strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~AM / 2025-10-07 15:37
Debile.
W aplikacji mobilnej pojawia sie komunikat o uzupelniniu danych. Mialam wprowadzić dane nowego dowodu osobistego, bo stary się skończył. W przeciwnym razie mialam stracić dostęp do konta.
Wprowadziłam dane nowego dowodu,a oni to odrzucili. Kurtyna -
-
~Ewa / 2025-08-19 23:19
Najgorszy bank we wszechświecie Od 2,5 miesiąca aktualizują mi dane tj. zmieniony numer telefonu bez którego nie mam dostępu do aplikacji a tym samym do swoich pieniędzy Pomimo 15 prób kontaktu nie daje sie uzyskać kontaktu z konsultantem Durny bot klepie w kólko to samo a jak łaskawie konsultant sie odezwie dokladnie 2 odebrało to obiecują załatwienie sprawy w przeciągu 1 godziny, dziś a potem dalej nic...a nie nie nic oprócz nieaktualnego telefonu mam już zablokowanà aplikację Trzymajcie się zdała od tej firmy krzak jest nierzetelna, niekompetentni pracownicy, brak rzeczowego kontaktu, chęci pomocu i zainteresowania klientem. ZaletyBrakWadyNierzetelna obsługa -
~Sajetoop / 2025-07-20 19:14
Oszuści i złodzieje! Nie chcą zwrócić prowizji za udzielenie kredytu po wcześniejszej spłacie. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBrakWadySame wady -
~poczciwy obywatel, / 2025-07-18 13:08
prezes banku nest-MAREK KULCZYCKI-to byly esbek.jesli masz odrobine rozsadku to jako przedsiebiorca bedziesz uciekal od bezpieczniakow,jesli jestes oczadzialy to ten bank jest FOR YOU MATE XD
zobaczcie sobie material radia WNET -"Prezes Nest Bank S.A. był esbekiem. Woyciechowski: Praca b. esbeków w finansjerze zagraża państwu"Zaletytwoje finanse nadzorowane przez esbekaWadywady?no co wy,mysle ze to jest genialny pomysl. -
~Roger / 2025-06-27 22:30
Beznadziejnie beznadziejny, banda złodziei omijać szerokim łukiem. Zaletybrak -
~Wykadacz / 2025-06-25 22:39
Wprowadzanie ludzi w błąd i oszukiwanie klientow -
~Marcin / 2025-06-24 15:54
Obsługa przy leasingu tragedia!!!
Chca nowych klientów a obsługa strasznaZaletybrakWadynajgorszy leasing jaki w zyciu brałam -
~Teresa / 2025-06-06 12:43
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w Krakowie przy ul.Mogilskiej 123 -
-
~Wiola / 2025-06-03 20:01
W Nestbank moja firma wytrzymała 9 dni i zdecydowanie nie polecamy. Zamykany konto ZaletyNicWadyWszystko, obsługa warunki -
~nick / 2025-04-24 19:48
Przeszedłem z mbanku po 15 latach... po tym jak Polakom zaczęli podnosić koszty za prowadzenie konta a innym nie. Oferta spoko 0zł za prowadzenie konta, 0zł za kartę i wybieranie z niektórych bankomatów ...wydawało się spoko.
...teraz walczę od kilku godzin nad odblokowaniem dostępu... prosta rzecz ale smsy autoryzujące przychodzą z opóźnieniem. Zablokowane tylko przez stronę www ale jak się zalogowałem przez aplikację to mi sami zablokowali aplikację.
nie ma porównania do mbanku tylko ten zrobił sie chciwy.ZaletyProwadzenie konta za zero złotych i ...tylko to nic wiecej.WadyWszystko... po za prowadzeniem konta za zero zł -
~Kobieta / 2025-04-17 14:54
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI. NAJGORSZY BANK NIKOMU NIE POLECAM. NIE MOZNA SIĘ Z NIKIM DOGADAĆ. NIE SŁUCHAJĄ KLIENTA. ZLODZIEJSKI BANK¡!!!!!!! ZaletyNicWadyWszystko -
~Andrzej / 2025-03-19 11:31
Omijać szerokim łukiem. Bardzo niebezpieczny bank. Zablokowano mi dostęp do konta bo wygasł zwykły dowód osobisty i zaktualizować w apce, internecie czy przez telefon można ale tylko nowy zwykły dowód osobisty! Nie akceptują mDowodu i paszportu, co tam po pozytywnej weryfikacji telefonicznej i tak nic nie zrobisz. ODRADZAM Zaletybezpłatne kontoWadyarchaiczne procedury, aktualizacja dokumentu, odblokowanie konta, większość rzeczy tylko w oddziale banku. -
~drogowiec / 2025-01-14 15:52
Miałem konto bankowe w 3 bankach: Pekao BP, Alior Bank i NestBank. Z tych trzech jedyne który mógłbym polecić to Alior Bank - wszystko tu było dobrze zorganizowane. Pekao BP był zacofany, miał wiele braków. Jednakże Nest Bank zawiódł mnie najbardziej i nigdy do niego nie wrócę, bo chociaż miałem darmowe konto to jednak miałem różne perypetie z nim. Dwa razy zdarzyło się, że nagle przestawiło się coś i płatności kartą w kwotach poniżej 100 zł wymagały podawania za każdym razem PINu i nie było możliwości odwrócenia tego w ustawieniach. Dopiero musiałem pisać do banku w tej sprawie. Druga sprawa to bank wypowiedział mi umowę z miesięcznym wyprzedzeniem, bo nie prowadzę już działalności gospodarczej. Konto przestało działać przed Sylwestrem zeszłego roku choć Pani na infolinii powiedziała, że będzie ono działało do 4 stycznia. Dodatkowo jest już połowa stycznia, a ja do tej pory nie mogę odzyskać swoich pieniędzy z tego konta. Tydzień temu byłem w banku wyjaśnić tą sprawę i okazało się, że środki są na koncie technicznym i zostaną mi udopstępnione do następnego dnia. Minął tydzień, więc zadzwoniłem i tyma razem powiedziano mi, że powinienem złożyć przez internet wniosek o zamknięcie konta. Zrobiłem to wczoraj, jednak dalej muszę czekać. Szczerze nie polecam tego pseudobanku! ZaletyDarmowe kontoWadyZero kontaktu, zero porozumienia. Nieintuicyjna strona internetowa. Ustawienia, które zmieniają się same. -
~ewa / 2024-12-30 18:15
Bank jest tragiczny prosze o zwrot swoich środków na moje nowe konto 5 telefonów i brak dyspozycji .Nie ma gorszej obsługi i załatwienia swojej sprawy. ZaletybrakWadytragedia -
~Damian / 2024-11-30 23:05
Najbardziej popieprzono bank. Zrobiłem wpłatę w wpłatomacie na swoje konto używając karty i pin w sobotę a odpowiedz banku brzmiała że te pieniądze są w blokadzie. Teraz do poniedziałku muszę czekać na otwarcie infolinii aby wytłumaczyć własną wpłatę. Czy to nie jest chore? WadyDo bani bank -
~jeszcze nie mam nicka / 2024-10-25 19:06
Posiadam w banku 3 konta firmowe. Kontakt z konsultantami przez stronę lub aplikację graniczy z cudem. Połączenie telefoniczne z konsultantem zawsze jest rozpoczynane obowiązkowym, kilkuminutowym wysłuchiwaniem nieistotnych informacji. Zanim uda się rozwiązać problem, stworzony oczywiście przez pracowników banku, trzeba przegadać 30-120 minut na infolinii, łącząc się kilkukrotnie, ponieważ brak kompetencji pracowników prowadzi do otrzymywania różnych, często sprzecznych ze sobą rozwiązań, a zazwyczaj kończy się odpuszczeniem z mojej strony. Dla przykładu, teraz jest problem z Apple Pay i portfelami cyfrowymi. Niby spełniam wszystkie wymagania przedstawione w regulaminie usługi, a jednak usługa nie działa. Po prawie dwugodzinnej pogawędce z konsultantami otrzymana odpowiedź, to: nie działa, bo nie działa. Żadnych managerów, pracowników na wyższym stanowisku, żadnego działu technicznego. Masz co masz kliencie i żyj z tym, albo spadaj na drzewo. No to spadam -
~Kuba / 2024-10-19 00:58
Dostałem nową kartę z nestbanku i chciałem dodać do portfela apple pay, niestety bank z niewiadomych przyczyn zrezygnował z tej formy płacenia kartą.Mozna płacić tylko aplikacją bankową lub fizyczną karta. Nie można już dodać karty do portfela Apple Pay -
~Patryk Smółka / 2024-10-09 10:40
Wszystkim odradzam tego banku.. Każdy z konsultantów telefonicznych mówi co innego w jednej sprawie nie znają się na swojej pracy w niczym mi nie pomogli tylko ola wcza potraktowali i mimo jestem wiele lat klientem tego banku Z wielką przyjemnością z niego odchodzę i wszystkim będę go odradzał ZaletyZa darmo = Fatalny bank -
~Danuta / 2024-08-21 08:07
Zakładałam lokatę w tym banku i jestem bardzo zadowolona zarówno z lokaty na 7,1 % jak i z profesjonalnej obsługi. Menedżer ds. Relacji z Klientem Pan Grzegorz wszystko dokładnie wyjaśnił, doradził. Załatwiłam sprawę bardzo szybko, sprawnie chociaż jestem starszą osobą. Polecam ten bank.
-
~Grzegorz / 2024-07-25 16:54
Pazerność przekraczającą wszelkie możliwe granicę. Zajęcie egzekucyjne z ZUS, rozbite nie wiadomo dlaczego na 7 mniejszych kwot. Bank pobrał 200 złotych za KAŻDĄ z tych kwot. Nie ma to jak skopać leżącego. Polecam trzymanie się z daleka od tej złodziejskiej instytucji. ZaletyTak jak w każdym banku. Mam chwalić możliwość płatności BLIK czy wykonania przelewu przez internet?
strona 1 z 13
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »