Uważajcie! Aktualnie polują na subskrybentów Netflixa z propozycją przeniesienia do nich płatności, nie informują o czynnościach technicznych, które należy wykonać. W związku z tym zostałam podwójnie obciążona abonamentem Netflix, raz przez Netflix i drugi raz przez multimedia polska, za ten sam miesiąc. Złożyłam reklamację do mp, rozpatrzona została "pozywytnie", ale moja strata wynosiła 60 zł, a przyznano mi korektę faktury na wartość 41 zł. W kolejnym rachunku opłata za internet z kwoty 46,34 za luty magicznie w marcu zmieniła się w kwotę 50,40 zł (kwoty netto) bez dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie. Dodatkowo naliczyli dwie "opłaty jednorazowe" po 4,06 zł każda nie wiadomo za co. Oszuści i złodzieje to mało powiedziane.
Zaletybrak
Wadyzła jakość usług, okradanie klientów
MiejscowośćLibiąż
~kaktuch / 2023-03-12 16:26
Ocena: 1.00 / 5
nie kupujcie internetu z multimedii, obsluga klienta to dno a częste awarie trwają po kilka dni skandal
Zaletybrak
Wadyciągłe awarie (brak telewizji i internetu)
~limby / 2023-03-10 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Czekam do końca umowy Traaaageedia Internet szczecin limby
Zaletyżart
Wadybeznadzieja Internet ciągle zrywa Masakra
MiejscowośćSzczecin warszrwo limby
~Iz / 2023-02-22 08:49
Ocena: 1.00 / 5
Oferowane usługi to DNO - występują ciągłe awaria i problemy związane z ich dostawą. Wybierasz tą firmę jako dostawcę usług? Zastanów się 5 razy bo spotkasz się z:
- Brakiem usług (minimum 3-4 razy w miesiącu)
- problemem z WI-Fi (na odległości 6 metrów sieć bezprzewodowo działać nie będzie)
- prędkości internetu znacznie zaniżone
ZaletyBrak
WadyCiągłe problemy z dostawą usług
Problem w siecią bezprzewodową
Zaniżone prędkości internetu
MiejscowośćŁódź
~Marcin / 2023-02-20 19:43
Ocena: 1.00 / 5
ODRADZAM, ODRADZAM i NIE POLECAM. Muszę używać bo nie ma innej opcji, ale obsługa to jakaś tragedia. Telefon konsultanta z ofertą - wygląda ok. Oddzwaniam i oferta niemożliwa do zrealizowania, nie ma takich propozycji cenowych. A oddzwoniłem nie po kwartale tylko tygodniu
MiejscowośćWrocław
~Maniek / 2023-02-14 22:30
Ocena: 4.00 / 5
Internet przy prędkości 600 mb/s niczym nie różni się od 150mb/s które miałem. Więc ta prędkość to ściema.
ZaletyDość miła obsługa w Płocku
WadyPrędkość internetu 600mb/sto jakaś porażka
MiejscowośćPłock
~Zbyszek / 2023-02-10 13:03
Ocena: 3.67 / 5
Byłem klientem Multimedii od 28 lat. W Biurze Obsługi Klienta przymusowo Pani przełączyła mnie na Vectre twierdząc że nie można podpisać już umów z tą spółką. Dopiero później się zorientowałem i musiałem sam zadbać o wizytę technika aby podłączył na nowo telewizję i internet bo oczywiście nic nie zostało umówione ani ustalone.
Zalety28 lat korzystania, zdarzały się czasem jakieś drobne problemy ale do wytrzymania.
Stały klient możliwość negocjacji ceny.
WadyOkłamywanie klienta - Można zawrzeć umowę zarówno z firmą Multimedia jak i Vectra.
Brak jakichkolwiek informacji w sprawie umówienia technika w celu podłączenia usług
Po zmianie opłaty zwiększone co najmniej dwukrotnie
MiejscowośćPłock
~Kamil / 2023-02-03 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma internetu brak szacunku dla klijenta nie działa sieć i nie działają wifi brak szacunku dla klijenta multimedia Polska
ZaletyNie ma wif
WadyBrak internetu
MiejscowośćRzeszów
~Student / 2023-01-29 14:40
Ocena: 2.33 / 5
Ta firma to jedna wielka porażka czekam już ponad 5 tygodni na podłączenie internetu. Wykonałem już z 10 telefonów do firmy Multimedia. Zero zainteresowania z ich strony. Totalna olewka klientów.
WadyTotalna olewka klientów.
MiejscowośćMielec
~Nieinteresujsie / 2023-01-24 21:21
Ocena: 1.00 / 5
oddajcie mi pieniądze ok? internet to guwno go ky5 multimedia zeby wam stary zdech
Zaletybrak
Wadywszystko co możliwe
MiejscowośćWampierzó
~Jakub / 2022-12-08 21:27
Ocena: 1.33 / 5
Nie potrafią rozwiązać problemu od około dwóch miesięcy, notoryczne, uniemożliwiające korzystanie z internetu spadki prędkości przesyłu. 10 telefonów na infoliinię i rozmowy z działem pomocy technicznej, 3 wizyty techników, wymiana gniazda sieciowego, modemu, a problem nadal występuje bez żadnych zmian. Nie polecam, szkoda nerwów i pieniędzy. Jedynym plusem jest to, że można trafić na sympatycznych techników, rozumiejących problem klienta w odróżnieniu do całej reszty tej patologicznej zgraji. Ogólnie nie polecam, 3/10 jedynie z uwagi na to, że spory czas działało poprawnie.
ZaletyCzasami przyślą sympatycznego technika
Wadykonsultanci działu technicznego niezbyt mili, sprawiają wrażenie mało kompetentych.
również odnoszę wrażenie, że komunikacja i dokumentacja usterek odbywa się na kartkach A5 pocztą gołębiową
MiejscowośćSzczecin
~Ja / 2022-12-06 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie! Brak tv i internetu. Skandal. Na chwilę obecną 3 doba bez usługi.
ZaletyBrak
WadyAwaria za awarią
MiejscowośćJuszkowo
~Pan Artur / 2022-11-28 10:56
Ocena: 1.00 / 5
BANDA OSZUSTÓW.!!!!!!!!To nie wybaczalne że ci oszuści dalej legalnie okradają ludzi.W kazdym innym państwie taka złodziejska firma zostaje zamknięta w trybie przyspieszonym SKANDALICZNE!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyOSZUŚCI
MiejscowośćPrzasnysz
~internet / 2022-11-26 05:13
Ocena: 1.00 / 5
wysoki ping, utrata pakietów, router totalne gówno które przerywa wifi średnio kilka x dziennie, po kablu trochę lepiej wiadomo ale i tak padaka, byle do końca umowy,
Zaletybrak
Wadywszystko
Miejscowośćjuszkowo
~Zbigniew. / 2022-11-21 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku słowach zostałem przełączony do automatu..już wiem że nie skorzystam z waszych usług
ZaletyNie mogę pisać o zaletach bo nie dano mi szansy na podpisanie umowy
MiejscowośćToruń
~Maciej / 2022-11-09 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Już po raz kolejny mają w d...e klienta brak programów lub inne programy nie uwzględnione w ofercie ,brak możliwości kontaktu w celu zgłoszenia problemu . NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~jacuś / 2022-11-09 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie chce mi się tego nawet komentować gorąco nie polecam za takich oszustów to się Uokik powinien wsiąść
MiejscowośćStargard
~J / 2022-10-20 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam internet oraz telewizję z tej firmy. Ciągły brak internetu telewizji. Technik przyjeżdża popatrzy i zadowolony twierdzi że nie ma czegoś w zleceniu a na infolinii Pan zapisuje każdy problem. Dział reklamacji totalny brak kompetencji. Technicy umwaiani na terminy jak im pasuje nie jak klientowi. Ogólna żenada odradzam w 100 %
MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
~Cichy / 2022-10-14 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam usługi firmy Vectra
Brak kompetencji ze strony działu obsługi i reklamacji , klien zostawiony z nie działającym sprzętem z informacja prosze do sądu , w/w działy kłamią ….
Sprzet reklamowany kilka dni po odbiorze , nie sprawny sprzet to problem klienta a nie firmy która go sprzedaje
Chcesz mieć problem idź do Vectra i podpisz umowę .
ZaletyNie ma żadnych
WadyOpero profssionalizmu
~Agnieszka / 2022-10-03 10:42
Ocena: 1.00 / 5
W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej.