakcie rozmowy jako powód podano: "nie mamy dla Pani oferty". Pomimo pytań o podanie przyczyny "braku oferty" niczego więcej się nie dowiedziałam.

    Strata czasu!!!

    ZaletyZERO
    WadyWPROWADZANIE LUDZI W BŁĄD
  • ~Anty nestbank / 2023-08-27 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, naliczają 200 zł za niby obsługę zajęcia komornicze a takiego nie było. Oczywiście za zaległości mnie ścigają i temat finalnie do sądu.
    WadyWielkie g.... złodzieje a nie bank.
  • ~Anżelika / 2024-07-19 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zamyka konta beż uprzedzenia pod pretekstem prania pieniędzy czy sponsorowania terroryzmu )))
    ZaletyNie ma
    Wady oszustwo
  • ~Artaxx / 2022-10-25 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem jakiegokolwiek konta w tym banku.
    Urząd skarbowy popełnił błąd i źle zaksięgował końcówkę vat 230 zł z VAT II kwartał jako zaliczkę na III kwartał. Sprawa trafiła do egzekucji, o czym się dowiedziałem stojąc przy kasie w sklepie i teraz:
    1. NEST BANK NIEZALEŻNIE OD EGZEKWOWANEJ KWOTY 230 ZŁ ZAJĄŁ WSZYSTKIE PIENIĄDZE NA WSZYSTKICH KONTACH. PRYWATNYM, FIRMOWYM I FIRMOWYM VAT. NA KAŻDYM KONCIE WIDNIAŁO SALDO 0 ZŁ. GDYBYM NIE MIAL GOTÓWKI, TO ZAPADŁBYM SIĘ POD ZIEMIĘ.
    2. ZADZWONIŁEM DO BANKU ZAPYTAĆ CO SIE STAŁO Z PIENIĘDZMI, PANI INFORMUJE ZAJECIE Z US. PYTAM JAKA KWOTA, PANI 230 ZŁ. PYTAM DLACZEGO ZNIKNĘŁY WSZYSTKIE PIENIĄDZE, PANI NIE WIE. PO KRÓTKIEJ WYMIANIE ZDAŃ ŁASKAWIE PRZYJĘŁA DYSPOZYCJĘ O UWOLNIENIE POZOSTALYCH ŚRODKÓW.
    3. ZARAZ POTEM ZADZWONIŁEM DO US. PANI W US ZNALAZŁA WPŁATĘ, PRZEPROSIŁA ZA ZAISTNIAŁĄ SUTYACJĘ POSZŁA OD RAZU DO EGZEKUCJI I WYCOFAŁA DYSPOZYCJE. PÓŁ GODZINY PÓŹNIEJ MIELI INFORMACJĘ W BANKU O WYCOFANIU ZAJĘCIA.
    4.NEST BANK DOPIERO PO 2 GODZINACH UWOLNIŁ POZOSTQLE ŚRODKI, A ZAJĘTE NA POCZET EGZEKUCJI DOPIERO NA DRUGI DZIEŃ!!! I TERAZ NAJWAŻNIEJSZE ZA CAŁĄ OPERACJĘ MIMO, ŻE EGZEKUCJA BYLA BŁĘDEM I NIE DOSZŁA DO SKUTKU UKRADLI Z KONTA FIRMOWEGO 200 ZŁ TYTUŁEM PROCESOWANIA EGZEKUCJI. REKLAMACJA NIC NIE DAŁA, SPRAWA NAJPEWNIEJ SKOŃCZY SIĘ W SĄDZIE. DZISAJ ZŁOŻYŁEM DYSPOZYCJĘ O ZAMKNIĘCIE WSZYSTKICH KONT.

    ZaletyJuż żadnych
    WadyTeraz wszystko
  • ~Asia / 2022-10-06 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank nie można normalnie szybciej spłacić kredytu bo doliczają ogromna prowizje ze się w ogóle nie opłaca ZŁODZIEJE
    ZaletyŻadnych
    WadyOpłata bardzo wysoka za szybsza spłatę kredytu
  • ~barber / 2023-11-21 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety bardzo negatywna opinia dotycząca tego banku zakładacie rachunki na oszustów aby więcej było kont R BORKOWSKI
    971870010452078107937110001 wpłaciłam pieniądze i nie można ich odzyskać ile takich rachunków na 1 razowa wpłatę macie a PÓŹNIEJ SA ANULOWANE .
  • ~Blubera / 2022-06-06 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, w Poznaniu jeden jedyny oddzial z bezczelna obsluga, kompletnie niepomocna, same uslugi sa podrzedne i nic w tym banku dobergo nie ma.. uciekac jak najdalej, ja to robie, wycofuje sie stamtad
    ZaletyZadne
    WadyWszystko
  • ~Byla klientka / 2023-01-19 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny bank...piszą o sobie, że pomagają przedsiębiorcom ale chyba tylko tym bogatym. Tych zwykłych normalnie zgnebiają. Poza tym przelewy natychmiastowe w piątek po południu już nie działają, często są problemy z bankowością mobilną. Nie polecam. Uciekam z tego banku gdzie pieprz rośnie.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 954
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170