Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 102 opinii

2.90 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.26
  • Dostawa
    2.76
  • Poziom cen
    3.29
  • Łatwość zamawiania
    3.49
  • Asortyment
    3.36

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 6
  • ~Rafał / 2020-09-25 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do głosu oszukanych przez Neo24.pl Suszarka Boscha dostarczona została uszkodzona. Niestety dopiero po rozpakowaniu okazało się, że szyba w drzwiczkach jest pęknięta. Neo24.pl odesłało mnie do firmy transportowej całkowicie umywając ręce. Schenker odpowiedział po 10 dniach od dostawy i nie odbiera telefonów. Dla Neo24.pl to układ idealny.
    ZaletyBrak
    WadySprzęt uszkodzony
  • ~Puchatek / 2020-09-23 21:56
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam, żałuję, że muszę tę jedną gwiazdkę w ogóle dać, choć niestety zasługują. Zakup i dostawa w trybie ekspresowym - pralko-suszarka.
    Żałuję również, że nie poczytałam opinii o tym sklepie w internecie, ponieważ teraz mam ogromne problemy, aby udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Sprzęt dostarczono uszkodzony w nieuszkodzonym kartonie, zgłoszenie wraz ze zdjęciami pralki wysłano mailem. Odpowiedź otrzymałam natychmiast, że reklamacja jest nieuznana, ponieważ nie użytkuję pralki zgodnie z jej przeznaczeniem...no nie wiem co można z pralką ważącą blisko 60m kg robić? Na odmowę reklamacji odpisał mój adwokat, ponieważ ja nie mam z nimi ochoty w ogóle dyskutować. Ponieważ zakup był dokonany przez Allegro, odstąpiłam od umowy, odwiozłam sprzęt własnym transportem (zalecenia adwokata) filmując proces pakowania, transportu oraz przekazania pracownikowi magazynu. Po dwóch dniach otrzymałam maila, że otrzymali sprzęt, ale jest uszkodzony! EUREKA! No i proponują, że mi go oddadzą (na mój koszt), sprzedadzą na aukcji (koszt też poniosę ja). Tylko nie wzięli w ogóle pod uwagę pisma, jako odpowiedź na nieuznanie reklamacji, które wysłał im mój adwokat. Jutro adwokat napisze kolejne pismo, wskazując iż powinni połączyć dwa wątki i wyjdzie im piękna całość. Jeżeli dalej będą mnie tak traktować sprawa trafi do sądu. Przestrzegam wszystkich przed zakupami. Bardzo dokładnie sprawdzajcie dostarczony towar, albo w ogóle nie podpisujcie protokołu, lub wpiszcie adnotację, iż towar odebrany, lecz nie sprawdzony, czy dotarł w nieuszkodzonym stanie.No i wisienka na torcie. Od 01.09 wraz z dostawą nowego sprzętu - stary oddałam - jestem podczas trwającego remontu bez pralki.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetentnych osób w dziale reklamacji, obsługa klienta po zakupie katastrofalna
  • ~Waldek / 2020-09-03 22:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Porażka jeżeli o serwis wymiana sprzętu ma nowy mimo decyzji producenta katastrofa. Nie woedzoa kiedy nastąpi wzrost pieniędzy albo wymiana na nowy i zero informacji ze strony neo24 że są podejmowane jakieś kroki przyjechać kurier ale ja nie wiedziałem.po co. I na jakiej podstawie mam mu wydać sprzęt
    WadyKontakt porażka panowie mają problem żeby rozmawiać i wyjaśniać a jak nie mają argumentów to wyciszają telefon żeby nie musieli się rozłączać
  • ~Justyna / 2020-09-02 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAC!!!! I jeszcze raz Omijać.Przysłali wadliwy sprzęt, reklamacja trwa już 3 tygodnie. Wysłali suchego e-maila,że kurier przyjedzie po odbiór w godzinach 8-16 bez podania dnia. W ciągu 4 dni nikt sie nie zjawił, nie zadzwonił, po czym dzwonię a tam znowu obietnica,że sprzęt zostanie odebrany a nowy dostarczony jednak nie wiadomo kiedy. Infolinia reklamacyjna to jakiś żart, aby się dodzwonić trzeba próbować pół dnia!!!
    ZaletyOMIJAĆ
    WadyOMIJAĆ i jeszcze Raz OMIJAĆ
  • ~Ula / 2020-08-22 06:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Nigdy więcej zakupów w NEO24. Zamówiłam 19 sierpnia internetowo w tym sklepie lodówko-zamrażarkę. Zapłaciłam za sprzęt natychmiastowym przelewem. Termin dostawy ustaliłam ze sprzedawcą na 21 sierpnia, dopłaciłam też za wskazanie godzin odbiory tj. 16-20-sta. Ponieważ następnego dnia miałam pilny wyjazd, a w zamrażalniku znajdowało się dużo żywności, którą musiałam wyjąć aby starą lodówkę przygotować do recyklingu, oczekiwałam na terminowość dostawy. Niestety, towaru w ogóle nie otrzymałam. Firma transportowa o godz. 18.35 mailowo zmieniła mi termin i godziny realizacji zlecenia. Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji bezzwłocznie wykonywałam "błagalne" telefony zarówno do NEO24, jak również do firmy DTS Transport, tłumacząc obu przedstawicielom, że niedostarczenie mi lodówko-zamrażarki w planowym czasie narazi mnie na zepsucie się żywności. Ponadto we wskazanym, nowym terminie dostawy tj. 24 sierpnia w narzuconych godzinach, 8-20-sta, nikogo nie będzie w domu. Zdenerwowana i zestresowana usłyszałam z obu firm, że w tej sytuacji jedynie mogę złożyć reklamację bo na pomoc nie mogę liczyć. Finalnie: artykuły spożywcze do wyrzucania plus 12-sto godzinny dyżur znajomych m moim mieszkaniu mieszkaniu w oczekiwaniu na odbiór nowej lodówko-zamrażalki i przekazanie starej do utylizacji. Stres i nerwy bezcenne, reszta to po prostu KURIOZUM.
    ZaletyBrak
    WadyTowar nie dotarł, po mimo wyznaczonego terminu i godzin odbioru.
  • ~Global99 / 2020-08-19 17:29
    Ocena: 2.40 / 5
    Zachęcają niezłymi cenami, ale serwis mają beznadziejny. Opóźnienie dostawy lodówki o 5 dni w stosunku do uzgodnionego terminu. Konsultant kilkukrotnie obiecał, że sprawdzi co dzieje się z towarem i oddzwoni, ale nigdy to nie nastąpiło.
    Informacja o produkcie niepełna, czytelna dla fachowców (co dla laika znaczy wartość wymaganej mocy w gniazdku elektrycznym). W informacjach podane, że potrzebny będzie 5-żyłowy kabel o podanych parametrach, a ekipa podłączająca nawet nie zerknęła na zakupiony kabel. Podłączenie nie wykonane zgodnie z opłaconym zleceniem i od dwóch tygodni nieobsłużona reklamacja. Aby sprawdzić status reklamacji trzeba dzwonić do firmy i odczekać swoje, a następnie niewiele można się dowiedzieć (dalej sprawdzają, nie wiadomo kiedy będzie coś wiadomo, należy znów do nich dzwonić). Żartem infolinii jest chyba podawanie automatycznie informacja, że o statusie reklamacji można dowiedzieć się na stronie internetowej. A tam tylko info, że wysłano wiadomość mailową - jaką, kiedy, po co nie wiadomo.
    Zaletyniewysokie ceny
    Wadybardzo słaby serwis sprzedażowy i reklamacyjny, długi czas oczekiwania na odpowiedź, zero aktywności ze strony firmy
  • ~Ela / 2020-08-18 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpatrywanie reklamacji na poziomie 0. Jestem 6 tygodni bez generatora pary i żadnej wiadomości z serwisu.Nie do pojęcia.
  • ~Lila / 2020-08-17 06:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! NIe polecam Neo24!
    Kupilam lodowke czerwona Gorenje . Dostarczono mi lodowke Samsung czarna.
    Reklamacja - prawie tydzien korespondencji telefonicznej i mail-iowej , nie mowiac o straconych nerwach .
    W koncu przywiezli towar,za ktory zaplacilam .
    Ale to nie koniec sprawy,poniewaz sklepowi Neo24 wystawilam negatywna opinie. I tu znowu zaczal sie problem,poniewaz bylam nekana meil-iami o wycofanie negatywnej opinii w zamian za bon 50.00 zl. na zakupy w sklepie Neo24.
    W koncu odpisalamim,ze w pierwszrj opinii zaznaczylam,ze nigdy nie bede klientka w tym sklepie a jesli bede nekana ich meil-iami,to namoge napisac nowa opinie o tejze sprawie.
    Z powazaniem -Lila
    WadyZupelny brak wspolpracy ze sklepem.
  • ~Artem / 2020-08-10 15:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Otrzymałem zamówienie
    Opakowanie dla wysyłki było ok, opakowanie fabryczne wygląda jako używane a nie nowe (w środku jeszcze jakaś ulotka DeLonghi).
    Kiedy rozpakowałem to jedna część była złamana.
    Wysłałem reklamacje ale teraz powiedli mi ze potrzebnie czekać 2 dni na rozpatrzenie reklamacji, późnej jeszcze chyba z 2 dni wysyłka s powrotem. Dalej pare dni na oczekiwanie żeby sprawdzili i ponownie pare dni jak wyślą normalny egzemplarz.
    Więc otrzymam to co chciałem na 7-14 dni późnej.
    Może to nie wina Braun ale sklep neo24.pl otrzyma najgorszą ocenę. nie będę polecał nikomu
    Chyba ze jakoś rozwiążą ten problem jaki powstał z winy sprzedawcy
    ZaletyPorażka!
    WadyPorażka!
  • ~alf50 / 2020-07-13 10:31
    Ocena: 2.75 / 5
    ostrzegam wszystkich którzy chcą zrobić zakupy w neo24.pl , zamówiłem towar na prezent niespodzianka , chciałem zmienić zamówienie opłacone z góry a pan mówi że zmiany może dokonać tylko osoba odbierająca widniejąca na zamówieniu , koszmar to ma być prezent ,jak może zmian dokonywać osoba dla której ma to być prezent , pierwszy raz spotkałem się z taką popieprzoną obsługą i sklepem , kochani kupujcie wszędzie indziej byle nie w neo24.pl
  • ~malowanyy / 2020-06-03 13:20
    Ocena: 2.80 / 5
    Jakaś masakra.. , suszarka do prania została wysłana w kartonie 3 razy większym, nie była zabezpieczona.. latała po cały kartonie, otworzyłem, plastiki od suszarki pourywane.. zgłosiłem problem/reklamację, oczywiście czekałem 2 dni na oddzew. A dział reklamacji co ? Pisze mi, że może mi zrobić rabat i oddać 40 zł i mam zostać z uszkodzonym towarem, nie nadającym się do niczego. Brak mojej zgody Przysłali kolejny... jeszcze gorzej spakowany tylko owinięty folią bąbelkową.. suszarka porysowana :/
    Zaletybrak
    Wadyjak w opini
  • ~Krzysztof / 2020-05-26 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Zakupiony towar - ładowarka PURO (30 kwietnia 2020r) od samego początku zepsuty, do dziś nie mam ani zwrotu pieniędzy ani towaru - Tragedia - ODRADZAM ZAKUPY U NICH. - NIE POLECAM !!!! - zastanówcie się czy nie warto kupić gdzie indziej!
  • ~ANDRZEJ / 2020-05-07 16:44
    Ocena: 3.20 / 5
    Telewizor kupiony 14.04 dotarł 17.04 ...uszkodzony !!!NIE OZNACZONY JAKO SZKŁO,PUDŁO OTWIERANE PRZED WYSYŁKĄ,POŁAMANY STYROPIAN W SRODKU!!! zaraz po 20 min zgłosiłem telefonicznie uszkodzenie,dostałem info ze mam zgłosic reklamacje ze strony.Po godzinie wysłałem i dzwonie czy dotarła,info,że nie wiec przyjeta telefonicznie.Po trzech dniac mail ze mam podesłac fotki uszkodzonego sprzetu i opakowania,oraz protokół uszkodzenia od kuriera.Zaraz wysyłam odpowiadając na maila wiec musiał dotrzec.Mijają kolejne trzy dni i powtórka tego samego maila,że niby nie dostali fotek,masakra przeciez odpowiedziałem na maila a nie pisałem nowego wiec musiał dotrzec.Ponownie wysłanie fotek i info ze przyjedzie kurier za trzy dni.Zabrano telewizor ,odebrany w NEO24 i znów trzy dni czekania zeby ktos łaskawie przyjał na magazyni sie tym zajał (DRAMAT).Dzieki właczeniu allegro w rozwiazanie sprawy po trzech dniach info,że zwróca mi pieniadze.Po kolejnych trzech dniach wpłyneły na konto.Byłem bez TV od 14 kwietnia do 06 .maja czyli ponad 3 tygodnie w dobie koronawirusa.Próba dodzwonienia sie do NEO24 zeby sie cos dowiedziec zajmije srednio ok 20 min.Zero przeprosin lub próby rekompensaty mojego cierpenia.
  • ~pppppp / 2020-04-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie zdjęcia i cena jak za droższy model tej samej serii, przysłano tańszy (oczyszczacz powietrza różnica między modelami ponad 300 zł) pomimo wielu telefonów i zaznaczenia że sprawa jest pilna reklamacja jest rozpatrywana bardo powoli.
    Status reklamacji na stronie jest mylący (zakończona dla nowo złożonej, wysłano wiadomość gdy oczkeuję na odpowiedź sklepu), a kontakt drogą email uciążliwy.
    Strona produktu zniknęła ze sklepu.
    Uważam że zostałem celowo wprowadzony w błąd a firmie nie zależy na wyjaśnieniiu sprawy.
    od prawie dwóch tygodni mam w mieszkaniu nierozpakowaną paczkę i czekam ...
  • ~Wojciech / 2020-04-08 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep informuje, że towar jest dostępny w ciągu 24h. Pomimo upływu dwóch dni towar nadal nie jest dostępny, a pojawia się jedynie informacja, że podejmują próby ściągnięcia go od producenta. Sklep wprowadza w błąd co do dostępności towaru. Gdybym wiedział, że czas oczekiwania jest dłuższy, nie składałbym zamówienia. Jednocześnie brak kontaktu ze strony sklepu, aby poinformować o zaistniałej sytuacji. Nie polecam sklepu.
  • ~Rafał Strzelecki / 2020-03-31 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam!!!!
    Żałuję że sam nie sprawdziłem opini zanim zrobiłem u nich zakupy .
    Płyta indukcyjna wysłana bez poprawnego oznakowania towaru uwaga szkło lub tym podobne uszkodzona w transporcie odmowa reklamacji ze względu na ......złe przechowywanie towaru !!!!
    Kuriozum
    Omijać omijać i jeszcze raz omijać....
    WadyIgnorancja i brak odpowiedzialności
    Bez sensu jest coś argumentować faktami nawet nie czytają.
  • ~Dorota / 2020-03-20 16:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam ekspres do kawy. Po około 3 miesiącach się popsuł. Reklamacja trwała prawie miesiąc, (mnóstwo problemów z kurierem) po czym odesłano mi niedziałający ekspres. Ponownie musiałam reklamować, zażądałam zwrotu pieniędzy. Tym razem reklamację odrzucono, twierdząc, że ekspres działa prawidłowo. Pozostaje utrata ponad 500 zł albo sąd.
  • ~klemensik / 2020-03-20 12:54
    Ocena: 1.40 / 5
    żałuję że nie przeczytałam tych wszystkich negatywnych opinii przed zakupem, sprzedają towar którego nie posiadają-pieniądze wpłacone z góry, nikt na infolinii nic nie wie na towar czekam 3 tygodnie!
  • ~MisioMaruda / 2020-03-15 00:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Witam w dniu 24.02.2020 r zakupiłem w tym sklepie Zamrażarkę do zabudowy. Dostawa nastąpiła 2 dni po zamówieniu. Zamówienie obejmowało wniesienie sprzętu za które dodatkowo zapłaciłem 39 zł. Kurier odmówił wniesienia choć za nie zapłaciłem. Tego samego dnia zgłosiłem sprzedawcy zaistniałą sytuację. Zostałem przeprosiny i zapewniono mnie ze pieniądze zostaną mi zwrócone przekazem pocztowym. Dziś mamy 13.03.2020 a kasy jak nie było tak nie ma. Dzwoniłem do sprzedawcy już 2 razy i za każdym razem zostałem poinformowany że przekaz pieniężny już dzisiaj wyszedł. Nie wiem ale nie jest to 39 tys euro tylko 39 zł więc chyba dla sprzedawcy to nie majątek. Ale oszukują w ten sposób ileś tysięcy kupujących to może i uzbiera się te 39 ty eraczy.

    Nie polecam i ostrzegam innych uważajcie
    ZaletyDostawa w przeciągu 2 dni
    WadyNie wyważanie się z zamówienia
  • ~JK / 2020-02-28 14:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Tragedia. ekspres zepsuł sie po niespełna 2 m-cach użytkowania. odesłałam do sklepu a sklep przekazał do serwisu. Serwis odesłał w okropnym stanie. przetarty , porysany panel sterowania. normalnie tragedia. nie szanują właśności klienta. moja reklamacja oczywiście odrzucona.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
strona 1 z 6
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.18, ilość opinii: 1646
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.91, ilość opinii: 837
Komputronik.pl
Ocena: 3.61, ilość opinii: 535
Empik.com
Ocena: 2.26, ilość opinii: 462
Gaja Poczta Kwiatowa www.wyslijkwiaty.com
Ocena: 2.66, ilość opinii: 198
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2512
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 2243
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2094
UPC Internet
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1891
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1050
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 913