1. Kurier nie ma prawa wiedzieć, jak powiadomić klienta, że ma przesyłkę
2. Klient nie powinien wiedzieć, że przesyłka jest w drodze
3. Jak kurier zastanie klienta w domu - klient miał szczęście
4. Jak kurier klienta nie zastanie - niech klient nie marudzi, mógł siedzieć na dupie w chałupie i czekać do usranej śmierci !!! Niech się frajer buja ...
Po 7 tygodniach nadal nie masz karty i nie dostaniesz jej, chyba że znowu zamówisz i zapłacisz.
Jeśli to się przytrafi starszej, chorej, niedowidzącej osobie, która nie da rady obsłużyć apki w telefonie by choćby wypłacić gotówkę blikiem - taka osoba zostaje bez dostępu do pieniędzy z emerytury i możliwości zrobienia podstawowych zakupów. Ale te szmaty z obsługi w NestSmieciu mają to gdzieś.
Wniosek: jeśli kończy się ważność karty i nie dostałeś nowej 3 tygodnie przed końcem, otwieraj konto w innym banku, gdzie dostaniesz nowa kartę bez użerania się z idiotami.
Zaletyw miarę tanio
WadyBezczelna, tępa, niekompetentna obsługa. Zero szacunku dla klienta. Zero chęci rozwiązania problemów, które sami tworzą.