Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 81 opinii

3.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.56
  • Dostawa
    3.06
  • Poziom cen
    3.42
  • Łatwość zamawiania
    3.60
  • Asortyment
    3.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 5
  • ~Michał / 2020-02-12 08:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Podsumowanie dla tych, którym nie chce się czytać poniższego opisu:
    Sklep wystawia inny towar niż posiada w rzeczywistości. Wysyła co innego. Później próbuje przeciągać procedurę reklamacyjną i zbywać klienta. Ostatecznie po odesłaniu towaru nie chce oddać pieniędzy za zwrot przesyłki, mimo że zwrot nastąpił z ich winy (niezgodność towaru z umową). Jestem szczerze zaskoczony, że w dzisiejszych czasach można spotkać jeszcze taką obsługę klienta. Tragedia. Ten sklep nie powinien mieć racji bytu.


    Dokładniejszy opis sytuacji:
    Sklep wystawia towar z zupełnie innym opisem i zdjęciami niż rzeczywisty.
    Po otrzymaniu innego towaru niż zamawiałem, zgłosiłem do Neo24, że wystawiają co innego.
    Zaczęły się cuda.

    Sklep odpowiada na maile losowo - albo odpowie, albo nie. Jeśli już odpowiedzą, to proszą 10 razy o to samo. Naprawdę można stracić cierpliwość, kiedy po raz kolejny inna Pani lub Pan prosi o odesłanie tego samego - a to zdjęcie sprzętu, a to zdjęcie dowodu odesłania... i tak bez końca. Obsługa na infolinii bardzo nieprzyjemna, wręcz chamska.


    Ostatecznie odesłałem przesyłkę na swój koszt - zwrot z winy sklepu w związku z niezgodnością towaru z umową. W tej sytuacji sklep powinien zwrócić mi kwotę za przesyłkę. Nie zwrócił. Dlaczego? Nie mam pojęcia, ponieważ za każdym razem kiedy napiszę do Neo24 pytanie w tej kwestii, otrzymuję odpowiedź żeby przesłać potwierdzenie wysyłki. Przesyłam i następuje cisza. No to znów piszę, znów dostaję informację, że mam dosłać potwierdzenie i tak w kółko.
    ZaletyBrak
    WadyChamska obsługa klienta na infolinii, traktowanie klienta w sposób protekcjonalny, wysyłanie innego towaru niż zamówiony, nieodpowiadanie na maile, wysyłanie w kółko tego samego maila tak żeby zbyć klienta
  • ~Józef / 2020-02-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam tylko złożoną reklamację- po 2 tygodniach użytkowania
    dysku SSD Goodram z 5 letnią gwarancją dysk "padł"- sklep odebrał
    dysk w dn.03 12 2019r i podobno wysłał do serwisu??? (zamiast do producenta?)
    Do dn dzisiejszego tj.05 02 2020r nie dostałem pisemnie ŻADNEJ informacji
    o sposobie załatwienia reklamacji(65dni) pomimo mojego monitu emailem- na stronie reklamacji
    w sklepie wg nr napisano" reklamacja została zakończona"
    Z powyższego wynika, że zakupy można w tym sklepie zrobić natomiast
    reklamacjami nikt się nie zajmuje, klient jest od płacenia za towar
    i nie zasługuje na ŻADNE informacje -PO CO MAJĄ DZIAŁ REKLAMACJI,
    ZARZĄD I INNE SŁUŻBY skoro klienta nabija się w butelkę???

  • ~marti / 2020-01-29 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przysłali wybrakowany towar, na reklamację nawet nikt nie odpisał
  • ~Izabela / 2020-01-02 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, chce podzielić sie moimi odczuciami na temat tej firmy neo24.pl... Nigdy w zyciu nie spotkałam się z takim podejsciem do reklamacji jak owa firma dysponuje. To jest po prostu skandal ! Dostałam uszkodzona lodówkę wysłałam ok 30 meili do nich, dzwoniłam do nich rozmowy średnio po 55 minut OCZEKIWANIA- z 6 takich oczekiwań, pani z działu reklamacji nieprzyjemna to delikatnie napisawszy. Po bojach mają mi zabrać te nieszczęsna lodówkę 3 tyg od momentu zgłoszenia. Pierwszy transport zaproponowano mi bym SAMA ZNIOSLA IM LODÓWKĘ. Teraz czekam na ten drugi ma przyjsc kurier... Jakim prawem ta firma ma 1 miejsce w rankingu CENEO- nie wiem ale moge sie jedynie domyslać. Nikomu ich nie polecam.
    Zaletyomijac
    Wadyomijac
  • ~Dixer / 2019-12-18 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    7 minut temu
    Anulowano zamówienie ponieważ była pomyłka w cenie. Wszystko super tylko za niedogodności nie zaproponowano żadnego nawet najmniejszego zadośćuczynienia. Sucha rozmowa przez telefon, poinformowanie że nie zrealizują i tyle. "Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobisz!"- jak filmie Bareji. Nie polecam. Jak najdalej od tego sklepu!!!!

  • ~macedonka65 / 2019-11-07 23:43
    Ocena: 4.67 / 5
    SKLEP NEO24.KATASTROFA!!!
    Zapłacona usługa wymiany kierunku otwierania drzwi w lodówce niezrealizowana,kurierzy wprost uciekli,po interwencji i poinformowaniu przez męża,że przecież drzwi w lodowce otwierają się niezgodnie z zamówieniem,potrącili go na parkingu,po czym uciekli z miejsca zdarzenia.Brzmi,jak jakaś kiepska wersja tragikomedii.Czwarty dzień lodówka stoi nieużywana na środku,uniemożliwiając nam normalne funkcjonowanie,a odpowiedzi na reklamację,jak nie było,tak nie ma.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę odradzać wszędzie.????????????????????????????????????????
  • ~Pikuś / 2019-10-22 14:14
    Ocena: 4.60 / 5
    ostatnio dużo kupuję przez internet, zanim jednak dokonam zakupu dosyć dokładnie czytam wszystkie komentarze na temat samego sklepu jak i towarów oferowanych przez niego. niestety w sklepie NEO24.pl sam nie wiem dlaczego najpierw kupiłem kuchnie gazową a potem dopiero zaczołem czytać komentarze na temat sklepu. (gdybym zrobił to odwrotnie pewnie nigdy nie dokonał bym zakupu w tym sklepie) i tu rozczarowanie na duży plus kuchnia przyjechała po trzech dniach miły pan wniósł ją do mieszkania rozpakował wszystko pokazał i wytłumaczył. jednak po jej podłączeniu okazało się ,że jest problem z gaznącym samoczynnie piekarnikiem. reklamację zgłosiłem do sklepu i tu znowu zaskoczenie na duży plus po wymianie kilku e-maili sklep sam umówił serwis i w całości zajął sie reklamacją. ( uważm że tak powinno być ale czytając większość komentarzy na temat składanych reklamacji i czasie ich rozpatrywania w tym sklepie jestem miło zaskoczony) cała procedura reklamacyjna trwała 7 dni (od zgłoszenia do naprawy)
    ogólnie nie wiem czy może miałem farta czy może sklep zmienił swoje podejście do klienta ale ja jestem zarówno z zakupu jak i obsługi reklamacji bardzo zadowolony. być może jest to wyjątek od regóły ale opierając się na swoich doświadczeniach z tym sklepem napewno do nich wrócę.
    Wadyz moich doświadczeń, brak
  • ~Naiwna / 2019-10-15 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakupy , obecnie walczę o zwrot pieniędzy ,zakupiony towar oddałam bo był uszkodzony po odesłaniu mija już miesiąc a nikt nie odzywa się by oddać pieniądze ,na dzień dzisiejszy muszę najprawdopodobniej wysłać list polecony z prośbą o oddanie mojej gotówki.Zakupiłam mikser który przyszedł uszkodzony w uszkodzonym kartonie towart wart 1000zl . Ostrzegam przed zakupami
  • ~Krzysztof / 2019-10-11 19:24
    Ocena: 1.00 / 5

    Zakupiłem osuszacz powietrza, przyszedł na drugi dzień, opakowanie było otwarte, obudowa pęknięta na dodatek bez zasilacza, nie reagują na prośby klientów. Na zasilacz czekałem 2 tygodnie więc przez ten czas nie miałem jak sprawdzić urządzenia. Przy zakupie nie było informacji, że sprzęt jest wadliwy i niekompletny. Radzę się zastanowić przed zakupem w tym sklepie. Ja wydałem 200zł a ktoś z Was może będzie chciał kupić droższy sprzęt i na tym straci. Odradzam jakikolwiek zakup.
    Wadywysyłają uszkodzony sprzęt
  • ~krecik / 2019-08-29 12:05
    Ocena: 1.80 / 5
    pierwszy i ostatni raz nigdy więcej nie przeniosę nc+ (dekoder) na kartę na abonament jakaś totalna porażka dekoder po dotarciu na magazyn musiał leżeć sześć dni (chyba odpoczywał po podróży) po czym łaskawie zawieziono go do servisu
    gdzie będzie leżał następne 2 lub 4 tygodnie taką informacje przekazała mi pani z działu reklamacji,
  • ~frk / 2019-08-26 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem nowy dysk twardy, który okazał się padłem z 2010 roku z prawie 70 000 godzinami pracy
  • ~Michal / 2019-07-19 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiłe doświadczenie z tym sprzedawcą. Czekam na kuriera od 3 dni. W trzeci dzień zadzwonił i powiedział że dostawa jest bez wniesienia. Przy składaniu zamówienia nie było wzmianki o wniesieniu czy niewniesieniu. Była jedna opcja dostawy. Dostawa to dostawa. Zmarnowałem 3 dni. Poziom obsługi klienta fatalny, konsultanci się rozłączają i nie ma możliwości porozmawiania z jakimś kierownikiem/managerem.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Krzysztof / 2019-07-03 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Opisy wzięte z czterech liter, towar niedziałający, jak należy. Zwrotu pieniędzy po odesłaniu im towaru z powrotem, pomimo upływu ustawowego terminu do dzisiaj nie doczekałem Co drugi dzień informacja mailowa, że w ciągu trzech dni będą. Jak mijał termin, to powiadomili, że nie mają numeru konta, chociaż dostali, na co mam dowody. Dzisiaj znowu mail, że wciągu trzech dni będą. Dziadostwem można śmiało to nazwać, jeśli nie bardziej dosadnie.
    Zaletyżadnych
    Wadywszelkie możliwe
  • ~Djux / 2019-06-27 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    W poniedziałek zamówiłam lodówkę z dostawą środa godzina 9-12.NIe dojechała.NIKT nie był w stanie udzielić odp dlaczego nie dojechała i kiedy raczą dowieźć.
    Pani na infolinii radziła sie opiekuna przesylki a opiekun przesylki wiedzial tyle co ona.
    W rezultacie uprzedzeni ze w kolejnym dniu do 13.00 nikogo nie ma-przywiezli bez jakiegokolwiek uprzedzenia w tych wlasnie godz kiedy bylo zgloszone ze nie zastana nikogo.MInely 4 dni i towaru nie ma.OBSLUGA fatalnaPAni nie mila i opryskliwa w kontakcie.Conajmniej jak 20 lat wstecz.NIE POLECAM!
    Zaletyzadne
    Wadykoszmarna obluga
  • ~konsument / 2019-06-27 10:12
    Ocena: 3.40 / 5
    Zdecydowałam odstąpić od umowy zakupu płyty ceramicznej i w tym momencie zaczęły się problemy. Dostałam maila zwrotnego z informacją, że płyta nosi ślady użytkowania, załączono zdjęcia ( masakra- rozkręcona płyta, a tam okopcone spirale) i oczywiście sklep próbuje mi wmówić, że to ja doprowadziłam sprzęt do takiego stanu ( płyta była podłączona do prądu może 4 minuty).

    Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sprawa w toku.
    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Sebastian / 2019-06-24 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią z klientów głupków. Chciałem u nich kupić pionowy odkurzacz bezprzewodowy Bosch (BCH3K255) za 794zł, ale pojawiła się mega promocja i za każde wydane 500zł dają kupon 50zł na kolejne zakupy. Problem w tym (co mnie bardzo wkurzyło), że nagle cena produktu uległa zmianie i wynosi 849zł, czyli wzrost o 55zł. Oczywiście odkurzacz kupiłem z innego sklepu internetowego.
  • ~luk / 2019-06-12 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. Fatalny poziom działu reklamacji i wprowadzenie Klienta w błąd podczas rozmów na tzw. "infolinii reklamacyjnej". Polecam kontaktować się i zgłaszać reklamację tylko mailowo lub pisemnie. Dostarczono mi niesprawną lodówkę i po 2 tygodniach od zgłoszenia rękojmi i żądania zwrotu pieniędzy, poinformowano, że mogą jedynie naprawić - termin naprawy u producenta Amica: następne 30 dni. Pozostaje jedynie Rzecznik UOKiK. Nie polecam i odradzam neo24!
    Zaletyżadne
    Wadyreklamacja rękojmi
  • ~Robert / 2019-04-02 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakupów w tym sklepie !!! Wysłali mi wadliwą pralkę z której cieknie woda od pierwszego włączenia. Serwis potwierdził usterkę. Sklep odpowiedział z tyt rękojmi dopiero po 16 dniach od zgłoszenia i odmówił mi zwrotu pieniędzy proponując naprawę. Fatalny kontakt z działem reklamacji. Klienta traktują jak intruza.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa Klienta , obsługa reklamacji
  • ~T. C / 2019-03-27 09:14
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłem pięć rzeczy AGD, system naliczył rabat, zadzwonił Pan z informacją że towar zostanie skompletowany i wysłany do mnie. Po godzinie dostałem maila że rabat został źle naliczony i zamówienie zostało anulowane.
    NIE POLECAM TEGO SKLEPU
    WIELKIE ROZCZAROWANIE
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~marry / 2019-02-13 11:11
    Ocena: 2.40 / 5
    Dotyczy zakupu przez Allegro aukcja nr.(7765830370)
    Zakupiłem towar 14.01 a otrzymałem dopiero 28.01 po wielkich trudach i kilku moich interwencjach, zakończyło się wszczęciem sporu przez Allegro i to dopiero poskutkowało.
    Po 8 dniach nie miałem jeszcze przesyłki, oczywiście sprzedający totalnie to olał więc zadzwoniłem. konsultantka odpowiedziała mi że mają nieznane problemy i że przesyłka jutro lub najpóźniej po jutrze wyjdzie.
    Niestety oszukano mnie, przesyłka została wysłana po kilku dniach dopiero po wszczęciu sporu przez Allegro.
    Neo24 ma totalnie za nic kupujących.
    Takich sprzedawców którzy mają totalnie w "D...E" powinno się eliminować z rynku.
    Sam też prowadzę wysyłki i nigdy w ten sposób nie zlekceważyłem klienta.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM Neo-24.pl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
strona 1 z 5
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1620
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1267
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.10, ilość opinii: 631
Komputronik.pl
Ocena: 3.68, ilość opinii: 516
Empik.com
Ocena: 2.40, ilość opinii: 339
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.74, ilość opinii: 307
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 850
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 368
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 210
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149