strona 3 z 12
-
~amanda / 2023-10-24 19:32
Co się dzieje w Polsce z tymi bankami????!!! tO JUŻ TRZECI ZŁODZIEJ PO PEKAO I SANTANDERZE PRZEZE MNIE PRZYŁAPANY NA KRADZIEŻY I OSZUSTWIE. cZY JEST W TYM KRAJU JAKIŚ DOBRZE FUNKCJONUJĄCY BANK, kTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ. TE WSZYSTKIE OPINIE BARDZO ŹLE ŚWIADCZĄ O NASZEJ BANKOWOŚCI. W MOMENCIE KIEDY BANK PRZESTAJE BYĆ BANKOWY PRZESTAJE BYĆ BANKIEM. CHYBA PRZYJDZIE NAM FAKTYCNIE TRZYMAĆ PIENIĄDZE W SKARPETACH. -
-
~paweł / 2023-10-20 18:24
Przelewy wychodzący zrobiłem po 21:00-na inny bank= chciałem przelew anulować-czyli wycofać, nie da się z punktu panelu.
Ich śmieszna infolina jest czynna od 8 :00 do 20:00- dzwonie następnego dnia 8:01 Pani odpowiada ze przelew już poszedł tuż po 8:00 i się nie da, ale zobaczy co da się zrobić .Zadzwonił do mnie konsultant po godzinie 13:00 odpowiada ze się nie da. Pewnie by się dało to zrobić, ale po co sobie robotę dodatkową robić.Tak więc jesli zrobicie przelew tam gdzie nie potrzeba to oni będą mieli cię głęboko w dddd.Zaletydarmowe kontoWadybrak anulowania przelewu
infolinia czynna zbyt krótko -
~Xx / 2023-10-07 16:40
Bank w miare ok.darmowe konto osobiste.prostota obslugi. Szybkosc przelewow oki ZaletyDarmowe kontoWadyCzeste awarie .problemy z blikiem -
~Irek / 2023-10-03 23:07
Wysokie opodatkowanie kredytu.Brak kontaktu,niemili. -
~Jack / 2023-10-02 16:07
Przelew wewnatrz banku idzie 24 godziny pomimo zapewnien ze trwa to kilka minut. Przelew expresowy za 60PLN! idzie ponad 2 godziny. Zaletydarmowe kontoWadykoszty za bledy banku -
~olpiuk / 2023-09-26 14:31
Z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy bardzo dobry bank. Prowadzenie kont i karty całkowicie bezpłatne. Aplikacja mobilna jest intuicyjna i przejrzysta. Praktycznie wszystkie podstawowe sprawy można załatwić przez internet. To, że zamykają oddziały to akurat na plus, jeśli ma to usprawnić usługi zdalne, a na przestrzeni kilku ostatnich lat dużo się poprawiło.
Produkty depozytowe dobrze oprocentowane. Kredytów nie oceniam, bo nie biorę.ZaletyZa darmo
Zdalna obsługa
Oprocentowanie depozytówWadyZ punktu widzenia swoich potrzeb, nie zauważam -
~Andrzej / 2023-09-26 11:21
Uwaga!!! Bezprawnie zablokowali mi konto. Wymagaja wizyte w odziale w celu aktualizacji danychbdo tego momentu konto pozostaje zablokowane !!!! Do odzialu mam 70 km musze urlop ZaletyBrakWadyKatastrofa -
~Paweł / 2023-09-24 15:49
Słabe zabezpieczenia . Okradli mi konto … a bank ma wyjeban…n!!!!!
Nie polecamZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
-
~Aneta / 2023-09-23 09:43
Niestety nie polecam, dla własnego "widzimisie" blokują pieniądze które przelałam na swoją kartę, mam rachunki w innych bankach, nigdy się z czymś takim nie spotkałam. Infolinia to dno totalne, nie ma szans aby czegokolwiek się dowiedzieć, wg konsultantów wina leży w całym świecie tylko nie w nestbanku, omijać szerokim łukiem !!!!!! ZaletyBrak -
~Zawiedziony / 2023-09-18 22:06
Omijać szerokim łukiem. Brak szacunku do klienta, osoby na infolinii bez kompetencji. Za zaksięgowanie raty kredytu liczą sobie 180 zł ( wliczone w ratę miesięczna).
Miałem przypadek, że fiskus nie rozłożył mi podatku rocznego na raty (wiec po otrzymaniu pisma spłaciłem zaległość) ale fiskus wszedł mi na konto - to fakt nie wina banku że na czas nie odnotowali mojej wpłaty, ale odrazu przesłali do banku stosowną informację i fiskus powiedział że bank powinien odblokować mi pieniądze na koncie do 24h, może inne banki do 24h odblokowuja ale nie Nest Bank.. Po kontakcie na infolinii usłyszałem - cytuje "to Pan sobie poczeka parę dni i pieniądze wrócą na konto..." - odebrałem to tak że "bank" chyba chciał mnie ukarać że nie zapłaciłem podatku dla fiskusa na czas. W sumie na odblokowanie pieniędzy na koncie czekałem 12 dni, ponieważ bank nie wiadomo dlaczego zaczął przesyłać dwa razy moje środki dla fiskusa bez żadnych podstaw!! Nawet fiskus do mnie dzwonił z informacją dlaczego bank im ta kasę przesyła a oni robią zwroty... I to jest niby "bank" przyjazny przedsiębiorcom.ZaletyŻadneWadyJest ich cała masa... -
~Konrad / 2023-09-14 22:01
Ważne by płacił.
Po podpisaniu doimy do zeraZaletyDaje wszystkimWadyZabija -
~Janusz Januszek / 2023-09-14 18:31
Kolejny już dzień infolinia jest niedostępna . Czekam już min.4 miesiące na zwrot pieniędzy z tego banku bez rezultatu. Chyba zaraz zmienią nazwę . Straciłem już całą cierpliwość do głupot opowiadanych przez pracowników tej instytucji. SERDECZNIE NIE POLECAM ZaletyzeroWadytylko to mnie spotkało niestety -
~Zibi / 2023-09-14 12:58
obsługa klienta to jakbyś gadał z maszyną, żadna pomoc i żaden profesjonalizm.mnie ich system zapomniał dostarczyć karty do bankomatu i już 14 dzień jestem bez pieniędzy i pomocy ze strony banku. w d....e mają osoby niepełnosprawne i starsze. OMIJAJCIE TEN BANK DALEKIM ŁUKIEM. Zaletyna obecną chwilę nie widzę żadnychWadyMoża by książkę napisać ale to w wolnym czasie -
~A-S / 2023-09-14 10:56
Tragedia, brak kontaktu, osoby za infolinią niekompetentne, zdecydowanie nie polecam, bank utrudnia klientom funkcjonowanie , brak oddziałów gdzie można załatwić pilną sprawę , tylko kontakt mailowy na odpowiedź i reakcję czeka się 15 dni ZaletybrakWadybrak kontaktu, brak oddziałów , bardzo niewiele wpłatomatów -
~Greg / 2023-09-14 09:12
Beznadzieja i złodziejstwo na przelicznikach,. Lepiej omijać szerokim łukiem Zaletymożna zapłacić w biedronceWadyopłaty, przewalutowania, wprowadzanie w błąd klienta, ukryte koszty i inne oszustwa -
~Nowi / 2023-09-14 08:49
Brak kontaktu z klientem. Bez ich chęci współpraca nie ma sensu. Dziwne bo mieli ochotę powalczyć o rynek ZaletyDobre pierwsze wrażenieWadyOlewka -
-
~Tomek / 2023-09-12 20:44
Stanowczo odradzam wiązania się z tym tworem. Używanie terminu bank jest w tym wypadku totalnym nieporozumieniem.
Zgubione dokumenty (pełnomocnictwo do rachunku) - odpowiedź z banku: to nie ich wina.
Naliczanie opłat dodatkowych, na zasadzie widzimisię których do dnia dzisiejszego nie odnalazłem w tabeli opłat i prowizji - standard.
Zamknięcie rachunku - niby banał - nie tu.
Dyspozycja zamknięcia złożona w portalu, podany numer konta do zwrotu środków - minęły 4 tygodnie od zamknięcia - środki na koncie technicznym ale nie na moim. Infolinia - żenada. Poziom obsługi poniżej jakiejkolwiek krytyki.
Dałbym 0 jak większość ale niestety nie można.
Odradzam
Odradzam
OdradzamZaletyZalety - brak.
A przepraszam, jedna. W końcu nie jestem klientem tej pseudo instytucji finansowej.WadyJak wyżej. -
~Magda / 2023-09-07 01:09
Wczoraj oszust wyczyścił mi konto na zero po godzinie od wpływu alimentów na dzieci. Pani z działu kart zareagowała i zadzwoniła, gdy podejrzanych transakcji było już kilkanaście a ja nie miałam już pieniędzy. Nie zadziałał żaden system wcześniejszej automatycznej blokady karty by zapobiec wyczyszczenie jej do zera.Pani miała dla mnie jedno pytanie - blokujemy kartę czy nie.Zlozylam reklamację, którą bank będzie rozpatrywał tygodniami. NIE. Poinformowałam ich, że jest ust.2 art. 46 i 50, które obligują bank do niezwłocznego oddania nieautoryzowanych przelewów. Czekam 2 a później zgłaszam sprawę działalności NESTBANKU do Prokuratury ZaletyMacie ustawę 2art 46 i 50 prawa bankowego, którą chroni was przed naciąganiem przez bank na długie terminy czekania gdy zostaliście jawnie okradzeni i zwrot pieniędzy należy wam się na pierwszm miejscu, potem bank rozpatruje zasadność zwrotuWadyTaką transakcja nie mogła być przez was autoryzowana -
~Mariusz / 2023-09-05 22:13
Brak kompeteci ludzie pracujący tam matacza jakby byli 1 dzień w pracy bez przeszkolenia zwłaszcza w Rzeszowie żeby załatwić zamknięcie konta straciłem ponad godzinę wymyślał mi pan jak mam to zrobić 20 opcji a po chwili mówi tak nie można bo regulamin. Co to za bank jeśli nie może wypisać czeku zrobić przelewu wypłacić gotówki dno dno dno i jeszcze meter wodorostów ZaletyJakie zalety stargane nerwyWadyPowini splajtować dla dobra ogułu -
~Zuza / 2023-09-01 10:10
Daje jedna gwiazdkę bo mniej nie można. Wniosek o otwarcie konta złożony elektronicznie został odrzucony z niewiadomych przyczyn. Pani na infolinii nie wiedziała dlaczego, powiedziała ze ona błędów we wniosku nie widzi i sugeruje ponowne złożenie wniosku z opcja potwierdzenia danych przez kuriera. Kolejny wniosek odrzucony, na pisemna prośbę o wyjaśnienie oddzwoniła inna pani i poinformowała, ze bank nie ma takiej oferty (a w formularzu można było wybrać opcje konta dla spółki z o.o.) a poza tym bank nie musi wyjaśniać dlaczego odrzucił wniosek, Strata czasu i brak zainteresowania ze strony infolinii pozyskaniem nowego klienta. ZaletyBrak
strona 3 z 12