Miałem konto bankowe w 3 bankach: Pekao BP, Alior Bank i NestBank. Z tych trzech jedyne który mógłbym polecić to Alior Bank - wszystko tu było dobrze zorganizowane. Pekao BP był zacofany, miał wiele braków. Jednakże Nest Bank zawiódł mnie najbardziej i nigdy do niego nie wrócę, bo chociaż miałem darmowe konto to jednak miałem różne perypetie z nim. Dwa razy zdarzyło się, że nagle przestawiło się coś i płatności kartą w kwotach poniżej 100 zł wymagały podawania za każdym razem PINu i nie było możliwości odwrócenia tego w ustawieniach. Dopiero musiałem pisać do banku w tej sprawie. Druga sprawa to bank wypowiedział mi umowę z miesięcznym wyprzedzeniem, bo nie prowadzę już działalności gospodarczej. Konto przestało działać przed Sylwestrem zeszłego roku choć Pani na infolinii powiedziała, że będzie ono działało do 4 stycznia. Dodatkowo jest już połowa stycznia, a ja do tej pory nie mogę odzyskać swoich pieniędzy z tego konta. Tydzień temu byłem w banku wyjaśnić tą sprawę i okazało się, że środki są na koncie technicznym i zostaną mi udopstępnione do następnego dnia. Minął tydzień, więc zadzwoniłem i tyma razem powiedziano mi, że powinienem złożyć przez internet wniosek o zamknięcie konta. Zrobiłem to wczoraj, jednak dalej muszę czekać. Szczerze nie polecam tego pseudobanku!
ZaletyDarmowe konto
WadyZero kontaktu, zero porozumienia. Nieintuicyjna strona internetowa. Ustawienia, które zmieniają się same.
~ewa / 2024-12-30 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest tragiczny prosze o zwrot swoich środków na moje nowe konto 5 telefonów i brak dyspozycji .Nie ma gorszej obsługi i załatwienia swojej sprawy.
Zaletybrak
Wadytragedia
~Damian / 2024-11-30 23:05
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej popieprzono bank. Zrobiłem wpłatę w wpłatomacie na swoje konto używając karty i pin w sobotę a odpowiedz banku brzmiała że te pieniądze są w blokadzie. Teraz do poniedziałku muszę czekać na otwarcie infolinii aby wytłumaczyć własną wpłatę. Czy to nie jest chore?
WadyDo bani bank
~jeszcze nie mam nicka / 2024-10-25 19:06
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam w banku 3 konta firmowe. Kontakt z konsultantami przez stronę lub aplikację graniczy z cudem. Połączenie telefoniczne z konsultantem zawsze jest rozpoczynane obowiązkowym, kilkuminutowym wysłuchiwaniem nieistotnych informacji. Zanim uda się rozwiązać problem, stworzony oczywiście przez pracowników banku, trzeba przegadać 30-120 minut na infolinii, łącząc się kilkukrotnie, ponieważ brak kompetencji pracowników prowadzi do otrzymywania różnych, często sprzecznych ze sobą rozwiązań, a zazwyczaj kończy się odpuszczeniem z mojej strony. Dla przykładu, teraz jest problem z Apple Pay i portfelami cyfrowymi. Niby spełniam wszystkie wymagania przedstawione w regulaminie usługi, a jednak usługa nie działa. Po prawie dwugodzinnej pogawędce z konsultantami otrzymana odpowiedź, to: nie działa, bo nie działa. Żadnych managerów, pracowników na wyższym stanowisku, żadnego działu technicznego. Masz co masz kliencie i żyj z tym, albo spadaj na drzewo. No to spadam
~Kuba / 2024-10-19 00:58
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem nową kartę z nestbanku i chciałem dodać do portfela apple pay, niestety bank z niewiadomych przyczyn zrezygnował z tej formy płacenia kartą.Mozna płacić tylko aplikacją bankową lub fizyczną karta. Nie można już dodać karty do portfela Apple Pay
~Patryk Smółka / 2024-10-09 10:40
Ocena: 1.33 / 5
Wszystkim odradzam tego banku.. Każdy z konsultantów telefonicznych mówi co innego w jednej sprawie nie znają się na swojej pracy w niczym mi nie pomogli tylko ola wcza potraktowali i mimo jestem wiele lat klientem tego banku Z wielką przyjemnością z niego odchodzę i wszystkim będę go odradzał
ZaletyZa darmo = Fatalny bank
~Danuta / 2024-08-21 08:07
Ocena: 5.00 / 5
Zakładałam lokatę w tym banku i jestem bardzo zadowolona zarówno z lokaty na 7,1 % jak i z profesjonalnej obsługi. Menedżer ds. Relacji z Klientem Pan Grzegorz wszystko dokładnie wyjaśnił, doradził. Załatwiłam sprawę bardzo szybko, sprawnie chociaż jestem starszą osobą. Polecam ten bank.
~Grzegorz / 2024-07-25 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Pazerność przekraczającą wszelkie możliwe granicę. Zajęcie egzekucyjne z ZUS, rozbite nie wiadomo dlaczego na 7 mniejszych kwot. Bank pobrał 200 złotych za KAŻDĄ z tych kwot. Nie ma to jak skopać leżącego. Polecam trzymanie się z daleka od tej złodziejskiej instytucji.
ZaletyTak jak w każdym banku. Mam chwalić możliwość płatności BLIK czy wykonania przelewu przez internet?
~Anżelika / 2024-07-19 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank zamyka konta beż uprzedzenia pod pretekstem prania pieniędzy czy sponsorowania terroryzmu )))
ZaletyNie ma
Wady oszustwo
~Marek / 2024-05-30 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Nest Bank to nie bank tylko banda oszustów finansowych którzy nastawieni są wprowadzanie w błąd aby klient nie mógł nic zrobić z pieniędzmi i zaakceptować ich warunki jednym słowem okradają z odsetek pod byle pretekstem a później okłamują że jest ok okradli mnie z 3000 zł odsetekod 60000 XL pod pretekstem małych wpływów w jednym miesiącu tak postępują złodzieje,żaden bank tak się nie zachowuje, proszę strnic od Nich!!!
ZaletyZero
WadySsme
~Robert / 2024-05-30 01:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze G jakie miałem okazję poznać. BLIKI giną na kilka godzin. Środki dostępne zablokowane bo jakieś księgowania. Nie polecam. To taki Młodszy brat innych rozwiniętych banków z downem.
ZaletyNie odkryte
WadyMnóstwo
~Max / 2024-05-27 13:37
Ocena: 1.67 / 5
Nest Bank oszust bankowy zawierają umowy o oprocentowanie z którego nie wywiązują się wprowadza w błąd przez cały czas trwania umowy a na koniec 3000zl masz w plecy ,konsultanci wprowadzają w błąd,banku należy unikać
ZaletyBrak
WadyNie rzetelny,manipulanci
~M / 2024-05-26 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Its is the wrost experience I ever had. If you have got a real problem nobody is able to help you as soon as possible. We bought a company. The Bank did not completely block persons who owned and managed the company`s account before. Although we requested that and a bank manager told us she blocked everything. So when we started to work and money arrived to the bank account the previous owner just took money from his bank card which was not blocked by bank. Nobody is responsible, nobody can help and can do anything. The same bank manager could only offer us to apply with a complain to the head office. That was all help. And the bank will answer the complain during ONE month.
~Tomasz / 2024-05-02 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank. Chyba najgorsza infolinia ze wszystkich banków. Mają wywalone na klienta w razie pytań, czy problemów. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyINFOLINIA DRAMAT
~Artur / 2024-04-19 10:04
Ocena: 1.67 / 5
Bank niby za darmo wszystko, ale wszystko co tylko potrzebne jest do prowadzenia firmy zestawienia spłaconego kredytu płatne i to nie mało (150pln). Nie polecam tego Banku nic nie jest proste i logiczne. Pomoc klientowi tylko jak sami potrzebują Ci wcisnąć kredyt lub usługę. Mało oddziałów a trzeba do nich jeździć na podpisanie czego jakichkolwiek papierów. Brak możliwości załatwienia przez stronę. Nie polecam
WadyWysokie opłaty za wszystkie dokumenty zestawienia np. 150 pln harmonogram spłaconego kredytu.
Chroniczne dostarczania dokumentów finansowych jak posiadasz kredyt opłaty w kredycie dodatkowe.
Nie doinformowani pracownicy na infolinii.
~ewa z. / 2024-04-11 11:28
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam banku. Konsultantki z infolinii (bardzo miłe) nie są w stanie rozwiązać najprostszych spraw, a jednocześnie nie mogą przekierować rozmowy do osoby kompetentnej.
ZaletyJest ok, jeśli nie pojawi się jakikolwiek problem.
WadyBank nie jest w stanie naprawić najmniejszej usterki. Trzeba czekać do 30 dni na odpowiedź. Tak nie może działać instytucja finansowa dysponująca pieniędzmi klienta. Nie polecam!
~Józef / 2024-04-10 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Zakładasz lokate np na 6% a na koniec wypłacają 0,5 % bo nie zaznaczyłeś zgody marketingowej , szczyt bezczelności cwaniactwa i oszukańcze praktyki
~SR / 2024-04-08 10:07
Ocena: 5.00 / 5
Chciałbym złożyć wyrazy uznania za postawę Pani ,która mnie obsługiwała w oddziale Nest Banku na ul Domaniewskiego 5.04.2024 o godz 9,30 . Nest Bank jest bankiem internetowym , niestety bankowość internetowa nie spełniała moich potrzeb , nie była widoczna karta kredytowa . Dwukrotnie byłem w oddziałach banku i dwukrotnie obsługa była mierna , jednak tym razem trafiłem na osobę która potrafiła mi pomóc i rozumiała o co mi chodzi obsłużyła mnie w bardzo kompetentny i miły sposób . Jako osoba zatrudniająca kilkanaście osób ,uważam , że każdemu pracodawcy zależy na tym ,żeby jego pracownicy posiadali takie kompetencje jak ta Pani .
Opinię tą piszę jako zadowolony klient banku i pracodawca
~corner / 2024-04-06 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Twoje pieniądze nie są bezpieczne w NestBanku, współpracują z wpłatomatami sieci Euronet, podczas pierwszej wpłaty dokonywanej na firmowe konto wpłatomat się zaciął, nie oddał i nie zaksięgował kwoty 8tys. na koncie. Euronet w kwestii reklamacji odsyła do Nestbanku, Nestbank składa zapytanie do Euronetu, podobno po przeliczeniu kasy we wpłatomacie wszystko się zgadzało, tymczasem ktoś się wzbogacił o 8tys. naszym kosztem. Ponowna reklamacja nieuznana, nieudostępnione nagranie z kamery wpłatomatu, Euronet ewidentnie kłamie w sprawie braku awarii - sprawa zgłoszona na policję i zapewne trzeba się będzie z nimi sądzić na drodze cywilnej, a wiadomo ile to w Polsce trwa. Przy dokonywaniu wpłat na prywatne konto już przy kwocie 5 tys zł. blokują ci WSZYSTKIE pieniądze na koncie bo jesteś podejrzany o terroryzm i musisz czekać do poniedziałku aż ci je odblokują. PORAŻKA
~Maria / 2024-04-04 19:31
Ocena: 5.00 / 5
Pani Agnieszka Kowalska , miałam sprawe do załatwienia w Nest Banku .Pani Agnieszka bardzo miło i profesjonalnie pomogła.Bardzo ,bardzo dziękuję. Pozdrawiam i gratuluję Nestbank takiego pracownika.