Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

2.65 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zirytowana / 2024-03-13 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam bilet na Neobus na trasę Warszawa Zachodnia-Iwonicz_Zdrój na dzień 13.02.2024, godz. 8:15, lecz autobus o tej godz. wogóle nie odjechał( przed godz. 8,00 był komunikat o spóżnieniu 60 min, o godz. 9,00 komunikat o następnym spóżnieniu 60 min, o godz. 11,00 komunikat, że autobus nie odjedzie, a następny autobus odjedzie o godz. 13,20. O tej godz. podstawiono autobus piętrowy, ale nikt nas nie poinformował, czy mamy zagwarantowaną podróż następnym kursem.Do Iwonicza dotarłam po godz. 20 -stej, nadmieniam,iż za każdy dzień spóżnienia do sanatorium płaci się karę 150 zł.
    W dniu 05.03.2024 o godz. 6:10 wracałam z Iwonicza-Zdrój do Warszawy, w Iwoniczu młody kierowca wydał dyspozycje, z której strony ładować bagaże do warszawy, a z której do Wrocławia, ale wysiadł szybko na trasie. Na całej trasie jechał tylko jeden kierowca, który nie zajmował się kontrolą załadunku i rozładunku walizek, w Opatowie, siedząc przy oknie zauważyłam, iż mężczyzna, który wysiadł z autobusu, niesie moją torbę, krzyknęłam do kierowcy, który mi odpowiedział, no to biegnie Pani za nim, uratowałam swoją torbę dzięki sobie, na dworcu centralnym w Warszawie wysiadłam, ale nie mogłam znależć swojej torby, okazało się że została popchnięta i przewrócona do góry nogami, z ogromnym trudem ją wyciągnęłam. Nigdy więcej już nie pojadę Neobusem ani nie polecam nikomu.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak odpowiedzialności i totalne lekceważenie pasażerów
  • ~Poirytowany_pasażer. / 2024-03-11 18:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałem w dniu 10.03.2024 z Warszawy do Rzeszowa o 20.20. Kurs był autobusem piętrowym. Kierowca najpierw bezczelnie zablokował wejście na niższe piętro z siedzeniami zmuszając wszystkich pasażerów aby wyłącznie korzystali z piętra wyższego. Schody na piętro wyższe są kręte i bardzo niewygodne co jest szczególnie uciążliwe dla osób starszych lub z ograniczoną sprawnością ruchową. Kiedy udało mi się w końcu przedostać tylnimi schodkami na piętro niższe ujrzałem zablokowanie pasami bezpieczeństwa przejście do miejsc siedzących na całym poziomie - cały niższy poziom z miejscami siedzącymi nie był dostępny dla pasażerów. Ponieważ miejsca te były wolne rozłączyłem "blokadę" z pasów bezpieczeństwa i usiadłem na jednym z miejsc siedzących. Po kilku chwilach przyszedł jeden z kierowców i z bluzgiem wulgarnych słów i agresji zaatakował mnie, jakim prawem usiadłem na siedzeniach na niższym poziomie skoro autobus dwupiętrowy ma dostępne jedynie miejsca z piętra wyżej. To on kierowca będzie decydował kto na jakim miejscu będzie siedział. Dodatkowo nazwał mnie potencjalnym złodziejem i chamem od którego trzeba się odgrodzić abym czegoś nie ukradł. Następnie kierowca stwierdził że ma on prawo zająć dowolną część autobusu na tzw. garderobę i sypialnię aby nikt mu tam nie wchodził i nie przeszkadzał jak on będzie spał (w trakcie jazdy drugiego kierowcy). Poziom niewypowiedzianej agresji werbalnej, chamstwa, arogancji i prostactwa tego człowieka jak i absurdalność jego argumentacji co do ograniczenia liczby miejsc siedzących spowodowały, że zadzwoniłem na płatną infolinię Neobusa aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Pani przyznała mi rację, że pasażerowie mają prawo do wyboru miejsca siedzącego o ile nie jest ono zajmowane już przez innego pasażera, a blokowanie miejsc przez kierowcę jest niedopuszczalne. Poza tym pasy bezpieczeństwa mają służyć poprawie bezpieczeństwa a nie jako narzędzie odgradzania się od pasażerów. Pani z infolinii przeprosiła mnie w imieniu firmy za przykrość która spotkała mnie ze strony kierowcy. Kiedy poinformowałem kierowcę o tym że nie ma racji zaatakował mnie jeszcze bardziej agresywnie grożąc pozwem do sądu ze względu na moje pytanie czy dobrze się czuje. Następnie w związku z moim komentowaniem zaistniałej sytuacji ze współpasażerem, zostałem zaatakowany przez drugiego kierowcę, który stwierdził, że ze względu na mój sprzeciw zachowaniem dugiego kierowcy on nie jest w stanie dalej prowadzić autobusu bo od całej nerwowej sytuacji skoczyło mu ciśnienie (nie widziałem aby je mierzył). W skutek zniecierpliwienia innych pasażerów nieuzasadnionym postojem autobusu, kerowca zdecydował się po ok 15 minutach na kontynuację jazdy. W czasie podróży obaj kierowcy byli bardzo zaczepni i szukali prowokacji - pouczali innych pasażerów a ja po wyjściu do WC usłyszałem po powrocie, że jak w danym momencie nie siedzę na swoim siedzeniu powinienem zgasić światełka nad siedzeniem bo przeszkadzają mu one w czasie drzemki.

    Opisana sytuacja jest jedną z wielu przykrych których może doświadczyć człowiek podróżujący NEOBUSEM. Kierowcy traktują pokład autobusu jako swoją prywatną własność i wydaje im się, ze będą przestawiać pasażerów po kątach i robić wielką łaskę, ze wykonują swoje obowiązki. Do pasażerów odzyswają się jak do natrętów którzy bezczelnie korzystają z miejsc siedzących robiących za garderobę i sypialnię kierowców. W końcu ograniczają liczbę miejsc siedzących blokując je taśmą albo powiązanymi pasami bezpieczeństwa i twierdzą że muszą tak robić bo każdy pasażer jest potencjalnym złodziejem, który może ich okraść zabierając dokumenty z ich portfeli trzymanych na miejscach siedzących z przodu. Niestety opinie na tym forum o chamstwie kierowców NEOBUSA są pawdziwe. Gdzie są te czasy z początku działalności firmy NEOBUS, gdzie kierowcy byli dla klientów uprzejmi, mili i pomocni np przy wkładaniu bagażu. Co się takiego wydarzyło w ostanich latach, że obsługę na dobrym poziomie zastąpili ordynarni i prostaccy kierowcy traktujący pasażerów jak jakieś bydło. Jak będziecie jechać na trasie Warszawa - Rzeszów to uważajcie i nie dajcie się dwóm agresywnym kowbojom, którzy z autobusu zrobili sobie prywatne ranczo a tylko czekać jak zaczną strzelać do ludzi z dubeltówek jak na westernach. Warto protestować i kierować skargi do firmy w dużej, hurtowej ilości- presja ma sens i może pozwoli wyeliminować tą patologię obsługi, która zadomowiła się w NEOBUSIE w ostanich czasach.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo i ordynarne odzywki kierowców
    niewygodne autbusy piętrwe
    ograniczenie miejsc na dole w autbusie piętrowym.
  • ~Zbigniew / 2024-02-29 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    DZISIAJ DNIA 29-02-2024 KURS WARSZAWA CHOPINA GODZ. 8:30 NEOBUS PRZYJECHAŁ OPÓŻNIONY I NAWET SIĘ NIE ZATRZYMAŁ ABY WŹIĄĆ PASARZERÓW DO KROSNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PIENIĄDZĘ OCZYWIŚCIE WZIĘLI I NA NATĘPNY KURS O GODZINIE 13:35 TRZEBA BYŁO KUPIĆ POWNIE BILET!(ZERO REKOMPENSATY, STRACONY CZAS) NIE POLECAM A NAWET ODRADZM!!!
  • ~TW / 2024-02-25 10:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Kurs Rzeszów - łódź w dniu 24.02.2024 miała w bardzo miłej atmosferze.
    Kierowcy bardzo sympatyczni.
  • ~ED / 2024-02-25 10:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Kurs Rzeszów - Łódź 24.02.2024
    Dziękujemy za bardzo miła podróż, kierowcy bardzo sympatyczni.
    Podróż minęła w bardzo miłej atmosferze.
  • ~MR / 2024-02-25 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurs do Łodzi w dniu 24.02
    Kierowcy bardzo sympatyczni, podróż przebiegła w bardzo miłej atmosferze.
    Dziękujemy za miłą obsługę podróży.
  • ~Mira / 2024-02-14 23:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Bus z przemyśla do Wrocławia okazał się przesiadką … trzeba było czekać w nocy na inny bus… bus przyjechał z opóźnieniem, w środku były strasznie niewygodne krzesła i do tego strasznie zimno …. Teraz jestem przeziębiona
    ZaletyJeździ w nocy kiedy nie jeździ PKP
    WadyZimno, przesiadka, niewygodne krzesła
  • ~Magda / 2024-02-14 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ogromnie rozczarowana Waszym serwisem. Nie zostałam odebrana przez kierowcę z przystanku. Mój przystanek był pominięty i pomimo wykupionego wcześniej bilety kierowca nie zjawił się na przystanku.
    Po 40 min oczekiwania zadzwoniłam na infolinię i dowiedzialam się, że kierowca jest już ok 40 km dalej.
    Biorąc pod uwagę, że jechałam na bardzo ważne spotkanie które było ustawiane pod ten kurs, rozwiązania jakie mi zaproponowano było wręcz śmieszne. Mogłam poczekać na następny kurs za 3 h albo zwrot kosztów za bilet.
    Jestem ogromnie zawiedzona i zniesmaczona Waszą obsługa klienta.
    ZaletyBrak
  • ~A / 2024-02-05 14:24
    Ocena: 3.50 / 5
    Oceniam trasę Brzozów-Rzeszów i w drugą stronę. Zniżka studencka praktycznie żadna. Przesiadka w Niebylcu jest uciążliwa, zawsze trzeba czekać na jakiś autobus. Plus za punktualność, minus za brak możliwości śledzenia autobusu lub przynajmniej dostępu do jakiejś strony, gdzie można sprawdzić opóźnienie.
  • ~L. / 2024-02-01 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżdżę dwa razy w roku z Wrocławia do Sanoka i za każdym razem macie opóźnienia 1-1.5h. Zmieńcie sobie godzinę dotarcia przy zakupie biletu, bo wprowadzacie ludzi w błąd.
    ZaletyKibel jest czasami czysty
  • ~Anna / 2024-01-16 09:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Dlaczego bilet na Lotnisko Chopina kosztuje 55,20 a ten sam kurs do Warszawa Zachodnia 19 zł. Jak dla mnie to jawne oszustwo. Nie każdy jadący na lotnisko to milioner lecący na Malediwy. Nie rozumiem tej polityki, że skoro jedzie na lotnisko należy go zdoić, bo co? Bo nie ma innego wyjścia? Zastanawiam się, gdzie można zgłosić taką manipulację. Zaznaczam, że na Dworzec Warszawa Zachodnia jest dalej niż na Lotnisko Chopina z Ostrowca.
    Wadymanipulacja cenami
  • ~Maryna / 2024-01-07 21:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam 07.12 w nocy z Przemyśla do Warszawy. Kierowca nie zachował się prawidłowo, poczułam się zlekceważona. Nie zajmował się kontrolem załadunku i rozładunku walizek. Pasażerowie przez przypadek rzucili jedną z walizek na peron (walizka była plastikowa i łatwo się ślizgała po śniegu), która po prostu odleciała metr od autobusu i tam leżała. W Rzeszowie nikt nie uprzedzał o przesiadce (przy zakupie biletu nba stronie jest napisane, że trasa bezpośrednia), a dla śpiących pasażerów była to nieoczekiwana wiadomość. Powiedział po prostu, na jakich peronach będą kursować autobusy, ale nikt nie wiedział, o której godzinie. Autobus od Przemyśla do Rzeszowa (na tą nieoczekiwaną przesiadkę) jechał zbyt szybko, wyprzedzając ciężarówki i samochody osobowe. Nie zawsze chce się zapinać pasy, ale tutaj było to konieczne, bo bałam się, że w śnieg na prędkości kierowca nie będzie w stanie utrzymać samochód.
  • ~7 / 2024-01-06 02:05
    Ocena: 4.75 / 5
    Jak lubie Neobusy bo sa rzetelnie punktualne i wwszystko gra tak dzis trafilem na tak nie milego kierowce ze szok... uciac mu premie za stosunek do pasazerow!
  • ~leon / 2024-01-04 16:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Zbyt długie oczekiwanie na przesiądę w Niebylcu zwłaszcza w kierunku Rzesxowa Warszawy Wrocławia czasami nawet 45 min przez co nie można zdążyć na przesiadki np w Rzesxowie czy Krakowie. Trzeba to jakoś usprawnić aby nie trwało to dłużej niż 5, 10 min
  • ~Nel / 2023-12-09 13:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Notoryczne opóźnienia na trasie. Opóźnione przyjazdy bez wcześniejśzych ifnromacji do klienta. Zrzucanie odpowiedzialności na obsługę dworca w komnikowaniu opónienia. Mało miejsca na nogi dla wyższych osób. Odgrodzone miejsca za kierowcą bez powodu. Firma powinna zainwestować w aplikację mobilną umożiwiającą monitoring kursu, by pasażer mógł sprawdzić czy ma się już fatygować na kurs czy może poczekać. Odowłane kursy bez poinformowania klienta o sytuacji. Niejawne ceny kursów, strona pokazuje jedną nieoznaczoną jako promocyjną, a okazuje się, że u kierowcy płaci się więcej. Firma chwali się że na pokładzie jest wifi - nie zawsze zostaje ono włączone. Kierowcy dostosowują ogrzewania na swoje potrzeby, a nie klietnów.
    Zaletybrak
  • ~Pasażer / 2023-12-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy firmy Neobus są niesamowicie chamscy, w stosunku do klientów i pasażerów stosują groźby słowne. Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyGroźby wypowiadane do klientów i pasażerów
  • ~Czołgista / 2023-12-03 19:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowcy urwali sie z choinki . Brak jakiegokolwiek profesionalizmu w zakresie zarządzania klientami. Zdarza się, że trzeba stać pół drogi obok kibla w autobusie płacąc 50zł za normalne miejsca.
    ZaletyMiejsce do podłączenia telefonu
    WadyZa dużo by opisać
  • ~Ada / 2023-12-02 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak punktualności wiecznie po czasie godzinne postoje w Niebylcu w oczekiwaniu na niewiadomo co
  • ~XYZ / 2023-11-30 21:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Aroganckie zachowanie kierowcy w stosunku do pasażerów...jak widać niekiedy stawienie się 10 minut przed odjazdem wprawia panów w złość XD nie polecam
  • ~Stasia / 2023-11-21 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować ze strony za prze miłą podróż w dniu wczorajszym relacji iwonicz zdrój Wrocław. Prze mili kierowcy zarówno na odcinku do Niebylca jak winy odcinku do Wrocławia bardzo im za to dziękuję życzę wszystkiego dobrego i zdrowia
    ZaletyPrze mili kierowcy nowe i pachnąca
    WadyBrak wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 329
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956