Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2023-10-23 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    System odtwarznia w TV dziala zle,bardzo zle lub nie dziala wcale.
    Usterke zglaszlem wielokrotnie uzyskalem tylko podniesinie oplaty o 40 pln.
  • ~Andrzej / 2023-09-13 10:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 10 latach dość! Zmienili mi właśnie cennik w czasie trwania umowy że względu na poziom inflacj, podpisałem umowę z abonamentem za 90zł a po 4 miesiącach podnieśli mi na 115zł bo inflacja. Odradzam każdemu, usługi dość słabe internet również a dodatkowo podnoszą Ci ceny w czasie trwania umowy. Dno...
    ZaletyJak najszybciej do konkurencji która oferuje więcej za mniej.
    WadyJedno wielkie g....
    MiejscowośćLublin
  • ~Antymultimedia / 2022-08-23 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna karykatura pojęcia firmy. Trzy umówione wizyty- nikt się nie stawił. Trzy dni Urlopu przepadły. Obsługa telefoniczna wzywa do biura. W biurze polecają zadzwonić, następnie znowu przyjechać(do biura mam kilkadziesiąt kilometrów). Zero współpracy między sobą, każdy przerzuca winę na inne osoby z obsługi. Internet potrafi stracić całe miasteczko, raz jest, raz nie ma. Tv mam od 2005, internet od 2010. Miarka się przebrała, koniec dymania klientów.
    ZaletyCeny pakietów(po dogadaniu w ramach rekompensaty za ciagle usterki i niekompetencje)
    WadyWłaściwie wszystko
    MiejscowośćŁubiana
  • ~Jacek / 2019-08-11 22:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Gromada złodzeji żerujących na zakończonych promocjah.
    Internet nizgodny z umową.
    ZaletyŻadnych
  • ~Kacper / 2021-10-03 22:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest tylko w jednym pokoju.
    Przez nauczanie zdalne nie było nawet przy samym routerze.
    Cena nie jest prawidłowa
    WadySłaba jakość internetu
    MiejscowośćZamość
  • ~Kaliszanin / 2023-10-04 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomoc techniczna tragiczna technicy chyba brani z ulicy zero pojęcia na temat tego co robią dla nich najlepiej wymienić dekodery i wszystkie kable bo nie mogą znaleźć usterki
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów
  • ~Klient multimedii / 2020-11-21 23:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesięcy nie potrafią poradzić sobie z ciągłymi awariami. Zrywanie internetu po kilkanaście razy dziennie na kilka minut to chleb powszedni. Do tego cyklicznie co pare tygodni brak internetu na przynajmniej jeden do kilku dni. Szczerze nie polecam.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Krystian / 2023-09-17 13:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Po wielu latach stwierdzam, że na chwilę obecną najgorszy internet w Polsce. Podnoszenie ceny bo inflacja, zrzucają to na klienta ( moje niedoczytanie dokładnie umowy, nigdy bym się nie zgodził). Infolinia to średniowiecze w obecnych czasach, i chamskie zachowania konsultantów. Obecną umowę zrywam sam. A sprawę kieruję do BOKiK ( skarga). NIE POLECAM SĄ LEPSZE OFERTY ZE STAŁĄ CENĄ PRZEZ CAŁY OKRES UMOWY
    ZaletyBRAK
    WadyCena uzależniona od inflacji. 2 godziny połączenie się z konsultantem. Olewanie spraw ważnych. MASAKRA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~miner / 2018-08-27 21:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Fajna firma!!! Po niemal dziesięciu latach nie potrafi zaakceptować zerwania. Najpierw, po wypełnieniu formularza rezygnacji, czeka dziesięć dni (bo to nowy miesiąc) by odpowiedzieć, że elektronicznie to zrezygnować nie można :) Potem na infolinii informuje, że jak skan z podpisem przyjdzie - to zaakceptują. Nieprawda - odrzucają! Tylko osobiście albo poleconym, jak przystało na firmę z XXI wieku. Wszystko to po to by WYŁUDZIĆ 60 zł!!! Szmaciarze, nic innego. Szkoda gadać!
  • ~multitref / 2024-05-19 07:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet "zrywa" przez całą dobę, trzeba korzystać, komórkowego przesyłu danych
    Telewizja zawiesza się tworząc na ekranie tzw bad pixele, okraszone dodatkowo dźwiekiem z gwiezdnych wojen.
    Pomoc techniczna wyspecjalizowała się w jednej poradzie na wszystkie bolączki tj "proszę zrestartować ruter", co niczego nie zmienia i tak w koło. Obecnie jeszcze dochodzą tzw podwyżki inflacyjne, co mniej więcej można okreslić: im gorzej tym drożej. Multimedia nie jest przyjazną firmą dla klienta. NIE POLECAM:(
    ZaletyŁadne logo.
    WadyOpisane powyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~nacix / 2020-09-05 23:06
    Ocena: 1.75 / 5
    NIE POLECAM!!! Aktualnie z ekipą oglądamy Fame Mma 7 i tak zacina że się oglądać nie da! Co to ma być, skoro na zwykłej audycji na żywo ten beznadziejny internet nie wyrabia! Nie wspomnę już o zrywaniu sygnału w telewizji średnio co dwa dni na około 5 godzin! PORAŻKA! Strata pieniędzy i tyle! Żeby dodzwonić się na infolinię muszę przeznaczyć około godzinę!
    ZaletyPrzystępna cena.
    WadyTo co w głównej opinii.
    MiejscowośćDulcza Wielka
  • ~Nieusfatykcjonowany użytkownik / 2021-06-23 16:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Piszę jasno, konkretnie i bez błędów. Nie używam agresywnego języka.
    KATASTROFA. UNIKAĆ I PRZEKAZYWAĆ DALEJ.
    ZaletyObsługa, jak się już dodzwonisz.
    WadyCała reszta
    MiejscowośćLublin
  • ~Ona / 2019-11-07 14:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Montaz nieestetyczny i wrecz niebezpieczny - gwozdzie na wpol wystaja ze sciany. Wykupilam pakiet za 54zl, a przyslano mi fakture na ok. 5 razy tyle! Potem tygodniami nie bylo komu tego sprawdzic, bo pracownicy sie tym nie zajmuja - oni tylko przesylaja maile do centrali, ktore w niczym sie nie orientuje (dobrze, ze chociaz przez Bruksele taka reklamacja isc nie musi!) Jak juz w koncu po kilku tygodniach uda im sie poprawic wlasny blad, to zamiast orzeprosic i wyslac klientowi ostateczna, prawidlowa fakture, to wysylaja mase faktur korygujacych, ktore klient musi przeanalizowac i sam podliczyc. Tylko kolejne Alternaty 4 nakrecic. (Z pomoca techniczna tez bardzo ciezko sie polaczyc, szczegolnie jesli ktos nie zna swojego numeru abonenta - prawie niemozliwe, zeby z kims porozmawiac. Tylko jak chcesz wykupic usluge - to wtedy jest stado dostepnych pracownikow.)
    MiejscowośćSzczecin
  • ~osoba korzystajaca z usług multimedii / 2023-08-02 21:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Mega slaby internet nic nie działa czesto się wyłącza jest słaby ledwo 3 kreski
    nie polecam nikomu tej zmory
  • ~Paweł / 2024-06-26 17:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam, technicy bardzo niekompetentni a zapisy w umowie krzywdzące dla abonenta. Czekam na naprawę tydzień, a w regulaminie jasno jest że naprawa do 72 godzin. Złapali mnie też na podwyżki inflacyjne w umowie, gdzie pani oferując usługę zapewniałą nieznaczny wzrost opłat a w sumie płacę już 30% więcej niż na początku umowy. Kłamcy i naciągacze. W przypadku próby rozwiązania umowy z winy operatora, straszą karami i paragrafami. Szczerze nie polecam.
    MiejscowośćŁapanów
  • ~Piotr / 2024-03-16 14:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety internet z telewizja więcej nie działają bądź też się zacinają niż działają poprawnie w miesiącu, mało tego firma nie potrafi powiedzieć wprost że jest problem z ich usługą i do kiedy będzie zamiast tego wolą dzień w dzień dawać status problemy techniczne do godziny X. Dzwoniąc na infolinię trzeci dzień z rzędu otrzymuje taką samą odpowiedź że internet zostanie naprawiony w dniu dzisiejszym do godziny +/-20.
    ZaletyPrawdopodobnie brak
    WadyTak naprawdę prawie wszystko, jedynie czasami zdarzy się miło kompetentna osoba na infolinii która mówi szczerze jak wygląda sytuacja a nie czyta formułke którą sam mogę przeczytać na ich stronie
    MiejscowośćStrzelce Krajeńskie
  • ~Segosik / 2024-01-20 13:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy internet jaki chyba da się mieć ciągle się zacina i działa od 10 do 23 potem się nie da korzystać
    MiejscowośćGdynia
  • ~yessir / 2021-06-11 22:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet z multimedii to najgorszy szajs. Ciągłe problemy z internetem jak np. Wysoki ping, niskie pobieranie i przesyłanie lub awarie. Dramat jednym zdaniem, Nie polecam.
    Zaletynie ma xd
    WadySłaba jakość z internetem
    ciągłe awarie
    MiejscowośćEłk
  • ~Alicja / 2018-08-30 17:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam. Po latach wspolpracy postanowilam zrezygnowac z uslug ten firmy. Internet dno, wifi nie dziala nawet w drugim pokoju, a pan z infolinii (bardzo niemily) informuje mnie, ze jakosc wifi nie zalezy od operatora. Jakies kpiny. Dodam, ze aby dodzwonic sie trzeba posiadac anielska cierpliwosc. Obsluga koszmarna, zarowno telefoniczna jak i w stacjonarnym biurze. Naprawde nje wiem jak mozna tak traktowac ludzi. Duzy negatyw.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
    MiejscowośćToruń
  • ~kabe / 2024-03-25 22:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Multimedia polska plus nieszczęsna vectra, tragedia, podnoszenie ceny w trakcie umowy, człowiek skusi się na dużo pakietów (tv, internet, hbo + max, canal+, eleveny, netflix) zgodziłem się żeby bulić 170 bo niby promocja dla mnie, minął rok i płace już 230. złdziejstwo w biały dzień, dotrwać do końca umowy i żegnam, ludzie nie bierzcie od nich niczego, żadnych pakietów itd. są o wiele lepsi operatorzy nawet gdy w mieście nie ma konkurencji, ja myślałem że jak tylko jasnie państwo jest to skazany tylko na nich, nic bardziej mylnego. są inne warianty
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćInowrocław
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016