Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~edek / 2022-03-29 17:39
    Ocena: 3.00 / 5
    kablówka ok, ale internet od multimedia już gorzej bo nie dotrzymują umownej szybkości internetu. natomiast pomoc biura obsługi to już tragedia... generalnie moje odczucia są takie, że podpisz umowę i płać abonament i nie zawracaj paniom z biura obsługi głowy.
    Zaletybrak
  • ~Piotr / 2019-06-13 18:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Multimedia Polska to firma która żeruje na tzw "okresach promocyjnych". Jestem klientem tej firmy od wielu lat (wynika to wyłącznie z braku konkurencji) i wielokrotnie w tym czasie musiałem opłacać nagle podwyższane rachunki. Jeśli ktoś nie wczyta się w umowę i nie przypilnuje sobie zakończenia okresu promocyjnego nagle okazuje się, że z rachunku 50zł robi się rachunek 180zł. Kolejną metodą żerowania na niedopatrzeniu klienta jest wciskanie na początku podpisania umowy/aneksu różnych ofert bonusowych, których jeżeli nie wyłączymy po kilku miesiącach zostają one drogo wliczone do kolejnego rachunku. Mowa tu o antywirusie i tym podobnych "bonusach".
    Multimedia Polska S.A zdecydowanie nie jest firmą, która swymi działaniami może budzić zaufanie swoich klientów. Jako przeciętny konsument mam styczność z wieloma dostawcami różnych usług -energetyka, gaz, karnet na siłownię, telefon komórkowy, jednak tylko MMP S.A. zrobiła z "okresów promocyjnych" sposób ba oszukanie/dorobienie. Żałosne.
    ZaletyDobra jakość świadczonych usług
    WadyNaciąganie na "okresy promocyjne", po których następuje gwałtowny wzrost opłat. Wciskanie "bonusów", które jeśli zapomnimy je wymówić będą kosztowały nas dodatkowe pieniądze.
    MiejscowośćDąbrowa Tarnowska
  • ~bn / 2024-01-10 10:34
    Ocena: 2.75 / 5
    U żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    WadyU żadnego z operatorów nie trzeba płacić na przedłużenie umowy. Tylko Vectra i Multimedia pobierają dodatkową, jednorazową opłatę, że przedłużam umowę, tak jakbym robiła dla nich łaskę.
    Dodatkowo przy przedłużaniu umowy, aby pozostać i nie wnosić większych opłat wciskają usługi komórkowe lub inne płatne oferty, z których nie można zrezygnować w trakcie trwania umowy.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~borys / 2023-12-27 22:33
    Ocena: 2.75 / 5
    Lagi pingi często cięzko sie gra/pracuje na kompuetrze.
  • ~Dzej / 2023-09-04 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Z mojego punktu widzenia najgorsza jest szeroko pojęta obsługa, oraz sprzedaż usługi . Najlepiej kupić i zapomnieć ,że istnieją. Schody są gdy kończy się umowa...
    ZaletyBrak
    WadyBOK,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~pixie / 2019-03-06 14:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet często się zacina, trzeba wyłączyć i ponownie włączyć wi-fi w laptopie, zdarza się to często, infolinia niezmiennie uważa że wszystko jest w porządku. 
    ZaletyDobra cena
    WadyKiepska jakość, brak wsparcia ze strony operatora.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Qubik / 2021-04-06 22:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Multimedia Polska jako monopolista w moim regionie stosuje niewiarygodnie wysokie ceny za korzystanie ze swoich usług internetowych... w trakcie trwania pandemii podnieśli mi cenę za internet o kilkanaście procent, co jest jakąś kpiną z ich strony. Co się zmieniło w związku z pandemią jeżeli chodzi o dostawców internetu? Czy stracili klientów w związku z pandemią? Raczej nie. Potrafią tylko dzwonić i wciskać ludziom śmieszne oferty - jak przedstawicielka, która zadzwoniła do mnie z ofertą szybszego internetu za jedyne 15,00 zł więcej do dotychczasowej umowy. Mówię do kobiety, że nie chcę szybszego internetu, tylko niższych kosztów dotychczasowej oferty, a ona na to: "czyli akceptuje Pan tę nową ofertę, prawda?". Ręce opadają...

    Absolutnie nie polecam współpracy z firmą Multimedia Polska.
    WadyAgresywna obsługa klienta, niewiarygodnie wysokie ceny, monopolista w moim regionie, absurdalne oferty, haczyki w umowach
    MiejscowośćRzezawa
  • ~Agata / 2019-09-28 09:46
    Ocena: 2.50 / 5
    ŁÓDŹ. Kolejna awaria w tym miesiącu. Pan z obsługi technicznej powiedział, że idzie jesień to może tak się zdarzać. SERIO TAK POWIEDZIAŁ. 'Bo może zalewać'. Awarie trwające ponad 10 godzin. Nie monitorują stanu sieci w nocy. Czyli awaria, która zaczyna się dla nich od godziny 7 wtedy kiedy zaczynają pracować. Druga sprawa to praca modemu tv-po zmianie oprogramowania działa tragicznie wolno.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Cichy / 2020-10-23 15:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Częste problemy z brakiem połączenia, w losowych momentach e ciągu doby
    MiejscowośćSzczecin
  • ~cindy / 2018-12-14 11:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Maja bałagan w papierach, naciagaja na płatnosci: ceny za usługi rosna szybciej, niż stopy procentowe
  • ~Gdynianin / 2023-09-27 09:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Multimedia / Vectra to zwykłe złodziejstwo , przez pół roku cena dostępu do internetu zwiększyła się z 6 zł na 36 zł , to chyba jest dużo więcej niż wynosi inflacja ; żałuję że ponownie przedłużyłem umowę z tymi złodziejami .
  • ~Ja / 2019-06-06 17:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Montują router z jednym działającym portem LAN. Pozostałe 3 są zablokowane dla ich tv nawet jak tego nie zamawiałeś. Oczywiście przed sprzedażą nic o tym nie mówią.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słabe wsparcie techniczne
    MiejscowośćCzarna
  • ~Jadwiga / 2023-11-02 17:14
    Ocena: 2.50 / 5
    do rachunku doliczana jest "szybka usługa pomoc", jakaś kpina, przy awarii związanej z prądem - jest w zakresie usług - czas oczekiwania na reakcję, a nie przyjazd elektryka.....24 godziny !!!
    Wadynaciągana usługa czy raczej jej brak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Kacper / 2019-01-16 20:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Po 10 dniach odstąpiłem od umowy, w tym czasie jedna awaria, o której infolinie nic nie wiedziała i zleciła montera. Następnego dnia gościu obdzwaniam wszystkich bluzgając na infolinie za nieudolność. Oszukują na sprzedaży usług, u mnie telewizja, wiec nie będę się tutaj rozpisywał. Ogólnie taki domorosły dostawca, a nie profesjonalna firma.
    ZaletySzybka instalacja uslug
    WadyObsługa klienta, wprowadzanie w błąd przy sprzedaży
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Konrad / 2021-12-01 19:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Multimedia to najgorszy dostawca internetu.
    Wieczne problemy.
    Kontakt z obsługą to jakieś nieporozumienie od ponad 1h czekam aż dział techniczny odbierze tel.
    Po przejęciu przez Vektree jest jeszcze gorszym syfem.
    Osobiście czekam do końca umowy i żegnam tego operatora. Nie polecam tego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyZaniki internetu po kilka godzin.
    Najczęściej po 22.00 bo wtedy infolinia już nie pracuje. A w dzień żeby się dodzwonić na infolinię to graniczy z cudem albo trzeba mieć anielską cierpliwość.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~kris-kn / 2021-04-11 00:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem załamany ostatnie miesiące to jakaś porażka
    Zaletycenowo dość dobra oferta, ale to tylko teoria
    Wadybardzo mała prędkość- praktycznie to awaria
    MiejscowośćGdynia
  • ~Krystian / 2020-05-19 06:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet multimedia kupiłem 30mb/s a nawet u mnie działa 40 mb/s wow ale internet popołudnie zacina nwm czy to mój pc ale Mega zacina
    ZaletySzybkość internet i cena
    Wadyzacina , przeciążenie chyba serwerów
    MiejscowośćToruń
  • ~nobody / 2019-01-03 12:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Mają dobre ceny ale tylko dla nowych klientów, starych mają w dupie i każą płacić dwa razy tyle co wcześniej np. za 60mb/s umowa na 12 m-cy abonament 94,90 zł miesięcznie.
    Zaletyw miarę stabilny internet
    Wadycena !!!!
    MiejscowośćMalbork
  • ~Tim26 / 2021-09-19 09:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Częste awarie, cena do oferty wygórowana, dziś problem z zalogowanie do eboka.
    MiejscowośćWładysławowo
  • ~user02928228282 / 2022-01-27 14:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam, internet ciągle się zawiesza, działa dosyć wolno czasami nawet nie działa przez tydzień bądź dwa bez powodu - ja osobiście nie polecam
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016