Ja mam bardzo złe wspomnienia z banku milenium na ul. Karmelickiej w Krakowie gdzie na wejściu wita wchodzącego klienta wielki ordynarny mężczyzna, który odrazu napada klienta z pytaniem po co tu przyszedł. Byłam zaszokowana i zdezorientowana co powiedzieć przy innych osobach w kolejce ponieważ chciałam wypłacić duża sumę a później z nią bezpiecznie wyjść. Ten człowiek ma pewnie za zadanie rozsylac klientów do odpowiednich osób ale robi to w tak arogancki i napastliwy sposób, że jest to nie do przyjęcia. On sprawia wrażenie, że jest zły kiedy klient wszedł do banku i coś chce w nim załatwić. Zachowuje się jakby ten bank był jego prywatna firma. Dlaczego ja mam w wejściu tłumaczyć się przed nie wiadomo kim bo się nie przedstawia, po co weszłam do banku do tego przy wszystkich. Nigdy w żadnym banku nie witał mnie żaden moderator pracy banku a do tego w tak odrazajacy sposób. Przecież jest kolejka, są okienka i człowiek sobie poradzi bez spowiadania się komuś na środku banku po co do niego przyszedł. Jeżeli ma on usprawnić pracę placówki to na pewno nie w taki sposób i takim tonem oraz bez zmuszania klienta do takiej niedyskrecji. Do tego moje subiektywne odczucie jest takie że ten człowiek jest niesympatyczny i odpychajacy swym wyglądem oraz zachowaniem. Nigdy już tam nie wejdę.
ZaletyCzystość
WadyObsługa
~HM / 2024-01-30 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Żałuję, że złożyłem wniosek w Banku Milenium o założenie konto z promocji 500 zł. i niżej wyjaśnię .
Najpierw byłem w oddziale przy ul. Karmelickiej w Krakowie żeby otworzyć konto z promocji 500 zł. a Pni mi tłumaczyła , że musie to zrobić przez Internet i wypełnić wniosek i wybrać oddział w pobliżu zamieszkania i tak zrobiłem i co najgorszy wszystkie moje dany musiałem umieścić w tym wniosku potem poszedłem do oddziału żeby skanowali dowód i tak zrobiłem wypełniłem wniosek i wybrałem oddział w Galerii Bronowice w Krakowie, a w tym oddziale był Pan mało co wiedział a obok były 3 panie , które były zajęty sobą .po długie czekanie Pan skanował mój dowód a potem pytałem czy to konto z promocji 500 zł. a on nie wiedział musiał iść zapytać te panie, po długie moje czekanie dostałem odpowiedź że nie.
Podsumowując to wszystko i wychodzę z wnioskiem żałuję że, złożyłem wniosek i byłem w tym oddziale (Bronowice) , bo brak miłej usługi i kompetencji i co najgorszy oni mają wszystkie moje dany , nr. pesel , nr dowodu osobisty, adres zamieszanie , adres e-mail, skan mojego dowodu a ja konto nie otworzyłem bo w oddziały chciał pracownik mi otworzyć konto zwykły sprzeczny z tym co wcześniej deklamowałem konto z promocji.
Moje opinie o tym Banku jest najgorsza, mają wszystkie dany o mnie a ja konto nie mam i to najbardziej mi przykro.
Pozdrawiam
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyPełen wad
~Zirytowany / 2024-01-29 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Bankomat przy oddziale w Wadowicach co chwilę nieczynny.
Powinien być naprawiany 3-6godzin a nie po dwóch dobach a później znowu nieczynny 2-3 dób.
Nie mówiąc już o tym, że syf przed nim i przed wejściem do banku którego nigdy nie myją i lepiej za dnia na to nie patrzeć.
~Józef / 2024-01-28 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Millenium nie otrzymałem google play i aplikacja inny chcę kupić nie mogę bank Millenium zablokowane google play to dupki
WadyGoogle play i aplikacji
~Małgorzata / 2024-01-23 22:51
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie dziękuję pracownicom banku Millenium oddziału w Ostrołęce za pomoc przy transferze IKE.
Zaletyprofesjonalizm, uprzejmość
~Tomasz / 2024-01-23 19:07
Ocena: 5.00 / 5
Po rozmowie z konsultantem na infolinii.
Moja sprawa została szybko i sprawnie rozpatrzona.
Dziękuję za kulturę i wsparcie w w sytuacji podbramkowej.
Bardzo miłe pozytywnie jestem zaskoczony, tak szybką interwencji.
Jednak dobro klienta jest najważniejsza.
Polecam Tomasz
ZaletySzybko, sprawnie
~Ewa / 2024-01-22 13:40
Ocena: 1.33 / 5
Kredyt ratalny w Millennium Bank to jakiś koszmar. W celu wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu zalogowałam się do "konta technicznego", gdzie system wyświetlił kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Po zaksięgowaniu okazało się, że system wyświetlił kolejną kwotę do spłaty - zrobiłam przelew. Następnie okazało się, że to dalej nie całość - zrobiłam kolejny przelew już na 7 gr. Chcąc dowiedzieć się jak mogę w końcu zamknąć ten kredyt zadzwoniłam na infolinię. Pan poinformował mnie, że nie jest w stanie mi udzielić informacji skąd te kolejne kwoty do zapłaty oraz, że jak zapłacę te 7 gr to kredyt będzie spłacony. Jak będzie zwrot to pieniądze trafią na konto techniczne. By wypłacić te pieniądze należy udać się do placówki. Oczywiście nie ma żadnej opcji realizacji tego on-line jak się nie ma konta w tym banku. Osobiście odradzam współpracę z tym podmiotem.
ZaletyBRAK
WadyLogowanie, dostęp do danych kredytu, niepełne informacje, słaba obsługa infolinii.
~Md / 2024-01-20 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym bankomacie nie było pieniędzy, dodatkowo dostałem informację że mogę wypłacać ze wszystkich bankomatów bez prowizji a taka prowizja została mi naliczona
~Tymek / 2024-01-18 20:29
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie dramat. Dziewczyny chyba z lapanki nic nie wiedzą o produkcie który jest dawno, klient je musi poprawiać i sam myśleć. Czułem się jak bym to ja był ich przełożonym i mowil co maja robić. Mylą się, pytają jedna drugiej co i jak zrobić. Widać po nich brak szkoleń i wykształcenia. Też brak motywacji do pracy i zniechęcenie.Placowka w Brzesku.
Natomist placówka Kraków ul Karmelicka to jest ewenement - wyskakujacy wielki zarośnięty facet i od progu krzyczący na klienta z pytaniem po co tu przyszedł. Zniechęca do wchodzenia do tego banku. Ma się za szeryfa stada, chodzi po tym banku jak bodziacy byk podczas corridy. Zostałem kiedyś przez niego poprostu napadniety w drzwiach z pytaniem przy kilku klientach po co wszedłem. To jest żenujące i nie profesjonalne jak tak można robić. Wydaje mu się że on dobrze zarządza gdzie ktoś ma iść do okienka ale można to zrobić inaczej kulturalnie i dyskretnie. Ten człowiek jest odrazajacy i napastliwy w głosie. Będę chciał złożyć skargę na niego do samej góry.
ZaletyCzysto schludnie i małe kolejki. Poprostu chyba tam nikt nie chce chodzić.
WadyOpisane powyżej.
~Nice / 2024-01-17 11:26
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY BANK W POLSCE!
PEŁNA NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA!
PODEJRZEWAM ŻE ZROBILI SPECJALNIE ŻEBY ODEBRAĆ MOJE STODKi DO ŻYCIA. Nie polecam!
~Tomasz / 2024-01-15 18:01
Ocena: 2.67 / 5
Jako przedsiębiorca byłem klientem banku przez 11 lat. Problemy zaczęły się w chwili zamknięcia rachunku. Przez internet nie ma takiej możliwości. Zamknięcie tylko w oddziale, w którym otworzyłem rachunek, bądź listownie na podstawie formularza. Kosmiczne opłaty za zamknięcie jak i przelew reszty środków na konto. 100 zł za zamknięcie i 30 zł za przelew. Nie polecam. Niby wszystko jest w cennikach, ale wydaje mi się, że podczas rozmowy telefonicznej powinienem zostać poinformowany o wysokości opłat - w każdym razie, byłoby miło. Szukajcie alternatyw, bo pozostaniecie z niesmakiem jak ja.
WadyWysokie opłaty za zamknięcie rachunku, problemy z zamknięciem rachunku w innych oddziałach.
~Tomasz / 2024-01-12 07:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bank Millennium ponieważ byłem stałym klientem a banku Millennium Nie ładnie zdnia na dzień się zmienia decyzję
ZaletyNie polecam
WadyNie polecam
~Paweł / 2024-01-06 08:18
Ocena: 1.00 / 5
Ukryte opłaty. Oferta kredytów dla stałego klienta to jakaś kpina. Nowy klient dostaje lepszą ofertę od stałego. Wszystko po to by łapać nowych frajerów. Ciężko cokolwiek załatwić, pomoc infolinia żadna!
ZaletyBrak
WadyNie poważny bank. Uważajcie.
~Joanna / 2024-01-04 13:54
Ocena: 4.67 / 5
Swietna obsluga. Bardzo uprzejma i sympatycna obsluga
~Rafał / 2024-01-04 10:18
Ocena: 1.33 / 5
Opryskliwa obsługa,brak pomocy przy zamykaniu konta,ukryte opłaty.
ZaletyNie polecam
WadyNie polecam
~jjaro / 2023-12-29 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Witam nie polecam w razie kłopotów finansowy bank ci nie pomoże wszystkie zapewnienia przed kredytem to bzdura
Zaletybrak
~Joanna / 2023-12-21 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Na prosty dokument, możliwy do wystawienia od ręki, czeka się mega długo. Na ofertę namawiają a potem obsługa tragiczna
ZaletyŁadna nazwa
WadyFatalna pomoc dla klienta
~Joanna / 2023-12-21 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Typowa psychologia. Nie da się nic trudniejszego załatwić na pierwszej linii. Pomimo, że osoby pracujące a przynajmniej ich kierownicy powinni mieć określoną wiedzę, to temat spychany. Udzielone odpowiedzi nie są na zadane pytanie, tylko seryjnie jakby " kopiuj- wklej". W innych bankach ten sam dokument wystawiają od ręki.
ZaletyDo tej pory żadnej
WadyUtrudnianie procesu obsługi i pomocy klientowi
~Magdalena / 2023-12-19 18:17
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pań z Banku w Kaliszu przy Ul. Górnośląskiej. Bardzo szybko pomogły w załatwieniu sprawy. Rzeczowo i profesjonalnie, nawet zostały już po zamknięciu placówki. Daję najwyższą ocenę
WadySzkoda że bankomat/wpłatomat jest tylko w środku
~Sylwia / 2023-12-19 16:02
Ocena: 5.00 / 5
A ja jestem mega wdzięczna millenium - nie raz mi pomogli kiedy zostałam oszukana w internecie i zrobiłam zakupy na trefnej stronie, kontakt jest naprawdę dobry, najczęściej piszę do konsultantów w aplikacji i odzew jest szybki, nigdy nie zostałam na lodzie. W dodatku wszystko jest przejrzyste i nie miałam jeszcze żadnych problemów z bankiem. Jestem bardzo zadowolona.