Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 981 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2024-01-06 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukryte opłaty. Oferta kredytów dla stałego klienta to jakaś kpina. Nowy klient dostaje lepszą ofertę od stałego. Wszystko po to by łapać nowych frajerów. Ciężko cokolwiek załatwić, pomoc infolinia żadna!
    ZaletyBrak
    WadyNie poważny bank. Uważajcie.
  • ~Joanna / 2024-01-04 13:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Swietna obsluga. Bardzo uprzejma i sympatycna obsluga
  • ~Rafał / 2024-01-04 10:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Opryskliwa obsługa,brak pomocy przy zamykaniu konta,ukryte opłaty.
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~jjaro / 2023-12-29 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura
    Zaletybrak
  • ~Joanna / 2023-12-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyFatalna pomoc dla klienta
  • ~Joanna / 2023-12-21 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki.
    ZaletyDo tej pory żadnej
    WadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi
  • ~Magdalena / 2023-12-19 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pań z Banku w Kaliszu przy Ul. Górnośląskiej. Bardzo szybko pomogły w załatwieniu sprawy. Rzeczowo i profesjonalnie, nawet zostały już po zamknięciu placówki. Daję najwyższą ocenę
    WadySzkoda że bankomat/wpłatomat jest tylko w środku
  • ~Sylwia / 2023-12-19 16:02
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja jestem mega wdzięczna millenium - nie raz mi pomogli kiedy zostałam oszukana w internecie i zrobiłam zakupy na trefnej stronie, kontakt jest naprawdę dobry, najczęściej piszę do konsultantów w aplikacji i odzew jest szybki, nigdy nie zostałam na lodzie. W dodatku wszystko jest przejrzyste i nie miałam jeszcze żadnych problemów z bankiem. Jestem bardzo zadowolona.
  • ~Brena / 2023-12-19 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nastawiony na to zeby napchac sobie kieszenie a z klienta zedrzec ostatnie 5 groszy. Za wszystko trzeba zaplacic. Po kilku latach splacania kredytu nawet za zmiane terminu splaty kaza sobie zaplacic 800 zl totalny absurd wszystko zeby dalej zdzierac odsetki za nieterminowe oplaty
  • ~Wiktoria / 2023-12-19 00:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium ul. Górnegośląska 60, pani Angela bardzo profesjonalna!! Obsługa naprawdę na medal!! Fantastycznie. 10/10
  • ~Łukasz / 2023-12-19 00:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetna obsługa Bank Millennium w Kaliszu, Główny Rynek 3. Pani Joanna ogromnie profesjonalna! Polecam z całego serca!!! 10/10
  • ~AS / 2023-12-15 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Millenium leasing bardzo nie polecam ! Kończę umowę i chce zapomnieć. Poprosiłem o wcześniejsza możliwość zakończenia leasingu i efekt jest taki że jest drożej niż spłata rat ???? wg harmonogramu bardzo wysokie prowizje, za wszytsko !
    WadyWysokie prowizje , kosmiczne prowizje za wszytsko
  • ~AS / 2023-12-13 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, PRZESTRZEGAM , bank żerujący na niewiedzy, manipulacja , dążenie do celu ( założenie konta) za wszelką cenę , obiecywanie. Posiadanie opiekuna konta- żart, nic nie robi , nie kontaktuje się z klientem , jest chyba opiekunem zasobów wpływających na konto , bo jak ich nie ma to opiekuna też nie ma. Oferta podszyta podstępem po upływie czasu promocyjnej oferty brak informacji o końcu tejże oferty i automatyczne przejście na kosmiczne opłaty za konto.Smutne i żenujące żerowanie na tych co nie muszą się znać , w końcu mam opiekuna konta:((((( Oceniam bank bardzo źle :((((((
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Pawcio / 2023-12-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BANK W POLSCE!!! Omijajcie szerokim łukiem. Kupowałem bilety na koncert po 400zł x 6szt w momencie autoryzacji, wyskoczył błąd o dostępności serwisu Millenium. Za 1-2 min. ich servis wrócił do normy ale finał jest taki, że transakcja nie została zrealizowana ......... i tu jest "wiśienka na torcie" : moje środki na zakup tych biletów zostały zablokowane na 7 dni, ot tak! Ja nie mam w każdej kieszeni po 2500zł aby kupić ponownie bilety za nowe środki więc zadzwoniłem na infolinię o wyjaśnienie tej sytuacji. Uprzejma Pani konsultant po sprawdzeniu historii tej płatności poinformowała mnie, że moje środki płatnicze zostały przez PayPal zwrócone 20min później od tej awarii do Millenium, ale zostały one przez Millenium zablokowane na 7 dni!!!! Na moje pytanie, dlaczego? skoro do transakcji nie doszło? - bo takie są ZASADY W MILLENIUM !!!!! Zwrot otrzyma Pan za 7 dni. Obecnie i ostatecznie zostałem bez biletów i bez kasy. Bilety mogę sobie jeszcze kupić ale już nie po 400zł a po 730zł ponieważ zmieniła się cena u dystrybutora imprezy.
    PS:
    Uwaga! Lubią gubić też dostarczane im dokumenty po czym przysyłają monity i wezwania ze straszeniem o rozwiązaniu umowy kredytowej.
    Po przesłaniu informacji, że ja mam poświadczoną kopię dostarczenia im dokumentów po 1 miesiącu, cudownie odnaleźli otrzymane dokumenty u siebie z info, że warunki zostały spełnione! Jaka cudowna sytuacja - żenada goni żenadę!
    "REWELACYJNY BANK" :((((( Obsługa, zasady, jakość ! NIE POLECAM !!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa, zasady, jakość, oferta ...............
  • ~Bardzo niezadowolony / 2023-12-11 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam leasing w tym banku. Na pewno ostatni raz! Mnóstwo ukrytych kosztów o których nikt nie poinformował. Zdecydowanie nie polecam. Mili do momentu podpisania umowy potem spierd... Ani be Ani me Infolinia czas oczekiwania na połączenia liczony nie w minutach a w dobach. Mam jeszcze konto w Mbanku więc mam porównanie jak może wyglądać poprawna obsługa. Polecam masochistom.
    Wadysame wady
  • ~ZawiedzionY / 2023-12-11 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany na kwotę 810zł, zgłaszając do banku poprzez infolinie zaistniałą sytuację w zaledwie jednej doby dostałem pismo z banku na aplikację mobilną że nie mogą nic zrobić... Moje pytanie brzmi banki współpracują ze sobą maja na "BANK" dane między sobą gdzie i na jakie konto poszły pieniądze i dalej nic nie mogą zrobić?? kpina oszuści mogą robić co chcą bo banki i tak maja to w głębokim poważaniu i nic z tym nie robią. Sprawa zgłoszona na policję. Dzwonię po raz drugi i słyszę to samo raczej nic nie zrobimy to po co tam wgl jesteście? Kazano mi donieść zawiadomienie od Policji do placówki banku ale od razu dostałem info że nie gwarantują że coś zrobią... Czyli do widzenia i kasa poszła w pi.. a oszust może dalej robić co chce... Mam nadzieję że chociaż policja coś ogarnie chodź też już w to wątpię.
  • ~Edward / 2023-12-10 11:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank jak kazdy inny chce zarabiac na potrzebujacych, ale tez da sie z nimi dogadac. Placisz za prowadzenie karty kredytowej to ja wypowiedz .. od razu bedziesz miec ja za darmo. Generalnie nic do nich nie mam. Dzialaja calkiem dobrze. Kredyt hipoteczny splacilem. Dokumenty dostalem w miare bezproblemowo i szybko ... wykreslenie z hipoteki .. i nigdy wiecej ...
  • ~Snopek / 2023-12-06 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem kredyt w ty banku .Obsługa tego kredytu to tragedia , na infolinii wypieli się na mnie nie potrafić wytłumaczyć skąd się wzięły inne kwoty niż na planie spłaty, w oddziale było podobnie , zebrało się konsylium 4 pracowników i orzekli , że oni nie wiedzą. W oddziale ludzie kompletnie niekompetentni , chyba z łapanki i 3 dni szkolenia. Bank dramat, kredyty strasznie drogie obarczone ukrytymi kosztami . Z całego serca odradzam , trzymajcie się daleko od tego banku jeśli nie chcecie stracić kasy i nerwów.
    ZaletyBrak Brak. Brak. Brak !!!!!!
    WadyTragiczna , niekompetentne obsługa, drogie kredyty z ukrytymi kosztami
  • ~Karys / 2023-12-06 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta. Do tego nie ma szans dodzwonić sie na infolinii, można godzinami czekać na połączenie... dodatkowo bank przysyła kartę do bankomatu z błędnymi danymi... co to ma być ? takie pomyłki, a chcą żeby na infolinii podawać swoje dane do logowania, absurd !!!! nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Agata / 2023-12-05 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez internet nie przyjmuje mDowodu jak chce zaktualizować, jak chciałam zaświadczenie do całkowitej splaty kredytu hipotecznego to wydali po dwóch tygodniach, kredyt został spłacony na numer konta z zaświadczenia i niktnie wiedział gdzie są pieniądze, na infolinii powiedzieli ze wystarczy że jeden wspolkredytobiorca zglosi zamknięcie kredytu, w placówce okazuje się że muszą być oboje, przychodzimy oboje a Pani mówi że ona nie wie jaki wniosek, nie wie gdzie są pieniądze, ani ile potrzeba do zamknięcia kredytu- czysta niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 938
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024