strona 8 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Edward / 2023-12-10 11:54
Bank jak kazdy inny chce zarabiac na potrzebujacych, ale tez da sie z nimi dogadac. Placisz za prowadzenie karty kredytowej to ja wypowiedz .. od razu bedziesz miec ja za darmo. Generalnie nic do nich nie mam. Dzialaja calkiem dobrze. Kredyt hipoteczny splacilem. Dokumenty dostalem w miare bezproblemowo i szybko ... wykreslenie z hipoteki .. i nigdy wiecej ... -
-
~Snopek / 2023-12-06 19:09
Miałem kredyt w ty banku .Obsługa tego kredytu to tragedia , na infolinii wypieli się na mnie nie potrafić wytłumaczyć skąd się wzięły inne kwoty niż na planie spłaty, w oddziale było podobnie , zebrało się konsylium 4 pracowników i orzekli , że oni nie wiedzą. W oddziale ludzie kompletnie niekompetentni , chyba z łapanki i 3 dni szkolenia. Bank dramat, kredyty strasznie drogie obarczone ukrytymi kosztami . Z całego serca odradzam , trzymajcie się daleko od tego banku jeśli nie chcecie stracić kasy i nerwów. ZaletyBrak Brak. Brak. Brak !!!!!!WadyTragiczna , niekompetentne obsługa, drogie kredyty z ukrytymi kosztami -
~Karys / 2023-12-06 10:55
Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta. Do tego nie ma szans dodzwonić sie na infolinii, można godzinami czekać na połączenie... dodatkowo bank przysyła kartę do bankomatu z błędnymi danymi... co to ma być ? takie pomyłki, a chcą żeby na infolinii podawać swoje dane do logowania, absurd !!!! nie polecam. Wadysame wady -
~Agata / 2023-12-05 19:50
Przez internet nie przyjmuje mDowodu jak chce zaktualizować, jak chciałam zaświadczenie do całkowitej splaty kredytu hipotecznego to wydali po dwóch tygodniach, kredyt został spłacony na numer konta z zaświadczenia i niktnie wiedział gdzie są pieniądze, na infolinii powiedzieli ze wystarczy że jeden wspolkredytobiorca zglosi zamknięcie kredytu, w placówce okazuje się że muszą być oboje, przychodzimy oboje a Pani mówi że ona nie wie jaki wniosek, nie wie gdzie są pieniądze, ani ile potrzeba do zamknięcia kredytu- czysta niekompetencja ZaletyBrakWadyOpisane wyżej -
~Niedamsietak / 2023-12-05 13:08
Właśnie mija dziesiąta minuta jak czekam na połączenie na infolinii,żeby UWAGA złożyć reklamację bo naliczają mi pieniądze za prowadzenie konta i kartę kredytową, z których zrezygnowałam 17 października! Kpina... -
~Ozborn / 2023-12-02 14:23
Trzymajcie się od tego banku jak najdalej.Piętnascie lat temu wziąłem kredyt mieszkaniowy. Przez wszystkie te lata spłacałem kredyt, a teraz te @#@#$e żądają spłaty całej kwoty kredytu. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Julia / 2023-12-02 10:18
Od dwóch miesięcy moja aplikacja jest zablokowana, blokują mi aktywacje na jakiś czas, po tym czasie niby mogę się zalogowac ale wtedy wyskakuje ze jeszcze mi blokują na kolejne dni i tak cały czas, obsługa klienta nie pomaga, mówią ze trzeba czekac do wyznaczonego dnia i się zalogowac, czekam loguje się i znów zablokowane ZaletyNie ma zaletWadyZła obsługa klienta -
~Kubix / 2023-12-01 19:24
Jestem klientem banku już bardzo długo.Jeśli nie ma problemu to można wystawić opinie pozytywną gorzej jeśli coś trzeba załatwić co wymaga zachodu wtedy pojawiają się schody.Oczekuję na kartę z banku bp moja straciła ważność,byłem już dwa razy osobiście w oddziale banku w Jarocinie i nadal mam cierpliwie czekać.Problem w tym,że jednak potrzebuje z niej korzystać. -
-
~Marzena / 2023-12-01 17:53
Rewelacyjna obsługa klienta w punkcie Białogard.Panie bardzo miłe. -
~Anonim / 2023-12-01 12:51
Nie dość ze ciągłe zawieszenia mają to teraz nigdzie ani ma apke ani na millenet nie mozna sie zalogować masakra Zaletynie maWadywszystko -
~Mirosław / 2023-11-23 14:11
Pani Małgosia z odzalu na Unruga z Gdyni bardzo dobrze i sprawnie załatwiła porzeczkę jesteśmy bardzo zadowoleni -
~Adam / 2023-11-22 09:27
Szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę w Oddziale Banku Millenium ul. Gdańska 83 w Bydgoszczy. Pani która mnie obsługiwała była profesjonalna i uprzejma. Mam jednak jedną uwagę, wczoraj, w dniu 21 listopada, w tym oddziale banku, nadal nie wiedzą że od września b.r. mają obowiązek honorować mDowód! Zaletyprofesjonalizm, brak kolejkiWadyW tym oddziale banku nie wiedzą że od września b.r. mają obowiązek honorować mDowód. -
~Sylwia / 2023-11-17 14:49
Oddział banku Wrocław Magnolia - polecam panią Malwinę,jest osoba kompetentną,odpowiednią na stanowisku. Sprawa załatwiona z dużą empatią i zrozumieniem. -
~Jacek / 2023-11-17 12:27
Ten bank to tragedia, zawinom manatki szybciej niż sie spodziewają -
~Asia / 2023-11-14 18:38
Blokują dostepny do konta nie można się nawet zalogować żeby sprawdzić przelewy blokują mile kod i hasło nr 1 nawet z aplikacji nie można korzystać ZaletyBrakWadySame wady żadnej dobrej opini dużo osób nie ma -
~Michał / 2023-11-14 17:00
Nie polecam banku, rezygnując już u nich z ofert zostałem pozbawiony wszystkich rzeczy do konta mimo że nie zostało jeszcze ono zamknięte
(Miesięczny okres wypowiedzenia). Nie polecam -
-
~Bledar / 2023-11-13 13:23
złodzieje i szacunek do ludzi 0. dla nich każda okazja jest dobra, żeby ukraść ludziom pieniądze.Gdybym mógł wrócić, nie brałbym od nich kredytu hipotecznego, oszukają nawet na ubezpieczeniu domu -
~Agnieszka Pulawy / 2023-11-12 19:54
Nie polecam. Wyplacajac gotówkę w placówce w Puławach należy bardzo pilnować i dokładnie liczyć. Wypłacają mniej niz ma byc. Oszukują i kradną. -
~Dominik / 2023-11-11 18:44
Złodzieje i oszuści. Okradają swoich klientów, jak się tylko da. ZaletyBrakWadySame wady -
~Kredytobiorca / 2023-11-10 19:24
Bardzo ale to bardzo nie polecam tego banku , jeżeli macie zamiar wziąć jakiś kredyt to omijajcie jak najdalej ten bank , osobiście posiadam kredyt hipoteczny i jest tragedia z oddaniem dokumentacji , ciągle coś wymyślaja i żądają kolejnych dokumentów w stylu potwierdzenia od potwierdzeń od składanych dokumentów a i tak wszystko odrzucają , normalnie porażka
strona 8 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »