Zaletybrak
strona 3 z 22
-
~edek / 2022-03-29 17:39
kablówka ok, ale internet od multimedia już gorzej bo nie dotrzymują umownej szybkości internetu. natomiast pomoc biura obsługi to już tragedia... generalnie moje odczucia są takie, że podpisz umowę i płać abonament i nie zawracaj paniom z biura obsługi głowy. -
-
~Piotr / 2019-06-13 18:27
Multimedia Polska to firma która żeruje na tzw "okresach promocyjnych". Jestem klientem tej firmy od wielu lat (wynika to wyłącznie z braku konkurencji) i wielokrotnie w tym czasie musiałem opłacać nagle podwyższane rachunki. Jeśli ktoś nie wczyta się w umowę i nie przypilnuje sobie zakończenia okresu promocyjnego nagle okazuje się, że z rachunku 50zł robi się rachunek 180zł. Kolejną metodą żerowania na niedopatrzeniu klienta jest wciskanie na początku podpisania umowy/aneksu różnych ofert bonusowych, których jeżeli nie wyłączymy po kilku miesiącach zostają one drogo wliczone do kolejnego rachunku. Mowa tu o antywirusie i tym podobnych "bonusach".
Multimedia Polska S.A zdecydowanie nie jest firmą, która swymi działaniami może budzić zaufanie swoich klientów. Jako przeciętny konsument mam styczność z wieloma dostawcami różnych usług -energetyka, gaz, karnet na siłownię, telefon komórkowy, jednak tylko MMP S.A. zrobiła z "okresów promocyjnych" sposób ba oszukanie/dorobienie. Żałosne.ZaletyDobra jakość świadczonych usługWadyNaciąganie na "okresy promocyjne", po których następuje gwałtowny wzrost opłat. Wciskanie "bonusów", które jeśli zapomnimy je wymówić będą kosztowały nas dodatkowe pieniądze.MiejscowośćDąbrowa Tarnowska -
~bn / 2024-01-10 10:34
U żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.WadyU żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.MiejscowośćSzczecin -
~borys / 2023-12-27 22:33
Lagi pingi często cięzko sie gra/pracuje na kompuetrze. -
~Dzej / 2023-09-04 20:10
Z mojego punktu widzenia najgorsza jest szeroko pojęta obsługa, oraz sprzedaż usługi . Najlepiej kupić i zapomnieć ,że istnieją. Schody są gdy kończy się umowa... ZaletyBrakWadyBOK,MiejscowośćWarszawa -
~pixie / 2019-03-06 14:22
Internet często się zacina, trzeba wyłączyć i ponownie włączyć wi-fi w laptopie, zdarza się to często, infolinia niezmiennie uważa że wszystko jest w porządku. ZaletyDobra cenaWadyKiepska jakość, brak wsparcia ze strony operatora.MiejscowośćSzczecin -
~Qubik / 2021-04-06 22:06
Multimedia Polska jako monopolista w moim regionie stosuje niewiarygodnie wysokie ceny za korzystanie ze swoich usług internetowych... w trakcie trwania pandemii podnieśli mi cenę za internet o kilkanaście procent, co jest jakąś kpiną z ich strony. Co się zmieniło w związku z pandemią jeżeli chodzi o dostawców internetu? Czy stracili klientów w związku z pandemią? Raczej nie. Potrafią tylko dzwonić i wciskać ludziom śmieszne oferty - jak przedstawicielka, która zadzwoniła do mnie z ofertą szybszego internetu za jedyne 15,00 zł więcej do dotychczasowej umowy. Mówię do kobiety, że nie chcę szybszego internetu, tylko niższych kosztów dotychczasowej oferty, a ona na to: "czyli akceptuje Pan tę nową ofertę, prawda?". Ręce opadają...
Absolutnie nie polecam współpracy z firmą Multimedia Polska.WadyAgresywna obsługa klienta, niewiarygodnie wysokie ceny, monopolista w moim regionie, absurdalne oferty, haczyki w umowachMiejscowośćRzezawa -
~Agata / 2019-09-28 09:46
ŁÓDŹ. Kolejna awaria w tym miesiącu. Pan z obsługi technicznej powiedział, że idzie jesień to może tak się zdarzać. SERIO TAK POWIEDZIAŁ. 'Bo może zalewać'. Awarie trwające ponad 10 godzin. Nie monitorują stanu sieci w nocy. Czyli awaria, która zaczyna się dla nich od godziny 7 wtedy kiedy zaczynają pracować. Druga sprawa to praca modemu tv-po zmianie oprogramowania działa tragicznie wolno. MiejscowośćŁódź -
-
~Cichy / 2020-10-23 15:20
Częste problemy z brakiem połączenia, w losowych momentach e ciągu doby MiejscowośćSzczecin -
~cindy / 2018-12-14 11:28
Maja bałagan w papierach, naciagaja na płatnosci: ceny za usługi rosna szybciej, niż stopy procentowe -
~Gdynianin / 2023-09-27 09:27
Multimedia / Vectra to zwykłe złodziejstwo , przez pół roku cena dostępu do internetu zwiększyła się z 6 zł na 36 zł , to chyba jest dużo więcej niż wynosi inflacja ; żałuję że ponownie przedłużyłem umowę z tymi złodziejami . -
~Ja / 2019-06-06 17:32
Montują router z jednym działającym portem LAN. Pozostałe 3 są zablokowane dla ich tv nawet jak tego nie zamawiałeś. Oczywiście przed sprzedażą nic o tym nie mówią. ZaletyBrakWadyBardzo słabe wsparcie techniczneMiejscowośćCzarna -
~Jadwiga / 2023-11-02 17:14
do rachunku doliczana jest "szybka usługa pomoc", jakaś kpina, przy awarii związanej z prądem - jest w zakresie usług - czas oczekiwania na reakcję, a nie przyjazd elektryka.....24 godziny !!! Wadynaciągana usługa czy raczej jej brakMiejscowośćGdynia -
~Kacper / 2019-01-16 20:40
Po 10 dniach odstąpiłem od umowy, w tym czasie jedna awaria, o której infolinie nic nie wiedziała i zleciła montera. Następnego dnia gościu obdzwaniam wszystkich bluzgając na infolinie za nieudolność. Oszukują na sprzedaży usług, u mnie telewizja, wiec nie będę się tutaj rozpisywał. Ogólnie taki domorosły dostawca, a nie profesjonalna firma. ZaletySzybka instalacja uslugWadyObsługa klienta, wprowadzanie w błąd przy sprzedażyMiejscowośćWarszawa -
~Konrad / 2021-12-01 19:37
Multimedia to najgorszy dostawca internetu.
Wieczne problemy.
Kontakt z obsługą to jakieś nieporozumienie od ponad 1h czekam aż dział techniczny odbierze tel.
Po przejęciu przez Vektree jest jeszcze gorszym syfem.
Osobiście czekam do końca umowy i żegnam tego operatora. Nie polecam tego operatora.ZaletyBrakWadyZaniki internetu po kilka godzin.
Najczęściej po 22.00 bo wtedy infolinia już nie pracuje. A w dzień żeby się dodzwonić na infolinię to graniczy z cudem albo trzeba mieć anielską cierpliwość.MiejscowośćOlsztyn -
~kris-kn / 2021-04-11 00:02
Jestem załamany ostatnie miesiące to jakaś porażka Zaletycenowo dość dobra oferta, ale to tylko teoriaWadybardzo mała prędkość- praktycznie to awariaMiejscowośćGdynia -
-
~Krystian / 2020-05-19 06:50
Internet multimedia kupiłem 30mb/s a nawet u mnie działa 40 mb/s wow ale internet popołudnie zacina nwm czy to mój pc ale Mega zacina ZaletySzybkość internet i cenaWadyzacina , przeciążenie chyba serwerówMiejscowośćToruń -
~nobody / 2019-01-03 12:56
Mają dobre ceny ale tylko dla nowych klientów, starych mają w dupie i każą płacić dwa razy tyle co wcześniej np. za 60mb/s umowa na 12 m-cy abonament 94,90 zł miesięcznie. Zaletyw miarę stabilny internetWadycena !!!!MiejscowośćMalbork -
~Tim26 / 2021-09-19 09:42
Częste awarie, cena do oferty wygórowana, dziś problem z zalogowanie do eboka. MiejscowośćWładysławowo -
~user02928228282 / 2022-01-27 14:34
Witam, internet ciągle się zawiesza, działa dosyć wolno czasami nawet nie działa przez tydzień bądź dwa bez powodu - ja osobiście nie polecam MiejscowośćGorzów Wielkopolski
strona 3 z 22