Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-07-04 22:04
    Ocena: 2.80 / 5
    Zglosilem reklamacje z rękojmi w związku z wadą którą wykryłem podczas użytkowania piekarnika po kilku tygodniach od jego zakupu w neo24. Piekarnik jest nieszczelny z lewej strony ponieważ odeszła okleina od drzwiczek szafki która jest z lewej strony piekarnika. Piekarnik został zamontowany przez neo24 od ktorego go kupilem w ramach uslugi montazu, a wiec kompleksowo w ramach rękojmi odpowiada on za tego wszelkie usterki, które albo wynikają z wad tego egzemplarza piekrnika albo z nieprawidlowego jego zamontowania. Usterki takiej oczywiscie nie mozna bylo stwierdzic przed rozpoczęciem użytkowania pierkanika, i dopiero ujawniła się ona po kilku jego użyciach. Niestety otrzymałem od Neo24 odmowę podpartą nielogiczną argumentacją sprowadzającą sie do tego, że podpisałem bez zastrzeżeń protokół odbioru usługi montażu oraz że w ankiecie zaraz po usłudze wystawiłem pozytywną opinię.
    Jest oczywiste, że tego typu usterki jakie się ujawniły po czasie nie byłyby do wykrycia na oko bez rozpoczęcia użytkowania piekarnika.

    Neo24 zachowuje się nieuczciwie i próbuje uniknąć odpowiedzialności z rękojmi podając nielogiczne argumenty, nie proponuje żadnego rozwiązania ani nawet diagnozy wady przez swoich technikow a dodatkowo mi wysyla klauzule, ze nie dopuszcza zadnych poza-sądowych metod mediacji, zapewne licząc na to, że konsument nie będzie zadawać sobie trudu aby pójśc do sądu na paroletnią batalię.
    Omijajcie Neo24 z daleka.
    Zaletybylo milo dopoki nie ujawnila sie wada piekarnika
    Wadynieuczciwe podejscie do odpowiedzialnosci z tytulu rekojmi.
  • ~Joanna / 2022-06-29 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Proces reklamacji to jakaś totalna pomyłka – soniczna szczoteczka do zębów, 3 tygodnie czekam aż w ogóle podejmą jakiekolwiek działania. Do tego kłamią, że towar oddali do serwisu a potem kilka dni później dostaję maila, że dopiero zamierzają to zrobić!
    Naprawa szczoteczki? ? Serio??? W każdej normalnej firmie dostałabym już dawno wymieniony towar.
    Sklepu nie wybrałam, kupiłam przez Ceneo ☹
    Zaletybrak
  • ~były_klient_neo24 / 2022-06-07 12:55
    Ocena: 1.60 / 5
    Bardzo odradzam zakupy w tym sklepie. Firma często anuluje zamówienia. Podejście do klienta jest bardzo niekorzystne. Jeżeli możesz to kupuj gdzieś indziej.
    ZaletyBrak
    WadyAnulowanie zamówień.
    Brak troski o klienta.
    Klient jest traktowany jako zło konieczne.
  • ~R / 2022-06-02 15:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat, odsyłają uszkodzony ekspres i twierdza ze wszystko jest z nim ok do tego manipulują treścią e-maila i nie dotrzymują 14 dniowego terminu na poinformowanie klienta o decyzji - obsługa niekompetentna przez infolinię nie uzyskać prawie żadnych informacji.. nigdy więcej.
    ZaletySzybkość wysyłki
    WadyJak kupisz to się martw sam jak Ci się cos zepsuje.
  • ~Maja / 2022-05-20 16:30
    Ocena: 2.40 / 5
    Ta firma to tragedia, nie warto nic kupować. Bo jak zapłacimy z góry to towar wędruje co najmniej 7 dni a deklarują że 3 dni.
    Po 7 dniach oczekiwania na zamrażarkę, odstąpiłam od umowy bo wyjeżdżam na urlop i nie mogę czekać dłużej. Teraz nie wiem kiedy zwrócą mi pieniądze. Na e-maile odpowiadają grzecznie i obiecują , ale to tylko deklaracje.Jak po 10 dniach nie otrzymam zwrotu pieniędzy to dodam sprawę do rzecznika praw konsumenckich.
    ZaletyNie ma
    WadyNierzetelność i manipulacja .
  • ~Marian / 2022-05-17 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma "mniej niż zero"
    Na samym początku towar przyszedł uszkodzony. Po wymianie towaru na nowy, gdzie czekałem trzy tygodnie , urządzenie się popsuło po trzech miesiącach i zaczęła się gehenna.
    Przyjechał kurier zabrał produkt ,po tygodniu informacja że... został zgłoszony do właściwego serwisu w celu dokonania specjalistycznego sprawdzenia towaru (uzyskania ekspertyzy)
    Po kilku dniach ... produkt został zgłoszony do serwisu producenta , znowu po kilku dniach został do niego wysłany .
    Całe przekazywania już trwały trzy tygodnie , zadałem pytanie kiedy otrzymam produkt z serwisu.. odp.Serwisy maja średnio do 30 dni na weryfikacje usterki .
    Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu to 2 lub 3 miesiące go nie ma.
    Zaletybrak
    Wadyfirma mniej niż zero
  • ~ewaban / 2022-04-13 15:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Jedna wielka porażka, zamówiłam telefonicznie lodówkę ,pani przyjęła zamówienie,w dniu dostawy okazało się że nie zostanie dostarczona ponieważ mają podany źle adres , imię i co się zgadzało i miejsce zamieszkania ale ulica i kod nie , specjalnie wolne wzięte w pracy i 4 facetów aby wnieśli ja po rusztowaniu na pierwsze piętro przez balkon( klatka schodowa za wąska), dzień stracony .Po dwugodzinnych uzgodnieniach i odkręcaniu wszystkiego ,przysłany email że będzie jutro. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to że po wciągnięciu ,jej na górę okazało się jednak że to nie nasza lodówka,masakra jakaś, dostaliśmy nibytaka sama ale bez podajnika na wodę.Pani chyba nie przytomna ta która odbierała zamówienie.teraz reklamacje ,zwroty ,dali droższą więc strata ich, odradzam szczerze zakupy ,bo problemów i nerwów bez liku
  • ~klient / 2022-04-12 13:58
    Ocena: 2.80 / 5
    Moje ostatnie zamówienie przez Neo24.pl. Do etapu dostawy O.K., ale dostawa tragiczna. Nie było żadnego powiadomienia w dniu dostawy o której godzinie, w jakim czasowym przedziale będzie kurier. Nie biorę urlopu na cały dzień, żeby czekać na kuriera.Kurier odmówił przynieść zamówienie za drzwi klatki schodowej. Że to nie jest jego obowiązkiem. Odbiór towaru odbył się na CHODNIKU!!! Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się, że aby przejść próg klatki schodowej trzeba wykupić dodatkową usługę wniesienia (!). Nie chciałam wnieść na piętro, tylko na parter klatki schodowej - wejście bez schodów. Z taką usługą dostawy sklepu internetowego nie spotkałam się jeszcze i dlatego ten sklep nie jest dla mnie warty, żeby ponownie zamawiać. Ceny takie jak w innych sklepach a usługi gorsze. Do tego niemiły kurier firmy Schenker.
    Zaletybrak
    WadySłaba obsługa klienta co do dostawy. Niemiły kurier firmy Schenker.
  • ~Radek / 2022-04-07 10:00
    Ocena: 3.80 / 5
    Zamówiłem na Neo24 telewizor. Zrobiłem to w weekend i brałem raty 0% co wiązało się z akceptacją dopiero w poniedziałek. Nie mniej jednak towar we wtorek był u mnie. Wybrałem ten sklep ze względu na różnicę cenową ok 1000zł. Po kilku dniach inne sklepy (Media markt, expert itd.) uruchomiły promocę przez co różnica cenowa wynosiła już ok 100zł. Tak czy siak uważam, że zaoszczędziłem. Co do zamówienia, powiadomień przychodzących na email nie ma żadnych uwag. Nie kontaktowałem się z infolnią dlatego jej nie mogę ocenić. Ocenię za to dostawę. Po akceptacji i weryfikacji mojego zamówenia mogłem wybrać kiedy chciałbym przyjąć paczke/ kuriera. Do wyboru dwie opcje: o 8-16 (19zł), od 16-22(29zł). Wybrałem opcję durugą ze względu na pracę. O 13 dzwoni kurier, że jest pod blokiem.... Mam do wyboru dwie opcje: wyrwać się zroboty (o ile ktoś może to spoko) lub jeździć po bazach Schenkera, a to przecież dodatkowe koszty i staty czasu. Rozumiem, ze kurier to nie Neo24 ale jednak współpracuja z nimi. Kurier zabrał za dostawę popołudniową siano, przywiózł kiedy chciał. Ogólnie miał połowicznie wylane ponieważ był na tyle miły, że poczekał 30 min. Wracając do samego zamówienia towar bez wad, zapakowany chyba fabrycznie. Wydaje mi się, że została zdjęta taśma do bindowania bo w kartonie są ślady ale telewizor sam w sobie był zapakowany profesjonalnie. Chyba nowy :). 5* za usługę Neo24. 2* dla kuriera. Szybko ale jednak nie bez problemu.

    Pozdrawiam
    ZaletyCena
    Szybkość realizacji zamówienia
    WadyBrak weryfikacji w weekend (mozę czepiam się na siłę)
    Opłaciłem usługe droższej dostawy po godz. 16, a kurier dojechał o 13. (czy to wina Neo24.pl - nie wiem, od nich mam fakturę)
  • ~Jacek / 2022-04-07 08:11
    Ocena: 1.40 / 5
    Pragnę poinformować Państwa o sposobie realizacji zamówienia xyz. Dzwoniłem na infolinie neo24 kilka razy ws. ustalenia terminu wysyłki. Za pierwszym razem usłyszałem, że to kwestia kilku dni. Wczoraj ponowiłem zapytanie i usłyszałem, że to kwestia 21 dni lub 21 kwietnia, bez znaczenia i tak zgodziłem się bezwarunkowo. Asekuracyjnie zapytałem również, czy nie grozi anulowanie tego zamówienia, na co Pani konsultantka uspokoiła mnie i powiedziała, że na pewno do tego nie dojdzie, proszę tylko cierpliwie czekać.

    I co się dziś stało? Zamówienie zostało anulowane! Pomimo zapewnień neo24.pl zostałem oszukany. Proszę niech sobie sprawdzą nagranie z wczorajszej rozmowy. Czy to standardowe praktyki neo24?"
    Zaletycena
    Wadyniesłowność
    handlowanie nie posiadanym towarem
    zwodzenie klienta do ostatniej chwili
  • ~Andrzej / 2022-04-04 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupują tanio, sprzedają trochę drożej licząc na obrót, reklamacji nie uznają ,ktoś kto kupi cokolwiek i produkt mu się nie zepsuje w trakcie gwarancji będzie zadowolony, ktoś który będzie się starał dochodzić swoich praw konsumenckich związanych z reklamach związaną z zakupem zostały olany lub po prostu spuszczony po żyletce. Na przykład telewizor dostarczony do serwisu w ramach reklamacji posiada uszkodzenie mechaniczne i już -proste? Proste
    ZaletyTaniość
    WadyRżnięcie klientów na naiwność taniej sprzedaży
  • ~Nabywca / 2022-03-25 13:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl.
    Lodówka została zabrana przez przewoźnika i dotarła do sprzedawcy, od którego dziś (25.03.2022) otrzymałem taką informację: Informuję, że towar wynikający z reklamacji XXX/XXXXXXX/2022, po uprzednim dostarczeniu do Działu Reklamacji, został poddany oględzinom przez naszych specjalistów ds. reklamacji. W kolejnej wiadomości poinformujemy o dalszych ustaleniach podjętych w procesie wyjaśniania Państwa zgłoszenia.
    ZaletyDobra cena, szybka dostawa, dobry kontakt.
    WadyLodówka dotarła uszkodzona, długo trwająca procedura reklamacyjna.
  • ~Nabywca / 2022-03-07 10:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl.
    Na stronie przewoźnika https://was.schenker.nu pojawiło się coś nowego: Wysłano do odbiorcy Kraków Polska 2022-03-07 09:33. Czyli dziś po dziewiątej wysłali do mnie lodówkę, którą dostarczyli mi w piątek (04.03.2022), tyle, że ta którą dostałem jest uszkodzona.
    Co najmniej dziwne. Przypomniały mi się słowa kuriera, kiedy po obejrzeniu opakowania stwierdziłem, że wygląda, że wszystko jest OK. Powiedział wtedy "a skąd Pan wie, że to nie jest ta, dla której ja wczoraj pisałem protokół szkody?". Uznałem to za żart. Chyba przedwcześnie. Przewoźnik wysłał do mnie lodówkę dzisiaj. Dostanę drugą? Czy może dostanie ją ktoś inny, bo ja dostałem uszkodzoną w piątek 04.03.2022. Czekam na dalszy rozwój wypadków. Poinformuję.
    ZaletyWygląda na to, że sklep neo24.pl jest OK, co do przewoźnika - sprawa w toku.
    WadyPrzewoźnik Schenker - co najmniej bardzo, bardzo dziwnie to wszystko wygląda.
  • ~Nabywca / 2022-03-07 08:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciąg dalszy: lodówka Amica 130.3 od neo24.pl. Reklamacja zgłoszona, tak do sklepu, jak i do przewoźnika (Schenker). Ponieważ według listu przewozowego przesyłka powinna być ofoliowana, a nie była, zapytałem w sklepie, oraz zapytałem w Schenker. W Schenker odpowiedzieli, że standardowo sprzęt AGD opisywany jest jako ofoliowany, a czasem nie jest ofoliowany. Zapytałem też, czy kartonowe opakowanie powinno posiadać też dolną ściankę, moja przesyłka od dołu ma tylko styropianową podstawkę, a kartonu nie ma. Sprawdzają to w sklepie, jak i kwestię ofoliowania. Natomiast u przewoźnika w systemie (Schenker Tracking)moja przesyłka widnieje jako niedostarczona, z przyczyn leżących po mojej stronie. Dokładnie ta pozycja w tabelce nazywa się "Nie dostarczono Uwarunkowania Klienta", z datą 2022-03-04 17:38. Twierdzą, że to przez pomyłkę. Z tą godziną też jest coś dziwnego (17:38), podczas rozmowy okazało się, że oni mają 11:25 (lodówkę otrzymałem około 11:20). Ponadto nadal jest tam informacja, że planowany termin dostarczenia to 07.03.2022, czyli dzisiaj. Więc ja na stronie Schenker Tracking mam podane inne dane niż mają to pracownicy Schenker. Też nie wygląda to wszystko dobrze. Na plus mogę powiedzieć, że wstępnie przewoźnik uważa, że uszkodzenia prawdopodobnie powstały w trakcie transportu. Poinformuję o dalszych wydarzeniach.
    ZaletyDobra cena, błyskawiczna dostawa. Dobry kontakt na etapie reklamacji.
    WadyLodówka dotarła uszkodzona (popękane dno). Długi czas oczekiwania na ewentualną wymianę. Po stronie przewoźnika Schenker - rozbieżności systemu ze stanem faktycznym (nie zgadzają się daty i fakty).
  • ~Nabywca / 2022-03-04 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Lodówka dotarła. Opakowanie nie uszkodzone, natomiast lodówka USZKODZONA. Po rozcięciu taśm które opasują karton, ostrożnie przechyliłem karton i zajrzałem od spodu. Cała podstawa lodówki popękana (plastik). Nie mogę jej tak po prostu odesłać, bo może być zarzut, że to ja uszkodziłem. Mam porobione zdjęcia, jest godzina 11:40, kurier już odjechał, z zewnątrz opakowanie jest w dobrym stanie. Wszystko odbyło się nadzwyczaj sprawnie: sprzedaż, dostawa. Tylko niestety, wygląda na to, że neo24.pl z premedytacją sprzedaje uszkodzone przedmioty jako nowe, sprawne. To są handlarze odpadami. Utylizacja kosztuje, chcą wcisnąć odpady konsumentowi jako sprawny towar. Zamawiam w innym sklepie, tu składam reklamację. Sprawa kwalifikuje się do UOKIK.
    ZaletyPodsumowując: sprzedają uszkodzone towary, które powinni zutylizować, a to kosztuje. Zaletą (dla neo24.pl) jest to, że zamiast zapłacić za utylizację, otrzymują zapłatę od konsumenta Sprawa nadaje się do UOKIK.
    Wadyneo24.pl sprzedaje z premedytacją uszkodzone przedmioty, narażając tym samym swoich klientów na straty finansowe, stratę czasu i straty moralne. Sprawę należy zgłosić do UOKIK.
  • ~Nabywca / 2022-03-04 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Dotyczy mojej poprzedniej opinii - to jest ciąg dalszy, zakup lodówki Amica 130.3. Właśnie rozmawiałem z neo24.pl (miła Pani z obsługi klienta). Towar wysłany, otrzymałem nr. listu przewozowego. Sprawdziłem u przewoźnika (Schenker tracking). Faktycznie, przesyłka jest już w Krakowie, niestety nie otrzymam jej dzisiaj (piątek 04.03.2022), tylko w poniedziałek 04.03.2022. Ale numer, w tym momencie zadzwonił kurier, będzie za 20 minut :-).
    ZaletySame zalety jak na razie. Zobaczymy jak zamówiona lodówka.
    WadyBrak (jak na razie)
  • ~Nabywca / 2022-03-04 10:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Postanowiłem się podzielić przebiegiem zakupu w neo24.pl. Kupuję lodówkę Amica UM 130.3 (nazwa potoczna, bo z technicznego punktu widzenia to chłodziarka, gdyż ma jedne drzwiczki). Zamówiłem ją wczoraj (03.03.2022). Zaniepokojony sporą ilością opinii negatywnych, wieczorem zadzwoniłem do tego sklepu (pracują do 20-ej). Miła Pani poinformowała mnie, że lodówka została już wysłana. Dostawa ma być dzisiaj. Nie otrzymałem jednak żadnej informacji na maila odnośnie dostawy (była jedynie informacja o zapłacie, ale to od pośrednika w płatnościach, że poszło). Albo mają trochę słabo zorganizowany system, albo to jest wskazówka, że coś jest nie tak. Za chwilę będę dzwonił do nich ponownie, poinformuję co i jak. Na tym etapie daję pozytywne oceny, zobaczymy co będzie dalej.
    ZaletyDobra cena. Dobry kontakt (jak na teraz - jeszcze nie odebrałem zamówienia)
    WadyLekka obawa - mają sporo negatywów.
  • ~As / 2022-03-02 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie, które miało być dostarczone w poniedziałek nadal nie dotarło! Na infolinii codziennie kłamią, że dotrze kolejnego dnia, mija trzeci dzień i nadal nie mam zamówionej rzeczy.
    Nigdy więcej!!!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~kma.qua / 2022-02-22 23:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Absolutnie nie polecam zamawiania urzadzen z montazem. Do montazu kuchenki gazowej trzy razy musielismy skladac reklamacje i wzywac monterow do poprawy. Za pierwszym razem nie mieli odpowidnich czesci do podlaczenia gazu. Za drugim podlaczyli waz gazu tak ze kuchenka odstawala od sciany na 10 cm. Za trzecim razem jak wylaczyli zawor glowny gazu to nie wiedzieli jak go wlaczyc, chcieli odjechac i wmawiali ze zawor jest uszkodzony i gazownia musi przyjechac. Po naleganiach podzwonili po znajomych i dowiedzieli sie jak poprawnie wlaczyc glowny zawor. Dopier za trzecim razem wzieli stara kuchenke do recyklingu. Trwalo to wszystko jeden tydzien, a kuchnia w tym czasie byla nie do uzywania.
  • ~Kriso / 2022-02-16 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wtopione kilkaset złotych i brak odzewu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 905
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 676
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789