Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

neo24.pl opinie

Ocena na podstawie 230 opinii

2.58 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.77
  • Dostawa
    2.45
  • Poziom cen
    3.04
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    2.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mar / 2022-02-14 10:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie kupujcie w tym sklepie
    Jaja sobie jakieś robią z klienta
    Pozdrawiam
  • ~radek / 2022-02-08 00:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Nikomu nie polecam sklepu Neo24
    Sklep pisze że wysyła zakupiony towar do 24h
    Ja czekałem na telewizor tydzień.
    Może bym czekał jeszcze dłużej ale po paru dniach zacząłem wydzwaniać na infolinię sklepu.
    Konsultanci nieprofesjonalni, po podaniu numeru zamówienia nawet nie umieli mi powiedzieć jaka firma przewozowa pobrała zamówienia, ani gdzie teraz jest.
    Później się dowiedziałem że firma Schenker odebrała już moje zamówienie a Schenker że oni nie mają mojego zamówienia. Przez pewien czas żyłem w niepewności czy dostanę swoje zamówienie, ale w końcu po tygodni się doczekałem
  • ~Nepo / 2022-02-02 13:27
    Ocena: 3.20 / 5
    Bez interwencji rzecznika praw konsumenta załatwienie reklamacji nie jest możliwe. W moim przypadku sprawa jest w toku od ponad miesiąca. Łamane są wszystkie prawa konsumenta łącznie z wprowadzaniem jego w błąd.. Pani Marta J.,która zajmuje się moją sprawą 8 dni temu poinformowała mnie, że mikrofalówka wróciła z autoryzowanego serwisu, znajduje się w magazynie sklepu i czeka na wysyłkę do mnie. Na pytanie czemu towar nie został mi odesłany niezwłocznie dostałem informację...uwaga...to wina producenta!! Nie wiem co ma zewnetrzny serwis wspólnego z bezprawnym przetrzymywaniem 8 dni towaru przez sprzedawcę. Liczę, że kierownictwo stanie na wysokości zadania i wyjaśni mi ta korelację w odpowiedzi na złożoną skargę. Jednak w cuda nie wierzę bo ryba psuje się od głowy. W celu usprawnienia działania pionu reklamacyjnego sugeruję częstsze kontrole pracowników narkotesterem. Ta sugestia nie ma na celu nikogo obrazić jedynie uświadomić jakie głupoty były przez tą kobietę do mnie wypisywane.
    ZaletyJuż wiem gdzie nie kupować
    WadyPion reklamacji
  • ~Ej / 2022-01-17 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długi czas rozpatrywania reklamacji. Infolinia reklamacji ciągle udziela tych samych informacji, obiecuje wyjaśnić sprawę i na tym die kończy. Porażka nigdy więcej zakypow w tym sklepie
  • ~Mariusz / 2022-01-15 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapraszam do grupy na fb ..nie dla neo24... trzeba cos z tym sklepem zrobić.
  • ~Mariusz / 2022-01-15 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapraszam do grupy na fb ..nie dla neo24... trzeba cos z tym sklepem zrobić.
  • ~Lukasz / 2021-12-29 17:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Miałem nie pisać tej opinii ale po 35 dniach oczekiwania na naprawę głośnika straciłem cierpliwość (zaznaczę ze w domu miałem go 2 tygodnie a używałem go tylko kilka dni)
    1. Soundbar przyszedł do mnie w dość podejrzanie spakowanej formie. Poszczególne elementy wyglądały jak z zwrotu - pakowane na szybko, na 100% otwierane pudełko, niektóre kable luzem nawet nie związane. Podejrzewam ze sklep Neo24.pl sprzedaje sprzęt ze zwrotów jako nowy !!!!
    2. Cierpliwie czekałem i dzwoniłem do sklepu Neo24 - zapewnili mnie ze na 100% dostane działający głośnik przed Świętami Bożego Narodzenia (już jest kilka dni po Świętach i zero informacji kiedy otrzymam działający głośnik).

    Sklep cała winę zrzuca na serwis TCL, jednak mnie jako klienta to nie interesuje - kupowałem w Neo24.pl i to sklep powinien jak najszybciej odeslac nowy lub naprawiony zestaw.

    NIGDY NIC WIĘCEJ NIE KUPIE W TYM SKLEPIE czyli w Neo24.pl !!!!!
    Dodatkowo raczej odradzam sprzet firmy TCL - Serwis juz dawno powinien odeslac mi nowy zestaw.
    ZaletyBRAK
    WadySERWIS
  • ~ryszard-56 / 2021-12-22 17:21
    Ocena: 3.40 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zerowym!! Porostu dramat!!
    Przestrzegam każdego kto robi zakupy w Neo24.pl Handlują towarem którego nie są wstanie dostarczyć.zamówienie przyjęli 17.11.2021 a po 29 dniach przysłali rezygnację z zamówienia a oferta cały czas była aktualna na ich stronie. Dzwoniłem kilka razy co z zamówieniem, zapewniali że po 21 dniach będzie zrealizowane. Kpina z klienta, oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z klienta, oszuści.
  • ~Radek / 2021-12-08 12:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na poziomie zerowym!! Porostu dramat!!
    Przestrzegam każdego kto robi zakupy w Neo24.pl
    Reklamacja produktu zgłoszona droga przez mękę dodam ze jest to druga reklamacja tego samego produktu!!
    Nie polecam!!
    ZaletyZero
    WadyObsługa klienta poziom zerowy!!
  • ~Andrzej / 2021-12-06 18:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można uzyskać wyczerpujących informacji o oferowanych produktach. Informacje podawane są nieprawdziwe lub ich nie znają. Nigdy nie wnoście opłaty za ustawienia telewizora u klienta w domu. Bo usługę ta wykonują osoby transportu przewożnika to jakaś ironia. Ci ludzie nic nie potrafią w tej sprawie zrobić. Nigdy nie dokonujcie zapłaty na konto Neonet bo dostaniecie wyroby z wystawy w nastawach sklepowych żenada. Serwis i doradztwo techniczne nie istnieje !!!!!!!
    Polecam nie korzystać z tej formy zamówień
    Zaletybrak
    Wadytylko one występują
  • ~Marek / 2021-12-06 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim potencjalnym klientom korzystanie z usług tego pseudo sklepu. Czekam na zwrot wpłaty kolejne tygodnie i słyszę coraz to nowa wymówkę tylko aby nie zwrócić wpłaconej kwoty. Pomimo anulowania zamówienia i prośby o zwrot wpłaty przesyłka na siłę została wysłana, nadepnie tygodniami czekamy na zwrot przesyłki (która chyba im zaginęła a nigdy nie została wysłana na mój adres)
    Ciągłe krętactwo, pracownicy są niekompetentni a ich poziom kultury pozostawia wiele do życzenia.
    Na tę chwile 2 tygodnie i brak zwrotu wpłaty i mnóstwo nerwów, odradzam wszystkim!
    ZaletyBRAK
    WadyNiekompetencja, brak kultury osobistej pracowników biura obsługi klienta, niekompetencja na każdym kroku.
  • ~Andrzej / 2021-11-26 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja otrzymałem przesyłkę z telewizorem, niestety telewizor miał pęknięty ekran, co zostało stwierdzone po odjeździe kuriera. Po złożeniu reklamacji wszystko zostało załatwione beż problemów, bardzo sprawnie. Uznano reklamację, telewizor zabrano na własny koszt i wypłacono środki.
    Także moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Widać, że nie należy martwić się na zapas innymi opiniami.
  • ~AG / 2021-11-22 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep nie wywiązuje się z umówionych z klientem terminów dostaw, towar miał być dostarczony 19 listopada br. Dopiero po telefonicznej interwencji dowiedziałam się że " kurier się nie wyrobił", dziś jest 22 listopada a firma nie wie gdzie jest towar i kiedy będzie dostarczony bo shenker nie odpowiada na maile. Pozostaje tylko odstąpić od umowy i udać się do rzetelnego sklepu. Nie polecam!!!!@@
  • ~jotessa / 2021-11-19 16:17
    Ocena: 2.60 / 5
    W dniu 28 października b.r. firma kurierska Schenker dostarczyła mi przesyłkę. Oczekiwałam na zakupioną w internetowym sklepie NEO24 zmywarke nablatową. W paczce było zupełnie coś innego, więc odmówiłam przyjęcia. Natychmiast dosałam maila od NEO24 z pytaniem dlaczego nie przyjełam. Wyjaśniłam i następnego dnia tj.29 października b.r. dostarczono mi oczekiwaną zmywarkę wolnostojącą BOSCH-SKS51E32EU, ale zapakowaną dziwnie, bo karton nie był całością, a jakąś sztukówką. Po podłączeniu zgodnie z instrukcją sprzęt okazał sie wadliwy, nie działajacy. Zgłosiłam reklamację, cisza. Po paru dniach próbowałam sprawdzić status mojego zgłoszenia na stronie internetowej NEO24, ale znalazłam tylko zdanie, że jest "w trakcie realizacji - wysłano mail", a w tym momencie nie otrzymałam jeszcze żadnego maila w tej sprawie. Korespondecja z działem reklamacji NEO24 ciągneła sie. Zażadałam wymiany sprzętu na nowy. W końcu zlecono ekspertyzę na 19 listopada. 16 listopada dostaję mail z informacją, że "dokonano ekspertyzy" sprzętu i "proponujemy jego nieodpłatną naprawę, doprowadzając tym samym towar do stanu zgodnego z umową" podczas, gdy 1. nikt zmywarki jeszcze nie oglądał, 2.z oczywistych wzgledów nie jest możliwe z naprawianej zmywarki zrobic nowej (tak jak nie można dwa razy stracić dziewictwa). Dzisiaj serwisant odkrył, że przyczyną szkody był niewłaściwy transport. Naprawił uszkodzenie i zmywarka działa. Jednak sposób postępowania NEO24 uważam za skandaliczny. Nie zachowuja ciągłości korespondencji, jeda sprawą próbują zajmować sie 4 osoby, a proponowanie a proponowanie rozwiązania, o którym wyżej jest niepoważne. Probem z przewoźnikiem leży po stronie dostawcy i kupujący nie powinien w żadnym wypadku mieć kłopotów z tego powodu.
  • ~Endriu / 2021-11-16 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno jeb*ne nic nie warte 0 totalne nic wiecej nie moge dodać xDDDDDDDDD
    Wadywiecej niż zalet xD
  • ~wskur.... / 2021-11-08 11:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Ten sklep to jakaś porażka. Wszystko trzeba zgłaszać formularzami, ponieważ telefonu nikt godzinami nie odbiera. Kontaktu z nimi żadnego, bo na @ nikt nie odpowiada. Po raz pierwszy po zwrocie towaru czekam 2 miesiące na zwrot środków, zero kontaktu , a w statusie reklamacja temat zamknięty. Firma świrów.
  • ~Michał / 2021-10-24 09:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Skandal. Tam leci jakiś wał. Sprzedają powystawowe, uszkodzone towary jako nowe. Reklamacja nie istnieje. Zawiadomiono UOKiK
  • ~Indyyyk / 2021-10-23 02:05
    Ocena: 3.80 / 5
    Zamówiłem pada do ps4, co prawda na Allegro, ale od tego sklepu i przysłali w innym kolorze, propozycja zadośćuczynienia, to kupon na 30zł na następne zakupy. Skontaktowałem się ponownie ze sklepem i zaproponowałem wymianę, na co stwierdzili, że nie mają tego produktu i mogę tylko zwrócić, a na następny dzień wystawili od nowa ofertę i na stronie internetowej również widnieje ten produkt jako dostępny.
    ZaletyCałkiem niezły kontakt ze sklepem.
  • ~Michau / 2021-10-20 21:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Odebrane większe zamówienie na sprzęt AGD, opakowania nieuszkodzone, co zostało sprawdzone w obecności kuriera. Po rozpakowaniu jednej z przesyłek okazało się, że płyta indukcyjna jest uszkodzona (pobite i popękane szkło, prawdopodobnie uszkodzone w transporcie). Złożyłem reklamację: fatalna obsługa klienta, formularz reklamacyjny i sprawdzenie statusu reklamacji na stronie sklepu nie działa (prawdopodobnie celowo), reklamacja złożona telefonicznie. Przeciąganie rozpatrzenia reklamacji do ponad 14 dni (w regulaminie sklepu, który sami sobie wymyślili, jest 14 dni), utrudniony kontakt telefoniczny (pół godziny słuchania nędznych melodyjek), brak odpowiedzi na e-maile lub odpowiedź po kilku dniach. Oczywiście kuchnię eksploatuję bez indukcji... Koniec końców po prawie 3 tygodniach zwlekania reklamacja została odrzucona (wg firmy z magazynu wydawano sprawny sprzęt), zaproponowano drogę sądową... Nie polecam nikomu, na pewno nie należę do zadowolonych klientów. Dostarczono mi wadliwy towar, pieniądze stracone, przestrzegam innych.
    WadyFatalna obsługa klienta w trakcie reklamacji, przede wszystkim gra na czas
    Niedziałający formularz reklamacji i statusu reklamacji na stronie internetowej sklepu
    Utrudniony kontakt telefoniczny
  • ~Ilona / 2021-10-19 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie i współpracę z tą firmą. Infolinia dot. reklamacji nieaktywna, przez kilka dni brak możliwości kontaktu. Natomiast infolinia dot. zamawiania telefonicznego jak najbardziej - konsultanci odbierają za każdym razem. Lodówka popsuta, na gwarancji - brak kontaktu z firmą. Stanowczo odradzam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1643
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 905
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 676
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789